Nou MikeyMo was met mijn hond aan het lopen, en de hele tijd liepen ze achter hem aan. En ik zag ze al bij mn poort lopen, en helemaal voor in de stad hier.quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:31 schreef The_Forcer het volgende:
Hoe precies heb je ze gevonden? Liepen ze samen? Liep het baasje niet een paar honderd meter verder?
ik was mijn hond aan het uitlaten en ze kwamen op ons aflopen. Er was geen baasje te zien. Ik dacht eerst dat ze zichzelf aan het uitlaten waren omdat ze op een grasveldje omringd door huizen liepen. Toen ik verder ging met mijn hond zag ik ze later op andere plaatsen rondlopen dan het grasveldje. Toen ik met mijn hond een rondje had gedaan zag ik ze weer, nu bij mijn vriendin voor op straat. Toen ik mijn hond terug had gebracht en weer naar buiten ging waren inmiddels alweer 100 meters verderop op een ander grasveld aan het rondwandelen. Al die tijd geen baasje gezien. Heb ze toen opgehaald en in de voortuin gehouden. Niemand kwam opdagen voor ze. Na een uur kwam de dierenambulance en al die tijd is er geen bezorgd baasje langsgekomen die ze riep.quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:31 schreef The_Forcer het volgende:
Hoe precies heb je ze gevonden? Liepen ze samen? Liep het baasje niet een paar honderd meter verder?
Nope, maar ik wilde binnenkort even het asiel bellenquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:09 schreef Greys het volgende:
Zouden ze het nog bij je melden als er zich een baasje gemeld heeft?
Ik hoop dat ze snel weer terug naar huis gaan. Wat een schatjes
Huh? Je zet toch niet zomaar 2 honden op straat?quote:
Jup gedaan, met mn foon nr erbij. Niks van gehoord.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Huh? Je zet toch niet zomaar 2 honden op straat?
Hebben jullie ook briefje met pics opgehangen in de buurt/supermarkt e.d.?
Al reageren die mensen zelf niet, kan best zijn dat iemand die beesten herkent en kan vertellen van wie ze zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |