ik heb hem bij zijn ballen, die hoor je voorlopig niet meer..quote:Op donderdag 13 september 2007 01:29 schreef Pavement het volgende:
[..]
verwacht een bijdehande opmerking van WJ hierop maar hij is stillekes vandaag
bij dat thee zakje ? heb je nog wel een beetje grip ?quote:Op donderdag 13 september 2007 01:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ik hem hem bij zijn ballen, die hoor je voorlopig niet meer..
gaat erom dattie niet meer zo hoog van de toren blaastquote:Op donderdag 13 september 2007 01:31 schreef Pavement het volgende:
[..]
bij dat thee zakje ? heb je nog wel een beetje grip ?
Heb je een leuke tandarts ofzo?quote:Op donderdag 13 september 2007 01:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Niks watje, wil wel een beetje knap in die stoel liggen...
mwoa... dat nou ook niet echt, beetje een boertje...quote:Op donderdag 13 september 2007 01:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb je een leuke tandarts ofzo?![]()
quote:
speculum erbij?quote:Op donderdag 13 september 2007 01:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Niks watje, wil wel een beetje knap in die stoel liggen...
Slaap lekker bigboyquote:Op donderdag 13 september 2007 01:33 schreef Pavement het volgende:
tosties op peukie uit, ga weer terug naar mn nest tv kieken![]()
![]()
slaap lekker kanjers en wj kusje op je theezak
Later Pavementquote:Op donderdag 13 september 2007 01:33 schreef Pavement het volgende:
![]()
cheers. kus op je espressomachienquote:Op donderdag 13 september 2007 01:33 schreef Pavement het volgende:
![]()
Zatte Quoterquote:Op donderdag 13 september 2007 01:08 schreef TherAngelina het volgende:
quote:
Op donderdag 13 september 2007 00:38 schreef ppi het volgende:
[..]
hoe is the mood ?
[..]
Ppi . Goed!
Moet hij je maag leegpompen ?
Wat heb je zoal tot je genomen, een tray breezers ?
[..]
Haha nee .
Nee, bier en whisky, en whisky is geen Theradrank .
Echt waar ?
Zeker weten .
AJBquote:Op donderdag 13 september 2007 01:41 schreef Lobasca het volgende:
Ik lust wel een glaasje melk.
moet je weer helemaal naar buiten, groene laarzen aan, een koe zoeken en zuigen...ik zou thee nemen..quote:Op donderdag 13 september 2007 01:41 schreef Lobasca het volgende:
Ik lust wel een glaasje melk.
Jij gooit je theezak maar weer in de aanbieding..quote:Op donderdag 13 september 2007 01:44 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
moet je weer helemaal naar buiten, groene laarzen aan, een koe zoeken en zuigen...ik zou thee nemen..
Je redt het wel joh. Beloof jezelf een kopje koffie in Alkmaar.quote:Op donderdag 13 september 2007 01:44 schreef Lobasca het volgende:
Ik zit te rekenen qua tijd, maar het wordt sowieso een taxi, want ik moet daarna door naar alkmaar en dat red ik anders allemaal niet... Raak alweer gestressed als ik eraan denk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |