quote:Op woensdag 12 september 2007 19:36 schreef KZ-FAN het volgende:
Muis, Ik ga die slet van een KZ even te grazen nemen.
Ik trek haar het nest in, sla mn slag en laat haar jankend aan dr lot over.
Gewoon voor de lolGeen woorden maar daden, zeg ik altijd
![]()
En daarna ga ik met mn maten de kroeg in en feest vieren![]()
Dank jequote:
Verjaardagen zijn K, daar kan ik kort over zijn.quote:Oh, trouwens, ik haat verjaardagen![]()
quote:Dag lekker ding![]()
( ben er vandoor, blij dat je nog leeft, maakte me wat zorgen)
Ik zwaai evengoed maar ffquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tussenstand graag!quote:Op woensdag 12 september 2007 21:01 schreef Pavement het volgende:
moguh, zandbakken van me *kijkt voetbal*
'k Niet skatquote:Op woensdag 12 september 2007 21:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kheb de kast al aan knalt skat..![]()
Zonder van Bommel stelt Oranje nix voor!quote:Op woensdag 12 september 2007 21:26 schreef Pavement het volgende:
wat een zuig wedstrijd pfff
Uhh niet...quote:Op woensdag 12 september 2007 21:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Radiootje, of volg je het via de pc?
maduro melchiot ik snap het niet zo goedquote:Op woensdag 12 september 2007 21:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zonder van Bommel stelt Oranje nix voor!![]()
Omdat ik dacht dat het nog niet was begonnenquote:Op woensdag 12 september 2007 21:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Na ja..Hoe wist je het dan van die nul-nul?
je mag mee zingenquote:Op woensdag 12 september 2007 21:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Radiootje, of volg je het via de pc?
Ze zijn aardig aan het kwartetten...quote:Op woensdag 12 september 2007 21:29 schreef Pavement het volgende:
[..]
maduro melchiot ik snap het niet zo goed
quote:Op woensdag 12 september 2007 21:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Omdat ik dacht dat het nog niet was begonnen![]()
Avond koekenbakker!quote:Op woensdag 12 september 2007 21:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mooi, de vlam in de pan......daar hou ik van.....
ja en ze verliezen ! de jostiesquote:Op woensdag 12 september 2007 21:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ze zijn aardig aan het kwartetten...
juist eindelijk iemand met verstand van voetbalquote:Op woensdag 12 september 2007 21:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tweede helft er een beetje meer Feyenoord karakter in, beetje knokken en matten....
Waarom niet een andere coach......quote:Op woensdag 12 september 2007 21:52 schreef Pavement het volgende:
waarom niet seedorf in de basis ?
Seedorf is al een basisquote:Op woensdag 12 september 2007 21:52 schreef Pavement het volgende:
waarom niet seedorf in de basis ?
omdat ajax en basten en de knvb bilmaten zijn !quote:Op woensdag 12 september 2007 21:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waarom niet een andere coach......![]()
Ik kijk met steeds minder plezier, zit de meeste wedstrijden met mijzelf te spelen onder het kijken door....quote:Op woensdag 12 september 2007 21:59 schreef Pavement het volgende:
[..]
omdat ajax en basten en de knvb bilmaten zijn !
maar ach het wk was een test voor het ek wat weet een test word voor het wk![]()
Ja, ik ben een voetballiefhebster....quote:Op woensdag 12 september 2007 22:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hey Lobas, heb je een beetje voetbalverstand of weet je meer van schoonmaakmiddelen....![]()
Zo traag als nu heb ik het nog nooit meegemaakt. Tijd voor de baas om eens wat te gaan investeren....quote:Op woensdag 12 september 2007 22:02 schreef Lobasca het volgende:
En waarom is het tegenwoordig elke avond bingo qua traagheid bij FOK!?
Nou nou toch niet op de billen van vd sar mag ik hopen ouwequote:Op woensdag 12 september 2007 22:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik kijk met steeds minder plezier, zit de meeste wedstrijden met mijzelf te spelen onder het kijken door....![]()
In de kroeg of thuis....quote:Op woensdag 12 september 2007 22:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, ik ben een voetballiefhebster....![]()
kroegtijger ik wel hoor !quote:Op woensdag 12 september 2007 22:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
In de kroeg of thuis....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |