Neenquote:Op vrijdag 28 september 2007 23:40 schreef tong80 het volgende:
Je kijkt vast niet naar Pauw en Witteman
Kaas is lekker en ik ben niet wit dus dat is niet ergquote:Op vrijdag 28 september 2007 23:41 schreef Hephaistos. het volgende:
Whaha, je bent genaaid door die gast op de uni. Fawakka betekent Witte Kankerkaas...
quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:41 schreef Hephaistos. het volgende:
Whaha, je bent genaaid door die gast op de uni. Fawakka betekent Witte Kankerkaas...
quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:41 schreef Hephaistos. het volgende:
Zie jij 2 zinnen?quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:43 schreef Razor_Junky het volgende:
Niks mis met die zin toch?
Hey, hoe gaat het met je? Alles goed?
Die marrokaan fawakaad lekker.quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:46 schreef tong80 het volgende:
Net de Marokaan bij Pauw en Witteman :
'De wederechtelijke procedures zijn conform de wettelijke restricties met verder geen concequenties voor de benadeelde persoon. Verder dient één ieder de wetenschap te hebben dat het hier handelt over een conform de huidige wetgeving vrijstaande uitspraak op persoonlijke titel. Eloquent misschien niet de verstandigste maar electoraal heeft het hem geen windeiëren gelegd.'
Kut MarokaanWat moet ik nou met mijn vooroordelen ?
Wat is een Marokaanquote:Op vrijdag 28 september 2007 23:46 schreef tong80 het volgende:
Net de Marokaan bij Pauw en Witteman :
'De wederechtelijke procedures zijn conform de wettelijke restricties met verder geen concequenties voor de benadeelde persoon. Verder dient één ieder de wetenschap te hebben dat het hier handelt over een conform de huidige wetgeving vrijstaande uitspraak op persoonlijke titel. Eloquent misschien niet de verstandigste maar electoraal heeft het hem geen windeiëren gelegd.'
Kut MarokaanWat moet ik nou met mijn vooroordelen ?
ja goed, maak je niet drukquote:Op zaterdag 29 september 2007 01:03 schreef Bodolicious het volgende:
wha boeng patta no spang
Nee jij dan met je ik--leef-middenin-de-bruisende-multiculturele-samenleving-en-ben-al-zo-erg-geïntegreerd-dat-ik-meisjes met-hoofddoekjes-leuk-vind.quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:43 schreef Ringo het volgende:
Onverkapt ik-loop-tien-jaar-achter-maar-ik-weet-het-zelf-niet-topic.
Tja, dat heet vooruit denken.quote:Op zaterdag 29 september 2007 01:07 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Nee jij dan met je ik--leef-middenin-de-bruisende-multiculturele-samenleving-en-ben-al-zo-erg-geïntegreerd-dat-ik-meisjes met-hoofddoekjes-leuk-vind.
quote:Dekzels
Potverdorie, GVD
Dekzels !! ze smst niet terug
boyquote:Op zaterdag 29 september 2007 02:00 schreef teknofreak het volgende:
straat taal lullen en de betekenis weten van wat je lult is een groot verschil zo blijkt maar weer
zo moet hij eigenlijk gaan anti zegt : fawakka boy , andere boy zegt : rustig![]()
![]()
Volgens mij betekent het "ik heb drie testikels"quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:41 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik woon er?quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:52 schreef RuttieQ het volgende:
Waarom ga je dan ook naar de Amsterdam Ghetto?![]()
jullie kk nederlanders moeten niet zo stoer doen jullie ondankbare kk flikkers heel stoer praten van :anders schoppen we jullie het land uit alsof het land van je kk moeder isquote:Op zaterdag 29 september 2007 13:17 schreef Varr het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=TsDpV4MdaFU
"Ga daar ga daar"
Wat een kankereppo's.quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:17 schreef Varr het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=TsDpV4MdaFU
"Ga daar ga daar"
Als je het heel snel zegt heb je toch maar 1 zin?quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:24 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ah die Marokkaan schreef de tekst op een briefje.
zin (de ~ (m.))quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als je het heel snel zegt heb je toch maar 1 zin?!
Was het een afgerond geheel? Nee!quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:36 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
zin (de ~ (m.))
5 (~nen) reeks woorden in syntactisch verband die een afgerond geheel vormen
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=zin
Alstublieft.
Brova fawaka, tranga tanga's gepangt vandaag dan? Chill brova no spangquote:Op zaterdag 29 september 2007 13:39 schreef Liquidootje het volgende:
Wat raar. Ik heb nog nooit iemand met zulke termen tegen mij horen praten.
Ouch slang ontmaagding doet best pijn.quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:46 schreef Branieschopper het volgende:
[..]
Brova fawaka, tranga tanga's gepangt vandaag dan? Chill brova no spang![]()
Jeweets brada, chin up no spang a kaolo boelerquote:Op zaterdag 29 september 2007 13:51 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ouch slang ontmaagding doet best pijn.
Goh da's bijna een volzin!quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:22 schreef afcajos het volgende:
jullie kk nederlanders moeten niet zo stoer doen jullie ondankbare kk flikkers heel stoer praten van :anders schoppen we jullie het land uit alsof het land van je kk moeder is
klinkt niet bepaald logisch iddquote:Op zaterdag 29 september 2007 13:22 schreef afcajos het volgende:
[..]
jullie kk nederlanders moeten niet zo stoer doen jullie ondankbare kk flikkers heel stoer praten van :anders schoppen we jullie het land uit alsof het land van je kk moeder is
![]()
"Hoe gaat het?" is een afgerond geheel. "Alles goed", waarmee bedoeld wordt "alles gaat goed" / "het gaat goed" daar valt nog over te discusseren.quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:37 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Was het een afgerond geheel? Nee!
BLIJKBAAR NIET WANT DAAR KLAAG IK OVERquote:Op zaterdag 29 september 2007 16:07 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
"Hoe gaat het?" is een afgerond geheel. "Alles goed", waarmee bedoeld wordt "alles gaat goed" / "het gaat goed" daar valt nog over te discusseren.
Maar aangezien "hoe gaat het?" een afgeronde zin is, is het in ieder geval zeker dat "alles goed" geen deel uit maakt van die zin.
Ik ben geen zijquote:Op zaterdag 29 september 2007 18:17 schreef fratsman het volgende:
Maar waarom zij TS nou Bert tegen die Marokkaan?
BLIJKBAAR WEL WANT DE KLACHT IS ONGEGRONDquote:Op zaterdag 29 september 2007 18:15 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
BLIJKBAAR NIET WANT DAAR KLAAG IK OVER
Omdat het allemaal van die Sesamstraat figuren zijn?quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:17 schreef fratsman het volgende:
Maar waarom zei TS nou Bert tegen die Marokkaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |