Whehe, dat doet Ziggy ookquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Oeh Nok...volgende week dus...goed dat ze hem dan toch nog ff houden![]()
Met Baloe gaat het super; denk idd wel es dat er een flinke steek los zit. Dan begint ie met 4 poten tegelijk door het huis te springen en even later ligt ie weer lekker in z'n mandje of op de deurmat. Hij ligt 's nachts ook steevast bij ons op bed te snurken.
Enige nadeel is dat hij vreselijk schooit. Zodra het eten op tafel of schoot komt, is hij van de partij en probeert op allerhande manieren wat te bemachtigen. Zo schepte hij van de week met z'n hele poot door m'n hutspot heen en ging vervolgens alles schoonlikken. Resultaat kun je wel raden![]()
![]()
![]()
Maar bovenal is het een schatje![]()
Ooooh, een diabeetjequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Nee idd...dan is het wel fijn dat ze een beetje meewerkt. Ons oude Diabeetje moest 2x daags een injectie met insuline, dat ging gelukkig ook perfect. Meneer ging zelfs de ren niet in voordat ie z'n shot had gehad, dan keek ie me echt zo aan van "schiet es op, ik wil een fripse neus halen"![]()
Zucht....Muisje![]()
![]()
Maar fijn dat Ziggy alles zo stoer ondergaat....![]()
Een vriendin van moeders is dierenartsass, zo hebben we hem destijds ook gekregen. Dus altijd als wij weggingen, kwam zij langs om Muisje te spuiten.quote:
Ik heb een kaartje met een poes erop gestuurd. Achteraf had ik beter een kaartje met Poekie's foto kunnen laten maken en die kunnen sturen. Maar ik heb mijn dierenarts en de medewerkers uitvoerig bedankt voor alles wat ze door de jaren heen voor Poekie hebben gedaan.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:12 schreef lady-wrb het volgende:
ook toevallig qwea, ik heb net een paar foto's van doerak afgedrukt bij de albert heijn. daar kan je hele mooie kaders omheen maken en ze zijn echt heel mooi geworden.
ik wil er één sturen aan mijn dierenarts. wij kregen van de week net als jij, een kaartje van hem, met medeleven. ook de manier waarop hij handelde en sprak op hét moment, heeft diepe indruk en dankbaarheid achtergelaten, die ik nog even uitgesproken (en opgeschreven) wil hebben.
geen idee of hij het op prijs stelt, maar ik heb zijn woorden op dat moment enorm gewaardeerd en ze waren een enorme steun.
Goed zo! Ik neem aan dat je partner nu om is?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:15 schreef lady-wrb het volgende:
luca en ik gaan trouwens waarschijnlijk komende week naar het asiel.
kijken of de poes die we gespot hebben in het echt ook zo lief is en, ook heel belangrijk, of zij ook wat in ons ziet.
nou, dat niet direkt, maar dat komt misschien nog.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Goed zo! Ik neem aan dat je partner nu om is?![]()
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:19 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou, dat niet direkt, maar dat komt misschien nog.
Wat een fijne gedachtequote:Aan de voet van de heuvel, dicht bij de bosrand,
ligt een weelderig en sappig groen grasland.
Hier spelen en rusten onze dierbare vrienden,
nadat ze tijdens hun leven ons dienden.
En hier bij die mooie regenboog brug,
vinden ze hun rust en gezondheid weer terug.
Ze ravotten in het gras, zonder pijn of verdriet,
en spelen tot er één z'n baasje weer ziet.
Dan springt hij op, en spitst zijn oren,
deze oude vriendschap ging toch nooit verloren.
Ze rennen naar elkaar, en begroeten elkaar met kussen,
Hier komt echt niemand ooit meer tussen.
Eindelijk hebben ze elkaar weer terug
en tezamen gaan ze over de regenboog brug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |