Dat wil ik nou ook weer niet zeggen, maar... schrijf ik ook anders? Ik vertrouw het niet zo.quote:Op woensdag 12 september 2007 03:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker, het beest in je is los![]()
Krijg je jeuk aan je flufljes?quote:Op woensdag 12 september 2007 03:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Is er op Fok ook ergens een subforum met leuke normale vrouwen![]()
Je wordt er losser door?quote:Op woensdag 12 september 2007 03:32 schreef Disana het volgende:
Toch heb ik het idee dat die massagelessen iets met me hebben gedaan.
wat vind jij normaal?quote:Op woensdag 12 september 2007 03:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Is er op Fok ook ergens een subforum met leuke normale vrouwen![]()
Slaap lekker verjaardagsflufje!quote:Op woensdag 12 september 2007 03:33 schreef Leandra het volgende:
OMG, tijd om naar bed te gaan... flufjes?? Ik weet niet wat het zijn en ik geloof dat ik dat zo wil houden.![]()
Truste all![]()
![]()
Fluf ze Slaap ze, jarigequote:Op woensdag 12 september 2007 03:33 schreef Leandra het volgende:
OMG, tijd om naar bed te gaan... flufjes?? Ik weet niet wat het zijn en ik geloof dat ik dat zo wil houden.![]()
Truste all![]()
![]()
Zelfs je ava gloeit...quote:Op woensdag 12 september 2007 03:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat wil ik nou ook weer niet zeggen, maar... schrijf ik ook anders? Ik vertrouw het niet zo.
Slaap lekker jarig jetje.........quote:Op woensdag 12 september 2007 03:33 schreef Leandra het volgende:
Truste all![]()
![]()
Ik weet het ook niet..quote:Op woensdag 12 september 2007 03:33 schreef Leandra het volgende:
Truste all![]()
![]()
Slaap lekker, maak er een mooie dag van!quote:Op woensdag 12 september 2007 03:33 schreef Leandra het volgende:
Truste all![]()
![]()
How rudequote:Op woensdag 12 september 2007 03:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Slaap lekker jarig sletje.........![]()
![]()
Zo van 'wat kan het mij ook schelen'? Ja dat kan. Zou ze subliminale boodschappen door de ether hebben gestuurd? Ze praatte ook al zo raar, die Tanja.quote:
quote:Op woensdag 12 september 2007 03:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo van 'wat kan het mij ook schelen'? Ja dat kan. Zou ze subliminale boodschappen door de ether hebben gestuurd? Ze praatte ook al zo raar, die Tanja.
moots, blaas je foto in fobo is op als je durft? je lijkt een beetje op Isabella Rossellini, of niet?quote:
Was het maar zo'n feestquote:Op woensdag 12 september 2007 03:35 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
moots, blaas je foto in fobo is op als je durft? je lijkt een beetje op Isabella Rossellini, of niet?
tja...quote:Op woensdag 12 september 2007 03:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lange benen, kort rokje, gewillig, lekker rustig, push up......dat soort dingen......![]()
truste 41 jarige leandra, lekker snorkelen!quote:Op woensdag 12 september 2007 03:33 schreef Leandra het volgende:
Truste all![]()
![]()
als ze volgende week weer komt, ben jij niet meer te houden...quote:Op woensdag 12 september 2007 03:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ho ho, niet erger maken dan het is he.
Ik vond haar behoorlijk a-seksueel en onaantrekkelijk. Mocht ik ooit het idee hebben om het eens met een vrouw te doen, zou ze heeeeeeeelemaal achteraan in de rij staan.quote:
Heb maar 2 flufjes, even naar boven gerend, geteld....... ben al weer klaar!quote:Op woensdag 12 september 2007 03:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, wat? Ga jij je flufjes nou maar tellen.
zoute drop!quote:Op woensdag 12 september 2007 03:38 schreef Lobasca het volgende:
ik heb trek in wat zoets...
Nee, zeker niet. Dan zet ik een teiltje naast m'n stoel terwijl ik me voor jullie opoffer met een update.quote:Op woensdag 12 september 2007 03:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
als ze volgende week weer komt, ben jij niet meer te houden...
Ze begint nu wat ouder te worden, maar ik vond en vind haar echt supermooi. Interessant gezicht.quote:
Ik heb heel de week al zin in dropquote:Op woensdag 12 september 2007 03:38 schreef Lobasca het volgende:
ik heb trek in wat zoets...
ben haar naam alweer vergeten, en wat is haar leeftijd?quote:Op woensdag 12 september 2007 03:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vond haar behoorlijk a-seksueel en onaantrekkelijk. Mocht ik ooit het idee hebben om het eens met een vrouw te doen, zou ze heeeeeeeelemaal achteraan in de rij staan.
Al had ze haar naam en leeftijd wel mee, spooky!
Tanja van 35quote:Op woensdag 12 september 2007 03:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ben haar naam alweer vergeten, en wat is haar leeftijd?
Vertel....... het is je verloren gewaande tweelingzus, is het niet?quote:Op woensdag 12 september 2007 03:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vond haar behoorlijk a-seksueel en onaantrekkelijk. Mocht ik ooit het idee hebben om het eens met een vrouw te doen, zou ze heeeeeeeelemaal achteraan in de rij staan.
Al had ze haar naam en leeftijd wel mee, spooky!
quote:Op woensdag 12 september 2007 03:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Vertel....... het is je verloren gewaande tweelingzus, is het niet?
Ja dan weet ik het ook niet meer. Geen updates meer lezen, da's het enige dat ik kan zeggen. En je hoofd onder de koude kraan.quote:Op woensdag 12 september 2007 03:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Heb maar 2 flufjes, even naar boven gerend, geteld....... ben al weer klaar!![]()
Vind ik ook en toen ze 40 was, leek ze veel jonger vond ikquote:Op woensdag 12 september 2007 03:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze begint nu wat ouder te worden, maar ik vond en vind haar echt supermooi. Interessant gezicht.
Weet je dat ik dat woord dus niet meer gewoon kan lezen? Dan heb ik er dus meteen geluid bij.....quote:
is het moeilijk voor jou om een normale vrouw te omschrijven?quote:Op woensdag 12 september 2007 03:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, nix tja. 't was een onmogelijke vraag.......
Heh heh. Maar ze werkt tenminste. Alles beter dan de goot.quote:Op woensdag 12 september 2007 03:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Best zwaar kut dat ik haar zo terug moest vinden
![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 03:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Weet je dat ik dat woord dus niet meer gewoon kan lezen? Dan heb ik er dus meteen geluid bij.....
Ik weet eigenlijk niet hoe oud ze nu is, pas was ze te zien in een paar afleveringen van Alias, daar was ze toch behoorlijk wat ouder in haar gezicht.quote:Op woensdag 12 september 2007 03:42 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Vind ik ook en toen ze 40 was, leek ze veel jonger vond ik
zeker, goeie kop. misschien is d'r ma nog wel mooier, ondanks harde kaak en rather big nose..quote:Op woensdag 12 september 2007 03:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze begint nu wat ouder te worden, maar ik vond en vind haar echt supermooi. Interessant gezicht.
Ik denk dat ze nu dik in de 50 isquote:Op woensdag 12 september 2007 03:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet hoe oud ze nu is, pas was ze te zien in een paar afleveringen van Alias, daar was ze toch behoorlijk wat ouder in haar gezicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |