Het zal je verbazen.....eigenlijk is dat wel zo.....quote:Op woensdag 12 september 2007 04:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja he, en jij niet. Jij bent een lammetje.
quote:Op woensdag 12 september 2007 04:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Wees hard voor die nmns met zijn gemiep![]()
Je hebt verborgen kwaliteiten....quote:Op woensdag 12 september 2007 04:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik herken mijzelf niet in uw woorden...![]()
Wie doet nu het licht uit strakkiesquote:Op woensdag 12 september 2007 04:46 schreef Disana het volgende:
Goed zo. Alles netjes achter latende, groet ik jullie, nachtmiepjes![]()
Misschien verborgen voor anderen... maar ik ken mijn sterke en zwakke kanten aardigquote:Op woensdag 12 september 2007 04:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je hebt verborgen kwaliteiten....
Ga je schuilen Truus!quote:Op woensdag 12 september 2007 04:46 schreef Disana het volgende:
Goed zo. Alles netjes achter latende, groet ik jullie, nachtmiepjes![]()
PM ze even......quote:Op woensdag 12 september 2007 04:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Misschien verborgen voor anderen... maar ik ken mijn sterke en zwakke kanten aardig![]()
Voor jou laten we hetquote:Op woensdag 12 september 2007 04:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wie doet nu het licht uit strakkies![]()
Morgen is er weer een dagquote:Op woensdag 12 september 2007 04:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Toch jammer dat het WJ niet gelukt is om dat andere te installeren, zou je een hoop gemakt van kunnen hebben.....
dom en blondquote:Op woensdag 12 september 2007 04:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe dan maar alleen je sterke punten![]()
Niet altijd van jezelf uitgaan..quote:Op woensdag 12 september 2007 04:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Je zou toch zeggen, drie vier regels, zo groot is dat bestand niet.....![]()
Je hebt mij iedere keer door, d'r is gewoon geen lol aan zo......quote:Op woensdag 12 september 2007 04:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Niet altijd van jezelf uitgaan..
quote:Op woensdag 12 september 2007 04:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je hebt mij iedere keer door, d'r is gewoon geen lol aan zo......
Ik hoor d'r hier snurken, dus ik denk van niet..quote:Op woensdag 12 september 2007 04:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wedden dat Disaan gewoon aan het meelezen is...
Dat komt goed.....morgen, let maar op, 100 procent.quote:Op woensdag 12 september 2007 04:54 schreef Lobasca het volgende:
Terwijl ik zo van verrassingen hou..
quote:Op woensdag 12 september 2007 04:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat komt goed.....morgen, let maar op, 100 procent.
Ik doe mee...quote:Op woensdag 12 september 2007 04:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nog een laatste sigaret lobasca, dan ga ik ook nog even een paar uurtjes slapen als het mag van je....
Helaas wel....quote:Op woensdag 12 september 2007 04:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij rookt toch niet?
Misschien morgen nog, daarna een paar weken niet. We spreken elkaar hier of daar......quote:Op woensdag 12 september 2007 05:01 schreef Lobasca het volgende:
Zullen we hier even formeel afscheid nemen?
Slaap lekker, tot morgen of een andere keer!
Hoi Veulenquote:
Ik volg DGK niet, heb mn MAVO niet afgemaakt, sorryquote:Op woensdag 12 september 2007 10:27 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Mag ik jullie even wijzen op een sterk staaltje kort door de bocht onderzoeksjournalistiek van ondergetekende:
Is Godmother Thea Moear Amanda's moer?
quote:Op woensdag 12 september 2007 19:26 schreef Soury het volgende:
Oeps bijna gemist...
Leandra... Van harte meis.. nog vele jaren![]()
![]()
![]()
Waar is de drank![]()
Ola fanquote:
Bijna Fan afquote:
Vekouwen thuis- een andere computer kopen en gelijk zijn ouwe doorsluizen naar een bekende van hem die verder de ballen verstand heeft van computers - en das veel regelwerk eventjes.quote:Op woensdag 12 september 2007 19:21 schreef KZ-FAN het volgende:
Leandra gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
Heeft die PT sloerie je al iets gegeven![]()
En waar is PPI![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 19:45 schreef ppi het volgende:
[..]
Vekouwen thuis- een andere computer kopen en gelijk zijn ouwe doorsluizen naar een bekende van hem die verder de ballen verstand heeft van computers - en das veel regelwerk eventjes.
Ik ben dan mijn stofzuiger kwijt en heb dan twee heerlijk stille peeceetjes draaien - rust![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O ja, voor alle verjaardagsvierders - ik ben totaal allergisch voor verjaardagen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |