Je hoeft het niet te geloven.quote:Op woensdag 12 september 2007 04:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Tuurlijk. Wij geloven dat. Nietwaar, nmns?
Bellenquote:Op woensdag 12 september 2007 04:30 schreef Disana het volgende:
Trouwens... het is nog later dan ik dacht. Wat gaan jullie samen doen als ik doe of ik weg ben?
Kop opquote:Op woensdag 12 september 2007 04:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ok, geen mooie op dus....jammer...![]()
Leuke OP! Goed gedaan, heel scherp, zeer actueel!quote:Op woensdag 12 september 2007 04:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ok, geen mooie op dus....jammer...![]()
Waarom zou je doen alsof je weg bent, wat is dat voor geKkigheid?quote:Op woensdag 12 september 2007 04:30 schreef Disana het volgende:
Trouwens... het is nog later dan ik dacht. Wat gaan jullie samen doen als ik doe of ik weg ben?
Gewoon... para Sana.quote:Op woensdag 12 september 2007 04:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Waarom zou je doen alsof je weg bent, wat is dat voor geKkigheid?
Die foto in d'r avatar... ja, ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op woensdag 12 september 2007 04:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik geloof dat perzikhuidje wel.......waarom zou ze d'r over liegen.
Ja, waarom niet? Ik vertel het niet verder.quote:Op woensdag 12 september 2007 04:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jah, jij denkt dat we jou mee laten lezen.....![]()
Ik denk dat ze een mooie west friezin is...maar goed, ik zit er vaker naast......quote:Op woensdag 12 september 2007 04:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Die foto in d'r avatar... ja, ik denk dat je gelijk hebt.
Elf uur de deur uit.quote:Op woensdag 12 september 2007 04:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoe laat moeten jullie op morgen?
Ze is er stil van. Of zou ze ook meteen onder de douche zijn gesprongen.quote:Op woensdag 12 september 2007 04:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een mooie west friezin is...maar goed, ik zit er vaker naast......![]()
'k heb gehoord dat ze morgen gevels komen stralen......'t zal er mooi van opknappenquote:Op woensdag 12 september 2007 04:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, waarom niet? Ik vertel het niet verder.
Ze is de OP aan het lezen........of poepen, doet ze altijd rond deze tijdquote:Op woensdag 12 september 2007 04:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze is er stil van. Of zou ze ook meteen onder de douche zijn gesprongen.
ZIE JE WEL! Ik WIST dat er werd geluld!quote:Op woensdag 12 september 2007 04:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
'k heb gehoord dat ze morgen gevels komen stralen......'t zal er mooi van opknappen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |