Ja geen idee... Ik zat rustig achter de PC, de latten liggen gewoonte slapen, enineensquote:Op maandag 17 september 2007 21:01 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ontploft? Hoe krijg je dat voor mekaar?
een van de leukste dagen van dit jaar was dat. voor mij.quote:Op maandag 17 september 2007 21:03 schreef ChipsZak. het volgende:
Daarom druiven ftw!
[afbeelding]
Dit ontplofte tenminste niet. Ook die Yogi drink niet.
Dat kan ik niet betalenquote:Op maandag 17 september 2007 21:04 schreef De-oneven-2 het volgende:
Coca-Cola, Alex.
T was mn vies weer camera. Niet duur,200 euro of zo, maar ik had m wel altjd bij me.quote:Op maandag 17 september 2007 21:05 schreef TheSorrow het volgende:
aSj!
Coca Cola
Was t een dure cam? En beter laat je je papieren goed drogen
Dankjewel.quote:Op maandag 17 september 2007 21:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
een van de leukste dagen van dit jaar was dat. voor mij.
Ja klopt. We hebben toen echt van alles gekocht. Behalve de dingen waar we voor weg warenquote:Op maandag 17 september 2007 21:09 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dankjewel.
Lekker eten was het dan ook.
We hebben zelfs toen mijn kadootje voor Tom zijn 21e verjaardag gekocht!
True. Cept voor Toms dootje. Daar was ik wel naar opzoekquote:Op maandag 17 september 2007 21:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja klopt. We hebben toen echt van alles gekocht. Behalve de dingen waar we voor weg waren
200 euro vind ik toch een hoop geld, zonde manquote:Op maandag 17 september 2007 21:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
T was mn vies weer camera. Niet duur,200 euro of zo, maar ik had m wel altjd bij me.
En ik zou eigenlijk al mn belangrijke papieren en zo meenemen naar mn ouders vandaag, om wat zaken te regelen, maar ik ben nu erg blj dat ik dat in al mn lksheid niet gedaan heb ja
nou ja ik ga maar ff dweilen nu, voor mn hele vloer kleverig is....
Sleutelhanger is vet hipquote:Op maandag 17 september 2007 21:13 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
True. Cept voor Toms dootje. Daar was ik wel naar opzoek
Ohnee, helemaal niet. Ik was opzoek naar een kaart. Ik vond de sleutelhanger. Kaart is later zelf inelkaar geflutst![]()
Vertelquote:Op maandag 17 september 2007 21:15 schreef Deoxyribonucleic het volgende:!
ik weet wat jij voor Tom wou kopen!!
Mijn kaart is de beste die er tussenzat. Slayergastje stond eropquote:Op maandag 17 september 2007 21:16 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Sleutelhanger is vet hipHangt er nog steeds aan
En je Kerry King kaart! Geweldig
eerlijk gezegd dacht ik dat jij een verzilverde bong voor hem wou kopen, maar das ook goedquote:Op maandag 17 september 2007 21:16 schreef ChipsZak. het volgende:
Een geyle blowup doll versie van mij? Ja.
Maar die kon ik nergens vinden.
Toen moestie het doen met een sleutelhanger.
Er posten hier meer niet groningers dan groningers.quote:Op maandag 17 september 2007 21:18 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
eerlijk gezegd dacht ik dat jij een verzilverde bong voor hem wou kopen, maar das ook goed![]()
mag ik hier wle posten, ik ben helegaar geen groninger
ik was laatst in Heerenveenquote:Op maandag 17 september 2007 21:20 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Er posten hier meer niet groningers dan groningers.
(stink friezen)
Kloptquote:Op maandag 17 september 2007 21:19 schreef TheSorrow het volgende:
Ik toch ook niet
En een bong, neeeee joh, dat is geen cadeautje wat aSj zou geven
CONGRATS!quote:Op maandag 17 september 2007 21:21 schreef Lyssa het volgende:
Ik heb een nieuwe kamer
21m2 met eigen keuken, douche en toilet op de nieuwe boteringe
me happy
Ja, maar dr aanspreken durven we weer niet he.quote:Op maandag 17 september 2007 21:21 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik was laatst in Heerenveen
en ik zag daar een lekker wief!
Jaja, ik hoor je nu zeggen, HOAX, maar het was wel zo![]()
Euh, ik ben een autist!quote:Op maandag 17 september 2007 21:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, maar dr aanspreken durven we weer niet he.
Hihiquote:Op maandag 17 september 2007 21:21 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
KloptJe kent me nu wel een btj
![]()
Al was dat gedeelte van mij vanaf seconde 1 nogal duidelijk me dunkt![]()
Sucky sucky 5$?quote:Op maandag 17 september 2007 21:23 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Euh, ik ben een autist!![]()
en lekkere wijven zijn net zoals antiek
als je het aanraakt, MOET je het kopen![]()
Ik weet best dat je een autist bent, Deoquote:Op maandag 17 september 2007 21:23 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Euh, ik ben een autist!![]()
en lekkere wijven zijn net zoals antiek
als je het aanraakt, MOET je het kopen![]()
Van wie hoor ik nou altijd verhalen over jou?quote:Op maandag 17 september 2007 21:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Neen, vrouwmenschen zijn een mysterie voor mij, en maar goed ook
want als ik vrouwen begrijp, ben ik homo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |