abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 12 oktober 2007 @ 19:38:52 #251
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_53892778
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 15:49 schreef Qwea het volgende:
Ik hoop dat een Jochem kerstactie in NOV een beetje van de grond wil komen btw
Linkje?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 12 oktober 2007 @ 19:41:45 #252
13151 crew  Rewimo
pi_53892846
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 19:23 schreef Qwea het volgende:
ja, ik zag het ja Poekie, Inso dr hond, Doerak, Alf
Alf? Wat?! Dat wist ik helemaal niet
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 19:42:36 #253
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_53892866
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 19:38 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Linkje?
Hoe bedoel je? Naar de kerstactie? of naar wat het jochemfonds is? Want de kerstactie moet 1 nov in F&F nog even opstarten. Wou het nu al doen maar volgens de mensen hier is dat niet zo slim omdat mensen net een actie achter de rug hebbe.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 12 oktober 2007 @ 19:42:51 #254
13151 crew  Rewimo
pi_53892876
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 19:29 schreef Qwea het volgende:
Deed me denken aan Poes

Iemand die hier kan fotoshoppen? Ik heb namelijk geen usericon behalve deze van Poekie, en mn vent isser niet, dus ik vroeg me af of iemand dat "huisdier vh jaar" eruit kon slopen
Ik wil het wel proberen voor je. Mail 'm maar.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 12 oktober 2007 @ 19:43:25 #255
13151 crew  Rewimo
pi_53892890
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 19:42 schreef Qwea het volgende:
Hoe bedoel je? Naar de kerstactie? of naar wat het jochemfonds is? Want de kerstactie moet 1 nov in F&F nog even opstarten. Wou het nu al doen maar volgens de mensen hier is dat niet zo slim omdat mensen net een actie achter de rug hebbe.
Ow, ik dacht dat je al van start was gegaan
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 19:44:26 #256
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_53892917
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 19:43 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ow, ik dacht dat je al van start was gegaan
Nee, wilde ik wel doen maar misschien is het idd slimmer om even te wachten tot november

Alf ;
quote:
k weet niet zeker wat het is geweest, hij is vannacht ineengestort, en in de loop van de dag heeft hij ontlasting laten lopen en wilde niet meer eten of drinken. Toen de dierenarts kwam wilde hij zijn kop al niet eens meer optillen. De DA hoorde een heleboel hartruis en hij had dus die verlamming, kan op een beroerte duiden.

We konden het de oude schat ook niet aandoen om hem naar de dierenarts te leuren en allerlei onderzoeken te doen, dat had hij misschien al niet eens overleefd, en hij vond de kliniek altijd al vreselijk, dus hebben we hem thuis in laten dutten.

Nu weet ik niet meer zeker of we daar niet te snel over geoordeeld hebben, maar dat is meer omdat ik hem zo mis
Alf!
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 19:45:51 #257
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_53892942
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 19:42 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ik wil het wel proberen voor je. Mail 'm maar.
You've got mail
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 12 oktober 2007 @ 19:50:30 #258
13151 crew  Rewimo
pi_53893055
You ook
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 19:50:35 #259
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_53893060
Zo, terug van de da

Nou, Ziggy heeft dus een te snel werkende schildklier en daar krijgt ze pilletjes voor, 2 halve per dag. Straks eens testen of die makkelijk naar binnengaan. Verder gaf ook haar lever een afwijkende waarde, maar dat is op dit moment niet zo belangrijk volgens de da. Eerst moet die schildklier behandeld worden. Over een maand moeten we terug voor controle, om te kijken of ze aangekomen is
Verder heeft de assistente weer even haar oor gezalfd, omdat ons dat maar niet lukte Hopelijk lukt het nu morgen

Dus: blij dat ze geholpen kon worden en nu maar hopen dat de pillen aanslaan
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 12 oktober 2007 @ 19:52:02 #260
13151 crew  Rewimo
pi_53893096
Ik duim met je mee, MB. Hopelijk gaat ze zich snel beter voelen. En wat de oren betreft, misschien kun je haar in een handdoek rollen
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 19:54:28 #261
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_53893137
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 19:50 schreef Rewimo het volgende:
You ook
Thnx girl
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 19:58:37 #262
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_53893211
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 19:52 schreef Rewimo het volgende:
Ik duim met je mee, MB. Hopelijk gaat ze zich snel beter voelen. En wat de oren betreft, misschien kun je haar in een handdoek rollen
Whehe

Nou ja, het is niet eens dat ze krabbelt ofzo, ze stribbelt wel wat tegen hoor, maar niet erg. Maar ze schudt steeds met haar kop. En dan is het moeilijk het goede gaatje te vinden en dat tuitje er echt in te krijgen. Maar ik heb goede hoop voor morgen
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 20:00:29 #263
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_53893239
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 19:58 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Whehe

Nou ja, het is niet eens dat ze krabbelt ofzo, ze stribbelt wel wat tegen hoor, maar niet erg. Maar ze schudt steeds met haar kop. En dan is het moeilijk het goede gaatje te vinden en dat tuitje er echt in te krijgen. Maar ik heb goede hoop voor morgen
Klinkt misschien gemeen ;

Poesje op de bank leggen, op dr zij. Poesje met 1 hand goevasthouden. Met andere hand poesje dr oor druppen. Tada, poesje kan niet weg, en oor is gedrupt
  † In Memoriam † vrijdag 12 oktober 2007 @ 20:01:34 #264
37843 lady-wrb
kortaf
pi_53893257
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 17:39 schreef FurryRedElmo71 het volgende:

Lady-wrb, mag ik nog even een ervaringsverhaaltje wat betreft "nieuwe kat" geven ?
Ik heb sinds ik op mezelf woon (11 jaar nu) altijd katten gehad. Eerst twee broertjes uit het asiel die daar in een doos waren gezet, Liam en Jarvis. In 2005 overleed Jarvis (10) aan geelzucht, en bleef Liam over. Na een drietal weken ben ik langs het asiel geaan voor een maatje voor Liam omdat hij zich toch eenzaam voelde zonder zijn broer. Entree van Terri, een eigenwijze 8 jarige wit/cyperse poes die zich meer aan mij hechtte dan aan Liam. Liam overleed in 2006 als 11-jarige, ook aan geelzucht. Terri miste hem niet erg, en we hadden het heel gezellig zo saampjes.

Afgelopen januari werd Terri door de plaatselijke buurkater aangevallen op mijn balkon 's avonds en liep een lelijke bijtwond in haar nek op met een stembandverlamming. Met medicijnen en veel rust in het Rotterdamse Dierenziekenhuis is ze nog een beetje opgelapt, maar toch ging het langzaam bergafwaarts en is ze op 26 februari alsnog aan de gevolgen overleden (op een zaterdagmorgen).
Ik besloot om eerst even een aantal weken te wachten voordat ik misschien weer eens zou gaan kijken naar een kat, omdat het toch een beetje als "verraad" voelde om al heel snel een nieuw poezebeest in huis te halen. Nou....de eerste dagen waren zo enorm zwaar...ik "voelde" haar nog steeds bij me en dacht haar overal te zien (had dat bij Liam ook), en het was zo enorm stil in huis..geen poes lekker tegen je aankletsen, meedrentelen naar de badkamer, slapen op bed...ik heb in die week nog nooit zoveel gehuild als toen, zelfs niet toen een 5-jarige relatie uitging. Ik had er gewoon helemaal geen zin meer in.
Het was alsof er een stuk van mijn hart ruw was afgescheurd, een hel.
Ik heb ook twijfels gehad, was het niet te snel na Terri's overlijden ? Ik voede me toch wel schuldig, maar zou Terri ook niet graag willen dat ik een andere kat net zo'n lief thuis zou gunnen als zij had gehad die 2.5 jaar ?

Die zaterdag daarop was ik in Spijkenisse bij het asiel, en zag ik het Poekie-monster (Panda) en Sally, en er was gelijk die "klik". Het is goed zo !

PS: misschien iets te zweverig voor sommigen, maar wie heeft er hier ervaring met dierentolken ? Ik heb soms het gevoel dat Terri, Jarvis en Liam wel eens komen "buurten" en ik heb nog wat vragen over Terri's overlijden en gedrag in de 2,5 jaar dat ze bij me was (ze kon nog wel eens venijnig je opeens "aanvallen")

Een heel fijn weekend allemaal !
Furry
bedankt voor je verhaal
ik denk dat doerak ook graag een andere kat een huis gunt.
ooit zie ik haar terug, dat weet ik zeker en vergeten doe ik haar al helemaal niet.
maar ik ben er zelf nog niet uit of ik al toe ben aan een nieuwe kat. ik zit niet lekker in mijn vel, voel me warrig, heb een te "vol" hoofd met gedachten.
lijkt me niet de ideale situatie om een kat in huis te halen, eerlijk gezegd.
ik wacht nog even denk ik.
  † In Memoriam † vrijdag 12 oktober 2007 @ 20:03:00 #265
37843 lady-wrb
kortaf
pi_53893279
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 19:58 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Whehe

wikkel dr eens in een handdoek.
dan kan je dr met een hand in bedwang houden en met de andere hand dr oor behandelen.
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 20:03:56 #266
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_53893292
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 20:00 schreef Qwea het volgende:

[..]

Klinkt misschien gemeen ;

Poesje op de bank leggen, op dr zij. Poesje met 1 hand goevasthouden. Met andere hand poesje dr oor druppen. Tada, poesje kan niet weg, en oor is gedrupt
Thanks, ik ga het proberen
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 20:03 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

wikkel dr eens in een handdoek.
dan kan je dr met een hand in bedwang houden en met de andere hand dr oor behandelen.
En die ook, als de andere niet lukt.
Ziggy played guitar
pi_53894339
bah lady wrb wat zie ik nu
gecondoleerd...

naar is dat he zulke beslissingen.. maar op het moment dat hij gemaakt moet worden weet je dat zelf eigenlijk ook wel.
hoop dat luca er weer enigzins bovenop komt
het is niet niks om je vriendje voor het leven (want tja.. zolang luca zich kan herinneren was doerak er al natuurlijk) kwijt te raken

RIP doerakje
jobensaskia.nl
Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 20:52:22 #268
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_53894402
Hoi hoi...

Fijn dat Ziggy met wat pilletjes te helpen is, hopen dat de waarden over een maand weer wat gezakt zijn
Nu tijd voor een dutje...pffff
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  † In Memoriam † vrijdag 12 oktober 2007 @ 21:03:04 #269
37843 lady-wrb
kortaf
pi_53894628
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 20:49 schreef Uhmmie het volgende:
bah lady wrb wat zie ik nu
gecondoleerd...

naar is dat he zulke beslissingen.. maar op het moment dat hij gemaakt moet worden weet je dat zelf eigenlijk ook wel.
hoop dat luca er weer enigzins bovenop komt
het is niet niks om je vriendje voor het leven (want tja.. zolang luca zich kan herinneren was doerak er al natuurlijk) kwijt te raken

RIP doerakje
ach uhmmie, ik had doerak op mijn arm toen we naar de dierenarts liepen en ik had de kattentas aan mijn andere arm hangen en ik wist dat als ik terug zou gaan, doerak in die tas zou liggen. (ze haatte die tas, ze ging altijd los mee)
en toch.... ergens had ik nog een klein vonkje hoop dat er heel misschien toch iets aan gedaan kon worden.
toch nog het lot ontkennen, hopen tegen beter weten in.
ik kwam nog een oud-buurvrouw tegen die vrolijk hallo riep en ik probeerde in dezelfde toon te antwoorden.
(je moest eens weten, dacht ik)
op de tafel was het lot snel beslist, maar na de eerste prik strompelde doerak toch nog naar me toe en drukte zich tegen me aan, voor ze in slaap viel
dat beeld krijg ik niet van mijn netvlies.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 12 oktober 2007 @ 21:59:02 #270
13151 crew  Rewimo
pi_53895862
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 19:44 schreef Qwea het volgende:
Alf ;
Alf!
Ach, die arme Alf... Gelukkig heeft ie de laatste tijd in elk geval nog een geweldig tehuis gehad
  † In Memoriam † vrijdag 12 oktober 2007 @ 22:03:10 #271
37843 lady-wrb
kortaf
pi_53895946
kunnen we nu afspreken dat de rest van de huisdieren hier nog lang en gelukkig gaat leven?
ik vind dat we nu wel genoeg verdrietig nieuws hebben gehad.
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 22:35:07 #272
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_53896684
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 22:03 schreef lady-wrb het volgende:
kunnen we nu afspreken dat de rest van de huisdieren hier nog lang en gelukkig gaat leven?
ik vind dat we nu wel genoeg verdrietig nieuws hebben gehad.
Eens
pi_53897125
Hier redelijk goed nieuws dan.
Eigenlijk zouden we Silver vandaag of morgen ophalenin Vlaardingen. Maar vandeweek hoorden we dat hij misschiennog te ziek was voor de castratie.
Vandaag weer telefonisch contact gehad (na alle mailwisselingen om me op de hoogte te houden).
Silver was gezond genoeg om gecastreerd te kunnen worden, maar zit nog aan de antibiotica.
Om risico voor mijn andere poezen te beperken laten we hem de kuur daar afmaken warana hij nog een checkup krijgt door de DA in Vlaardingen. Als dat in orde is kan ik hem volgende week dan echt echt ophalen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 oktober 2007 @ 23:14:59 #274
163650 Greys
pi_53897755
Dat is fijn nieuws, NokMuts
Silver heeft vast zijn koffertje al klaarstaan om naar jou te verhuizen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 oktober 2007 @ 23:15:46 #275
163650 Greys
pi_53897774
Ing, is het met Baloe al alsof hij altijd bij jullie heeft gewoond?
Heb je gekke trekjes kunnen ontdekken ofzo? Of juist hele lieve trekjes?
En hoe gaat het inmiddels met hem en de andere katten samen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 23:34:01 #276
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_53898254
Oeh Nok...volgende week dus...goed dat ze hem dan toch nog ff houden

Met Baloe gaat het super; denk idd wel es dat er een flinke steek los zit. Dan begint ie met 4 poten tegelijk door het huis te springen en even later ligt ie weer lekker in z'n mandje of op de deurmat. Hij ligt 's nachts ook steevast bij ons op bed te snurken.
Enige nadeel is dat hij vreselijk schooit. Zodra het eten op tafel of schoot komt, is hij van de partij en probeert op allerhande manieren wat te bemachtigen. Zo schepte hij van de week met z'n hele poot door m'n hutspot heen en ging vervolgens alles schoonlikken. Resultaat kun je wel raden
Maar bovenal is het een schatje
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 oktober 2007 @ 23:40:51 #277
163650 Greys
pi_53898403
Hihihi ik zit hardop te lachen hier en Meneer Greys ook, ik heb je post even voorgelezen. Baloe vol met zijn poot door de hutspot Jammie! En dat ie het af en toe op zijn heupen krijgt en met vier poten tegelijk door het huis stuitert... dat heeft Bink ook, en dan op hele onverwachte momenten en op d'r bejaarde leeftijd Probeer je Baloe het schooien en beetje af te leren of pik je gewoon iets meer omdat het een asieldier is? Ik zou dat hebben denk ik, ik zou niet echt streng kunnen zijn (zal vast niet goed zijn ) omdat ik er stiekem om zou moeten lachen! Die hutspot. Ghihi!

Dieren, zucht
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 23:51:20 #278
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_53898659
Jaaaa, dieren brengen zoveel leven en plezier in huis.
Het kan ook wel es lastig zijn; kijk maar naar Doerak en Poekie

Nu heeft ie ook een buitje, net een rooie stuiterbal
Ik moet eerlijk gezegd ook wel lachen om het geschooi, maar meneer Ingetje wil het absoluut niet hebben. Dus we zetten hem wel elke keer op z'n plek, maar stiekem wel met een big smile

Ik ben de hele week al thuis ivm een operatie aan m'n pootje en Baloe vindt het supergezellig; samen uitslapen, samen tv kijken, samen internetten en nog meer samen slapen
Dat beestje is de 4 uur durende autoreis dubbel en dwars waard geweest.
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 00:05:47 #279
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_53899055
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 23:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Oeh Nok...volgende week dus...goed dat ze hem dan toch nog ff houden

Met Baloe gaat het super; denk idd wel es dat er een flinke steek los zit. Dan begint ie met 4 poten tegelijk door het huis te springen en even later ligt ie weer lekker in z'n mandje of op de deurmat. Hij ligt 's nachts ook steevast bij ons op bed te snurken.
Enige nadeel is dat hij vreselijk schooit. Zodra het eten op tafel of schoot komt, is hij van de partij en probeert op allerhande manieren wat te bemachtigen. Zo schepte hij van de week met z'n hele poot door m'n hutspot heen en ging vervolgens alles schoonlikken. Resultaat kun je wel raden
Maar bovenal is het een schatje
Whehe, dat doet Ziggy ook
En ze kan tóch op het aanrecht, we vroegen ons al af waar het vlees was gebleven wat nog in de pan zat
Leuk joh, katten

1e halve pil zit erin, zonder moeite
Ziggy played guitar
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 00:07:19 #280
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_53899105
Go Ziggy!
Op naar de volgende 16 jaar.
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 00:09:24 #281
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_53899165

Ja, wel fijn van die pillen, want ze moet ze de rest van haar leven en 16 jaar elke dag 2 keer een gevecht lijkt me toch niet echt tof
Ziggy played guitar
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 00:14:48 #282
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_53899321
Nee idd...dan is het wel fijn dat ze een beetje meewerkt. Ons oude Diabeetje moest 2x daags een injectie met insuline, dat ging gelukkig ook perfect. Meneer ging zelfs de ren niet in voordat ie z'n shot had gehad, dan keek ie me echt zo aan van "schiet es op, ik wil een fripse neus halen"
Zucht....Muisje

Maar fijn dat Ziggy alles zo stoer ondergaat....
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 00:23:59 #283
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_53899552
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 00:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Nee idd...dan is het wel fijn dat ze een beetje meewerkt. Ons oude Diabeetje moest 2x daags een injectie met insuline, dat ging gelukkig ook perfect. Meneer ging zelfs de ren niet in voordat ie z'n shot had gehad, dan keek ie me echt zo aan van "schiet es op, ik wil een fripse neus halen"
Zucht....Muisje

Maar fijn dat Ziggy alles zo stoer ondergaat....
Ooooh, een diabeetje Wat shattig dat hij erop wachte
Wij hebben ook een diabeetje gehad, ging ook redelijk goed, tot we op vakantie gingen en hij naar een pension ging, waar ze nogal laks waren met die spuitjes

Maar Ziggy vind leverworst gewoon heel lekker én ze is stoer natuurlijk
Ziggy played guitar
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 00:24:11 #284
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_53899560
En ik ga slapen!
Ziggy played guitar
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 00:30:43 #285
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_53899732
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 00:24 schreef MissBliss het volgende:
En ik ga slapen!
Een vriendin van moeders is dierenartsass, zo hebben we hem destijds ook gekregen. Dus altijd als wij weggingen, kwam zij langs om Muisje te spuiten.

Trusten!
pi_53903149
Ziggy is uberstoer
Vind ik echt zo'n leukerd. Ze heeft echt een fan.

Dat schooien hier is ook verschrikkelijk. Het lijkt wel of het in een karakter zit. De kittens hier hebben hun hele levens niks anders gekregen dan goed voer, en toch doen ze het iedere dag weer.
Toch hebben ze nooit echt mee mogen eten. Toen ze geboren werden hebben we dat hier afgesproken. Als ze iets krijgen is het als wij klaar zijn met eten en dan wordt het op de vloer gezet. Rosa was zoooo erg. De koningin wilde alleen op schoot van hetzelfde bord eten. Anders was het te min voor madame en haalde ze haar neus op.
Hier hebben we dan ook de plantenspuit geintroduceerd. het ding is ongeveer 5 x gebruikt in al die tijd maar er gaat een geweldige preventieve werking vanuit.
Je zet eten op tafel, kitten zet voorzichtig eerste poot erop en hopt de rest van lijfje erbij. Ander kitten doet hetzelfde. Daarna reik ik naar de plantenspuit en zet die midden op tafel met de spuit de kant van de kitties op, en ZOEFFFF, weg stuift het hele stel.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 10:33:06 #287
105263 Litso
Interlectueel.
pi_53903559
Goedesmorges
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 11:21:14 #288
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_53904074
Mogguh Litso

Nu doet alleen Baloe het; de rest geeft niets om ons voedsel. Baileys als kitten wel, maar dat hebben we er toch vrij snel uit gekregen. Dus het zal bij Baloetje ook wel goed komen.
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 15:57:04 #289
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_53908220
Ik heb 2 pics van Poekie laten afdrukken. Ze zijn tof geworden. 1 voor hier bij MikeyMo op mn nachtkastje, en 1 voor thuis aan de muur. En van Baloe heb ik een hele grote laten afdrukken (Als ik die van Poekie ook op 20x30 zou doen, zou die heel blurry worden. Dus ik heb 13x18 gedaan ) die komt ook bij mij thuis aan de muur, want hier bij MM staat al 1 van baloe op mn nachtkastje

Ooh en hij heeft een nieuw speeltje ; een big ass touw Nu heeft ie 10 tennisballen, een piepegel en een touw
  † In Memoriam † zaterdag 13 oktober 2007 @ 17:12:55 #290
37843 lady-wrb
kortaf
pi_53909623
ook toevallig qwea, ik heb net een paar foto's van doerak afgedrukt bij de albert heijn. daar kan je hele mooie kaders omheen maken en ze zijn echt heel mooi geworden.
ik wil er één sturen aan mijn dierenarts. wij kregen van de week net als jij, een kaartje van hem, met medeleven. ook de manier waarop hij handelde en sprak op hét moment, heeft diepe indruk en dankbaarheid achtergelaten, die ik nog even uitgesproken (en opgeschreven) wil hebben.
geen idee of hij het op prijs stelt, maar ik heb zijn woorden op dat moment enorm gewaardeerd en ze waren een enorme steun.
  † In Memoriam † zaterdag 13 oktober 2007 @ 17:15:26 #291
37843 lady-wrb
kortaf
pi_53909657
luca en ik gaan trouwens waarschijnlijk komende week naar het asiel.
kijken of de poes die we gespot hebben in het echt ook zo lief is en, ook heel belangrijk, of zij ook wat in ons ziet.
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 17:23:18 #292
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_53909768
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 17:12 schreef lady-wrb het volgende:
ook toevallig qwea, ik heb net een paar foto's van doerak afgedrukt bij de albert heijn. daar kan je hele mooie kaders omheen maken en ze zijn echt heel mooi geworden.
ik wil er één sturen aan mijn dierenarts. wij kregen van de week net als jij, een kaartje van hem, met medeleven. ook de manier waarop hij handelde en sprak op hét moment, heeft diepe indruk en dankbaarheid achtergelaten, die ik nog even uitgesproken (en opgeschreven) wil hebben.
geen idee of hij het op prijs stelt, maar ik heb zijn woorden op dat moment enorm gewaardeerd en ze waren een enorme steun.
Ik heb een kaartje met een poes erop gestuurd. Achteraf had ik beter een kaartje met Poekie's foto kunnen laten maken en die kunnen sturen. Maar ik heb mijn dierenarts en de medewerkers uitvoerig bedankt voor alles wat ze door de jaren heen voor Poekie hebben gedaan.

Ik ben pas sinds kort bij deze DA met Baloe, Poekie is er al vaker geweest, maar ik ga daar echt zolang ik in Drenthe woon niet meer weg. En als ik ooit in Den Helder ga wonen blijf ik ook gewoon daar heen gaan. Dan doe ik dingen die ernstig zijn hier wel, en dingen die een week kunnen wachten ga ik mooi daar heen

Ze is zoooooo lief en medelevend. De medewerksters ook trouwens hoor.
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 17:36:45 #293
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_53909972
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 17:15 schreef lady-wrb het volgende:
luca en ik gaan trouwens waarschijnlijk komende week naar het asiel.
kijken of de poes die we gespot hebben in het echt ook zo lief is en, ook heel belangrijk, of zij ook wat in ons ziet.
Goed zo! Ik neem aan dat je partner nu om is?
  † In Memoriam † zaterdag 13 oktober 2007 @ 19:19:08 #294
37843 lady-wrb
kortaf
pi_53911704
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 17:36 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Goed zo! Ik neem aan dat je partner nu om is?
nou, dat niet direkt, maar dat komt misschien nog.
pi_53911937
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 19:19 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

nou, dat niet direkt, maar dat komt misschien nog.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 20:29:12 #296
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_53913017

Ik hoop dat je partner ook overstag gaat, lady-wrb! En de poes natuurlijk ook

Vanavond eindelijk!!! succes qua oordruppels! Tenminste, dat denk ik... Het tuutje ging er goed in en ik heb een flinke kneep gegeven. Alleen het sopgeluid achteraf ontbrak... maar ik heb er een goed gevoel over!
Ziggy played guitar
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 20:32:32 #297
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_53913072
quote:
Aan de voet van de heuvel, dicht bij de bosrand,
ligt een weelderig en sappig groen grasland.
Hier spelen en rusten onze dierbare vrienden,
nadat ze tijdens hun leven ons dienden.
En hier bij die mooie regenboog brug,
vinden ze hun rust en gezondheid weer terug.
Ze ravotten in het gras, zonder pijn of verdriet,
en spelen tot er één z'n baasje weer ziet.
Dan springt hij op, en spitst zijn oren,
deze oude vriendschap ging toch nooit verloren.
Ze rennen naar elkaar, en begroeten elkaar met kussen,
Hier komt echt niemand ooit meer tussen.
Eindelijk hebben ze elkaar weer terug
en tezamen gaan ze over de regenboog brug
Wat een fijne gedachte
  zondag 14 oktober 2007 @ 08:08:09 #298
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_53920779
goeiemorgen

Baloe is maar wat blij met zn touw
  zondag 14 oktober 2007 @ 19:03:36 #299