abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54016734
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 21:36 schreef Nonneke het volgende:

[..]

en waarom blijven ze altijd zo hangen
en nog erger.. waarom is dat altijd als je net lekker poes over zn bol kriebelt
alsof het een bedankje voor het lekker aaien is...........

*zucht* hoofdpijn van een huilende anne
verder doet ze het prima hoor
en de poezen beginnen het inmiddels ook leuk te vinden

abby komt het liefst bij het voeden op schoot zitten om kopjes aan mij en anne te geven
dotje blijft nog veel boven liggen.. maar komt als ze toch in de buurt is.. wel altijd even snuffelen
en ligt bovendien nu heerlik bij mij op schoot te slapen (en te stinken!!)
jobensaskia.nl
Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 18 oktober 2007 @ 23:05:12 #102
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_54020698
Hier kijken de poezels heel verbaasd naar de slingers en ballonnen Guus wilde natuurlijk alweer een slinger slopen Hopelijk gedraagt ie zich netjes vannacht...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 18 oktober 2007 @ 23:08:37 #103
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_54020764
Ik ben bang dat het morgenvroeg een snipperfestijn is

Wie hat er geburtstag dan?
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  Moderator donderdag 18 oktober 2007 @ 23:13:55 #104
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54020876
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 23:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben bang dat het morgenvroeg een snipperfestijn is

Wie hat er geburtstag dan?
Christan is morgen jarig
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  donderdag 18 oktober 2007 @ 23:17:00 #105
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_54020947
Okeeej!

Alvast Hoeraaaa voor Christan dan
En voor Guus....dat ie maar fijn mag spelen met alle leuke slingers
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 18 oktober 2007 @ 23:17:51 #106
13151 crew  Rewimo
pi_54020960
Hij kijkt nu nog heel onschuldig...

En ja, der Christan hat morgen Geburtstag
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 18 oktober 2007 @ 23:20:10 #107
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_54021020
Mocht er ooit een fanclub voor Guus worden opgericht, mag ik dan ere-lid worden?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 18 oktober 2007 @ 23:22:34 #108
163650 Greys
pi_54021062
Hello allemaal!
Alvast gefeli voor Christan!

Ik zit met een half oog The Ring te kijken maar ik vind hem helemaal niet eng... Bummer!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 18 oktober 2007 @ 23:24:54 #109
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_54021085
Heej Greys!

Ik dacht LOTR.
The Ring vond ik supereng
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 19 oktober 2007 @ 08:49:27 #110
13151 crew  Rewimo
pi_54026240

Hier ook maar even taart naar binnen schuiven Bedankt voor de felicitaties!
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 09:04:14 #111
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_54026401
gefeliciteerd!!!!
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 09:36:52 #112
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_54026869

MM heeft de banner verkleind
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 19 oktober 2007 @ 10:13:44 #113
13151 crew  Rewimo
pi_54027550
Zo past ie keurig
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 10:29:14 #114
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_54027868
Dat dacht ik ook. Ik zal zo de OP eventjes aanpassen en uploaden. Kunnen jullie daar ook ff je mening over geven
pi_54027880
Christan, gefeliciteerd
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 10:56:57 #116
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_54028437
http://q-creations.nl/uploads/jochemop.rtf

Daar staat hij plaatjes werken niet want die werken enkel op het forum

hieronder de tekst met plaatjes ;

Lieve fokkers,

Ik wil graag een kerstactie houden voor het Jochem fonds dat mijn dierenarts heeft opgericht, en ik hoop op jullie steun.

Wat is het Jochem fonds?

Hier onder plak ik het stukje wat op de website van mijn dierenarts staat over het Jochem Fonds ;

quote:
Jochem Fonds

Het mooie aan het werken met dieren is de onvoorspelbaarheid. Je weet nooit wat ze gaan doen
en al helemaal niet wanneer. Zo ook Jochem. Hij kwam binnen bij dierenkliniek Makatsi, niet
wetende dat er zelfs een fonds naar hem vernoemd zou worden!

Jochem was een thuisloze kater, die binnengebracht werd omdat hij medische zorg nodig had.

Met het idee om hem te herplaatsen werd hij opgelapt. Maar zodra er iemand naar hem kwam
kijken, deed hij heel akelig! Blazen en zich verstoppen…dat was alles wat hij deed!

Hij is, zoals waarschijnlijk door hem gewenst, gebleven en onze mascotte geworden.

Na Jochem hebben zich vele gemeld: van bekkenbreuken tot ongewenst gedrag, van plaskater tot zwerver; ze waren allemaal van harte welkom.

Nu is kliniekat ontstaan uit het Jochemfonds. Een huiskamer met herplaatsers…opgelapt en
opgefrist; klaar om een nieuw huis ‘onveilig’ te maken.

Nu brengt zo’n project natuurlijk de nodige kosten met zich mee…en we proberen deze
kliniekatten snel te plaatsen. Toch zijn er startkosten: een bloedtest om aids en leukemie uit
te sluiten, ontvlooien, ontwormen, chippen en vaccineren.

Tijdens hun verblijf eten en ontlasten ze zich, een terugkerend evenement. Dus bergen blikvoer
en kattenbakvulling…het vliegt erdoor! Ook medische hulp en medicijnen kosten geld, ook al
komt het uit eigen apotheek. De katten worden allemaal gecastreerd/gesteriliseerd geplaatst.

Nu vragen wij voor onze herplaatsingen alleen veel liefde en een goed huis, dus daar komt
geen geld binnen. We proberen via de koffie in de wachtkamer en de fooienpot geld in
te zamelen voor ons mooie doel. Hier en daar komt een geweldige gift binnen, die we
dan in onze speciale spaarpot doen.
Ook speelmuizen en speelattributen worden met regelmaat gedoneerd…zeer welkom!

Nu willen we toch ook graag laten zien waar dat geld blijft…eten en kattenbakvulling is een
grote lastenpost, maar toch hebben we al enige nuttige aanpassingen kunnen maken
voor onze kattenvriendjes.

Een mooie buitenren- eerst 1 en nu al uitgebreid naar 2! , een nieuwe vloer in de huiskamer
en keuken, nieuwe benches en krabpalen…allemaal zaken die het plezier in verzorgen
en vertroetelen vergroot!

In het najaar van 2006 zat de Jochem spaarpot weer goed vol. De nood op de bovenverdieping was hoog;
er lag nog vloerbedekking welke nu wel echt aan vervanging toe was.
Nu ligt er prachtig vinyl, wat goed te reinigen is. We hebben enkele praktijkkatten zitten die nog wel eens wat laten vallen...dat is nu goed op te ruimen...dus
kom maar op met die keuteltjes!

Ook was de oude kattenren door het natte
Nederlandse weer aangetast en niet meer
echt "katproof".
Het is nu groot genoeg om de katten een eigen
pekje te gunnen. Er komen nog meer
speelattributen; om lekker in te klimmen en aan
te krabben.

We hebben natuurlijk eerst goed speurwerk verricht; het is geld wat je maar 1 keer goed kan
besteden en de materialen moeten duurzaam zijn. De kattneren is gemaakt van hardhout.
Duurzaam en sterk dus!

Alle voorbereidingen zijn door eigen handen gedaan. Grind scheppen en afvoeren, tegels op het
nieuwe leggen, vloerbedekking trekken, schuren en schilderen....hard werken dus! De imposante
kattenren is gemaakt door ?? en de mooie gladde vloer is gelegd door de heer Barenkamp. Zij hebben tussen de katten en regendruppels door hun bijdrage geleverd aan het Jochemproject.

Het was voor de bewoners natuurlijk wel een drukte van jewelste...en af en toe werd dat
gevierd met kattekwaad en soms ook met een ferme mep. Maar met zo'n mooi huis in het verschiet....en met een beetje extra snoepjes en blikvoer was dat het wachten het wel waard!

En nu maar eerst alles "beknijpen"...kortom: FEEST! Lekker rennen en donderjagen...achter de
blaadjes aan...achter elkaar aan...verstoppertje spelen...
het lijkt wel of er een nieuw huis is gemaakt!

De bovenverdieping is nu klaar voor wat betreft de vloeren en het buitenverblijf. We gaan nu sparen
voor een nieuwe trap en nieuwe lambrisering. Zo wordt het langzaamaan een ware kattenparadijs,
waar de blijvende praktijkkatten kunnen leven en spelen.

Jochem kan tevreden zijn met zijn paradijs!

We hebben nu ongeveer 100 katten een nieuw huis gegeven…en we gaan door! Tot nu toe zijn er
8 katten blijven hangen, allemaal katten met een verhaal en afhankelijk van zorg.

We zullen ze op een andere pagina 1 voor 1 aan U voorstellen: onze drijfveren! Deze katten
zijn eigendom van Dierenkliniek Makatsi…hoewel…wanneer ben je eigenaar? Volgens mij
zijn wij personeel! Om een tipje van de sluier op te lichten: de dames en heren hebben
zowaar vaste knuffeldames, die ze regelmatig bezoeken en vertroetelen……
wat wil een kliniekat nog meer?

Nu heb ik verschillende topics in V&A geopend met een zolder opruiming. Dit heeft pakweg zo'n 70 a 80 euro opgebracht. Natuurlijk zou het mooier zijn als er nog meer binnen zou komen. Nu hoop ik op jullie steun.
Een donatie mag gedaan worden in de vorm van geld, maar ook kattensnoepjes,mandjes,speelgoed, wishkas/gourmet kattenvoer ect ect is allemaal ook van harte welkom.

De dierenarts heeft helaas momenteel nog geen Jochem rekening, dus ik heb een rekening geopend waarop gedoneerd kan worden. Ik wil het geld/de spullen dan ook zelf (met eventuele vrijwillergers die meewillen) overhandigen. Ik heb 2 controleurs aangesteld omdat ik jullie zeker wil laten weten dat het geld ten goede komt aan het Jochem fonds, en niet aan mn klerenkast. De controleurs die ik aangesteld heb zijn F&F modje Senesta en F&F user Rewimo. Zij hebben volledig toegang tot de Jochem rekening en kunnen overal bij/alles controleren. Ik zal jullie natuurlijk ook elke dag een update geven van de totaal stand die we al hebben voor het Jochem fonds!

Voor eventuele vragen of voor het rekening nummer heb ik een apart mail adres geopend ; Jochemfonds@Q-Creations.nl . Maar je mag natuurlijk ook altijd een PM sturen.

Zelf ben ik naast nog meer geld inzamelen van plan om de dierenwinkels bij ons af te gaan in de hoop dat ook zij een bijdrage voor dit geweldige fonds willen leveren.

Want naast onzelfs horen toch ook dieren het fijn te hebben met kerst?

Ik wilde als deze actie een beetje gaat lopen even de lokale krant van ons dorp opbellen met de vraag of er een stukje over de FOK! kerstactie in de lokale krant kan verschijnen.

Als mensen spullen willen doneren maar deze niet willen opsturen/brengen kan ik ze afhalen mits het op het NS traject van Emmen naar Den Helder is.
De stations die daar ondervallen zijn ;

Emmen, Nieuw-Amsterdam, Dalen, Coevorden, Gramsbergen, Hardenberg, Mariënberg, Ommen, Dalfsen, Zwolle, Amsersfoort, Amsterdam, Amsterdam sloterdijk, Zaandam, Castricum, Alkmaar, Alkmaar Noord,Schagen, Anna pauwlona, Den Helder zuid, Den Helder.

Alvast ontzettend bedankt voor alle medewerking! En schroom niet om vragen e.d gewoon in dit topic te stellen hoor

En een poot van alle kliniekatten/ van Jochem die hier ontzettend blij mee zullen/zal zijn

[ Bericht 0% gewijzigd door Qwea op 19-10-2007 19:35:38 ]
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 10:58:38 #117
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_54028473
komt u maar met de feedback
pi_54029646
Een schokkend linkje, echt om te janken, let op; bevat dus schokkende foto's: http://www.marcaacme.com/(...)/5_piezas_de_habacuc Een of andere "kunstenaar" die een hond laat verhongeren als kunstobject. Ik heb er geen woorden voor Als iemand mijn hond dat aan zou doen zou hij kunnen rekenen op een nekschot

Petitie er tegen: http://www.petitiononline.com/13031953/petition.html
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 13:36:13 #119
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_54031298
Greys?

Jij had het er in een PM over geloof ik dat je voor de asielactie een aparte rekening hebt geopend. Nou heb ik 4 rekeningen, 1 betaal, 1 student, 1 spaar en 1 spaar voor de hond.

Nu had ik verwacht die laatste te kunnen gebruiken maar dat kan niet omdat stortingen alleen plaats kunnen vinden vanaf mn eigen rekening.

dus de vraag ; waar heb jij een rekening geopend? want rabobank vraagt 6.25 per kwartaal, en ik ben ook eigenlijk gene pasje van de rekening nodig maar goed
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 19:37:21 #120
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_54037817
ik heb zelf het idee dat die OP beter kan.

Anyone feedback?
  Moderator vrijdag 19 oktober 2007 @ 19:42:46 #121
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54037939
Ik lees hem straks even goed door Qwea, maar ziet er op eerste blik goed uit hoor
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 19:45:25 #122
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_54037984

HIEP HIEP HOERA VOOR CHRISTAN

Goed zeg de Jochemactie Ik denk dat ik het verhaaltje (tzt) uitprint en op mn werk ophang, kunnen mn collega's fijn mee inzamelen
mn moeder heeft een klein busje (peugeot partner), dus misschien kunnen wij inleverpunt/afleverpunt worden voor Flevoland e.o (en evt bij Arnhem e.o, mn wederhelft woont in Zevenaar), maar dat moet ik dan wel heull lief vragen aan moederz en wederhelft
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 19:52:51 #123
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_54038169
De moeder van mijn vriend heeft een soort van spacewagen, dus MM zou inleverpunt van Den Helder en omstreken kunnen worden.

Dat zal ik hem strax even opleggen

Ik kan wel huilen ; het komt redelijk vaak voor dat de dierenkliniek website over zn dataverkeer heen zit, nou keek ik waar ze gehost waren, en die prijzen zijn om te huilen zo tering duur
quote:

Hostingpakket

F
Schijfruimte

250 mb
Dataverkeer per maand

5000 mb
1 NL-domein

gratis!
Prijs excl. BTW

¤ 56,25 per kwartaal
En dan durven ze ook nog te adverteren met "goedkope webhosting"

Ik zal 1 november de dierenarts eens vragen of ze daar niet weg wil, en kijken of ze gratis bij een kennis onder gebracht kan worden, en zo niet dan betaald ze bij een andere goeie webhost maar 74 per jaar ipv 56 per 3 maanden
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 19:59:37 #124
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_54038365
Inzamelen voor de Jochem actie mag hier (hier is Swifterbant, gem. Dronten nabij Lelystad) Net alvast heul lief aan mn moedertje gevraagd, en ik mag hier inzamelen, én ze wil wel spullen rijden naar Jochem tzt (BM "mits het niet heulemaal in het fokking puntje van Limburg of Zeeland is Non "Zelfs dan zou je het doen " BM "hm oja.. nja ok dan maar" )
BeejEm
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 19 oktober 2007 @ 20:03:46 #125
13151 crew  Rewimo
pi_54038446
Super, volgens mij wordt die actie een succes

En namens de jarige Job iedereen hartelijk bedankt voor de felicitaties
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 20:13:52 #126
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_54038645
Vergeet niet dat het in drenthe ligt he in de buurt van Emmen.

Ik zal mn schoonmoeder eens vragen of de auto geleend mag worden. En als dat niet kan is het ook geen probleem, dan neemt MM gewoon de spullen in 2 a 3x mee Aangezien hij toch om het weekend bij me zit

Wel tof NON
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 20:16:32 #127
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_54038710
Als mensen de mensen die voor inzamelpunt me nou binnenkort even een PM willen doen, kan ik dat in de OP pleuren

Wat is btw handiger? De bedrijven in de buurt persoonlijk benaderen of via telefoon? Persoonlijk dacht ik zelf aan...
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 20:19:46 #128
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_54038795
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 20:13 schreef Qwea het volgende:
Vergeet niet dat het in drenthe ligt he in de buurt van Emmen.

Ik zal mn schoonmoeder eens vragen of de auto geleend mag worden. En als dat niet kan is het ook geen probleem, dan neemt MM gewoon de spullen in 2 a 3x mee Aangezien hij toch om het weekend bij me zit

Wel tof NON
(in de buurt van) Emmen is geen probleem, we gingen al snel spieken op de site Er kwam een "oooooooooohhhhhwwwww" dus dat zit wel goed
M'n moeder werkt zelf in Amsterdam, dus wellicht kunnen we in die omstreek ook met mensen afspreken (die bv geen auto/rijbewijs hebben) om het een en ander op te pikken.
Fijn dat we kunnen helpen, nou maar hopen dat we heuuuuuul veul aan Jochem en zn makkers kunnen schenken !

edit; en je hebt een PM

[ Bericht 4% gewijzigd door Nonneke op 19-10-2007 20:33:49 ]
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 20:39:09 #129
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_54039184
Alvast hartstikke bedankt Nonneke en je hebt een PM terug
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 20:40:00 #130
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_54039204
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 19:42 schreef senesta het volgende:
Ik lees hem straks even goed door Qwea, maar ziet er op eerste blik goed uit hoor
IMHO kan het wat beter, maar hoe en wat weet ik nog niet precies.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 oktober 2007 @ 22:31:44 #131
163650 Greys
pi_54041809
Qwea, ik ben je niet vergeten hoor! Ik heb visite en kan dus niet even uitgebreid lezen en reageren, maar dat ga ik morgen zeker doen, beloofd
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 22:51:34 #132
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_54042284
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 22:31 schreef Greys het volgende:
Qwea, ik ben je niet vergeten hoor! Ik heb visite en kan dus niet even uitgebreid lezen en reageren, maar dat ga ik morgen zeker doen, beloofd
Dat is goed hoor ik check morgen middag/avond dit topic nog wel eventjes.

Veel plezier met de visite

Baloe loopt telkens maar te krabben De dierenarts thuis en hier in Den Helder konden niks vinden. Geen vlooien enzo
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 08:30:09 #133
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_54047654
mogguh:+
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 08:59:05 #134
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_54047738
oeh, Ik heb MM gerekruteerd ; hij gaat v/d week een Jochem usericon maken voor de mensen die meehelpen met de actie
  † In Memoriam † zaterdag 20 oktober 2007 @ 12:46:41 #135
37843 lady-wrb
kortaf
pi_54050047
kan ik me alvast melden voor zo'n icoon? maar ik wil er wel één met doerak erbij.

waar kan je de katten bekijken overigens? of zit ik zo verkeerd te zoeken?

-edit: gevonden

(kan iemand digger even in een envelop stoppen en hierheen sturen? wat een koppie )
die zou ik zo willen hebben.

[ Bericht 55% gewijzigd door lady-wrb op 20-10-2007 13:04:30 ]
  † In Memoriam † zaterdag 20 oktober 2007 @ 13:08:02 #136
37843 lady-wrb
kortaf
pi_54050326

digger

precies doerak toen ze klein was
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 18:07:13 #137
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_54054842

tumbnail
Ja er zit ruis in ; ik moet nog wennen aan mn nieuwe camera ik heb trilhandjes
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 18:40:43 #138
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_54055292
Ik heb vannacht gedroomt dat we een vrachtwagen moesten huren voor de Jochemactie

M'n moeder vertelde heel voorzichtig in de auto terug naar huis (ze had me opgepikt van mn werk net) dat de buren wrs 2 nieuwe jonge poesjes hebben. Ik ontplofte zowat
Ooit zijn ze begonnen met Dikkie Dik en Mickey, Dikkie Dik werd al vrij snel ergens op een van de boerenweggetjes uit een doos gezet omdat het diertje aan de bank krabte. Toen beviel een van onze katten (een oeps nestje, we zouden ze allemaal houden mochten we ze niet kwijt kunnen, het werden 6 kittens, en wij hebben er daar nog 3 van, 2 naar de buren, en 1 ging bij de oude baas van mn moeder wonen die zocht een maatje voor zijn kat), daar wouden ze er wel 2 van, nog voor die 2 kittens 8 weken waren verdween Mickey..
Toen hadden ze dus alleen Jip en Kees uit ons nest. Jip verdween ook na een jaar of anderhalf.
Nu hebben ze al jaren alleen Kees, en regelmatig zetten wij stiekem een bakje brokken onder de heg voor Kees omdat ze eigenlijk altijd mager is. Ook laten we de schuur altijd op het haakje met wat kleedjes voor het geval ze daar niet naar binnen wordt gelaten.
Helaas kunnen mijn honden en katten Kees niet uitstaan (en omgekeerd), daarom kunnen wij haar dus ook niet in huis nemen, maar ik hoop zo verschrikkelijk dat ze niet Keesje ergens dumpen
Ik wordt er zo boos en verdrietig van
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_54055350
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 12:46 schreef lady-wrb het volgende:
kan ik me alvast melden voor zo'n icoon? maar ik wil er wel één met doerak erbij.

waar kan je de katten bekijken overigens? of zit ik zo verkeerd te zoeken?

-edit: gevonden

(kan iemand digger even in een envelop stoppen en hierheen sturen? wat een koppie )
die zou ik zo willen hebben.
Mensch, wat let je... ga haaaaalen die uk
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 18:50:22 #140
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_54055449
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 18:40 schreef Nonneke het volgende:
Ik heb vannacht gedroomt dat we een vrachtwagen moesten huren voor de Jochemactie

@ Lady ; ik wou algemene icoontjes maken voor de jochem actie, maar ik zal MM lief aankijken om er speciaal voor jou 1 voor met doerak te maken

doet maar even een doerak foto die je in je usericon wil alvast mailen naar ; [mijn username]@planet.nl
  zondag 21 oktober 2007 @ 03:39:37 #141
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_54066661
Hey Qwea, wat een leuke actie!
Ik zou de OP wat korter maken, want het is wel heel lang...

Verder helemaal goed, en ik doneer ook, softie als ik ben
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  zondag 21 oktober 2007 @ 09:08:47 #142
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_54067373
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 03:39 schreef MissBliss het volgende:
Hey Qwea, wat een leuke actie!
Ik zou de OP wat korter maken, want het is wel heel lang...

Verder helemaal goed, en ik doneer ook, softie als ik ben
Maar wat zou er dan uit moeten? Want als ik de tekst van het Jochemfonds aanpas, dan is het niet volledig
  † In Memoriam † zondag 21 oktober 2007 @ 11:17:56 #143
37843 lady-wrb
kortaf
pi_54068157
qwea, vanwaar dat traject van emmen naar den helder?
  † In Memoriam † zondag 21 oktober 2007 @ 11:24:40 #144
37843 lady-wrb
kortaf
pi_54068227
dit is trouwens het fotootje van mijn icoon (in de grootte van het icoon)

† In Memoriam † zondag 21 oktober 2007 @ 11:59:25 #145
37843 lady-wrb
kortaf
pi_54068565
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 18:44 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Mensch, wat let je... ga haaaaalen die uk
ehm nou, ik heb eerst maar eens gemaild, t is nogal een eindje weg en stel dat digger ons niet leuk vindt

mailtje
quote:
hallo,

we zijn helemaal weg van digger en zouden haar graag in ons gezin opnemen, maar we hebben nog wat vraagjes.

is ze nog beschikbaar?
heeft ze eventueel nu een maatje of is het meer een kat die graag op haarzelf is?
hoe is ze met kinderen?
is ze al gesteriliseerd?

over onszelf: we zijn een gezin met nog 1 kind thuis (zoon, 8 jaar)
onlangs is onze ouwe trouwe kat overleden,maar zo ondertussen begint het weer een beetje te kriebelen: we zijn weer toe aan een nieuw gezinslid. niet ter vervanging, want onze doerak is niet te vervangen, maar we zijn wel toe aan weer wat katachtige capriolen in huis. (en ook de muizen moeten weer eens weten wie de baas is).

wat we zoeken: een lekker eigenzinnig beestje, kindvriendelijk, hoeft niet de hele dag op schoot, maar zo af en toe zou leuk zijn.

wat we bieden: een huis, gevulde voerbakjes, een schone kattenbak, lekkere banken om op te hangen, brede vensterbanken zodat alles buiten goed in de gaten gehouden kan worden en een grote tuin waar ook 8 hondsbrutale zijdehoenders en een grote brahma rondrennen.

kunt u laten weten of digger ons ziet zitten?

met vriendelijke groeten, lady-wrb & gezin
nou ja, wel met mijn eigen naam ondertekend, maar die zet ik hier niet dus
  zondag 21 oktober 2007 @ 12:18:23 #146
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_54068804
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 11:17 schreef lady-wrb het volgende:
qwea, vanwaar dat traject van emmen naar den helder?
Ik woon vlakbij Emmen en MikeyMo in Den Helder.

Dus ik reis om de vrijdag dat traject
  zondag 21 oktober 2007 @ 12:28:32 #147
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_54068976
[Gevonden] 1 Herder en een klein hondje

@lady, ik heb je icon opgeslagen
  zondag 21 oktober 2007 @ 12:50:00 #148
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_54069318
LWRB! Wat goed dat je hebt gemaild voor Digger!
Dat droppie zou volgens mij prima bij jullie passen....wat een lekker bekkie zeg!

Ik ga duimen dat die kleine straks bij jullie rond dartelt!
  † In Memoriam † zondag 21 oktober 2007 @ 13:12:39 #149
37843 lady-wrb
kortaf
pi_54069600
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 12:18 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik woon vlakbij Emmen en MikeyMo in Den Helder.

Dus ik reis om de vrijdag dat traject
aha, ik vermoedde al zoiets

stel nou dat het wat wordt met digger, zou jij dr dan in zaandam uit de trein willen gooien?
(lees: ik sta op dat perron en neem dr vanaf daar mee naar koog aan de zaan )

ik heb overigens zoonlief nog niets verteld wtb digger.
stel dat het nou weer niks wordt, net als met die andere, dan valt het niet zo tegen voor hem.
hij was er echt van ontdaan de vorige keer.
  zondag 21 oktober 2007 @ 13:18:33 #150
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_54069653
Oeh spannend hoor lwrb!
Heb je de mail vandaag verstuurd? Dus morgen zou je een antwoord kunnen verwachten?

Ik hoop zoooooo dat het wat wordt he! En die kleine Digger verdient gewoon een warm huissie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')