Ik weet ook niet er met hem aan de hand is......'t moet wel wat veranderen vind ik, de scherpte is er een beetje vanaf.quote:Op woensdag 12 september 2007 03:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Was ook zo'n mooi nachtje voor je he, jammer dat WJ zijn dag niet heeft![]()
Dat kan je morgen toch teruglezen?quote:Op woensdag 12 september 2007 03:54 schreef Disana het volgende:
[..]
En wat doen jullie in de tussentijd? Allemaal dingen waar ik niet bij ben. Da's dus mijn dilemma.
O, ja?! Daar begon je zelf over. Lobasca is een makkelijke naam voor je!quote:Op woensdag 12 september 2007 03:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet voor jou. Ik ben bang dat je nog verder uit de school klapt. Die flufjes waren al erg genoeg.
Ah hahahaaaaa.... maar dat gaan ze allemaal weg editten!quote:Op woensdag 12 september 2007 03:56 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dat kan je morgen toch teruglezen?![]()
Lekker belangrijk......gewoon niet liegen, dan gaan ze hun gang maar.quote:Op woensdag 12 september 2007 03:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh? Jij was toch degene die zich afvroeg wie er allemaal met wie zat te PM'men? Nou dan. Kun je je ook best voorstellen dat ik het niet vertrouw.
huh, wat mot je, bietenrooier?quote:Op woensdag 12 september 2007 03:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Was ook zo'n mooi nachtje voor je he, jammer dat WJ zijn dag niet heeft![]()
Jij zette me er subtiel toe aan. Uit mezelf heb ik het nóóit over zulke dingen.quote:Op woensdag 12 september 2007 03:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
O, ja?! Daar begon je zelf over. Lobasca is een makkelijke naam voor je!![]()
![]()
Aijai Sirquote:Op woensdag 12 september 2007 03:56 schreef Disana het volgende:
[..]
En je PM't me elke move die ze maken?
Joh, je moest eens weten wat ik allemaal af lieg. Niet te zuinig. Zo denkt Lobasca bijvoorbeeld dat ik in Friesland woon... maar het is natuurlijk Brabant.quote:Op woensdag 12 september 2007 03:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lekker belangrijk......gewoon niet liegen, dan gaan ze hun gang maar.
Schiet je wel eens in de lach als je het terug leest? Ik heb die SC van afgelopen week wel drie keer gelezen en iedere keer schoot ik weer in de lach....quote:Op woensdag 12 september 2007 03:56 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dat kan je morgen toch teruglezen?![]()
een tweedehands kapotjequote:Op woensdag 12 september 2007 03:57 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
huh, wat mot je, bietenrooier?
Ik ben wel dom, maar niet gek...of andersom....quote:Op woensdag 12 september 2007 03:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Joh, je moest eens weten wat ik allemaal af lieg. Niet te zuinig. Zo denkt Lobasca bijvoorbeeld dat ik in Friesland woon... maar het is natuurlijk Brabant.
ja, had ik ook. denk dat het extern anders over komt.. weet ik eigenlijk nie...quote:Op woensdag 12 september 2007 03:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Schiet je wel eens in de lach als je het terug leest? Ik heb die SC van afgelopen week wel drie keer gelezen en iedere keer schoot ik weer in de lach....
ik verraad wel waar ze zittenquote:Op woensdag 12 september 2007 03:59 schreef Disana het volgende:
[..]
En niet die stunt uithalen van allemaal verstoppen als ik terugkom?
daarom lees ik niet terug...quote:Op woensdag 12 september 2007 04:00 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, had ik ook. denk dat het extern anders over komt.. weet ik eigenlijk nie...
Die twee Duitse helmen deed echt mijn notebook bijna in bad plonzen, ik had het ffies niet meer.....quote:Op woensdag 12 september 2007 04:00 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, had ik ook. denk dat het extern anders over komt.. weet ik eigenlijk nie...
sindsdien mag ik zijn helm niet meer gebruiken..quote:Op woensdag 12 september 2007 04:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die twee Duitse helmen deed echt mijn notebook bijna in bad plonzen, ik had het ffies niet meer.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |