Hij zegt ook niet : 'Nu even iemand anders.'quote:
Er zitten godverdomme 2 heerlijke wijven naar 'm te gapen. Waarom begrijpt hij de hint nietquote:Op maandag 8 oktober 2007 23:23 schreef venomsnake het volgende:
Wat zal dat varken zich lelijk voelen met die 2 mooie dames tegenover zich..![]()
Ik denk dat ze gewoon scheel kijkt van de honger eigenlijkquote:Op maandag 8 oktober 2007 23:28 schreef Toad het volgende:
Die Miss NL begint steeds uitdagender te kijken naar Arnon.
Grunberg prefereert minnaressen van in de tachtig.quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:25 schreef Aoristus het volgende:
Er zitten godverdomme 2 heerlijke wijven naar 'm te gapen. Waarom begrijpt hij de hint niet
Ze zal Pauw wel een keer hebben afgewezen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:36 schreef venomsnake het volgende:
Dus je bent 4e geworden.. Hoeveel mensen deden er mee? 4?![]()
Misschien eet ze wel zaadjes (en pitjes)quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:45 schreef golfer het volgende:
Agnes maakt wel veel gebruik van de papegaai-gesprekstechniek: elke vraag even kort herhalen om extra bedenktijd te krijgen.
Daar is niet veel mis aanquote:Op maandag 8 oktober 2007 23:35 schreef Arcee het volgende:
Die Miss heeft best een ondeugende smile.
De moeder heet idd Shirley en ik hoorde net bij 3FM dat de dochter op dit moment bij familie in Den Haag woont.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:43 schreef milagro het volgende:
Die moeder van die miss, die eruit ziet alsof het haar zusje is, komt die toevallig uit Den Haag, en heet ze Shirley? zo ja, zou het dan dezelfde Shirley zijn die ik ken van vroegah, een voormalige pitspoes, Playboy model, snelle mannenstrikster, die in een lokaal stamkroegje een keer in een miniscuul niets verhullend outfitje kwam binnenwandelen op mega hoge hakken, als nieuwste verovering van een kennis van me destijds en waarbij toen het hele mannelijke deel van de kroeg in katzwijm viel en het vrouwelijk deel mokkend in een hoek ging zitten, paniekerig zoekend naar een kwabje, putje, rimpel bij deze Shirley, wat uiteraard niet gevonden werd?
Ja, het is er, kan niet missen (quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:49 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
De moeder heet idd Shirley en ik hoorde net bij 3FM dat de dochter op dit moment bij familie in Den Haag woont.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |