Ze zijn aardig aan het kwartetten...quote:Op woensdag 12 september 2007 21:29 schreef Pavement het volgende:
[..]
maduro melchiot ik snap het niet zo goed
quote:Op woensdag 12 september 2007 21:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Omdat ik dacht dat het nog niet was begonnen![]()
Avond koekenbakker!quote:Op woensdag 12 september 2007 21:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mooi, de vlam in de pan......daar hou ik van.....
ja en ze verliezen ! de jostiesquote:Op woensdag 12 september 2007 21:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ze zijn aardig aan het kwartetten...
juist eindelijk iemand met verstand van voetbalquote:Op woensdag 12 september 2007 21:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tweede helft er een beetje meer Feyenoord karakter in, beetje knokken en matten....
Waarom niet een andere coach......quote:Op woensdag 12 september 2007 21:52 schreef Pavement het volgende:
waarom niet seedorf in de basis ?
Seedorf is al een basisquote:Op woensdag 12 september 2007 21:52 schreef Pavement het volgende:
waarom niet seedorf in de basis ?
omdat ajax en basten en de knvb bilmaten zijn !quote:Op woensdag 12 september 2007 21:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waarom niet een andere coach......![]()
Ik kijk met steeds minder plezier, zit de meeste wedstrijden met mijzelf te spelen onder het kijken door....quote:Op woensdag 12 september 2007 21:59 schreef Pavement het volgende:
[..]
omdat ajax en basten en de knvb bilmaten zijn !
maar ach het wk was een test voor het ek wat weet een test word voor het wk![]()
Ja, ik ben een voetballiefhebster....quote:Op woensdag 12 september 2007 22:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hey Lobas, heb je een beetje voetbalverstand of weet je meer van schoonmaakmiddelen....![]()
Zo traag als nu heb ik het nog nooit meegemaakt. Tijd voor de baas om eens wat te gaan investeren....quote:Op woensdag 12 september 2007 22:02 schreef Lobasca het volgende:
En waarom is het tegenwoordig elke avond bingo qua traagheid bij FOK!?
Nou nou toch niet op de billen van vd sar mag ik hopen ouwequote:Op woensdag 12 september 2007 22:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik kijk met steeds minder plezier, zit de meeste wedstrijden met mijzelf te spelen onder het kijken door....![]()
In de kroeg of thuis....quote:Op woensdag 12 september 2007 22:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, ik ben een voetballiefhebster....![]()
kroegtijger ik wel hoor !quote:Op woensdag 12 september 2007 22:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
In de kroeg of thuis....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |