Ze gaf weldegelijk antwoord op de vraag door een aantal concrete maatregelen vast te stellen die Plasterk zou kunnen uitvoeren, zoals les op middelbare scholen in het feit dat veel van wat op televisie te zien is nep is. Dat werd alleen nogal overschaduwd door het feit dat ze "neuken" en "pijpfeesten" bleef schreeuwen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:17 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ja, wat was dan haar punt? Dat het verwerpelijk is dat meisjes neuken voor een breezer of een happy meal, of dat er pijpwedstrijden gehouden worden, of dat 16-jarigen aan anale sex doen omdat dat er bij hoort (of omdat ze dan niet ontmaagd worden zoals bij moslimmeisjes speelt)? Natuurlijjk is dat verwerpelijk, dat vindt iedereen, maar dat was hier niet aan de orde. Aan de orde was dat dat geen zaak van de minister is om dit aan de kaak te stellen. Minderjarigen moeten beschermd worden, maar vrijheid van meningsuiting en kunst e.d. ook. Ook als dat met zich meebrengt dat 50 cent daar met een paar snollen in blote tieten bij staat te dansen. Laten we vooral al onze kostbare verworven vrijheden niet in de waagschaal stellen!
Dit hoort idd niet in POL, iemand die "daar heb je dan weer gelijk in" zegt ben ik daar nog nooit tegengekomen!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:28 schreef bloodymary het volgende:
Ja, daar heb je dan weer gelijk in. Ze heeft inderdaad even aangehaald dat voorlichting over de misleiding van fotoshop e.d. een goed idee zou zijn. Ik had dat zelf niet echt opgenomen door het gegooi met sexuele handelingen ....... Maar nu je het aanhaalt herinner ik het me weer.
Hoeft toch niet naar POL, gaat toch over het programma?
Ja, heel anders dan die marinemeid met die hoge functie die er begin dit jaar was: Jeanette_Morangquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:09 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Wat een stijve legerwijven zeg ...
Als iemand de hele tijd obsceniteiten brult en onzin uitkraamt, mensen het woord ontneemt en tussendoor per ongeluk een serieus -maar niet per se goed- punt maakt, verdien je niet beter.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:33 schreef TNA het volgende:
[..]
Dit hoort idd niet in POL, iemand die "daar heb je dan weer gelijk in" zegt ben ik daar nog nooit tegengekomen!Het was idd jammer dat het zoveel geschreeuw werd. Neuken, neuken, pijpfeest, neuken, neuken, neuken, photoshopvoorlichting, paashaaspak, neuken! Het was vooral nadat ze wél een goed punt maakte dat Halsema nog steeds zo'n "ah gossie"-blik had die ik irritant vond worden
En verder:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |