quote:Op donderdag 13 september 2007 00:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wij ook van jou hoor, neem er nog 1....
quote:Op donderdag 13 september 2007 00:38 schreef ppi het volgende:
[..]
hoe is the mood ?
[..]
Ppi. Goed!
Moet hij je maag leegpompen ?
Wat heb je zoal tot je genomen, een tray breezers ?
[..]
Haha nee.
Nee, bier en whisky, en whisky is geen Theradrank.
Echt waar ?
Zeker weten.
Dat ie nog in opleiding isquote:Op donderdag 13 september 2007 01:06 schreef TherAngelina het volgende:
[..]![]()
![]()
Heb je nog leuke cadeautjes gehad?
En weet jij wat 'anio' betekend in: plastisch chirurg (anio)?
Is het wat lekkers.quote:Op donderdag 13 september 2007 01:10 schreef Pavement het volgende:
Avond
honger ! komt nest uit voor midnight snack
2 tosties in de pan gebakken dat welquote:
hee eskimo, ging nog ff terug alvorens de luiken van mn sexshop te sluiten...toen zag ik jou!quote:Op donderdag 13 september 2007 01:10 schreef Pavement het volgende:
Avond
honger ! komt nest uit voor midnight snack
Je brengt me op een idee. Ben doodop maar heb ook nog trek.quote:Op donderdag 13 september 2007 01:13 schreef Pavement het volgende:
[..]
2 tosties in de pan gebakken dat wel![]()
ga jij ff eigenwijs doenquote:Op donderdag 13 september 2007 01:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's een aio. Misschien is het een anus-bleking?![]()
we bakken ze bruin ouwe rondborstige walvisquote:Op donderdag 13 september 2007 01:14 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee eskimo, ging nog ff terug alvorens de luiken van mn sexshop te sluiten...toen zag ik jou!
alles goed, duivenmelkert?
tenenkaas, of had je gekocht?quote:Op donderdag 13 september 2007 01:13 schreef Pavement het volgende:
[..]
2 tosties in de pan gebakken dat wel![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 01:17 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
tenenkaas, of had je gekocht?
updates: thera is dronken (en geil, dus fietsen we richting fr. dacht ik).checkleandra heeft mooie cadeau's gehad
check
disaan is in de cos check
lobasca is lesbisch en ik ben barbappa
quote:
Lekker die hete kaas brandenquote:Op donderdag 13 september 2007 01:21 schreef Pavement het volgende:
kudt mn smoel verbrand ! tyfus josti tostie (srry) kan het niet schreeuwen maak ik iedereen wakker.
Heb ik toch nog wat geleerd vandaagquote:Op donderdag 13 september 2007 01:18 schreef Lobasca het volgende:
Artsassistent Niet In Opleiding, een zelfstandig arts die een chirurg assisteert
Hoiquote:
Graag gedaanquote:Op donderdag 13 september 2007 01:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb ik toch nog wat geleerd vandaag![]()
Morgen weer naar S. Mot naar de tandarts, maar als het regent ga ik met de taxquote:Op donderdag 13 september 2007 01:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hoi![]()
Tuurlijk![]()
En, fiets je nog ?
Watjequote:Op donderdag 13 september 2007 01:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Morgen weer naar S. Mot naar de tandarts, maar als het regent ga ik met de tax![]()
verwacht een bijdehande opmerking van WJ hierop maar hij is stillekes vandaagquote:Op donderdag 13 september 2007 01:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Morgen weer naar S. Mot naar de tandarts, maar als het regent ga ik met de tax![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 01:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Niks watje, wil wel een beetje knap in die stoel liggen...
ik heb hem bij zijn ballen, die hoor je voorlopig niet meer..quote:Op donderdag 13 september 2007 01:29 schreef Pavement het volgende:
[..]
verwacht een bijdehande opmerking van WJ hierop maar hij is stillekes vandaag
bij dat thee zakje ? heb je nog wel een beetje grip ?quote:Op donderdag 13 september 2007 01:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ik hem hem bij zijn ballen, die hoor je voorlopig niet meer..
gaat erom dattie niet meer zo hoog van de toren blaastquote:Op donderdag 13 september 2007 01:31 schreef Pavement het volgende:
[..]
bij dat thee zakje ? heb je nog wel een beetje grip ?
Heb je een leuke tandarts ofzo?quote:Op donderdag 13 september 2007 01:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
mwoa... dat nou ook niet echt, beetje een boertje...quote:Op donderdag 13 september 2007 01:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb je een leuke tandarts ofzo?![]()
quote:
speculum erbij?quote:Op donderdag 13 september 2007 01:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Slaap lekker bigboyquote:Op donderdag 13 september 2007 01:33 schreef Pavement het volgende:
tosties op peukie uit, ga weer terug naar mn nest tv kieken![]()
![]()
slaap lekker kanjers en wj kusje op je theezak
Later Pavementquote:Op donderdag 13 september 2007 01:33 schreef Pavement het volgende:
![]()
cheers. kus op je espressomachienquote:Op donderdag 13 september 2007 01:33 schreef Pavement het volgende:
![]()
Zatte Quoterquote:Op donderdag 13 september 2007 01:08 schreef TherAngelina het volgende:
quote:
Op donderdag 13 september 2007 00:38 schreef ppi het volgende:
[..]
hoe is the mood ?
[..]
Ppi . Goed!
Moet hij je maag leegpompen ?
Wat heb je zoal tot je genomen, een tray breezers ?
[..]
Haha nee .
Nee, bier en whisky, en whisky is geen Theradrank .
Echt waar ?
Zeker weten .
AJBquote:Op donderdag 13 september 2007 01:41 schreef Lobasca het volgende:
Ik lust wel een glaasje melk.
moet je weer helemaal naar buiten, groene laarzen aan, een koe zoeken en zuigen...ik zou thee nemen..quote:Op donderdag 13 september 2007 01:41 schreef Lobasca het volgende:
Ik lust wel een glaasje melk.
Jij gooit je theezak maar weer in de aanbieding..quote:Op donderdag 13 september 2007 01:44 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
moet je weer helemaal naar buiten, groene laarzen aan, een koe zoeken en zuigen...ik zou thee nemen..
Je redt het wel joh. Beloof jezelf een kopje koffie in Alkmaar.quote:Op donderdag 13 september 2007 01:44 schreef Lobasca het volgende:
Ik zit te rekenen qua tijd, maar het wordt sowieso een taxi, want ik moet daarna door naar alkmaar en dat red ik anders allemaal niet... Raak alweer gestressed als ik eraan denk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |