abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 21 oktober 2007 @ 13:32:49 #151
163650 Greys
pi_54069798
Hoi allemaal!!!!!

Lady-wrb wat SPANNEND!!! En wat is Digger leuk zeg
Ik ben zo benieuwd naar het antwoord op je mail!!

Qwea, ook ik vind je openingspost wat te lang. Ben bang dat mensen dan niet de moeite nemen om het helemaal te lezen, als het zo'n lap is. Die OP is nog veel langer dan die van ons destijds
Weet je wat je misschien kunt doen? Het Jochemfonds/kliniekat kort omschrijven in slechts 3 regels (o.a. Nu is kliniekat ontstaan uit het Jochemfonds. Een huiskamer met herplaatsers…opgelapt en
opgefrist; klaar om een nieuw huis ‘onveilig’ te maken... dat is een leuke zin! ) En daaronder een linkje met 'HIER kan je uitgebreid over het Jochemfonds lezen'. Zoiets. Dan ben je die hele lap tekst kwijt. Dus misschien 1 fotootje met een korte omschrijving en verder een linkje. Dan kan je verder in je OP de info kwijt over verzamelpunten, wat er ingezameld wordt, je rekening enzo

Ik heb toen de rekening bij de Postbank geopend. Omdat ik haast had, het moest meteen NU NU NU natuurlijk, dus ik ken je gevoel En de Postbank was de enige die die zaterdagmiddag nog open was in de buurt. Het koste ook geld om die te openen, maar dat heb ik zelf later met Ingetje aangevuld zeg maar op de rekening. Je hoeft de rekening natuurlijk ook niet erg lang open te houden. Misschien kan je bij de bank waar je al je andere rekeningen hebt vragen om voor dit goede doel een extra rekening GRATIS voor je te openen, als je uit uitlegt?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 21 oktober 2007 @ 14:58:32 #152
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_54070843
Heej Greys! Hoestie?

Met Baloetje gaat het nog steeds super hier......darmpjes beginnen te wennen aan ons voer geloof ik
En ik kan niet vaak genoeg zeggen hoe lief ie is

MB, hoe gaat het nu met Ziggy's oortjes en de schildkliertabletjes?
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  zondag 21 oktober 2007 @ 15:26:37 #153
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_54071270
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 14:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Heej Greys! Hoestie?

Met Baloetje gaat het nog steeds super hier......darmpjes beginnen te wennen aan ons voer geloof ik
En ik kan niet vaak genoeg zeggen hoe lief ie is

MB, hoe gaat het nu met Ziggy's oortjes en de schildkliertabletjes?
Wat fijn dat zn darmpjes eindelijk beginnen te wennen

Met Ziggy gaat het goed! oortjes zijn schoon, hoewel ze nog wel met haar kop schudt.. Morgen de da eens bellen of we nog door moeten gaan met oorzalf. Pilletjes gaan erin als zoete koek, vooral dankzij de leverworst waarin ik ze verpak

Oh ja, ik ben van plan Ziggy zometeen onder de douche te doen Ze heeft een hele wetlook rond haar oortjes omdat de zalf en prut er daar weer uitkomen... Iemand ervaring mee? Ik verwacht niet dat ze het heel leuk gaat vinden
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  zondag 21 oktober 2007 @ 15:33:46 #154
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_54071373
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 13:32 schreef Greys het volgende:
Hoi allemaal!!!!!

Lady-wrb wat SPANNEND!!! En wat is Digger leuk zeg
Ik ben zo benieuwd naar het antwoord op je mail!!

Qwea, ook ik vind je openingspost wat te lang. Ben bang dat mensen dan niet de moeite nemen om het helemaal te lezen, als het zo'n lap is. Die OP is nog veel langer dan die van ons destijds
Weet je wat je misschien kunt doen? Het Jochemfonds/kliniekat kort omschrijven in slechts 3 regels (o.a. Nu is kliniekat ontstaan uit het Jochemfonds. Een huiskamer met herplaatsers…opgelapt en
opgefrist; klaar om een nieuw huis ‘onveilig’ te maken... dat is een leuke zin! ) En daaronder een linkje met 'HIER kan je uitgebreid over het Jochemfonds lezen'. Zoiets. Dan ben je die hele lap tekst kwijt. Dus misschien 1 fotootje met een korte omschrijving en verder een linkje. Dan kan je verder in je OP de info kwijt over verzamelpunten, wat er ingezameld wordt, je rekening enzo

Ik heb toen de rekening bij de Postbank geopend. Omdat ik haast had, het moest meteen NU NU NU natuurlijk, dus ik ken je gevoel En de Postbank was de enige die die zaterdagmiddag nog open was in de buurt. Het koste ook geld om die te openen, maar dat heb ik zelf later met Ingetje aangevuld zeg maar op de rekening. Je hoeft de rekening natuurlijk ook niet erg lang open te houden. Misschien kan je bij de bank waar je al je andere rekeningen hebt vragen om voor dit goede doel een extra rekening GRATIS voor je te openen, als je uit uitlegt?
ja och en anders dok ik die 10 euro van het geld waarmee ik voor jochem mn zolder heb leeg verkocht
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  zondag 21 oktober 2007 @ 15:37:05 #155
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_54071411
Ziggy is gewoon echt superstoerrrr

Ik heb ooit es onder de douche gestaan met Baileys, die had een pot beits kapot gegooid, was er vervolgens door gerold en heeft toen een ere-rondje door het huis gemaakt
Was GEEN succes! Hij werd helemaal gek en is verder de hele dag van slag geweest.
En ik zat finaal onder de schrammen
  zondag 21 oktober 2007 @ 15:57:12 #156
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_54071732
Ooh ja ;

Ik zal morgen/vanaaf (ik denk vanaaf tegen 20:30) even de OP aan gaan passen en hier opnieuw posten
  zondag 21 oktober 2007 @ 16:15:59 #157
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_54071990
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 13:12 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

aha, ik vermoedde al zoiets

stel nou dat het wat wordt met digger, zou jij dr dan in zaandam uit de trein willen gooien?
(lees: ik sta op dat perron en neem dr vanaf daar mee naar koog aan de zaan )

ik heb overigens zoonlief nog niets verteld wtb digger.
stel dat het nou weer niks wordt, net als met die andere, dan valt het niet zo tegen voor hem.
hij was er echt van ontdaan de vorige keer.
Waar moet Digger vandaan komen? Ik wil dr namelijk best meenemen als je serieus bent
  zondag 21 oktober 2007 @ 16:17:28 #158
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_54072013

Poekie en Baloe aan de muur

[ Bericht 5% gewijzigd door Qwea op 21-10-2007 20:06:59 ]
  † In Memoriam † zondag 21 oktober 2007 @ 16:34:01 #159
37843 lady-wrb
kortaf
pi_54072288
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 16:15 schreef Qwea het volgende:

[..]

Waar moet Digger vandaan komen? Ik wil dr namelijk best meenemen als je serieus bent
ik dacht dat je dat wel wist
digger is een collega van jochem, oftewel zij zit bij makatski als kliniekat
  zondag 21 oktober 2007 @ 16:35:45 #160
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_54072314
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 15:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Ziggy is gewoon echt superstoerrrr

Ik heb ooit es onder de douche gestaan met Baileys, die had een pot beits kapot gegooid, was er vervolgens door gerold en heeft toen een ere-rondje door het huis gemaakt
Was GEEN succes! Hij werd helemaal gek en is verder de hele dag van slag geweest.
En ik zat finaal onder de schrammen
Hmz...
Misschien toch maar iets proberen met een washandje dan
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  zondag 21 oktober 2007 @ 16:44:33 #161
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_54072447
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 16:34 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ik dacht dat je dat wel wist
digger is een collega van jochem, oftewel zij zit bij makatski als kliniekat

!!!!!!!!!! nee man dat wist ik kei niet.

Dan neem ik digger met alle liefde mee maar je kan de DA beter bellen. Want mail reageren ze vrijwel nooit op. Aangezien ze het ontzettend druk hebben qua mail
  zondag 21 oktober 2007 @ 17:58:36 #162
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_54073577
Hopelijk krijgt Digger bij jullie een nieuw huisje !
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 21 oktober 2007 @ 19:00:35 #163
163650 Greys
pi_54074716
Qwea, je foto is 6 kilometer groot joh! Hij laadt bij mij echt ongeveer met 1 cm per half uur ofzo
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 21 oktober 2007 @ 19:17:28 #164
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_54075014
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 19:00 schreef Greys het volgende:
Qwea, je foto is 6 kilometer groot joh! Hij laadt bij mij echt ongeveer met 1 cm per half uur ofzo
Duurt hier idd ook langer dan gemiddeld ja.
Maar wel leuk zo; Baloe en Poekie

Ziggy al schoon inmiddels?
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 21 oktober 2007 @ 19:26:23 #165
163650 Greys
pi_54075193
Ing Ik heb dubbel gelegen om je 'beits en ererondje' verhaal
En ben super benieuwd hoe het met Ziggy en het natte water is afgelopen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 21 oktober 2007 @ 19:41:24 #166
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_54075495
Er zitten anders nog steeds stipjes beits tegen de deuren in de hal. En de plavuizen in de berging en de zijkant van de vriezer zijn ook nog steeds bruin.
Eerste prioriteit was toch eerst die kat schoonspoelen (zat ook beits vlakbij z'n mooie blauwe oogjes) en daarna kon ik pas beginnen met hal, keuken, trap, overloop en slaapkamer.
Ben later nog flink uitgegleden in de hal toen ik daar met terpentine had gedweild

LWRB, ga je morgen nog achter Digger aanbellen?
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 21 oktober 2007 @ 19:44:33 #167
163650 Greys
pi_54075554
Weet iemand hier (even iets heel anders hoor, geen fauna maar flora ) of je in deze periode nog graszoden mag gaan neerleggen? En heideplantjes mag/kan planten? Ik wil de voortuin aanpakken maar daar niet mee wachten tot het voorjaar
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 21 oktober 2007 @ 19:58:38 #168
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_54075818
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 19:44 schreef Greys het volgende:
Weet iemand hier (even iets heel anders hoor, geen fauna maar flora ) of je in deze periode nog graszoden mag gaan neerleggen? En heideplantjes mag/kan planten? Ik wil de voortuin aanpakken maar daar niet mee wachten tot het voorjaar
http://www.jvdkrol.nl/gras/zoden_leggen.htm

Zou dus wel moeten kunnen
  zondag 21 oktober 2007 @ 20:06:21 #169
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_54075993
Oeh Oeh! Nok! Waar ben je!!!!
Ga je morgen Silver halen???
  zondag 21 oktober 2007 @ 20:07:20 #170
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_54076017
ik heb de foto aangepast naar een kleiner formaat
pi_54076046
jaaaaaaa, morgen is de grote dag
We kunnen niet eerder dan half 3 weg, maar de dienstdoende dame is op de hoogte.
We zijn er klaar voor

Ben zooo benieuwd naar hoe hij irl is en hoe hij eruit ziet nu ie er zoveel beter aan toe is
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  zondag 21 oktober 2007 @ 20:10:45 #172
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_54076102
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 20:08 schreef nokwanda het volgende:
jaaaaaaa, morgen is de grote dag
We kunnen niet eerder dan half 3 weg, maar de dienstdoende dame is op de hoogte.
We zijn er klaar voor

Wat super he! Nog zo'n lekker frummeltje erbij. Die gaat niet weten wat hem overkomt na al die ellende. Eindelijk een warm huissie. Dat hij het maar erg naar z'n zin mag gaan krijgen
Wel pics morgen he?

Nou Digger naar lwrb
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 21 oktober 2007 @ 20:26:28 #173
163650 Greys
pi_54076384
NokMutsje heel veel plezier morgen

Ing, thanks! Ik had zelf ook wel even wat beter kunnen zoeken zeg, sorry
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 21 oktober 2007 @ 20:28:01 #174
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_54076420

Lieve fokkers,

Ik wil graag een kerstactie houden voor het Jochem fonds dat mijn dierenarts heeft opgericht, en ik hoop op jullie steun.

Ja tof, maar wát is dan een Jochem Fonds

Dankzij het Jochemfonds heeft de dierenkliniek een huiskamer ingericht waar zij zwerfkatten/terminaal zieke katten opvangen, medische verzorging en vooral veel liefde geven. De meeste katten die hier zitten, kunnen vanuit dit verblijf worden herplaatst. Het enige wat ze hier voor terugvragen is een goed tehuis en veel liefde.

Een huiskamer met herplaatsers…opgelapt en opgefrist; klaar om een nieuw huis ‘onveilig’ te maken.

Nu brengt zo’n project natuurlijk de nodige kosten met zich mee, en de herplaatsers worden indien mogelijk zo snel mogelijk geplaatst. Maar er zijn natuurlijk startkosten. Een bloedtest om aids en leukemie uit te sluiten, ontvlooien, ontwormen, chippen en vaccineren.

Tijdens hun verblijf eten en ontlasten ze zich, een terugkerend evenement. Dus bergen blikvoer
en kattenbakvulling vliegen erdoor. Ook medische hulp en medicijnen kosten geld, ook al
komt het uit eigen apotheek. De katten worden allemaal gecastreerd/gesteriliseerd geplaatst.

Ooh tof! Maar wie is Jochem dan?

Jochem

Stoer. Maar waarom een kerstactie

Omdat ik van mening ben dat dieren ( in dit geval de poesjes) ook recht hebben op een ontzettend fijne kerst. En omdat ik het gewoon ontzettend geweldig vind wat mijn dierenarts allemaal voor deze katten doet. Ze heeft geen “eigen” leven, maar leeft voor de dieren. Al het geld voor deze dieren komt dan ook uit eigen zak, of uit de donaties uit de Jochem pot. Ze is dus ontzettend onbaatzuchtig, en ik vind dat dat beloont moet worden!

Oke, daar heb je natuurlijk een punt. Maar wat wil je nu concreet van ons

Ik heb verschillende topics in V&A geopend met een zolder opruiming. Dit heeft pakweg zo'n 60 a 70 euro opgebracht. Natuurlijk zou het mooier zijn als er nog meer geld binnen zou komen. En ik hoop dat jullie zo goed willen zijn om mij hierbij te helpen.

Een donatie mag gedaan worden in de vorm van geld, maar ook kattensnoepjes,mandjes,speelgoed, wishkas/gourmet kattenvoer, ect, is allemaal van harte welkom.

Ja, en hoe weten wij nou dat je dat niet in je eigen zak steekt?

Ik heb 2 controleurs aangesteld ; Senesta modje van F&F en Rewimo user uit F&F. Zij hebben volledig toegang tot de Jochem rekening en kunnen overal bij/alles controleren. Ik zal jullie natuurlijk ook elke dag een update geven van de totaal stand die we al hebben voor het Jochem fonds!

Aah tof. Goed geregeld! Ik wil wel doneren! Wat is het rekening nummer

Het rekening nummer kun je opvragen door even een mailtje naar jochemfonds@Q-creations.nl te sturen, of dmv mij een PM te sturen. Natuurlijk kun je ook met alle vragen die je nog hebt over het Jochem fonds op 1 van de 2 communicatie middelen terecht!

Ik heb spullen en wil deze doneren!

Graag! Indien je ze wilt opsturen/brengen mag je me mailen/pm’en voor mn adres. Als je ze niet wilt brengen of opsturen kan ik ze afhalen mits het op het traject van Emmen (drenthe) naar Den Helder (Noord holland) is.

De stations die daar ondervallen zijn ;

Emmen, Nieuw-Amsterdam, Dalen, Coevorden, Gramsbergen, Hardenberg, Mariënberg, Ommen, Dalfsen, Zwolle, Amsersfoort, Amsterdam, Amsterdam sloterdijk, Zaandam, Castricum, Alkmaar, Alkmaar Noord,Schagen, Anna pauwlona, Den Helder zuid, Den Helder.

Tevens is Nonneke inzamelpunt voor de omgeving Swifterband, MikeyMo inzamelpunt voor de omgeving Den Helder en Qwea inzamel punt voor de omgeving Emmen.

Alvast ontzettend bedankt voor alle steun aan het Jochem Fonds!

En een poot van alle kliniekatten/ van Jochem die hier ontzettend blij mee zullen/zal zijn

-------------

Nog steeds te lang?

[ Bericht 2% gewijzigd door Qwea op 21-10-2007 21:31:37 ]
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 21 oktober 2007 @ 20:33:58 #175
163650 Greys
pi_54076506
Wel lang, maar gewoon lekker zo houden nu!
Die van ons was ook lang Wat mij betreft istie helemaal prima zo!

Hoe lang wil je de actie laten duren?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')