quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:42 schreef tong80 het volgende:
Ze is tegen pijpen beffen neuken anale sex en klaarkomen.
Ik zit te rukken op dat wijf. Lekker ding die blonde slet. Zeg het nog eens : 'Neuken.'
tong!quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:42 schreef tong80 het volgende:
Ze is tegen pijpen beffen neuken anale sex en klaarkomen.
Ik zit te rukken op dat wijf. Lekker ding die blonde slet. Zeg het nog eens : 'Neuken.'
Je kijkt naar een ander programma of je blinde haat tegen Femke levert ook blinde vlekken op in je gehoorquote:
Haar seksuele leeftijd zal wel heel hoog zijn ja. En al die seks beviel toch niet zo en daarom probeert ze nu de jeugd die geneugten te ontnemenquote:Op maandag 1 oktober 2007 23:46 schreef golfer het volgende:
"Ik ben best al wel oud" riep het blonde wicht van 28.![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:54 schreef tong80 het volgende:
'Morgen Luitenant Kolonel van der Derk Voet.'
Kutzooi ik zou net gaan spuiten
Het was ook zo'n moeilijke boodschap hè.quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
De hele boodschap die die blonde tracht over te brengen wordt geheel teniet gedaan door haar uiterlijk. Zoiets kun je toch niet serieus nemen of juist wel eigenlijk.
Nouja, ik geloof niet dat haar boodschap bij mij is overgekomen dus.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:46 schreef golfer het volgende:
"Ik ben best al wel oud" riep het blonde wicht van 28.![]()
Ze had wel een punt, maar ze bracht het veel te geforceerd. Halsema vond ik ontzettend irritant, wat een klotegrijnsje had die de hele tijd. Ik snap ook wel dat die Myrthe overdreef, maar dan hoef je nog niet zo te kijken van "Klets jij maar door, ik weet wel beter"quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:19 schreef bloodymary het volgende:
Wat een genante vertoning zeg, dat blonde grietje dat maar zit te roepen over pijpen, neuken en anale sex! Ik vind de versie van de clip van 50 cent bij Pimp die alleen na 23.00 uur wordt uitgezonden nog vrouwvriendelijker dan heel dat grietje. Lang geleden dat ik zo'n last heb gehad van plaatsvervangende schaamte. Dat vrouwtje maakt dat mannen maar weer denken dat mooie blonde vrouwen dom en gewillig zijn, nee roepen maar ja bedoelen....... Geweldig hoe Femke met een meelijwekkende glimlach naar haar betoog luisterde.
Niets voor mij vanavondquote:Cees Dam
Architect Cees Dam werd dit jaar 75. Ter gelegenheid daarvan stelde hij een boek samen op basis van zijn visie en werk. Dam is een architect waarbij ieder bouwwerk begint met een schetsje. Zo staan in zijn boek talloze schetsjes, een beetje rommelig ogend, waar een paar paar pagina's verder de uiteindelijke scherp belijnde bouwwerken volgen. Musea, woonboten, nieuwbouw, bestaande bouw, het samenspel tussen licht en massa, binnen- en buitenruimte, de rol van de schoonheidscommissie. Dit alles wordt becommentarieerd door Dam in het 384 pagina's tellende boek en geïllustreerd met 300 kleurenfoto's.
Op 30 september jl. werd Cees Dam benoemd tot Ridder in de Orde van de Nederlandse Leeuw voor zijn bijzondere verdiensten en vooral zijn inzet voor de architectuur en cultuur als onderdeel van een duurzame samenleving.
Gino van der Voet
Luitenant-kolonel van der Voet voerde een halfjaar lang het bevel over het Provinciaal Reconstructieteam (PRT) in Uruzgan. Met zo'n tachtig militairen moest Van der Voet de belofte van opbouw gestand doen. In een vrijwel onontwikkelde provincie, waar Taliban-strijder vrijelijk in en uit kunnen lopen, ging het PRT aan de slag. Contacten leggen met de lokale bevolking, de gezondheidszorg werd op peil gebracht, wegen en irrigatiekanalen hersteld, elektriciteit opgewekt met waterkracht; de website van Defensie vermeldt mooie projecten. Maar met veiligheid in de provincie gaat het juist slechter, zo meldde Nederlands hoogste militair Dick Berlijn vorige week. Wat zegt die situatie over de opbouwprojecten?
Overste Gino van der Voet en luitenants Cindy en Mariola zijn vanavond te gast.
Ja, wat was dan haar punt? Dat het verwerpelijk is dat meisjes neuken voor een breezer of een happy meal, of dat er pijpwedstrijden gehouden worden, of dat 16-jarigen aan anale sex doen omdat dat er bij hoort (of omdat ze dan niet ontmaagd worden zoals bij moslimmeisjes speelt)? Natuurlijjk is dat verwerpelijk, dat vindt iedereen, maar dat was hier niet aan de orde. Aan de orde was dat dat geen zaak van de minister is om dit aan de kaak te stellen. Minderjarigen moeten beschermd worden, maar vrijheid van meningsuiting en kunst e.d. ook. Ook als dat met zich meebrengt dat 50 cent daar met een paar snollen in blote tieten bij staat te dansen. Laten we vooral al onze kostbare verworven vrijheden niet in de waagschaal stellen!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:52 schreef TNA het volgende:
[..]
Ze had wel een punt, maar ze bracht het veel te geforceerd. Halsema vond ik ontzettend irritant, wat een klotegrijnsje had die de hele tijd. Ik snap ook wel dat die Myrthe overdreef, maar dan hoef je nog niet zo te kijken van "Klets jij maar door, ik weet wel beter"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |