Ja de SC lees ik wel terug en met de COS deed ik dat ook tot een paar weken terug.quote:Op woensdag 12 september 2007 03:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Schiet je wel eens in de lach als je het terug leest? Ik heb die SC van afgelopen week wel drie keer gelezen en iedere keer schoot ik weer in de lach....
Slaap lekker Sugababequote:Op woensdag 12 september 2007 04:13 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja de SC lees ik wel terug en met de COS deed ik dat ook tot een paar weken terug.
De SC is wel lachen, die oude SC's zijn ook leuk om terug te lezen vind ik.![]()
Ik duik mijn bedje in, slaap lekker![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
truste sugarquote:Op woensdag 12 september 2007 04:04 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja de SC lees ik wel terug en met de COS deed ik dat ook tot een paar weken terug.
De SC is wel lachen, die oude SC's zijn ook leuk om terug te lezen vind ik.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Slaap lekker Sug4r.........quote:Op woensdag 12 september 2007 04:13 schreef Sug4r het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, dat krijg je ervan als jullie je allemaal verstoppen. Dan roep ik duistere krachten aan.quote:Op woensdag 12 september 2007 04:17 schreef willem-jozef het volgende:
B O E !
![]()
fok liep er vast van...
in de sterren wel...quote:Op woensdag 12 september 2007 04:19 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
het staat allemaal al vast?
Ja, jij wel. Is trouwens niks, midden in de nacht douchen. Doe het over een paar uurtjes wel over.quote:
bij mij past zowel voor als achter dezelfde sleutelquote:Op woensdag 12 september 2007 04:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik hou er ook niet van als mensen zeggen "kom maar achterin" Mij te amicaal allemaal
Die tanden van Brian staan alleen dichter bij elkaar, waardoor hij de rattensnufferd krijgt die bij zijn aard past.quote:Op woensdag 12 september 2007 04:18 schreef willem-jozef het volgende:
die kop in plaat van disaan heeft brians' gebitje
kan de hele dag wel onder de douche staan. Heerlijk!!quote:Op woensdag 12 september 2007 04:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, jij wel. Is trouwens niks, midden in de nacht douchen. Doe het over een paar uurtjes wel over.
Dat mag dan zo zijn, de entree ziet er wel degelijk anders uit.....quote:Op woensdag 12 september 2007 04:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
bij mij past zowel voor als achter dezelfde sleutel![]()
See ya, don't want to be yaquote:Op woensdag 12 september 2007 04:22 schreef willem-jozef het volgende:
fuk, ik ga op m'n nest, weer te laat...morgen weer huilen
truste dames en heer en doka?
tot snell, sleep tight, see ya in hell
![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 04:22 schreef willem-jozef het volgende:
![]()
![]()
op z'n tijd met een bijzettafeltje vol kaasjes en een goed glas wijn + een sigaar ben het best lekker!quote:Op woensdag 12 september 2007 04:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik hou er ook niet van als mensen zeggen "kom maar achterin" Mij te amicaal allemaal
Uitgedroogde pruim.quote:Op woensdag 12 september 2007 04:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
kan de hele dag wel onder de douche staan. Heerlijk!!![]()
Lekker slapen WJ...quote:Op woensdag 12 september 2007 04:22 schreef willem-jozef het volgende:
![]()
![]()
dennis heeftook een raar bekkie, nadia ook..quote:Op woensdag 12 september 2007 04:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Die tanden van Brian staan alleen dichter bij elkaar, waardoor hij de rattensnufferd krijgt die bij zijn aard past.
Eigenlijk hebben ze allemaal een raar bekkie. Wij natuurlijk nietquote:Op woensdag 12 september 2007 04:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
dennis heeftook een raar bekkie, nadia ook..
Ik bedoel alleen maar dat je geen perzikhuidje kunt hebben als je de hele dag onder de douche staat.quote:
quote:Op woensdag 12 september 2007 04:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
dennis heeftook een raar bekkie, nadia ook..
Wij wel. Jij daarentegen kunt zo in die villa aanschuivenquote:Op woensdag 12 september 2007 04:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
![]()
Ben blij dat jullie er wel goed uitzien......
![]()
Eerst goed in de olie zetten........dan kun je er lang onder staan.quote:Op woensdag 12 september 2007 04:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik bedoel alleen maar dat je geen perzikhuidje kunt hebben als je de hele dag onder de douche staat.
quote:Op woensdag 12 september 2007 04:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Wij wel. Jij daarentegen kunt zo in die villa aanschuiven![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 04:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Wij wel. Jij daarentegen kunt zo in die villa aanschuiven![]()
Wil jij mij één plezier doen? Praat de eerstkomende dagen niet over olie. Dankjewel.quote:Op woensdag 12 september 2007 04:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eerst goed in de olie zetten........dan kun je er lang onder staan.
Nou ja, ze heeft gelijk hé. Ik heb daarentegen weer andere kwaliteitenquote:
Ben je in de olie?quote:Op woensdag 12 september 2007 04:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Wil jij mij één plezier doen? Praat de eerstkomende dagen niet over olie. Dankjewel.
Zijn je aandelen Shell gezakt?quote:Op woensdag 12 september 2007 04:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Wil jij mij één plezier doen? Praat de eerstkomende dagen niet over olie. Dankjewel.
Dan maak je maar zin!quote:Op woensdag 12 september 2007 04:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou ja, ze heeft gelijk hé. Ik heb daarentegen weer andere kwaliteiten
nu even niet vragen welke, heb geen trek in nadenken
Morgen komen we erop terugquote:Op woensdag 12 september 2007 04:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou ja, ze heeft gelijk hé. Ik heb daarentegen weer andere kwaliteiten
nu even niet vragen welke, heb geen trek in nadenken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |