klinkt niet bepaald logisch iddquote:Op zaterdag 29 september 2007 13:22 schreef afcajos het volgende:
[..]
jullie kk nederlanders moeten niet zo stoer doen jullie ondankbare kk flikkers heel stoer praten van :anders schoppen we jullie het land uit alsof het land van je kk moeder is
![]()
"Hoe gaat het?" is een afgerond geheel. "Alles goed", waarmee bedoeld wordt "alles gaat goed" / "het gaat goed" daar valt nog over te discusseren.quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:37 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Was het een afgerond geheel? Nee!
BLIJKBAAR NIET WANT DAAR KLAAG IK OVERquote:Op zaterdag 29 september 2007 16:07 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
"Hoe gaat het?" is een afgerond geheel. "Alles goed", waarmee bedoeld wordt "alles gaat goed" / "het gaat goed" daar valt nog over te discusseren.
Maar aangezien "hoe gaat het?" een afgeronde zin is, is het in ieder geval zeker dat "alles goed" geen deel uit maakt van die zin.
Ik ben geen zijquote:Op zaterdag 29 september 2007 18:17 schreef fratsman het volgende:
Maar waarom zij TS nou Bert tegen die Marokkaan?
BLIJKBAAR WEL WANT DE KLACHT IS ONGEGRONDquote:Op zaterdag 29 september 2007 18:15 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
BLIJKBAAR NIET WANT DAAR KLAAG IK OVER
Omdat het allemaal van die Sesamstraat figuren zijn?quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:17 schreef fratsman het volgende:
Maar waarom zei TS nou Bert tegen die Marokkaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |