quote:
Lekker die hete kaas brandenquote:Op donderdag 13 september 2007 01:21 schreef Pavement het volgende:
kudt mn smoel verbrand ! tyfus josti tostie (srry) kan het niet schreeuwen maak ik iedereen wakker.
Heb ik toch nog wat geleerd vandaagquote:Op donderdag 13 september 2007 01:18 schreef Lobasca het volgende:
Artsassistent Niet In Opleiding, een zelfstandig arts die een chirurg assisteert
Hoiquote:
Graag gedaanquote:Op donderdag 13 september 2007 01:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb ik toch nog wat geleerd vandaag![]()
Morgen weer naar S. Mot naar de tandarts, maar als het regent ga ik met de taxquote:Op donderdag 13 september 2007 01:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hoi![]()
Tuurlijk![]()
En, fiets je nog ?
Watjequote:Op donderdag 13 september 2007 01:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Morgen weer naar S. Mot naar de tandarts, maar als het regent ga ik met de tax![]()
verwacht een bijdehande opmerking van WJ hierop maar hij is stillekes vandaagquote:Op donderdag 13 september 2007 01:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Morgen weer naar S. Mot naar de tandarts, maar als het regent ga ik met de tax![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 01:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Niks watje, wil wel een beetje knap in die stoel liggen...
ik heb hem bij zijn ballen, die hoor je voorlopig niet meer..quote:Op donderdag 13 september 2007 01:29 schreef Pavement het volgende:
[..]
verwacht een bijdehande opmerking van WJ hierop maar hij is stillekes vandaag
bij dat thee zakje ? heb je nog wel een beetje grip ?quote:Op donderdag 13 september 2007 01:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ik hem hem bij zijn ballen, die hoor je voorlopig niet meer..
gaat erom dattie niet meer zo hoog van de toren blaastquote:Op donderdag 13 september 2007 01:31 schreef Pavement het volgende:
[..]
bij dat thee zakje ? heb je nog wel een beetje grip ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |