Ik doe mee...quote:Op woensdag 12 september 2007 04:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nog een laatste sigaret lobasca, dan ga ik ook nog even een paar uurtjes slapen als het mag van je....
Helaas wel....quote:Op woensdag 12 september 2007 04:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij rookt toch niet?
Misschien morgen nog, daarna een paar weken niet. We spreken elkaar hier of daar......quote:Op woensdag 12 september 2007 05:01 schreef Lobasca het volgende:
Zullen we hier even formeel afscheid nemen?
Slaap lekker, tot morgen of een andere keer!
Hoi Veulenquote:
Ik volg DGK niet, heb mn MAVO niet afgemaakt, sorryquote:Op woensdag 12 september 2007 10:27 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Mag ik jullie even wijzen op een sterk staaltje kort door de bocht onderzoeksjournalistiek van ondergetekende:
Is Godmother Thea Moear Amanda's moer?
quote:Op woensdag 12 september 2007 19:26 schreef Soury het volgende:
Oeps bijna gemist...
Leandra... Van harte meis.. nog vele jaren![]()
![]()
![]()
Waar is de drank![]()
Ola fanquote:
Bijna Fan afquote:
Vekouwen thuis- een andere computer kopen en gelijk zijn ouwe doorsluizen naar een bekende van hem die verder de ballen verstand heeft van computers - en das veel regelwerk eventjes.quote:Op woensdag 12 september 2007 19:21 schreef KZ-FAN het volgende:
Leandra gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
Heeft die PT sloerie je al iets gegeven![]()
En waar is PPI![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 19:45 schreef ppi het volgende:
[..]
Vekouwen thuis- een andere computer kopen en gelijk zijn ouwe doorsluizen naar een bekende van hem die verder de ballen verstand heeft van computers - en das veel regelwerk eventjes.
Ik ben dan mijn stofzuiger kwijt en heb dan twee heerlijk stille peeceetjes draaien - rust![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O ja, voor alle verjaardagsvierders - ik ben totaal allergisch voor verjaardagen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |