Ja de SC lees ik wel terug en met de COS deed ik dat ook tot een paar weken terug.quote:Op woensdag 12 september 2007 03:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Schiet je wel eens in de lach als je het terug leest? Ik heb die SC van afgelopen week wel drie keer gelezen en iedere keer schoot ik weer in de lach....
Slaap lekker Sugababequote:Op woensdag 12 september 2007 04:13 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja de SC lees ik wel terug en met de COS deed ik dat ook tot een paar weken terug.
De SC is wel lachen, die oude SC's zijn ook leuk om terug te lezen vind ik.![]()
Ik duik mijn bedje in, slaap lekker![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
truste sugarquote:Op woensdag 12 september 2007 04:04 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja de SC lees ik wel terug en met de COS deed ik dat ook tot een paar weken terug.
De SC is wel lachen, die oude SC's zijn ook leuk om terug te lezen vind ik.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Slaap lekker Sug4r.........quote:Op woensdag 12 september 2007 04:13 schreef Sug4r het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, dat krijg je ervan als jullie je allemaal verstoppen. Dan roep ik duistere krachten aan.quote:Op woensdag 12 september 2007 04:17 schreef willem-jozef het volgende:
B O E !
![]()
fok liep er vast van...
in de sterren wel...quote:Op woensdag 12 september 2007 04:19 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
het staat allemaal al vast?
Ja, jij wel. Is trouwens niks, midden in de nacht douchen. Doe het over een paar uurtjes wel over.quote:
bij mij past zowel voor als achter dezelfde sleutelquote:Op woensdag 12 september 2007 04:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik hou er ook niet van als mensen zeggen "kom maar achterin" Mij te amicaal allemaal
Die tanden van Brian staan alleen dichter bij elkaar, waardoor hij de rattensnufferd krijgt die bij zijn aard past.quote:Op woensdag 12 september 2007 04:18 schreef willem-jozef het volgende:
die kop in plaat van disaan heeft brians' gebitje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |