Je hoeft het niet te geloven.quote:Op woensdag 12 september 2007 04:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Tuurlijk. Wij geloven dat. Nietwaar, nmns?
Bellenquote:Op woensdag 12 september 2007 04:30 schreef Disana het volgende:
Trouwens... het is nog later dan ik dacht. Wat gaan jullie samen doen als ik doe of ik weg ben?
Kop opquote:Op woensdag 12 september 2007 04:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ok, geen mooie op dus....jammer...![]()
Leuke OP! Goed gedaan, heel scherp, zeer actueel!quote:Op woensdag 12 september 2007 04:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ok, geen mooie op dus....jammer...![]()
Waarom zou je doen alsof je weg bent, wat is dat voor geKkigheid?quote:Op woensdag 12 september 2007 04:30 schreef Disana het volgende:
Trouwens... het is nog later dan ik dacht. Wat gaan jullie samen doen als ik doe of ik weg ben?
Gewoon... para Sana.quote:Op woensdag 12 september 2007 04:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Waarom zou je doen alsof je weg bent, wat is dat voor geKkigheid?
Die foto in d'r avatar... ja, ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op woensdag 12 september 2007 04:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik geloof dat perzikhuidje wel.......waarom zou ze d'r over liegen.
Ja, waarom niet? Ik vertel het niet verder.quote:Op woensdag 12 september 2007 04:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jah, jij denkt dat we jou mee laten lezen.....![]()
Ik denk dat ze een mooie west friezin is...maar goed, ik zit er vaker naast......quote:Op woensdag 12 september 2007 04:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Die foto in d'r avatar... ja, ik denk dat je gelijk hebt.
Elf uur de deur uit.quote:Op woensdag 12 september 2007 04:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoe laat moeten jullie op morgen?
Ze is er stil van. Of zou ze ook meteen onder de douche zijn gesprongen.quote:Op woensdag 12 september 2007 04:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een mooie west friezin is...maar goed, ik zit er vaker naast......![]()
'k heb gehoord dat ze morgen gevels komen stralen......'t zal er mooi van opknappenquote:Op woensdag 12 september 2007 04:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, waarom niet? Ik vertel het niet verder.
Ze is de OP aan het lezen........of poepen, doet ze altijd rond deze tijdquote:Op woensdag 12 september 2007 04:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze is er stil van. Of zou ze ook meteen onder de douche zijn gesprongen.
ZIE JE WEL! Ik WIST dat er werd geluld!quote:Op woensdag 12 september 2007 04:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
'k heb gehoord dat ze morgen gevels komen stralen......'t zal er mooi van opknappen![]()
Nou... Ik wacht tot ze terugkomt, en dan doe ik of ik naar bed ga. Jullie ook?quote:Op woensdag 12 september 2007 04:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze is de OP aan het lezen........of poepen, doet ze altijd rond deze tijd
Ik ben mijn vakantie aan het opmaken. Werk halve dagen tot november. Kan een beetje kiezen als ik nergens een afspraak heb tussen de morgen werken of de middag. Maar.........meestal gaat om negen uur de telefoon....quote:Op woensdag 12 september 2007 04:36 schreef Disana het volgende:
[..]
ZIE JE WEL! Ik WIST dat er werd geluld!
En hoe laat moet jij op?
Wedden dat ze nu niet terugkomtquote:Op woensdag 12 september 2007 04:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou... Ik wacht tot ze terugkomt, en dan doe ik of ik naar bed ga. Jullie ook?
@quote:Op woensdag 12 september 2007 04:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze is de OP aan het lezen........of poepen, doet ze altijd rond deze tijd
Vrij relaxed dus, ware het niet dat je moet verhuizen.quote:Op woensdag 12 september 2007 04:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ben mijn vakantie aan het opmaken. Werk halve dagen tot november. Kan een beetje kiezen als ik nergens een afspraak heb tussen de morgen werken of de middag. Maar.........meestal gaat om negen uur de telefoon....
Ja, zo is ze wel.quote:Op woensdag 12 september 2007 04:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wedden dat ze nu niet terugkomt![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 04:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
@
Wj had in bed geplast, moest het dus even verschonen..
Ja, daar zie ik wel een beetje tegenop. Twee weken de tijd nog om alles rond te zetten. Dat gaan lange dagen worden en weinig fokken.quote:Op woensdag 12 september 2007 04:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Vrij relaxed dus, ware het niet dat je moet verhuizen.
Ik voel me nu wel heel belangrijkquote:Op woensdag 12 september 2007 04:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, zo is ze wel.
Pst, net doen of we d'r niet zien.
Voor ons is dat natuurlijk lekker rustig, maar voor jou is het niks. Zou niet met je willen ruilen.quote:Op woensdag 12 september 2007 04:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, daar zie ik wel een beetje tegenop. Twee weken de tijd nog om alles rond te zetten. Dat gaan lange dagen worden en weinig fokken.
Ik ben blij dat jij jouw agenda goed bijhoudtquote:Op woensdag 12 september 2007 04:39 schreef Lobasca het volgende:
Ik mag zelf weten hoelaat ik begin. Maar aangezien ik om 13.30 met een vriendin heb afgesproken...
Had 'ie los gefrummeld, de doerak..quote:Op woensdag 12 september 2007 04:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Regel dan ook pampers voor die knul
Pffff, je doet maar, fluf.quote:Op woensdag 12 september 2007 04:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik voel me nu wel heel belangrijk![]()
Mwah, straks wel heerlijk rustig wonen, daar kijk ik wel naar uit. Zit nu aan de rand van het centrum, het is handig, maar ook altijd herrie.quote:Op woensdag 12 september 2007 04:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Voor ons is dat natuurlijk lekker rustig, maar voor jou is het niks. Zou niet met je willen ruilen.
Bij mijquote:Op woensdag 12 september 2007 04:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij jouw agenda goed bijhoudt![]()
Weet je ook nog waar?
Ja, ik klap altijd dicht met Lobas, als ik één op één met haar ben, ze is zo dominant.quote:Op woensdag 12 september 2007 04:42 schreef Disana het volgende:
Ik ga nu echt naar bed. Houden jullie het lief en netjes?
Jaquote:Op woensdag 12 september 2007 04:42 schreef Disana het volgende:
Ik ga nu echt naar bed. Houden jullie het lief en netjes?
Ja he, en jij niet. Jij bent een lammetje.quote:Op woensdag 12 september 2007 04:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, ik klap altijd dicht met Lobas, als ik één op één met haar ben, ze is zo dominant.![]()
Hij moet in een tuigje, z'n handen vast.........gaan we regelenquote:Op woensdag 12 september 2007 04:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Had 'ie los gefrummeld, de doerak..
Ik herken mijzelf niet in uw woorden...quote:Op woensdag 12 september 2007 04:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, ik klap altijd dicht met Lobas, als ik één op één met haar ben, ze is zo dominant.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |