Ik vond haar behoorlijk a-seksueel en onaantrekkelijk. Mocht ik ooit het idee hebben om het eens met een vrouw te doen, zou ze heeeeeeeelemaal achteraan in de rij staan.quote:
Heb maar 2 flufjes, even naar boven gerend, geteld....... ben al weer klaar!quote:Op woensdag 12 september 2007 03:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, wat? Ga jij je flufjes nou maar tellen.
zoute drop!quote:Op woensdag 12 september 2007 03:38 schreef Lobasca het volgende:
ik heb trek in wat zoets...
Nee, zeker niet. Dan zet ik een teiltje naast m'n stoel terwijl ik me voor jullie opoffer met een update.quote:Op woensdag 12 september 2007 03:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
als ze volgende week weer komt, ben jij niet meer te houden...
Ze begint nu wat ouder te worden, maar ik vond en vind haar echt supermooi. Interessant gezicht.quote:
Ik heb heel de week al zin in dropquote:Op woensdag 12 september 2007 03:38 schreef Lobasca het volgende:
ik heb trek in wat zoets...
ben haar naam alweer vergeten, en wat is haar leeftijd?quote:Op woensdag 12 september 2007 03:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vond haar behoorlijk a-seksueel en onaantrekkelijk. Mocht ik ooit het idee hebben om het eens met een vrouw te doen, zou ze heeeeeeeelemaal achteraan in de rij staan.
Al had ze haar naam en leeftijd wel mee, spooky!
Tanja van 35quote:Op woensdag 12 september 2007 03:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ben haar naam alweer vergeten, en wat is haar leeftijd?
Vertel....... het is je verloren gewaande tweelingzus, is het niet?quote:Op woensdag 12 september 2007 03:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vond haar behoorlijk a-seksueel en onaantrekkelijk. Mocht ik ooit het idee hebben om het eens met een vrouw te doen, zou ze heeeeeeeelemaal achteraan in de rij staan.
Al had ze haar naam en leeftijd wel mee, spooky!
quote:Op woensdag 12 september 2007 03:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Vertel....... het is je verloren gewaande tweelingzus, is het niet?
Ja dan weet ik het ook niet meer. Geen updates meer lezen, da's het enige dat ik kan zeggen. En je hoofd onder de koude kraan.quote:Op woensdag 12 september 2007 03:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Heb maar 2 flufjes, even naar boven gerend, geteld....... ben al weer klaar!![]()
Vind ik ook en toen ze 40 was, leek ze veel jonger vond ikquote:Op woensdag 12 september 2007 03:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze begint nu wat ouder te worden, maar ik vond en vind haar echt supermooi. Interessant gezicht.
Weet je dat ik dat woord dus niet meer gewoon kan lezen? Dan heb ik er dus meteen geluid bij.....quote:
is het moeilijk voor jou om een normale vrouw te omschrijven?quote:Op woensdag 12 september 2007 03:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, nix tja. 't was een onmogelijke vraag.......
Heh heh. Maar ze werkt tenminste. Alles beter dan de goot.quote:Op woensdag 12 september 2007 03:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Best zwaar kut dat ik haar zo terug moest vinden
![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 03:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Weet je dat ik dat woord dus niet meer gewoon kan lezen? Dan heb ik er dus meteen geluid bij.....
Ik weet eigenlijk niet hoe oud ze nu is, pas was ze te zien in een paar afleveringen van Alias, daar was ze toch behoorlijk wat ouder in haar gezicht.quote:Op woensdag 12 september 2007 03:42 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Vind ik ook en toen ze 40 was, leek ze veel jonger vond ik
zeker, goeie kop. misschien is d'r ma nog wel mooier, ondanks harde kaak en rather big nose..quote:Op woensdag 12 september 2007 03:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze begint nu wat ouder te worden, maar ik vond en vind haar echt supermooi. Interessant gezicht.
Ik denk dat ze nu dik in de 50 isquote:Op woensdag 12 september 2007 03:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet hoe oud ze nu is, pas was ze te zien in een paar afleveringen van Alias, daar was ze toch behoorlijk wat ouder in haar gezicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |