Maar de meeste allochtonen en anti-allochtonen kijken geen P&W denk ik. Dat is dan weer het jammerequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:54 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Idd, Piles een mooi en goed verhaal![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:02 schreef Mainport het volgende:
Het leek mij dat in alle genres een absoluut dieptepunt was bereikt
Wát een ongelukkige samenloop van omstandigheden, hoe krijgt 'ie het voor elkaarquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:37 schreef golfer het volgende:
Dat verhaal over d'r autististische kind bij die dodenherdenking en die armlengte afstand houden.
ja ?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:50 schreef mcyodogg het volgende:
Mijn God.
Hij zei: "centrum-partijen die aan de macht zijn".quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:51 schreef Arcee het volgende:
Zei Van Rossem nou dat alleen midden partijen deugen en rechtse niet?
Ja, en rechts niet en hij noemde dus links niet. Toch?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:52 schreef golfer het volgende:
Hij zei: "centrum-partijen die aan de macht zijn".
Links werd volgens mij alleen genoemd, toen het over democratie en meerpartijenstelsel ging in de zin van: "ik snap niet dat fatsoenlijke (..) linkse partijen in Nederland verdeeld moeten zijn over 3 verschillende partijen. "quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:54 schreef Arcee het volgende:
Ja, en rechts niet en hij noemde dus links niet. Toch?
Ja, fatsoenlijke idd, zo'n woord gebruikte hij niet voor rechts.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:06 schreef golfer het volgende:
Links werd volgens mij alleen genoemd, toen het over democratie en meerpartijenstelsel ging in de zin van: "ik snap niet dat fatsoenlijke (..) linkse partijen in Nederland verdeeld moeten zijn over 3 verschillende partijen. "
Ah, leuk.quote:
Kim is ok, leuke meidquote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:45 schreef Wup het volgende:
ze moeten Kim van Kooten vaker vragen
daar knapt de tafel erg van op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |