Thnx meisquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 02:43 schreef MissBliss het volgende:
Hey Qwea en lady-wrb! Heel veel sterkte met jullie verliesZo'n kleintje is onvervangbaar!
!
dank je wel mb .quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 02:43 schreef MissBliss het volgende:
Hey Qwea en lady-wrb! Heel veel sterkte met jullie verliesZo'n kleintje is onvervangbaar!
!
Knuffel terugquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 07:11 schreef lady-wrb het volgende:
ik vind de steun vanaf hier inderdaad heel fijn.
nu hebben jullie natuurlijk ook 3 jaar lang intens meegeleefd met het wel en wee van doerak. ook dat heb ik altijd erg gewaardeerd.
qwea, dikke knuffel vanaf hier
ja hoor.quote:
jup Ik heb dat ik als ik Baloe eten doe de deur opengooi, 5 min wacht en me dan pas bedenk dat Poekie helemaal niet naar binnen hoeftquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 07:41 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja hoor.
ook luca begint weer een beetje op te krabbelen.
heb jij ook zo'n last van die ingeroeste gewoontes?
's ochtends bij het brood klaarmaken met het laatste plakje vlees in je hand zitten en dan denken: shit dat hoeft niet meer
ik liet 's avonds altijd een lichtje in de keuken aan. ik kan het nog steeds niet uitdoen
bij het thuiskomen toch altijd even in de tuin kijken.
o, het zal best slijten, maar op zulke momenten is het iedere keer weer confronterend.
quote:Als twee groene ogen je vragen,
help me ik voel me niet zo fijn.
Mag je dan omdat je haar niet wilt verliezen,
egoistisch zijn ?
als je van de dokter hoort,
het komt niet meer goed en ze krijgt ook pijn,
Mag je dan omdat je weet,
dit is het eind,
egoistisch zijn ?
Als twee lieve groene ogen,
zich sluiten gaan voorgoed.
En je zonder haar naar huis toe moet,
met tranen in je ogen en een hart vol pijn,
probeer je jezelf te overtuigen,
dit was het beste,ik mag niet egoistisch zijn.
18 jaar was je bij ons,
en ieder dag samen was een feest.
en in al die fijne dagen,
ben je zelf nooit egoistisch geweest....
Rust zacht lieve Poekie poes.
kom ff op msnquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:13 schreef Rewimo het volgende:
Wat mooi... het beschrijft precies de tegenstrijdige gevoelens tussen het niet willen missen en het beste doen voor je makkertje
Dat heb ik dus ook. Ik vind het niet echt fair ten opzichte van Poekie. Alsof Poekie dan even snel vervangen zou worden. Natuurlijk is dat niet zo, maar het gevoel is er wel.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:57 schreef lady-wrb het volgende:
heel toevallig
aan de ene kant wil ik meteen op de fiets springen om dr te halen, want ik ben als de dood dat ze er niet meer is als ik er écht aan toe ben en aan de andere kant weet ik dat ik gewoon rustig aan moet doen omdat we alles hier nog goed moeten verwerken. het voelt nog niet goed, zal ik maar zeggen.
maar áls er ooit nog een kat bijkomt, maakt deze wel heel veel kans.
Wat vindt Luca er van dan? En je wederhelft?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:57 schreef lady-wrb het volgende:
heel toevallig
aan de ene kant wil ik meteen op de fiets springen om dr te halen, want ik ben als de dood dat ze er niet meer is als ik er écht aan toe ben en aan de andere kant weet ik dat ik gewoon rustig aan moet doen omdat we alles hier nog goed moeten verwerken. het voelt nog niet goed, zal ik maar zeggen.
Ik zou gaan kijken of ze "live" jou ook dat goede gevoel geeftquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:57 schreef lady-wrb het volgende:
heel toevallig
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:02 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik zou gaan kijken of ze "live" jou ook dat goede gevoel geeftEn als ze dat doet...
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:28 schreef lady-wrb het volgende:
[ afbeelding ]
zeg nou zelf: is het geen snoepie? (ondanks een raar lipje)
Neuj....die van mij hoefde ook niet zonodig nog een poezz erbij, maar Baloe is nu al onmisbaarquote:
Mail hem even naar MikeyMo. Die kan daar vast wel wat meequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:48 schreef lady-wrb het volgende:
of wat dacht je van deze:
[ afbeelding ]
vakantie in lommerbergen en doerak mocht mee.
wat heeft ze genoten
ik zou deze graag heel groot aan de muur willen hebben.
alleen is de foto niet in zo'n hoge dinges
weet jij daar iets van rewimo?
nee, ze was gewoon los.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat leuk dat ze mee mocht! Had ze een tuigje om?
Prachtige foto trouwens![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:20 schreef lady-wrb het volgende:
poekie is
kijkt ze zo chagrijnig op de eerste foto of lijkt dat maar zo?
I hope soquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:43 schreef FurryRedElmo71 het volgende:
Qwea, ik weet zeker dat dat helemaal gaat goedkomen met de Jochem Fok! Kerstaktie![]()
Voel al die positieve vibes !
Ik denk ook niet dat ze het echt kwaad bedoelen hoor, maar ik vind het gewoon raar dat ze het niet gezien hebben. Mijn da zag het gelijk na binnenkomst en stond te popelen haar te onderzoeken! Kijk, IK weet dat soort dingen nietquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:22 schreef Greys het volgende:
Hoi lieve allemaal!
* Greys duimt voor Ziggy (en MB en Re uiteraard)
Ik ben ook benieuwd hoe Krimpen (het asiel) gaat reageren. Of ze uberhaupt al die onderzoeken 'standaard' doen bij binnenkomst van een kat, of dat ze alleen vrij oppervlakkig beoordeeld worden door een dierenarts, of alleen als er aanleiding toe is ofzo. Kan me ook voorstellen dat ze niet elk dier compleet door de mallemolen kunnen halen met alle tests, omdat ze daar het geld helaas niet voor hebben. Maar ik ben heel benieuwd! Ik denk echt niet dat er kwade bedoelingen waren hoor, dat ze je wilden 'naaien' zeg maar.
Ik hoop heeeeeeeeeeel hard dat het allemaal mee valt!
Oh jaaaaa dat is waarquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:11 schreef Qwea het volgende:
Poekie is vorig jaar huisdier van het jaar geweest![]()
ja, ik zag het jaquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh jaaaaa dat is waar![]()
Er zijn weer veel te veel F&F huisdieren overleden dit jaar
Deed me denken aan Poesquote:But there's nothing I can say to change
the things I've done
Of all the things I hid from you
I cannot hide the shame
And I pray someone, something will come
to take away the pain
There's no way out of this dark place
No hope, no future
I know I can't be free