Neenquote:Op vrijdag 28 september 2007 23:40 schreef tong80 het volgende:
Je kijkt vast niet naar Pauw en Witteman
Kaas is lekker en ik ben niet wit dus dat is niet ergquote:Op vrijdag 28 september 2007 23:41 schreef Hephaistos. het volgende:
Whaha, je bent genaaid door die gast op de uni. Fawakka betekent Witte Kankerkaas...
quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:41 schreef Hephaistos. het volgende:
Whaha, je bent genaaid door die gast op de uni. Fawakka betekent Witte Kankerkaas...
quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:41 schreef Hephaistos. het volgende:
Zie jij 2 zinnen?quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:43 schreef Razor_Junky het volgende:
Niks mis met die zin toch?
Hey, hoe gaat het met je? Alles goed?
Die marrokaan fawakaad lekker.quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:46 schreef tong80 het volgende:
Net de Marokaan bij Pauw en Witteman :
'De wederechtelijke procedures zijn conform de wettelijke restricties met verder geen concequenties voor de benadeelde persoon. Verder dient één ieder de wetenschap te hebben dat het hier handelt over een conform de huidige wetgeving vrijstaande uitspraak op persoonlijke titel. Eloquent misschien niet de verstandigste maar electoraal heeft het hem geen windeiëren gelegd.'
Kut MarokaanWat moet ik nou met mijn vooroordelen ?
Wat is een Marokaanquote:Op vrijdag 28 september 2007 23:46 schreef tong80 het volgende:
Net de Marokaan bij Pauw en Witteman :
'De wederechtelijke procedures zijn conform de wettelijke restricties met verder geen concequenties voor de benadeelde persoon. Verder dient één ieder de wetenschap te hebben dat het hier handelt over een conform de huidige wetgeving vrijstaande uitspraak op persoonlijke titel. Eloquent misschien niet de verstandigste maar electoraal heeft het hem geen windeiëren gelegd.'
Kut MarokaanWat moet ik nou met mijn vooroordelen ?
ja goed, maak je niet drukquote:Op zaterdag 29 september 2007 01:03 schreef Bodolicious het volgende:
wha boeng patta no spang
Nee jij dan met je ik--leef-middenin-de-bruisende-multiculturele-samenleving-en-ben-al-zo-erg-geïntegreerd-dat-ik-meisjes met-hoofddoekjes-leuk-vind.quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:43 schreef Ringo het volgende:
Onverkapt ik-loop-tien-jaar-achter-maar-ik-weet-het-zelf-niet-topic.
Tja, dat heet vooruit denken.quote:Op zaterdag 29 september 2007 01:07 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Nee jij dan met je ik--leef-middenin-de-bruisende-multiculturele-samenleving-en-ben-al-zo-erg-geïntegreerd-dat-ik-meisjes met-hoofddoekjes-leuk-vind.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |