Ik hoor d'r hier snurken, dus ik denk van niet..quote:Op woensdag 12 september 2007 04:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wedden dat Disaan gewoon aan het meelezen is...
Dat komt goed.....morgen, let maar op, 100 procent.quote:Op woensdag 12 september 2007 04:54 schreef Lobasca het volgende:
Terwijl ik zo van verrassingen hou..
quote:Op woensdag 12 september 2007 04:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat komt goed.....morgen, let maar op, 100 procent.
Ik doe mee...quote:Op woensdag 12 september 2007 04:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nog een laatste sigaret lobasca, dan ga ik ook nog even een paar uurtjes slapen als het mag van je....
Helaas wel....quote:Op woensdag 12 september 2007 04:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij rookt toch niet?
Misschien morgen nog, daarna een paar weken niet. We spreken elkaar hier of daar......quote:Op woensdag 12 september 2007 05:01 schreef Lobasca het volgende:
Zullen we hier even formeel afscheid nemen?
Slaap lekker, tot morgen of een andere keer!
Hoi Veulenquote:
Ik volg DGK niet, heb mn MAVO niet afgemaakt, sorryquote:Op woensdag 12 september 2007 10:27 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Mag ik jullie even wijzen op een sterk staaltje kort door de bocht onderzoeksjournalistiek van ondergetekende:
Is Godmother Thea Moear Amanda's moer?
quote:Op woensdag 12 september 2007 19:26 schreef Soury het volgende:
Oeps bijna gemist...
Leandra... Van harte meis.. nog vele jaren![]()
![]()
![]()
Waar is de drank![]()
Ola fanquote:
Bijna Fan afquote:
Vekouwen thuis- een andere computer kopen en gelijk zijn ouwe doorsluizen naar een bekende van hem die verder de ballen verstand heeft van computers - en das veel regelwerk eventjes.quote:Op woensdag 12 september 2007 19:21 schreef KZ-FAN het volgende:
Leandra gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
Heeft die PT sloerie je al iets gegeven![]()
En waar is PPI![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 19:45 schreef ppi het volgende:
[..]
Vekouwen thuis- een andere computer kopen en gelijk zijn ouwe doorsluizen naar een bekende van hem die verder de ballen verstand heeft van computers - en das veel regelwerk eventjes.
Ik ben dan mijn stofzuiger kwijt en heb dan twee heerlijk stille peeceetjes draaien - rust![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O ja, voor alle verjaardagsvierders - ik ben totaal allergisch voor verjaardagen![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 19:36 schreef KZ-FAN het volgende:
Muis, Ik ga die slet van een KZ even te grazen nemen.
Ik trek haar het nest in, sla mn slag en laat haar jankend aan dr lot over.
Gewoon voor de lolGeen woorden maar daden, zeg ik altijd
![]()
En daarna ga ik met mn maten de kroeg in en feest vieren![]()
Dank jequote:
Verjaardagen zijn K, daar kan ik kort over zijn.quote:Oh, trouwens, ik haat verjaardagen![]()
quote:Dag lekker ding![]()
( ben er vandoor, blij dat je nog leeft, maakte me wat zorgen)
Ik zwaai evengoed maar ffquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tussenstand graag!quote:Op woensdag 12 september 2007 21:01 schreef Pavement het volgende:
moguh, zandbakken van me *kijkt voetbal*
'k Niet skatquote:Op woensdag 12 september 2007 21:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kheb de kast al aan knalt skat..![]()
Zonder van Bommel stelt Oranje nix voor!quote:Op woensdag 12 september 2007 21:26 schreef Pavement het volgende:
wat een zuig wedstrijd pfff
Uhh niet...quote:Op woensdag 12 september 2007 21:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Radiootje, of volg je het via de pc?
maduro melchiot ik snap het niet zo goedquote:Op woensdag 12 september 2007 21:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zonder van Bommel stelt Oranje nix voor!![]()
Omdat ik dacht dat het nog niet was begonnenquote:Op woensdag 12 september 2007 21:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Na ja..Hoe wist je het dan van die nul-nul?
je mag mee zingenquote:Op woensdag 12 september 2007 21:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Radiootje, of volg je het via de pc?
Ze zijn aardig aan het kwartetten...quote:Op woensdag 12 september 2007 21:29 schreef Pavement het volgende:
[..]
maduro melchiot ik snap het niet zo goed
quote:Op woensdag 12 september 2007 21:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Omdat ik dacht dat het nog niet was begonnen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |