Avond koekenbakker!quote:Op woensdag 12 september 2007 21:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mooi, de vlam in de pan......daar hou ik van.....
ja en ze verliezen ! de jostiesquote:Op woensdag 12 september 2007 21:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ze zijn aardig aan het kwartetten...
juist eindelijk iemand met verstand van voetbalquote:Op woensdag 12 september 2007 21:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tweede helft er een beetje meer Feyenoord karakter in, beetje knokken en matten....
Waarom niet een andere coach......quote:Op woensdag 12 september 2007 21:52 schreef Pavement het volgende:
waarom niet seedorf in de basis ?
Seedorf is al een basisquote:Op woensdag 12 september 2007 21:52 schreef Pavement het volgende:
waarom niet seedorf in de basis ?
omdat ajax en basten en de knvb bilmaten zijn !quote:Op woensdag 12 september 2007 21:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waarom niet een andere coach......![]()
Ik kijk met steeds minder plezier, zit de meeste wedstrijden met mijzelf te spelen onder het kijken door....quote:Op woensdag 12 september 2007 21:59 schreef Pavement het volgende:
[..]
omdat ajax en basten en de knvb bilmaten zijn !
maar ach het wk was een test voor het ek wat weet een test word voor het wk![]()
Ja, ik ben een voetballiefhebster....quote:Op woensdag 12 september 2007 22:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hey Lobas, heb je een beetje voetbalverstand of weet je meer van schoonmaakmiddelen....![]()
Zo traag als nu heb ik het nog nooit meegemaakt. Tijd voor de baas om eens wat te gaan investeren....quote:Op woensdag 12 september 2007 22:02 schreef Lobasca het volgende:
En waarom is het tegenwoordig elke avond bingo qua traagheid bij FOK!?
Nou nou toch niet op de billen van vd sar mag ik hopen ouwequote:Op woensdag 12 september 2007 22:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik kijk met steeds minder plezier, zit de meeste wedstrijden met mijzelf te spelen onder het kijken door....![]()
In de kroeg of thuis....quote:Op woensdag 12 september 2007 22:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, ik ben een voetballiefhebster....![]()
kroegtijger ik wel hoor !quote:Op woensdag 12 september 2007 22:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
In de kroeg of thuis....
Nou ja, bij wijze van spreken was het hé...quote:Op woensdag 12 september 2007 22:07 schreef Pavement het volgende:
[..]
Nou nou toch niet op de billen van vd sar mag ik hopen ouwe
Heel soms, kan er nooit zo goed tegen dat ik niet kan horen wat er gezegd wordt.......quote:
In de kroeg zelden... het liefst bij vrienden op de beamer met veel drank en vloeken...quote:Op woensdag 12 september 2007 22:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
In de kroeg of thuis....
Oh daar ken ik je vanquote:Op woensdag 12 september 2007 22:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
In de kroeg zelden... het liefst bij vrienden op de beamer met veel drank en vloeken...![]()
Lomperd.......quote:Op woensdag 12 september 2007 22:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
In de kroeg zelden... het liefst bij vrienden op de beamer met veel drank en vloeken...![]()
Ik baal zo van dat Nederlands elftal, ik wordt er gewoon sjaggie van. Er zit totaal geen vuur in. En altijd heeft die van Basten geluk. Maar van mij mag hij opzouten! Ik wil oorlog op het veld, strijd!quote:Op woensdag 12 september 2007 22:35 schreef Lobasca het volgende:
Dat hoofden tegen elkaar dan ook...![]()
Vrijwel niemand in de "voetbalwereld" snapt iets van de opstelling / speelwijze van Van Basten.quote:Op woensdag 12 september 2007 22:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik baal zo van dat Nederlands elftal, ik wordt er gewoon sjaggie van. Er zit totaal geen vuur in. En altijd heeft die van Basten geluk. Maar van mij mag hij opzouten! Ik wil oorlog op het veld, strijd!
Ja, ze hebben die overwinning ook wel nodig, tegen de Roemenen krijgen ze het nóg lastiger! Die wonnen overigens met 3-0 van Albanië.quote:Op woensdag 12 september 2007 22:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Vrijwel niemand in de "voetbalwereld" snapt iets van de opstelling / speelwijze van Van Basten.
Maar ik ben toch wel blij dat we van De Albaan hebben gewonnen.![]()
Ik wil niemand voor z'n ballen schoppen, ik heb gewoon een hekel aan voetbalquote:Op woensdag 12 september 2007 23:21 schreef Soury het volgende:
Je mag hier iedereen voor zijn ballen schoppen hoor
quote:Op woensdag 12 september 2007 23:21 schreef Soury het volgende:
Je mag hier iedereen voor zijn ballen schoppen hoor
Kom je in een uitgestorven SCquote:Op woensdag 12 september 2007 23:59 schreef Leandra het volgende:
AlohA...
Waskweer... visite de deur uit, vaatwasser (weer) gevuld, zooi opgeruimd... dus nou nog ff FOK!ken
Nou je er toch bent dikke kus.. en geniet nog ff naquote:Op woensdag 12 september 2007 23:59 schreef Leandra het volgende:
AlohA...
Waskweer... visite de deur uit, vaatwasser (weer) gevuld, zooi opgeruimd... dus nou nog ff FOK!ken
hoihoi, gezellig gehad?quote:Op woensdag 12 september 2007 23:59 schreef Leandra het volgende:
AlohA...
quote:Op donderdag 13 september 2007 00:31 schreef TherAngelina het volgende:
Ik heb teveel gezopen.
En dit keer echt teveel. En waar is die Ian_Nick of zo?
Ik houd van jullie. Echt waar
. En ook van de homo's van net
.
Ja ik merkte hetquote:Op donderdag 13 september 2007 00:21 schreef Veulen het volgende:
[..]
Kom je in een uitgestorven SC![]()
Leuke verjaardag gehad?
Thnx dear, zal wel lukken, de wijn smaakt uitstekendquote:Op donderdag 13 september 2007 00:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou je er toch bent dikke kus.. en geniet nog ff na![]()
Wij ook van jou hoor, neem er nog 1....quote:Op donderdag 13 september 2007 00:31 schreef TherAngelina het volgende:
Ik heb teveel gezopen.
En dit keer echt teveel. En waar is die Ian_Nick of zo?
.
hoe is the mood ?quote:
Moet hij je maag leegpompen ?quote:En dit keer echt teveel. En waar is die Ian_Nick of zo?
Echt waar ?quote:
.
mooi!!!quote:Op donderdag 13 september 2007 00:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja ik merkte het
Was idd een gezellige dag
Nope... behalve m'n zwager en de zoons van m'n zusje... maar die waren al binnen 5 minuten na aankomst richting het jeugdhonk waar zoonlief ook zatquote:Op donderdag 13 september 2007 00:39 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
mooi!!!
nog leuke gozerts over de vloer gehad (behalve je zoon of pa)?
Leuke kaart met bijdrage voor een van m'n "fondsen" (ik had alleen dit jaar geen "fonds"quote:Op donderdag 13 september 2007 00:41 schreef willem-jozef het volgende:
en wat heb je gehad(cadeau's)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |