Vlakbij waar ik woon. Het ligt allemaal in de buurt van emmen (Drenthe)quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:27 schreef lady-wrb het volgende:
waar ligt veenoord?
jemig, probeer je wat te posten, slaat iedere keer fok! op tilt
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:42 schreef erodome het volgende:
Hij is thuis!!!!!!!!!!!!!!!
PFFFFFFFFFFFFFFFF, wat een opluchting, ik kwam thuis en daar zat hij, op zijn vaste plaatsje voor de deur.
Hij ziet er een beetje rommelig uit en hij had bere honger, maar hij is thuis, ongedeert!
Geen idee waar hij uitgehangen heeft, het is nies voor hem om weg te blijven, misschien heeft hij opgesloten gezeten ergens.
Man man man wat ben ik blij, ik was echt bang dat ik hem nooit meer zou zien, maar mijn lekkere dikke jeweetwelkater ligt weer lekker naast me te spinnen.
Vannacht zal ik een stuk beter slapen!
Gelukkig maar!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:59 schreef Qwea het volgende:
Ik ben gisteren maar met Baloe naar de DA geweest. Hij had overal bultjes en die in zn nek groeide.
Het waren godzijdank enkel vet bultjes, niks ergs *pfieuw*
dat gaat ook zeker nog wel even duren hoorquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:03 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ach uhmmie, ik had doerak op mijn arm toen we naar de dierenarts liepen en ik had de kattentas aan mijn andere arm hangen en ik wist dat als ik terug zou gaan, doerak in die tas zou liggen. (ze haatte die tas, ze ging altijd los mee)
en toch.... ergens had ik nog een klein vonkje hoop dat er heel misschien toch iets aan gedaan kon worden.
toch nog het lot ontkennen, hopen tegen beter weten in.
ik kwam nog een oud-buurvrouw tegen die vrolijk hallo riep en ik probeerde in dezelfde toon te antwoorden.
(je moest eens weten, dacht ik)
op de tafel was het lot snel beslist, maar na de eerste prik strompelde doerak toch nog naar me toe en drukte zich tegen me aan, voor ze in slaap viel
dat beeld krijg ik niet van mijn netvlies.
Ow das mooi optijd om te weten dat er een kerstactie komt !quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:13 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
De Jochem banner. Wat vinden jullie ervan?
Ik heb geen idee of ze handoeken gebruiken, maar kleedjes zijn volgens mij altijd wel bruikbaarquote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:17 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Ow das mooi optijd om te weten dat er een kerstactie komt !
Worden er deze keer ook handdoeken en kleedjes e.d ingezameld ? Ik werk in een outlet drogist en we krijgen vaak oude partijen met heul goedkope handdoeken enzo (25-50 cent). Hier liggen de honden boven inmiddels op een Winnie the Pooh boxkleed ook op mn werk meegenomen voor 2 euro p.sDus ik zal eens extra opletten en kijken of er bruikbare dingen tussenzitten
![]()
oeh succes. Laat ons even weten wat de DA zeiquote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Baileys is al 2 dagen uit z'n doen; lusteloos, veel slapen en niezen. Zojuist kwam ik thuis en alle poekies kwamen me begroeten, behalve Bailtje. Hij lag op bed en ik heb het idee dat z'n neus/longen vol zitten. Hij piept nogal.
Dus vanaaf maar ff naar de DA![]()
Als dat via mail en zo kan wil ik het wel doen ik woon in Duitslandquote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:05 schreef Qwea het volgende:
Ik zoek nog een controleurrrrr. Niemand?
Ja dat kan. Dan moet ik je mn password van het Jochem rekening nr mailen, en dan kun je bij de rekening. Kun je controle houdenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:09 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Als dat via mail en zo kan wil ik het wel doen ik woon in Duitsland't Is allemaal eigenlijk mijn schuld tenslotte
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:14 schreef Qwea het volgende:
oeh, Baloe fluisterde me net in dat hij graag een kusje en een pootje aan jullie allemaal wil geven
You've got mailquote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:25 schreef Rewimo het volgende:
Hoera voor Silver
Qwea, mijn mailadres staat in mijn profiel. We zullen er wel uitkomen samen
Hij had ook wel gelijk, af en toe doet ie een snufje en hij is idd wel rustig. Maar hij piept niet meer en is gewoon een blije baby-poezz.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:09 schreef Qwea het volgende:
MM zegt zo vaak dat Baloe niet naar de DA hoeft, en dan ga ik toch
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hij had ook wel gelijk, af en toe doet ie een snufje en hij is idd wel rustig. Maar hij piept niet meer en is gewoon een blije baby-poezz.
Terwijl ik dit tiep, wil ie alweer m'n aandacht![]()
Ben met mezelf altijd zo nuchter, maar als het die katten betreft... als ze een scheet laten denk ik "oh jee, als het maar geen darmkanker is"![]()
Stiekem wel een opluchting zeker?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:51 schreef lady-wrb het volgende:de poes die ik op het oog had heeft al een huis gevonden.
fijn voor de kat natuurlijk, maar jammer voor ons.
ik heb besloten het dan toch nog maar even zo te laten.
het voelt toch niet goed om nu een andere kat in huis te halen.
we wachten rustig af wat op ons pad gaat komen.
Ja! Waarom stinken dierenscheetjes altijd zo?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou, dan zou je hier vaak denken dat de hele boel aan het af en uitsterven was, gezien de gifwolkjes die hier regelmatig uit de poezekonten opstijgen.
![]()
![]()
En ja, tof he. Eindelijk. Twee keer uitgesteld. kan haast niet wachten tot maandag. Moet trouwens nog wel even wachten op de bevestiging van die dag. Ik kan, din kan., nu het asiel nog.
en waarom blijven ze altijd zo hangenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja! Waarom stinken dierenscheetjes altijd zo?![]()
![]()
Ja ik had Duursema zelfquote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:58 schreef senesta het volgende:
Hoi Qwea!
Had je nu Duursema zelf van de week?
Wat vond je er nu van?
Ik doe het gewoon terug. Dan zie je de afschuw op die snoetjes voor ze beide voorpootjes over hun neusjes trekkenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:45 schreef Ingetje79 het volgende:
In Baloetjes eerste weekje hier heb ik meneer Ingetje wat beschuldigd! Het bleek echter steeds die rooie die nog moest wennen aan z'n nieuwe voer![]()
Hoi Greys!![]()
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik doe het gewoon terug. Dan zie je de afschuw op die snoetjes voor ze beide voorpootjes over hun neusjes trekken![]()
@Senesta. Ben ik ook heel benieuwd naar. ze zeggen dat hij heel gemoedelijk en kalm is.
Dat kanquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja ik had Duursema zelfJa wat vond ik er van. Hij is iig wel heel eerlijk. Dat was hij toen ook met Baloe zn bloedoor. Hij had me en operatie aan kunnen smeren van 200 euro, maar was heel eerlijk dat dat niet echt nodig was.
Verder heb ik nog niet echt een mening over hem.
Maar als ik moet kiezen tussen mn eigen en Duursema heb ik liever mn eigen
Hijs wel lief voor Baloe
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Ik kan het helaas niet op commando![]()
Ik heb idd gehoord dat dit de beste van DH is jaquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:48 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat kan![]()
Ik heb practisch alle dierenartsen in den helder gehad (ik ben vrij kritisch) en ik ben heel erg blij met deze.
Hij heeft me zelfs wel eens zijn privénummer gegeven omdat het niet zo goed met Elco ging![]()
quote:
nee, eigenlijk niet. ik had me er echt op ingesteld om deze week samen met luca te gaan kijken.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Stiekem wel een opluchting zeker?
Wel typisch, zit ze tijden te wachten op een warm mandje en net nu neemt iemand haar mee.
Nou ja, hopelijk gaat ze net zo'n mooi leventje tegemoet als Doerakheeft gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |