Nou ja, bij wijze van spreken was het hé...quote:Op woensdag 12 september 2007 22:07 schreef Pavement het volgende:
[..]
Nou nou toch niet op de billen van vd sar mag ik hopen ouwe
Heel soms, kan er nooit zo goed tegen dat ik niet kan horen wat er gezegd wordt.......quote:
In de kroeg zelden... het liefst bij vrienden op de beamer met veel drank en vloeken...quote:Op woensdag 12 september 2007 22:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
In de kroeg of thuis....
Oh daar ken ik je vanquote:Op woensdag 12 september 2007 22:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
In de kroeg zelden... het liefst bij vrienden op de beamer met veel drank en vloeken...![]()
Lomperd.......quote:Op woensdag 12 september 2007 22:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
In de kroeg zelden... het liefst bij vrienden op de beamer met veel drank en vloeken...![]()
Ik baal zo van dat Nederlands elftal, ik wordt er gewoon sjaggie van. Er zit totaal geen vuur in. En altijd heeft die van Basten geluk. Maar van mij mag hij opzouten! Ik wil oorlog op het veld, strijd!quote:Op woensdag 12 september 2007 22:35 schreef Lobasca het volgende:
Dat hoofden tegen elkaar dan ook...![]()
Vrijwel niemand in de "voetbalwereld" snapt iets van de opstelling / speelwijze van Van Basten.quote:Op woensdag 12 september 2007 22:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik baal zo van dat Nederlands elftal, ik wordt er gewoon sjaggie van. Er zit totaal geen vuur in. En altijd heeft die van Basten geluk. Maar van mij mag hij opzouten! Ik wil oorlog op het veld, strijd!
Ja, ze hebben die overwinning ook wel nodig, tegen de Roemenen krijgen ze het nóg lastiger! Die wonnen overigens met 3-0 van Albanië.quote:Op woensdag 12 september 2007 22:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Vrijwel niemand in de "voetbalwereld" snapt iets van de opstelling / speelwijze van Van Basten.
Maar ik ben toch wel blij dat we van De Albaan hebben gewonnen.![]()
Ik wil niemand voor z'n ballen schoppen, ik heb gewoon een hekel aan voetbalquote:Op woensdag 12 september 2007 23:21 schreef Soury het volgende:
Je mag hier iedereen voor zijn ballen schoppen hoor
quote:Op woensdag 12 september 2007 23:21 schreef Soury het volgende:
Je mag hier iedereen voor zijn ballen schoppen hoor
Kom je in een uitgestorven SCquote:Op woensdag 12 september 2007 23:59 schreef Leandra het volgende:
AlohA...
Waskweer... visite de deur uit, vaatwasser (weer) gevuld, zooi opgeruimd... dus nou nog ff FOK!ken
Nou je er toch bent dikke kus.. en geniet nog ff naquote:Op woensdag 12 september 2007 23:59 schreef Leandra het volgende:
AlohA...
Waskweer... visite de deur uit, vaatwasser (weer) gevuld, zooi opgeruimd... dus nou nog ff FOK!ken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |