Ja ik ook..quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:12 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik wil weer eens écht intressante gasten.![]()
Dan begrijp jij de discussie ook een keerquote:
het maakt me eigenlijk niet zoveel uit waar hij het over heeft, altijd de moeite waard.quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:10 schreef golfer het volgende:
Herman Pleij kan leuk vertellen altijd en ons Nederlanders op de hak nemen.
Uw.....................quote:
Jij bent altijd degene die aan komt kondigen dat-ie gaat skippen, golfer.quote:Pauw en Witteman #25: omdat Arcee het niet meer bekijkt.
Nodig poepen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:24 schreef ijsbrekertje het volgende:
Als ik minister Donner hoor moet ik altijd
Meneer Donner de Uil uw onderbroek is vuilquote:
Hoeveel generaties kinderen hebben dat liedje gezongen? Een stukje Nederlandse identiteitquote:Op vrijdag 28 september 2007 23:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Meneer Donner de Uil uw onderbroek is vuil
quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:50 schreef tong80 het volgende:
Sport is gezond
Herman Pleij :
'Nou Erica dat valt reuze mee.'
Heerlijkquote:Op vrijdag 28 september 2007 23:50 schreef tong80 het volgende:
Sport is gezond
Herman Pleij :
'Nou Erica dat valt reuze mee.'
Paul Witteman zit er dagelijks.quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:53 schreef golfer het volgende:
Alweer Femke? Die zit er ongeveer wekelijks.
Dat is om Arcee te lokkenquote:
quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:03 schreef Arcee het volgende:
[..]
Paul Witteman zit er dagelijks.![]()
Femke.
Die ken ik helemaal niet. Ben benieuwd.quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:11 schreef SCH het volgende:
Die Myrthe Hilkens![]()
Grotere huppelkutten moeten nog geboren worden.
Ik heb een tijdje met haar gewerkt. Niet echt een licht imo.quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Die ken ik helemaal niet. Ben benieuwd.
Als zij wil blijven tot 3 uur, blijft Frits ook. Dus toch ...?quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:23 schreef Arcee het volgende:
Femke tegen Pauw: "De lengte bepaalt niet altijd de kwaliteit"
Zouden zij... nèh.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:42 schreef tong80 het volgende:
Ze is tegen pijpen beffen neuken anale sex en klaarkomen.
Ik zit te rukken op dat wijf. Lekker ding die blonde slet. Zeg het nog eens : 'Neuken.'
tong!quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:42 schreef tong80 het volgende:
Ze is tegen pijpen beffen neuken anale sex en klaarkomen.
Ik zit te rukken op dat wijf. Lekker ding die blonde slet. Zeg het nog eens : 'Neuken.'
Je kijkt naar een ander programma of je blinde haat tegen Femke levert ook blinde vlekken op in je gehoorquote:
Haar seksuele leeftijd zal wel heel hoog zijn ja. En al die seks beviel toch niet zo en daarom probeert ze nu de jeugd die geneugten te ontnemenquote:Op maandag 1 oktober 2007 23:46 schreef golfer het volgende:
"Ik ben best al wel oud" riep het blonde wicht van 28.![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:54 schreef tong80 het volgende:
'Morgen Luitenant Kolonel van der Derk Voet.'
Kutzooi ik zou net gaan spuiten
Het was ook zo'n moeilijke boodschap hè.quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
De hele boodschap die die blonde tracht over te brengen wordt geheel teniet gedaan door haar uiterlijk. Zoiets kun je toch niet serieus nemen of juist wel eigenlijk.
Nouja, ik geloof niet dat haar boodschap bij mij is overgekomen dus.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:46 schreef golfer het volgende:
"Ik ben best al wel oud" riep het blonde wicht van 28.![]()
Ze had wel een punt, maar ze bracht het veel te geforceerd. Halsema vond ik ontzettend irritant, wat een klotegrijnsje had die de hele tijd. Ik snap ook wel dat die Myrthe overdreef, maar dan hoef je nog niet zo te kijken van "Klets jij maar door, ik weet wel beter"quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:19 schreef bloodymary het volgende:
Wat een genante vertoning zeg, dat blonde grietje dat maar zit te roepen over pijpen, neuken en anale sex! Ik vind de versie van de clip van 50 cent bij Pimp die alleen na 23.00 uur wordt uitgezonden nog vrouwvriendelijker dan heel dat grietje. Lang geleden dat ik zo'n last heb gehad van plaatsvervangende schaamte. Dat vrouwtje maakt dat mannen maar weer denken dat mooie blonde vrouwen dom en gewillig zijn, nee roepen maar ja bedoelen....... Geweldig hoe Femke met een meelijwekkende glimlach naar haar betoog luisterde.
Niets voor mij vanavondquote:Cees Dam
Architect Cees Dam werd dit jaar 75. Ter gelegenheid daarvan stelde hij een boek samen op basis van zijn visie en werk. Dam is een architect waarbij ieder bouwwerk begint met een schetsje. Zo staan in zijn boek talloze schetsjes, een beetje rommelig ogend, waar een paar paar pagina's verder de uiteindelijke scherp belijnde bouwwerken volgen. Musea, woonboten, nieuwbouw, bestaande bouw, het samenspel tussen licht en massa, binnen- en buitenruimte, de rol van de schoonheidscommissie. Dit alles wordt becommentarieerd door Dam in het 384 pagina's tellende boek en geïllustreerd met 300 kleurenfoto's.
Op 30 september jl. werd Cees Dam benoemd tot Ridder in de Orde van de Nederlandse Leeuw voor zijn bijzondere verdiensten en vooral zijn inzet voor de architectuur en cultuur als onderdeel van een duurzame samenleving.
Gino van der Voet
Luitenant-kolonel van der Voet voerde een halfjaar lang het bevel over het Provinciaal Reconstructieteam (PRT) in Uruzgan. Met zo'n tachtig militairen moest Van der Voet de belofte van opbouw gestand doen. In een vrijwel onontwikkelde provincie, waar Taliban-strijder vrijelijk in en uit kunnen lopen, ging het PRT aan de slag. Contacten leggen met de lokale bevolking, de gezondheidszorg werd op peil gebracht, wegen en irrigatiekanalen hersteld, elektriciteit opgewekt met waterkracht; de website van Defensie vermeldt mooie projecten. Maar met veiligheid in de provincie gaat het juist slechter, zo meldde Nederlands hoogste militair Dick Berlijn vorige week. Wat zegt die situatie over de opbouwprojecten?
Overste Gino van der Voet en luitenants Cindy en Mariola zijn vanavond te gast.
Ja, wat was dan haar punt? Dat het verwerpelijk is dat meisjes neuken voor een breezer of een happy meal, of dat er pijpwedstrijden gehouden worden, of dat 16-jarigen aan anale sex doen omdat dat er bij hoort (of omdat ze dan niet ontmaagd worden zoals bij moslimmeisjes speelt)? Natuurlijjk is dat verwerpelijk, dat vindt iedereen, maar dat was hier niet aan de orde. Aan de orde was dat dat geen zaak van de minister is om dit aan de kaak te stellen. Minderjarigen moeten beschermd worden, maar vrijheid van meningsuiting en kunst e.d. ook. Ook als dat met zich meebrengt dat 50 cent daar met een paar snollen in blote tieten bij staat te dansen. Laten we vooral al onze kostbare verworven vrijheden niet in de waagschaal stellen!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:52 schreef TNA het volgende:
[..]
Ze had wel een punt, maar ze bracht het veel te geforceerd. Halsema vond ik ontzettend irritant, wat een klotegrijnsje had die de hele tijd. Ik snap ook wel dat die Myrthe overdreef, maar dan hoef je nog niet zo te kijken van "Klets jij maar door, ik weet wel beter"
Ze gaf weldegelijk antwoord op de vraag door een aantal concrete maatregelen vast te stellen die Plasterk zou kunnen uitvoeren, zoals les op middelbare scholen in het feit dat veel van wat op televisie te zien is nep is. Dat werd alleen nogal overschaduwd door het feit dat ze "neuken" en "pijpfeesten" bleef schreeuwen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:17 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ja, wat was dan haar punt? Dat het verwerpelijk is dat meisjes neuken voor een breezer of een happy meal, of dat er pijpwedstrijden gehouden worden, of dat 16-jarigen aan anale sex doen omdat dat er bij hoort (of omdat ze dan niet ontmaagd worden zoals bij moslimmeisjes speelt)? Natuurlijjk is dat verwerpelijk, dat vindt iedereen, maar dat was hier niet aan de orde. Aan de orde was dat dat geen zaak van de minister is om dit aan de kaak te stellen. Minderjarigen moeten beschermd worden, maar vrijheid van meningsuiting en kunst e.d. ook. Ook als dat met zich meebrengt dat 50 cent daar met een paar snollen in blote tieten bij staat te dansen. Laten we vooral al onze kostbare verworven vrijheden niet in de waagschaal stellen!
Dit hoort idd niet in POL, iemand die "daar heb je dan weer gelijk in" zegt ben ik daar nog nooit tegengekomen!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:28 schreef bloodymary het volgende:
Ja, daar heb je dan weer gelijk in. Ze heeft inderdaad even aangehaald dat voorlichting over de misleiding van fotoshop e.d. een goed idee zou zijn. Ik had dat zelf niet echt opgenomen door het gegooi met sexuele handelingen ....... Maar nu je het aanhaalt herinner ik het me weer.
Hoeft toch niet naar POL, gaat toch over het programma?
Ja, heel anders dan die marinemeid met die hoge functie die er begin dit jaar was: Jeanette_Morangquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:09 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Wat een stijve legerwijven zeg ...
Als iemand de hele tijd obsceniteiten brult en onzin uitkraamt, mensen het woord ontneemt en tussendoor per ongeluk een serieus -maar niet per se goed- punt maakt, verdien je niet beter.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:33 schreef TNA het volgende:
[..]
Dit hoort idd niet in POL, iemand die "daar heb je dan weer gelijk in" zegt ben ik daar nog nooit tegengekomen!Het was idd jammer dat het zoveel geschreeuw werd. Neuken, neuken, pijpfeest, neuken, neuken, neuken, photoshopvoorlichting, paashaaspak, neuken! Het was vooral nadat ze wél een goed punt maakte dat Halsema nog steeds zo'n "ah gossie"-blik had die ik irritant vond worden
En verder:quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:19 schreef tong80 het volgende:
Gadverdamme ze laat zioch filmen tijdens het intiemste moment van har l;even. Sommige mensen doen aallles vopor aandacht
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:06 schreef Haaibaaike het volgende:
Hans Dorresteijn neemt afscheid.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat was een filmrol hoor.![]()
Wel lachen, die vete tussen die schrijvers.
Ken jij onderscheid van film en echt. Nee zeg maar, dom kop !!!!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:19 schreef tong80 het volgende:
Gadverdamme ze laat zioch filmen tijdens het intiemste moment van har l;even. Sommige mensen doen aallles vopor aandacht
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:45 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ken jij onderscheid van film en echt. Nee zeg maar, dom kop !!!!
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:46 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Word tijd dat jij hier voorgoed afscheid neemt..
Ach Golfert trap er niet in. David Bowie de Stones en Tina Turner hebben al 10 keer hun afscheidstournee gehad.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:50 schreef golfer het volgende:
We proberen nu nog kaarten te regelen voor de laatste theatershow van Dorrestijn.
Moeten er toch nog 1 keer naartoe.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:49 schreef Wup het volgende:
Haaibaaike doe es liever....
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:50 schreef borisz het volgende:
Tong en haaibaaike een echt koppel
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:50 schreef golfer het volgende:
We proberen nu nog kaarten te regelen voor de laatste theatershow van Dorrestijn.
Moeten er toch nog 1 keer naartoe.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 00:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, een soort A.F.Th. en Grünberg, maar van een iets minder begaafd literair gehalte.
Alweer Golferquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 00:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, een soort A.F.Th. en Grünberg, maar van een iets minder begaafd literair gehalte.
Don Diego Poeder gaat geloof ik niet door, in plaats daarvan Johan Derksen over Henk ten Cate z'n vertrek.quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:36 schreef Toad het volgende:
Arnon Grunberg, Don Diego Poeder (bokser), Melissa en Shirley Sneekes (Miss NL met haar moeder) en Agnes Jongerius
quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:12 schreef golfer het volgende:
Lekker ding, die moeder.![]()
ik word oud en ga tegenwoordig voor de moeders i.p.v. voor de dochters
Hij zegt ook niet : 'Nu even iemand anders.'quote:
Er zitten godverdomme 2 heerlijke wijven naar 'm te gapen. Waarom begrijpt hij de hint nietquote:Op maandag 8 oktober 2007 23:23 schreef venomsnake het volgende:
Wat zal dat varken zich lelijk voelen met die 2 mooie dames tegenover zich..![]()
Ik denk dat ze gewoon scheel kijkt van de honger eigenlijkquote:Op maandag 8 oktober 2007 23:28 schreef Toad het volgende:
Die Miss NL begint steeds uitdagender te kijken naar Arnon.
Grunberg prefereert minnaressen van in de tachtig.quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:25 schreef Aoristus het volgende:
Er zitten godverdomme 2 heerlijke wijven naar 'm te gapen. Waarom begrijpt hij de hint niet
Ze zal Pauw wel een keer hebben afgewezen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:36 schreef venomsnake het volgende:
Dus je bent 4e geworden.. Hoeveel mensen deden er mee? 4?![]()
Misschien eet ze wel zaadjes (en pitjes)quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:45 schreef golfer het volgende:
Agnes maakt wel veel gebruik van de papegaai-gesprekstechniek: elke vraag even kort herhalen om extra bedenktijd te krijgen.
Daar is niet veel mis aanquote:Op maandag 8 oktober 2007 23:35 schreef Arcee het volgende:
Die Miss heeft best een ondeugende smile.
De moeder heet idd Shirley en ik hoorde net bij 3FM dat de dochter op dit moment bij familie in Den Haag woont.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:43 schreef milagro het volgende:
Die moeder van die miss, die eruit ziet alsof het haar zusje is, komt die toevallig uit Den Haag, en heet ze Shirley? zo ja, zou het dan dezelfde Shirley zijn die ik ken van vroegah, een voormalige pitspoes, Playboy model, snelle mannenstrikster, die in een lokaal stamkroegje een keer in een miniscuul niets verhullend outfitje kwam binnenwandelen op mega hoge hakken, als nieuwste verovering van een kennis van me destijds en waarbij toen het hele mannelijke deel van de kroeg in katzwijm viel en het vrouwelijk deel mokkend in een hoek ging zitten, paniekerig zoekend naar een kwabje, putje, rimpel bij deze Shirley, wat uiteraard niet gevonden werd?
Ja, het is er, kan niet missen (quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:49 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
De moeder heet idd Shirley en ik hoorde net bij 3FM dat de dochter op dit moment bij familie in Den Haag woont.
Maar de meeste allochtonen en anti-allochtonen kijken geen P&W denk ik. Dat is dan weer het jammerequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:54 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Idd, Piles een mooi en goed verhaal![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:02 schreef Mainport het volgende:
Het leek mij dat in alle genres een absoluut dieptepunt was bereikt
Wát een ongelukkige samenloop van omstandigheden, hoe krijgt 'ie het voor elkaarquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:37 schreef golfer het volgende:
Dat verhaal over d'r autististische kind bij die dodenherdenking en die armlengte afstand houden.
ja ?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:50 schreef mcyodogg het volgende:
Mijn God.
Hij zei: "centrum-partijen die aan de macht zijn".quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:51 schreef Arcee het volgende:
Zei Van Rossem nou dat alleen midden partijen deugen en rechtse niet?
Ja, en rechts niet en hij noemde dus links niet. Toch?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:52 schreef golfer het volgende:
Hij zei: "centrum-partijen die aan de macht zijn".
Links werd volgens mij alleen genoemd, toen het over democratie en meerpartijenstelsel ging in de zin van: "ik snap niet dat fatsoenlijke (..) linkse partijen in Nederland verdeeld moeten zijn over 3 verschillende partijen. "quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:54 schreef Arcee het volgende:
Ja, en rechts niet en hij noemde dus links niet. Toch?
Ja, fatsoenlijke idd, zo'n woord gebruikte hij niet voor rechts.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:06 schreef golfer het volgende:
Links werd volgens mij alleen genoemd, toen het over democratie en meerpartijenstelsel ging in de zin van: "ik snap niet dat fatsoenlijke (..) linkse partijen in Nederland verdeeld moeten zijn over 3 verschillende partijen. "
Ah, leuk.quote:
Kim is ok, leuke meidquote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:45 schreef Wup het volgende:
ze moeten Kim van Kooten vaker vragen
daar knapt de tafel erg van op
Wat zei Frits nou, dat Pieter de waarheid vanavond niet sprak.?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:57 schreef Veerboot het volgende:
Gênant, dat laatste stukje met Barend/Storms
Klopt. En dat vermoeden had ik ook al. Ik ken hem net goed genoeg om te zien wanneer hij liegt en dat deed ie vanavond.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:02 schreef Haaibaaike het volgende:
Wat zei Frits nou, dat Pieter de waarheid vanavond niet sprak.?
Hou je 14 oktober in de gaten ?quote:
Gefeliciteerd met je 8ste verjaardag.quote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:06 schreef golfer het volgende:
Het duo Jan en Freek naast elkaar levert meteen leuke TV op.![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:08 schreef venomsnake het volgende:
Sowieso wel leuke gasten vanavond.
Ja vind het ook leuke gastenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:08 schreef venomsnake het volgende:
[..]
![]()
Sowieso wel leuke gasten vanavond.
Merkwaardig is dat het altijd misgaat als van van die grote mannelijke ego's uitnodigen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:22 schreef milagro het volgende:
ja , ik ga wat anders kijken, weer moslim gezeik , geen zin an.
dadelijk All the president's men, da's wel leuk
Wat is daar leuk aan ?quote:
Hij is vandaag wel weer erg links idd, terwijl hij juist wat leek te verrechtsen de laatste tijd.quote:
Daar is niet iets leuk aan, dat kun je vinden, of niet.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:43 schreef qonmann het volgende:
Wat is daar leuk aan ?
Jan Mulder is zo dommmm
en het volk draagt hem op handen
Verdonk verdient dat voor de volle 100%.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:48 schreef Wopper1 het volgende:
Freek heeft dit helemaal niet nodig. Hij is wel erg op de man aan het spelen (Verdonk).
Persoonlijk vind ik dat we alle wilders-stemmers op de trein moeten zetten naar Polen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:48 schreef Suko het volgende:
Freek? Rechts? Moet ik nog mee maken.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:47 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hij is vandaag wel weer erg links idd, terwijl hij juist wat leek te verrechtsen de laatste tijd.
Ik heb 'm wel eens linkser gezien dan laatst.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:49 schreef vw_caddy het volgende:
Freek? Rechts? Moet ik nog mee maken.
Hij komt misschien zo over af en toe, maar dom is Jan Mulder zeker niet.quote:
Die Afghanen leven nog in de middeleeuwen, die hebben er niet eens een mening overquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:50 schreef venomsnake het volgende:
Koenders![]()
Afganen zelf..
Tuurlijk joh, alsof die om deze hele tyfuszooi hebben gevraagd.![]()
"Het hele volk loopt achter demagoog Wilders aan"quote:
Verdonk was de enige vent in het kabinet toch?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:48 schreef Wopper1 het volgende:
Freek heeft dit helemaal niet nodig. Hij is wel erg op de man aan het spelen (Verdonk).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |