Wat een ongelofelijk narcistisch, decadent, niet-willen-zien/weten-geouwehoer van een heer de Jonge, wonend in een paradijselijk Gooi én Frankrijk, die ons gepeupel voorhoudt hoe wij Wilders omarmen en zowat in katzijm liggen bij alles wat Wilders orakelt. Zoals hij Wildersvolgers op één lijn zet mag wél (niet er bij nadenken dat op onderdelen er kernen van waarheden inzitten), maar mensen mogen vooral niet ongenuanceerd over moslims denken. Het is van een ontzettende simpelheid waarvan ik gruw! Beiden deugen niet meneer de Jonge. Dat zwartwit denken verwijt u alleen mensen die niet in uw straatje passen, waar u zelf niet eens inwoont. Net als die Jan Mulder, wat doet die man daar, behalve dan een beetje populair lullen en daar wederom vast wel een behoorlijke beloning voor krijgt. Beetje zeiken op wat windmolens, moge ooit één Postbank-ballon daar tegenaan knallen, of je met die vet foute auto onder je kont je te pletter rijden tegen een Postbank-gebouw! Wat een verschrikkelijke prietpraat (gut, wie zei dat laatst ook alweer?) van deze twee, die altijd wel zijn te vinden in het Amsterdamse 'kunstenaars' gedoetje, (goed in het gejatte liedje verwerkt Freek, lekker ingedekt?) niet vies zijn zichzelf waar dan ook te laten zien en horen én te innen natuurlijk. Ik kots van dit soort lui, die als een soort moraliserende maar toch ozo lollige dominees worden 'ingehuurd' om ons om de oren te slaan met geneuzel waar ze na afloop zeer tevreden met zichzelf een goed glas wijn drinken en zich weer even laten vertroetelen door hun echtgenoten die de pantoffels al bij open haard hebben klaarstaan. Ik wens ze natuurlijk niet echt alle kwaads toe maar dat gezwets (waar ze dagelijks niet eens mee te maken hebben) komt me echt de neus uit, donder op zeg!!!