Ja de SC lees ik wel terug en met de COS deed ik dat ook tot een paar weken terug.quote:Op woensdag 12 september 2007 03:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Schiet je wel eens in de lach als je het terug leest? Ik heb die SC van afgelopen week wel drie keer gelezen en iedere keer schoot ik weer in de lach....
Slaap lekker Sugababequote:Op woensdag 12 september 2007 04:13 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja de SC lees ik wel terug en met de COS deed ik dat ook tot een paar weken terug.
De SC is wel lachen, die oude SC's zijn ook leuk om terug te lezen vind ik.![]()
Ik duik mijn bedje in, slaap lekker![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
truste sugarquote:Op woensdag 12 september 2007 04:04 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja de SC lees ik wel terug en met de COS deed ik dat ook tot een paar weken terug.
De SC is wel lachen, die oude SC's zijn ook leuk om terug te lezen vind ik.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Slaap lekker Sug4r.........quote:Op woensdag 12 september 2007 04:13 schreef Sug4r het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, dat krijg je ervan als jullie je allemaal verstoppen. Dan roep ik duistere krachten aan.quote:Op woensdag 12 september 2007 04:17 schreef willem-jozef het volgende:
B O E !
![]()
fok liep er vast van...
in de sterren wel...quote:Op woensdag 12 september 2007 04:19 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
het staat allemaal al vast?
Ja, jij wel. Is trouwens niks, midden in de nacht douchen. Doe het over een paar uurtjes wel over.quote:
bij mij past zowel voor als achter dezelfde sleutelquote:Op woensdag 12 september 2007 04:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik hou er ook niet van als mensen zeggen "kom maar achterin" Mij te amicaal allemaal
Die tanden van Brian staan alleen dichter bij elkaar, waardoor hij de rattensnufferd krijgt die bij zijn aard past.quote:Op woensdag 12 september 2007 04:18 schreef willem-jozef het volgende:
die kop in plaat van disaan heeft brians' gebitje
kan de hele dag wel onder de douche staan. Heerlijk!!quote:Op woensdag 12 september 2007 04:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, jij wel. Is trouwens niks, midden in de nacht douchen. Doe het over een paar uurtjes wel over.
Dat mag dan zo zijn, de entree ziet er wel degelijk anders uit.....quote:Op woensdag 12 september 2007 04:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
bij mij past zowel voor als achter dezelfde sleutel![]()
See ya, don't want to be yaquote:Op woensdag 12 september 2007 04:22 schreef willem-jozef het volgende:
fuk, ik ga op m'n nest, weer te laat...morgen weer huilen
truste dames en heer en doka?
tot snell, sleep tight, see ya in hell
![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 04:22 schreef willem-jozef het volgende:
![]()
![]()
op z'n tijd met een bijzettafeltje vol kaasjes en een goed glas wijn + een sigaar ben het best lekker!quote:Op woensdag 12 september 2007 04:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik hou er ook niet van als mensen zeggen "kom maar achterin" Mij te amicaal allemaal
Uitgedroogde pruim.quote:Op woensdag 12 september 2007 04:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
kan de hele dag wel onder de douche staan. Heerlijk!!![]()
Lekker slapen WJ...quote:Op woensdag 12 september 2007 04:22 schreef willem-jozef het volgende:
![]()
![]()
dennis heeftook een raar bekkie, nadia ook..quote:Op woensdag 12 september 2007 04:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Die tanden van Brian staan alleen dichter bij elkaar, waardoor hij de rattensnufferd krijgt die bij zijn aard past.
Eigenlijk hebben ze allemaal een raar bekkie. Wij natuurlijk nietquote:Op woensdag 12 september 2007 04:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
dennis heeftook een raar bekkie, nadia ook..
Ik bedoel alleen maar dat je geen perzikhuidje kunt hebben als je de hele dag onder de douche staat.quote:
quote:Op woensdag 12 september 2007 04:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
dennis heeftook een raar bekkie, nadia ook..
Wij wel. Jij daarentegen kunt zo in die villa aanschuivenquote:Op woensdag 12 september 2007 04:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
![]()
Ben blij dat jullie er wel goed uitzien......
![]()
Eerst goed in de olie zetten........dan kun je er lang onder staan.quote:Op woensdag 12 september 2007 04:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik bedoel alleen maar dat je geen perzikhuidje kunt hebben als je de hele dag onder de douche staat.
quote:Op woensdag 12 september 2007 04:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Wij wel. Jij daarentegen kunt zo in die villa aanschuiven![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 04:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Wij wel. Jij daarentegen kunt zo in die villa aanschuiven![]()
Wil jij mij één plezier doen? Praat de eerstkomende dagen niet over olie. Dankjewel.quote:Op woensdag 12 september 2007 04:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eerst goed in de olie zetten........dan kun je er lang onder staan.
Nou ja, ze heeft gelijk hé. Ik heb daarentegen weer andere kwaliteitenquote:
Ben je in de olie?quote:Op woensdag 12 september 2007 04:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Wil jij mij één plezier doen? Praat de eerstkomende dagen niet over olie. Dankjewel.
Zijn je aandelen Shell gezakt?quote:Op woensdag 12 september 2007 04:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Wil jij mij één plezier doen? Praat de eerstkomende dagen niet over olie. Dankjewel.
Dan maak je maar zin!quote:Op woensdag 12 september 2007 04:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou ja, ze heeft gelijk hé. Ik heb daarentegen weer andere kwaliteiten
nu even niet vragen welke, heb geen trek in nadenken
Morgen komen we erop terugquote:Op woensdag 12 september 2007 04:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou ja, ze heeft gelijk hé. Ik heb daarentegen weer andere kwaliteiten
nu even niet vragen welke, heb geen trek in nadenken
Je hoeft het niet te geloven.quote:Op woensdag 12 september 2007 04:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Tuurlijk. Wij geloven dat. Nietwaar, nmns?
Bellenquote:Op woensdag 12 september 2007 04:30 schreef Disana het volgende:
Trouwens... het is nog later dan ik dacht. Wat gaan jullie samen doen als ik doe of ik weg ben?
Kop opquote:Op woensdag 12 september 2007 04:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ok, geen mooie op dus....jammer...![]()
Leuke OP! Goed gedaan, heel scherp, zeer actueel!quote:Op woensdag 12 september 2007 04:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ok, geen mooie op dus....jammer...![]()
Waarom zou je doen alsof je weg bent, wat is dat voor geKkigheid?quote:Op woensdag 12 september 2007 04:30 schreef Disana het volgende:
Trouwens... het is nog later dan ik dacht. Wat gaan jullie samen doen als ik doe of ik weg ben?
Gewoon... para Sana.quote:Op woensdag 12 september 2007 04:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Waarom zou je doen alsof je weg bent, wat is dat voor geKkigheid?
Die foto in d'r avatar... ja, ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op woensdag 12 september 2007 04:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik geloof dat perzikhuidje wel.......waarom zou ze d'r over liegen.
Ja, waarom niet? Ik vertel het niet verder.quote:Op woensdag 12 september 2007 04:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jah, jij denkt dat we jou mee laten lezen.....![]()
Ik denk dat ze een mooie west friezin is...maar goed, ik zit er vaker naast......quote:Op woensdag 12 september 2007 04:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Die foto in d'r avatar... ja, ik denk dat je gelijk hebt.
Elf uur de deur uit.quote:Op woensdag 12 september 2007 04:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoe laat moeten jullie op morgen?
Ze is er stil van. Of zou ze ook meteen onder de douche zijn gesprongen.quote:Op woensdag 12 september 2007 04:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een mooie west friezin is...maar goed, ik zit er vaker naast......![]()
'k heb gehoord dat ze morgen gevels komen stralen......'t zal er mooi van opknappenquote:Op woensdag 12 september 2007 04:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, waarom niet? Ik vertel het niet verder.
Ze is de OP aan het lezen........of poepen, doet ze altijd rond deze tijdquote:Op woensdag 12 september 2007 04:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze is er stil van. Of zou ze ook meteen onder de douche zijn gesprongen.
ZIE JE WEL! Ik WIST dat er werd geluld!quote:Op woensdag 12 september 2007 04:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
'k heb gehoord dat ze morgen gevels komen stralen......'t zal er mooi van opknappen![]()
Nou... Ik wacht tot ze terugkomt, en dan doe ik of ik naar bed ga. Jullie ook?quote:Op woensdag 12 september 2007 04:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze is de OP aan het lezen........of poepen, doet ze altijd rond deze tijd
Ik ben mijn vakantie aan het opmaken. Werk halve dagen tot november. Kan een beetje kiezen als ik nergens een afspraak heb tussen de morgen werken of de middag. Maar.........meestal gaat om negen uur de telefoon....quote:Op woensdag 12 september 2007 04:36 schreef Disana het volgende:
[..]
ZIE JE WEL! Ik WIST dat er werd geluld!
En hoe laat moet jij op?
Wedden dat ze nu niet terugkomtquote:Op woensdag 12 september 2007 04:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou... Ik wacht tot ze terugkomt, en dan doe ik of ik naar bed ga. Jullie ook?
@quote:Op woensdag 12 september 2007 04:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze is de OP aan het lezen........of poepen, doet ze altijd rond deze tijd
Vrij relaxed dus, ware het niet dat je moet verhuizen.quote:Op woensdag 12 september 2007 04:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ben mijn vakantie aan het opmaken. Werk halve dagen tot november. Kan een beetje kiezen als ik nergens een afspraak heb tussen de morgen werken of de middag. Maar.........meestal gaat om negen uur de telefoon....
Ja, zo is ze wel.quote:Op woensdag 12 september 2007 04:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wedden dat ze nu niet terugkomt![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 04:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
@
Wj had in bed geplast, moest het dus even verschonen..
Ja, daar zie ik wel een beetje tegenop. Twee weken de tijd nog om alles rond te zetten. Dat gaan lange dagen worden en weinig fokken.quote:Op woensdag 12 september 2007 04:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Vrij relaxed dus, ware het niet dat je moet verhuizen.
Ik voel me nu wel heel belangrijkquote:Op woensdag 12 september 2007 04:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, zo is ze wel.
Pst, net doen of we d'r niet zien.
Voor ons is dat natuurlijk lekker rustig, maar voor jou is het niks. Zou niet met je willen ruilen.quote:Op woensdag 12 september 2007 04:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, daar zie ik wel een beetje tegenop. Twee weken de tijd nog om alles rond te zetten. Dat gaan lange dagen worden en weinig fokken.
Ik ben blij dat jij jouw agenda goed bijhoudtquote:Op woensdag 12 september 2007 04:39 schreef Lobasca het volgende:
Ik mag zelf weten hoelaat ik begin. Maar aangezien ik om 13.30 met een vriendin heb afgesproken...
Had 'ie los gefrummeld, de doerak..quote:Op woensdag 12 september 2007 04:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Regel dan ook pampers voor die knul
Pffff, je doet maar, fluf.quote:Op woensdag 12 september 2007 04:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik voel me nu wel heel belangrijk![]()
Mwah, straks wel heerlijk rustig wonen, daar kijk ik wel naar uit. Zit nu aan de rand van het centrum, het is handig, maar ook altijd herrie.quote:Op woensdag 12 september 2007 04:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Voor ons is dat natuurlijk lekker rustig, maar voor jou is het niks. Zou niet met je willen ruilen.
Bij mijquote:Op woensdag 12 september 2007 04:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij jouw agenda goed bijhoudt![]()
Weet je ook nog waar?
Ja, ik klap altijd dicht met Lobas, als ik één op één met haar ben, ze is zo dominant.quote:Op woensdag 12 september 2007 04:42 schreef Disana het volgende:
Ik ga nu echt naar bed. Houden jullie het lief en netjes?
Jaquote:Op woensdag 12 september 2007 04:42 schreef Disana het volgende:
Ik ga nu echt naar bed. Houden jullie het lief en netjes?
Ja he, en jij niet. Jij bent een lammetje.quote:Op woensdag 12 september 2007 04:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, ik klap altijd dicht met Lobas, als ik één op één met haar ben, ze is zo dominant.![]()
Hij moet in een tuigje, z'n handen vast.........gaan we regelenquote:Op woensdag 12 september 2007 04:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Had 'ie los gefrummeld, de doerak..
Ik herken mijzelf niet in uw woorden...quote:Op woensdag 12 september 2007 04:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, ik klap altijd dicht met Lobas, als ik één op één met haar ben, ze is zo dominant.![]()
Het zal je verbazen.....eigenlijk is dat wel zo.....quote:Op woensdag 12 september 2007 04:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja he, en jij niet. Jij bent een lammetje.
quote:Op woensdag 12 september 2007 04:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Wees hard voor die nmns met zijn gemiep![]()
Je hebt verborgen kwaliteiten....quote:Op woensdag 12 september 2007 04:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik herken mijzelf niet in uw woorden...![]()
Wie doet nu het licht uit strakkiesquote:Op woensdag 12 september 2007 04:46 schreef Disana het volgende:
Goed zo. Alles netjes achter latende, groet ik jullie, nachtmiepjes![]()
Misschien verborgen voor anderen... maar ik ken mijn sterke en zwakke kanten aardigquote:Op woensdag 12 september 2007 04:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je hebt verborgen kwaliteiten....
Ga je schuilen Truus!quote:Op woensdag 12 september 2007 04:46 schreef Disana het volgende:
Goed zo. Alles netjes achter latende, groet ik jullie, nachtmiepjes![]()
PM ze even......quote:Op woensdag 12 september 2007 04:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Misschien verborgen voor anderen... maar ik ken mijn sterke en zwakke kanten aardig![]()
Voor jou laten we hetquote:Op woensdag 12 september 2007 04:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wie doet nu het licht uit strakkies![]()
Morgen is er weer een dagquote:Op woensdag 12 september 2007 04:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Toch jammer dat het WJ niet gelukt is om dat andere te installeren, zou je een hoop gemakt van kunnen hebben.....
dom en blondquote:Op woensdag 12 september 2007 04:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe dan maar alleen je sterke punten![]()
Niet altijd van jezelf uitgaan..quote:Op woensdag 12 september 2007 04:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Je zou toch zeggen, drie vier regels, zo groot is dat bestand niet.....![]()
Je hebt mij iedere keer door, d'r is gewoon geen lol aan zo......quote:Op woensdag 12 september 2007 04:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Niet altijd van jezelf uitgaan..
quote:Op woensdag 12 september 2007 04:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je hebt mij iedere keer door, d'r is gewoon geen lol aan zo......
Ik hoor d'r hier snurken, dus ik denk van niet..quote:Op woensdag 12 september 2007 04:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wedden dat Disaan gewoon aan het meelezen is...
Dat komt goed.....morgen, let maar op, 100 procent.quote:Op woensdag 12 september 2007 04:54 schreef Lobasca het volgende:
Terwijl ik zo van verrassingen hou..
quote:Op woensdag 12 september 2007 04:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat komt goed.....morgen, let maar op, 100 procent.
Ik doe mee...quote:Op woensdag 12 september 2007 04:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nog een laatste sigaret lobasca, dan ga ik ook nog even een paar uurtjes slapen als het mag van je....
Helaas wel....quote:Op woensdag 12 september 2007 04:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij rookt toch niet?
Misschien morgen nog, daarna een paar weken niet. We spreken elkaar hier of daar......quote:Op woensdag 12 september 2007 05:01 schreef Lobasca het volgende:
Zullen we hier even formeel afscheid nemen?
Slaap lekker, tot morgen of een andere keer!
Hoi Veulenquote:
Ik volg DGK niet, heb mn MAVO niet afgemaakt, sorryquote:Op woensdag 12 september 2007 10:27 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Mag ik jullie even wijzen op een sterk staaltje kort door de bocht onderzoeksjournalistiek van ondergetekende:
Is Godmother Thea Moear Amanda's moer?
quote:Op woensdag 12 september 2007 19:26 schreef Soury het volgende:
Oeps bijna gemist...
Leandra... Van harte meis.. nog vele jaren![]()
![]()
![]()
Waar is de drank![]()
Ola fanquote:
Bijna Fan afquote:
Vekouwen thuis- een andere computer kopen en gelijk zijn ouwe doorsluizen naar een bekende van hem die verder de ballen verstand heeft van computers - en das veel regelwerk eventjes.quote:Op woensdag 12 september 2007 19:21 schreef KZ-FAN het volgende:
Leandra gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
Heeft die PT sloerie je al iets gegeven![]()
En waar is PPI![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 19:45 schreef ppi het volgende:
[..]
Vekouwen thuis- een andere computer kopen en gelijk zijn ouwe doorsluizen naar een bekende van hem die verder de ballen verstand heeft van computers - en das veel regelwerk eventjes.
Ik ben dan mijn stofzuiger kwijt en heb dan twee heerlijk stille peeceetjes draaien - rust![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O ja, voor alle verjaardagsvierders - ik ben totaal allergisch voor verjaardagen![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 19:36 schreef KZ-FAN het volgende:
Muis, Ik ga die slet van een KZ even te grazen nemen.
Ik trek haar het nest in, sla mn slag en laat haar jankend aan dr lot over.
Gewoon voor de lolGeen woorden maar daden, zeg ik altijd
![]()
En daarna ga ik met mn maten de kroeg in en feest vieren![]()
Dank jequote:
Verjaardagen zijn K, daar kan ik kort over zijn.quote:Oh, trouwens, ik haat verjaardagen![]()
quote:Dag lekker ding![]()
( ben er vandoor, blij dat je nog leeft, maakte me wat zorgen)
Ik zwaai evengoed maar ffquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tussenstand graag!quote:Op woensdag 12 september 2007 21:01 schreef Pavement het volgende:
moguh, zandbakken van me *kijkt voetbal*
'k Niet skatquote:Op woensdag 12 september 2007 21:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kheb de kast al aan knalt skat..![]()
Zonder van Bommel stelt Oranje nix voor!quote:Op woensdag 12 september 2007 21:26 schreef Pavement het volgende:
wat een zuig wedstrijd pfff
Uhh niet...quote:Op woensdag 12 september 2007 21:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Radiootje, of volg je het via de pc?
maduro melchiot ik snap het niet zo goedquote:Op woensdag 12 september 2007 21:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zonder van Bommel stelt Oranje nix voor!![]()
Omdat ik dacht dat het nog niet was begonnenquote:Op woensdag 12 september 2007 21:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Na ja..Hoe wist je het dan van die nul-nul?
je mag mee zingenquote:Op woensdag 12 september 2007 21:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Radiootje, of volg je het via de pc?
Ze zijn aardig aan het kwartetten...quote:Op woensdag 12 september 2007 21:29 schreef Pavement het volgende:
[..]
maduro melchiot ik snap het niet zo goed
quote:Op woensdag 12 september 2007 21:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Omdat ik dacht dat het nog niet was begonnen![]()
Avond koekenbakker!quote:Op woensdag 12 september 2007 21:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mooi, de vlam in de pan......daar hou ik van.....
ja en ze verliezen ! de jostiesquote:Op woensdag 12 september 2007 21:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ze zijn aardig aan het kwartetten...
juist eindelijk iemand met verstand van voetbalquote:Op woensdag 12 september 2007 21:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tweede helft er een beetje meer Feyenoord karakter in, beetje knokken en matten....
Waarom niet een andere coach......quote:Op woensdag 12 september 2007 21:52 schreef Pavement het volgende:
waarom niet seedorf in de basis ?
Seedorf is al een basisquote:Op woensdag 12 september 2007 21:52 schreef Pavement het volgende:
waarom niet seedorf in de basis ?
omdat ajax en basten en de knvb bilmaten zijn !quote:Op woensdag 12 september 2007 21:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waarom niet een andere coach......![]()
Ik kijk met steeds minder plezier, zit de meeste wedstrijden met mijzelf te spelen onder het kijken door....quote:Op woensdag 12 september 2007 21:59 schreef Pavement het volgende:
[..]
omdat ajax en basten en de knvb bilmaten zijn !
maar ach het wk was een test voor het ek wat weet een test word voor het wk![]()
Ja, ik ben een voetballiefhebster....quote:Op woensdag 12 september 2007 22:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hey Lobas, heb je een beetje voetbalverstand of weet je meer van schoonmaakmiddelen....![]()
Zo traag als nu heb ik het nog nooit meegemaakt. Tijd voor de baas om eens wat te gaan investeren....quote:Op woensdag 12 september 2007 22:02 schreef Lobasca het volgende:
En waarom is het tegenwoordig elke avond bingo qua traagheid bij FOK!?
Nou nou toch niet op de billen van vd sar mag ik hopen ouwequote:Op woensdag 12 september 2007 22:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik kijk met steeds minder plezier, zit de meeste wedstrijden met mijzelf te spelen onder het kijken door....![]()
In de kroeg of thuis....quote:Op woensdag 12 september 2007 22:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, ik ben een voetballiefhebster....![]()
kroegtijger ik wel hoor !quote:Op woensdag 12 september 2007 22:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
In de kroeg of thuis....
Nou ja, bij wijze van spreken was het hé...quote:Op woensdag 12 september 2007 22:07 schreef Pavement het volgende:
[..]
Nou nou toch niet op de billen van vd sar mag ik hopen ouwe
Heel soms, kan er nooit zo goed tegen dat ik niet kan horen wat er gezegd wordt.......quote:
In de kroeg zelden... het liefst bij vrienden op de beamer met veel drank en vloeken...quote:Op woensdag 12 september 2007 22:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
In de kroeg of thuis....
Oh daar ken ik je vanquote:Op woensdag 12 september 2007 22:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
In de kroeg zelden... het liefst bij vrienden op de beamer met veel drank en vloeken...![]()
Lomperd.......quote:Op woensdag 12 september 2007 22:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
In de kroeg zelden... het liefst bij vrienden op de beamer met veel drank en vloeken...![]()
Ik baal zo van dat Nederlands elftal, ik wordt er gewoon sjaggie van. Er zit totaal geen vuur in. En altijd heeft die van Basten geluk. Maar van mij mag hij opzouten! Ik wil oorlog op het veld, strijd!quote:Op woensdag 12 september 2007 22:35 schreef Lobasca het volgende:
Dat hoofden tegen elkaar dan ook...![]()
Vrijwel niemand in de "voetbalwereld" snapt iets van de opstelling / speelwijze van Van Basten.quote:Op woensdag 12 september 2007 22:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik baal zo van dat Nederlands elftal, ik wordt er gewoon sjaggie van. Er zit totaal geen vuur in. En altijd heeft die van Basten geluk. Maar van mij mag hij opzouten! Ik wil oorlog op het veld, strijd!
Ja, ze hebben die overwinning ook wel nodig, tegen de Roemenen krijgen ze het nóg lastiger! Die wonnen overigens met 3-0 van Albanië.quote:Op woensdag 12 september 2007 22:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Vrijwel niemand in de "voetbalwereld" snapt iets van de opstelling / speelwijze van Van Basten.
Maar ik ben toch wel blij dat we van De Albaan hebben gewonnen.![]()
Ik wil niemand voor z'n ballen schoppen, ik heb gewoon een hekel aan voetbalquote:Op woensdag 12 september 2007 23:21 schreef Soury het volgende:
Je mag hier iedereen voor zijn ballen schoppen hoor
quote:Op woensdag 12 september 2007 23:21 schreef Soury het volgende:
Je mag hier iedereen voor zijn ballen schoppen hoor
Kom je in een uitgestorven SCquote:Op woensdag 12 september 2007 23:59 schreef Leandra het volgende:
AlohA...
Waskweer... visite de deur uit, vaatwasser (weer) gevuld, zooi opgeruimd... dus nou nog ff FOK!ken
Nou je er toch bent dikke kus.. en geniet nog ff naquote:Op woensdag 12 september 2007 23:59 schreef Leandra het volgende:
AlohA...
Waskweer... visite de deur uit, vaatwasser (weer) gevuld, zooi opgeruimd... dus nou nog ff FOK!ken
hoihoi, gezellig gehad?quote:Op woensdag 12 september 2007 23:59 schreef Leandra het volgende:
AlohA...
quote:Op donderdag 13 september 2007 00:31 schreef TherAngelina het volgende:
Ik heb teveel gezopen.
En dit keer echt teveel. En waar is die Ian_Nick of zo?
Ik houd van jullie. Echt waar
. En ook van de homo's van net
.
Ja ik merkte hetquote:Op donderdag 13 september 2007 00:21 schreef Veulen het volgende:
[..]
Kom je in een uitgestorven SC![]()
Leuke verjaardag gehad?
Thnx dear, zal wel lukken, de wijn smaakt uitstekendquote:Op donderdag 13 september 2007 00:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou je er toch bent dikke kus.. en geniet nog ff na![]()
Wij ook van jou hoor, neem er nog 1....quote:Op donderdag 13 september 2007 00:31 schreef TherAngelina het volgende:
Ik heb teveel gezopen.
En dit keer echt teveel. En waar is die Ian_Nick of zo?
.
hoe is the mood ?quote:
Moet hij je maag leegpompen ?quote:En dit keer echt teveel. En waar is die Ian_Nick of zo?
Echt waar ?quote:
.
mooi!!!quote:Op donderdag 13 september 2007 00:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja ik merkte het
Was idd een gezellige dag
Nope... behalve m'n zwager en de zoons van m'n zusje... maar die waren al binnen 5 minuten na aankomst richting het jeugdhonk waar zoonlief ook zatquote:Op donderdag 13 september 2007 00:39 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
mooi!!!
nog leuke gozerts over de vloer gehad (behalve je zoon of pa)?
Leuke kaart met bijdrage voor een van m'n "fondsen" (ik had alleen dit jaar geen "fonds"quote:Op donderdag 13 september 2007 00:41 schreef willem-jozef het volgende:
en wat heb je gehad(cadeau's)?
quote:Op donderdag 13 september 2007 00:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wij ook van jou hoor, neem er nog 1....
quote:Op donderdag 13 september 2007 00:38 schreef ppi het volgende:
[..]
hoe is the mood ?
[..]
Ppi. Goed!
Moet hij je maag leegpompen ?
Wat heb je zoal tot je genomen, een tray breezers ?
[..]
Haha nee.
Nee, bier en whisky, en whisky is geen Theradrank.
Echt waar ?
Zeker weten.
Dat ie nog in opleiding isquote:Op donderdag 13 september 2007 01:06 schreef TherAngelina het volgende:
[..]![]()
![]()
Heb je nog leuke cadeautjes gehad?
En weet jij wat 'anio' betekend in: plastisch chirurg (anio)?
Is het wat lekkers.quote:Op donderdag 13 september 2007 01:10 schreef Pavement het volgende:
Avond
honger ! komt nest uit voor midnight snack
2 tosties in de pan gebakken dat welquote:
hee eskimo, ging nog ff terug alvorens de luiken van mn sexshop te sluiten...toen zag ik jou!quote:Op donderdag 13 september 2007 01:10 schreef Pavement het volgende:
Avond
honger ! komt nest uit voor midnight snack
Je brengt me op een idee. Ben doodop maar heb ook nog trek.quote:Op donderdag 13 september 2007 01:13 schreef Pavement het volgende:
[..]
2 tosties in de pan gebakken dat wel![]()
ga jij ff eigenwijs doenquote:Op donderdag 13 september 2007 01:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's een aio. Misschien is het een anus-bleking?![]()
we bakken ze bruin ouwe rondborstige walvisquote:Op donderdag 13 september 2007 01:14 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee eskimo, ging nog ff terug alvorens de luiken van mn sexshop te sluiten...toen zag ik jou!
alles goed, duivenmelkert?
tenenkaas, of had je gekocht?quote:Op donderdag 13 september 2007 01:13 schreef Pavement het volgende:
[..]
2 tosties in de pan gebakken dat wel![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 01:17 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
tenenkaas, of had je gekocht?
updates: thera is dronken (en geil, dus fietsen we richting fr. dacht ik).checkleandra heeft mooie cadeau's gehad
check
disaan is in de cos check
lobasca is lesbisch en ik ben barbappa
quote:
Lekker die hete kaas brandenquote:Op donderdag 13 september 2007 01:21 schreef Pavement het volgende:
kudt mn smoel verbrand ! tyfus josti tostie (srry) kan het niet schreeuwen maak ik iedereen wakker.
Heb ik toch nog wat geleerd vandaagquote:Op donderdag 13 september 2007 01:18 schreef Lobasca het volgende:
Artsassistent Niet In Opleiding, een zelfstandig arts die een chirurg assisteert
Hoiquote:
Graag gedaanquote:Op donderdag 13 september 2007 01:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb ik toch nog wat geleerd vandaag![]()
Morgen weer naar S. Mot naar de tandarts, maar als het regent ga ik met de taxquote:Op donderdag 13 september 2007 01:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hoi![]()
Tuurlijk![]()
En, fiets je nog ?
Watjequote:Op donderdag 13 september 2007 01:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Morgen weer naar S. Mot naar de tandarts, maar als het regent ga ik met de tax![]()
verwacht een bijdehande opmerking van WJ hierop maar hij is stillekes vandaagquote:Op donderdag 13 september 2007 01:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Morgen weer naar S. Mot naar de tandarts, maar als het regent ga ik met de tax![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 01:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Niks watje, wil wel een beetje knap in die stoel liggen...
ik heb hem bij zijn ballen, die hoor je voorlopig niet meer..quote:Op donderdag 13 september 2007 01:29 schreef Pavement het volgende:
[..]
verwacht een bijdehande opmerking van WJ hierop maar hij is stillekes vandaag
bij dat thee zakje ? heb je nog wel een beetje grip ?quote:Op donderdag 13 september 2007 01:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ik hem hem bij zijn ballen, die hoor je voorlopig niet meer..
gaat erom dattie niet meer zo hoog van de toren blaastquote:Op donderdag 13 september 2007 01:31 schreef Pavement het volgende:
[..]
bij dat thee zakje ? heb je nog wel een beetje grip ?
Heb je een leuke tandarts ofzo?quote:Op donderdag 13 september 2007 01:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
mwoa... dat nou ook niet echt, beetje een boertje...quote:Op donderdag 13 september 2007 01:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb je een leuke tandarts ofzo?![]()
quote:
speculum erbij?quote:Op donderdag 13 september 2007 01:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Slaap lekker bigboyquote:Op donderdag 13 september 2007 01:33 schreef Pavement het volgende:
tosties op peukie uit, ga weer terug naar mn nest tv kieken![]()
![]()
slaap lekker kanjers en wj kusje op je theezak
Later Pavementquote:Op donderdag 13 september 2007 01:33 schreef Pavement het volgende:
![]()
cheers. kus op je espressomachienquote:Op donderdag 13 september 2007 01:33 schreef Pavement het volgende:
![]()
Zatte Quoterquote:Op donderdag 13 september 2007 01:08 schreef TherAngelina het volgende:
quote:
Op donderdag 13 september 2007 00:38 schreef ppi het volgende:
[..]
hoe is the mood ?
[..]
Ppi . Goed!
Moet hij je maag leegpompen ?
Wat heb je zoal tot je genomen, een tray breezers ?
[..]
Haha nee .
Nee, bier en whisky, en whisky is geen Theradrank .
Echt waar ?
Zeker weten .
AJBquote:Op donderdag 13 september 2007 01:41 schreef Lobasca het volgende:
Ik lust wel een glaasje melk.
moet je weer helemaal naar buiten, groene laarzen aan, een koe zoeken en zuigen...ik zou thee nemen..quote:Op donderdag 13 september 2007 01:41 schreef Lobasca het volgende:
Ik lust wel een glaasje melk.
Jij gooit je theezak maar weer in de aanbieding..quote:Op donderdag 13 september 2007 01:44 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
moet je weer helemaal naar buiten, groene laarzen aan, een koe zoeken en zuigen...ik zou thee nemen..
Je redt het wel joh. Beloof jezelf een kopje koffie in Alkmaar.quote:Op donderdag 13 september 2007 01:44 schreef Lobasca het volgende:
Ik zit te rekenen qua tijd, maar het wordt sowieso een taxi, want ik moet daarna door naar alkmaar en dat red ik anders allemaal niet... Raak alweer gestressed als ik eraan denk...
Dat wordt vroeg naar bed vanavondquote:Op donderdag 13 september 2007 01:44 schreef Lobasca het volgende:
Ik zit te rekenen qua tijd, maar het wordt sowieso een taxi, want ik moet daarna door naar alkmaar en dat red ik anders allemaal niet... Raak alweer gestressed als ik eraan denk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |