Soms denk ik dat ze van de leg zijn......maar ok, een goeie haan doet wonderen....quote:Op woensdag 12 september 2007 03:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
is het moeilijk voor jou om een normale vrouw te omschrijven?
Anders dan, wat is er mis met de kippies hier?
55 of 56quote:Op woensdag 12 september 2007 03:45 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik denk dat ze nu dik in de 50 is
I'ts me you talking aboutquote:Op woensdag 12 september 2007 03:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Soms denk ik dat ze van de leg zijn......maar ok, een goeie haan doet wonderen....
De leukste vrouwen zijn die vrouwen die volledig zichzelf zijn, zich vrij voelen, niet gehinderd door wat of wie dan ook.
Wat?quote:Op woensdag 12 september 2007 03:48 schreef Disana het volgende:
Zal ik het nu of morgenochtend doen. Als ik het morgenochtend doe, moet ik nog vroeger op.
douchen?quote:Op woensdag 12 september 2007 03:48 schreef Disana het volgende:
Zal ik het nu of morgenochtend doen. Als ik het morgenochtend doe, moet ik nog vroeger op.
faire quoi?quote:Op woensdag 12 september 2007 03:48 schreef Disana het volgende:
Ken m'n pappenheimersquote:Op woensdag 12 september 2007 03:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Kijk... Lobasca heeft dat meteen door, he![]()
Dat zou ik morgenvroeg doen, dan ben je gelijk fris en wakkerquote:Op woensdag 12 september 2007 03:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Kijk... Lobasca heeft dat meteen door, he![]()
Nou... zo werkt dat niet bij mij. Maar dan ruikt de dokter natuurlijk nog wel m'n heerlijke douche gel.quote:Op woensdag 12 september 2007 03:51 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dat zou ik morgenvroeg doen, dan ben je gelijk fris en wakker![]()
Als nog even blijft, dan kun je ook gelijk in bad. Is mij afgelopen week goed bevallen...echt een aanraderquote:
En wat doen jullie in de tussentijd? Allemaal dingen waar ik niet bij ben. Da's dus mijn dilemma.quote:Op woensdag 12 september 2007 03:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als nog even blijft, dan kun je ook gelijk in bad. Is mij afgelopen week goed bevallen...echt een aanrader
Was ook zo'n mooi nachtje voor je he, jammer dat WJ zijn dag niet heeftquote:Op woensdag 12 september 2007 03:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als nog even blijft, dan kun je ook gelijk in bad. Is mij afgelopen week goed bevallen...echt een aanrader
Niet voor jou. Ik ben bang dat je nog verder uit de school klapt. Die flufjes waren al erg genoeg.quote:
Ik meestal niet zoveel, alleen lachen om Lobas en WJquote:Op woensdag 12 september 2007 03:54 schreef Disana het volgende:
[..]
En wat doen jullie in de tussentijd? Allemaal dingen waar ik niet bij ben. Da's dus mijn dilemma.
ik hou ze wel in de smiezen...quote:Op woensdag 12 september 2007 03:54 schreef Disana het volgende:
[..]
En wat doen jullie in de tussentijd? Allemaal dingen waar ik niet bij ben. Da's dus mijn dilemma.
Oh? Jij was toch degene die zich afvroeg wie er allemaal met wie zat te PM'men? Nou dan. Kun je je ook best voorstellen dat ik het niet vertrouw.quote:Op woensdag 12 september 2007 03:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik meestal niet zoveel, alleen lachen om Lobas en WJ
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |