quote:Thelonious
vHanegem:"Ik ken met me knie me oor raken maar jij bent de kniesoor."
quote:EnGCatjuh
Van Hanegem: "Scheenbeschermers zijn voor mietjes."
quote:Rumille
Graafschap speler: 'Scheids! Dat is hands!'
quote:D1
Balvaste verdediger maakt het Van Hanegem moeilijk
quote:TheVulture
De Kromme heeft moeite om zijn poot stijf te houden
quote:Beschouw
Van Hanegem desgevraagd over zijn wel erg hooggeheven been: "Wat kan mij dat nou schelen? Die gozert leeft toch nog?"
quote:Blawh
Vergeetachtigheid van de Kromme op het gebied van namen is bij deze verklaard: Hij heeft te lang met adihasj gevoetbald.
quote:Gordon_Shumway
Van Haanegem houdt zelfs rekening met zijn sponsor, Le Coq Sportif.
quote:Tomatenboer
Van Hanegem tevreden met recordpoging hooghouden, "Alleen wat liep die verdedigert irritant te wezen" Aldus Van Hanegem.
quote:Waaghals
De Graafschap-speler wijst Van Hanegem met zijn rechterhand de weg naar het doel
quote:Deoxyribonucleic
''Graafschap-speler: ''Jezus Wim, jij bent groot geschapen van onderen zeg!''
van Hanegem ''Ja, ze noemen me niet voor niks ''De Kromme''!
quote:erkel
(De Graafschap) Speler valt van verbazing achterover door vertoonde balvirtuositeit van de Kromme
quote:thunderdiz
Van Hanegem komt er nu ook voor uit: "Het was de hand van God."
quote:RealMadMan
De kromme probeerd handbal uit
quote:ZoneKill
Je moet echt Kromme poten hebben om bij zo'n bal te komen.
quote:BonJovi
Van Hangem probeert stiekem met zijn rechterhand de Scheids om te kopen.
quote:ruud_fr
Van Hanegem: "Waar haalt U 't recht vandaan om mij aan te vallen?"
Ja, een fractie van een seconde snellerquote:Op woensdag 5 september 2007 19:26 schreef Thelonious het volgende:
Vandaag toch al weer wat sneller dan gisteren.
Ik heb vandaag nog geen uitnodiging gehad om drinken in te schenken.quote:Op woensdag 5 september 2007 19:27 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ja, een fractie van een seconde sneller![]()
Ik had nu rond de 5 liter gezeten denk 'kquote:Op woensdag 5 september 2007 19:33 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog geen uitnodiging gehad om drinken in te schenken.
gebruikersnaam toch, die beste kerel?quote:Op woensdag 5 september 2007 19:31 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wanneer komt de uitslag en van wie?
Fokjunk.quote:Op woensdag 5 september 2007 19:40 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik had nu rond de 5 liter gezeten denk 'k, laatste half uur valt het wel weer mee.
quote:
quote:-TheVulture-
-De Kromme heeft moeite om zijn poot stijf te houden-
quote:-D1-
-Balvaste verdediger maakt het Van Hanegem moeilijk-
quote:-Beschouw-
-Van Hanegem desgevraagd over zijn wel erg hooggeheven been: "Wat kan mij dat nou schelen? Die gozert leeft toch nog?"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-RealMadMan-
-De kromme probeerd handbal uit-
nee hoor, ik let niet op spelfouten. jij kwam niet in mijn poedelijst voor, maar ook niet op de podiumlijstquote:Op woensdag 5 september 2007 20:58 schreef Blawh het volgende:
Ben ik gered van de poedel door die spelfout van de RealMadMan jury?
tja, maar ik woon immers niet in Spijkenissequote:Op woensdag 5 september 2007 21:12 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik mis ruud_fr op het podium, voor de rest wel ok.
we laten hier in spijkenisse ook niet zomaar iedereen toequote:Op woensdag 5 september 2007 21:53 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
tja, maar ik woon immers niet in Spijkenisse![]()
quote:Op woensdag 5 september 2007 21:53 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
tja, maar ik woon immers niet in Spijkenisse![]()
quote:
gewoon ff 20x F5'enquote:Op donderdag 6 september 2007 19:33 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Tegen 8 uur (als het lukt met die wachttijden)
Man ik heb een lamme vinger van het F5-en. Uitslag maar snel.quote:
quote:- gebruikersnaam -
- een jood en een moslim staan samen op het voetbalveld.Zegt die moslim," ik Alibie". zegt die jood "Die heb ik niet nodig, want men geloofd toch alles wat ik zeg" -
quote:- thunderdiz -
- Cruijff: "Als ik zou wille dat je het begreep, Ali, legde ik het wel beter uit." -
quote:-Thelonious-
- Cruijff:"Barend doet maar een helft mee dus die hoeft niet helemaal op de foto, maar da's logisch."-
De opmaak is hier te vinden.quote:- Deoxyribonucleic-
-Een foto van Cruijff voordat zijn horloge gestolen werd-
quote:Op donderdag 6 september 2007 20:01 schreef Thelonious het volgende:
Dat ik sinds gisteren in Spijkenisse woon is toeval.
Tuurlijk.quote:Op donderdag 6 september 2007 20:19 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
complot zeg ik je, complot!
Edit: de 3de plaats, meesterlijk!
Telt Emmen ook?quote:Op donderdag 6 september 2007 20:28 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Moet je je woonplaats maar in je profiel zetten. Dichtbij Spijkenisse levert allicht punten op.
quote:Op donderdag 6 september 2007 22:23 schreef gebruikersnaam het volgende:
[afbeelding]
Feskens weet Winter over de streep te trekken
je bent een dag te laat slimmerdquote:Op vrijdag 7 september 2007 18:42 schreef BaajGuardian het volgende:
[afbeelding]
Cruijf: En hoe leg ik hem buitenspel uit als ze de grens nieteens kunnen vinden?
Heeft iemand daar weleens de poedel voor gehad?quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:45 schreef Rumille het volgende:
Ok, ik geef het toe: Je hebt wel humor.
Bij de vorige foto een onderschrift plaatsen.
Hilarisch!
eens moet de 1e keer zijnquote:Op vrijdag 7 september 2007 18:46 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Heeft iemand daar weleens de poedel voor gehad?
Moet je mij maar direct linken, was al bezig met nadenken net nadat ik die plaatste, en ik ken winter en dat andere figuur niet dus ik wist zo snel niks te bedenken. Kom dan ook met bekende voetballers ofzo... ruud gullit en john de wolf etc.quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:45 schreef Thelonious het volgende:
Die foto is van de vorige ronde, verzin ff een onderschrift bij de huidige foto.
Je kent Aron Winter niet?quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:49 schreef BaajGuardian het volgende:
(verkeerde pagina... laat em wel staan, doe wel even de nieuwe)
[afbeelding]
Een kleine hand is snel gevuld met pepernootten, aldus winter.
(excuses voor de wat mindere humor, ik ken die 2 nieteens dus tja...)
quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:50 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Moet je mij maar direct linken, was al bezig met nadenken net nadat ik die plaatste, en ik ken winter en dat andere figuur niet dus ik wist zo snel niks te bedenken. Kom dan ook met bekende voetballers ofzo... ruud gullit en john de wolf etc.
Nee? Moet dat dan?quote:
Als je naar de bron van die foto kijkt kun je zien wie het zijn. Ook in andere onderschriften worden de namen van beiden genoemd. En ik link je niet direct omdat het goed is als jij de regels in de openingspost eerst leest.quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:50 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Moet je mij maar direct linken, was al bezig met nadenken net nadat ik die plaatste, en ik ken winter en dat andere figuur niet dus ik wist zo snel niks te bedenken. Kom dan ook met bekende voetballers ofzo... ruud gullit en john de wolf etc.
Toch een aardige lijst dacht ik zoquote:seizoen club wedstrijden doelpunten competitie
1985/86 Ajax 4 1 Eredivisie
1986/87 Ajax 28 8 Eredivisie
1987/88 Ajax 34 6 Eredivisie
1988/89 Ajax 27 6 Eredivisie
1989/90 Ajax 32 10 Eredivisie
1990/91 Ajax 32 6 Eredivisie
1991/92 Ajax 30 9 Eredivisie
1992/93 Lazio Roma 30 6
1993/94 Lazio Roma 34 4
1994/95 Lazio Roma 29 5
1995/96 Lazio Roma 30 6 Serie A
1996/97 Internazionale 24 0 Serie A
1997/98 Internazionale 24 0 Serie A
1998/99 Internazionale 28 1 Serie A
1999/00 Ajax 34 3 Eredivisie
2000/01 Ajax 17 1 Eredivisie
2001/02 Sparta 32 1 Eredivisie
2002/03 Ajax 0 0 Eredivisie
Interlands: 84, doelpunten: 6
Erelijst:
Kampioen van Nederland: 1990
Nederlandse Beker: 1986, 1987
Johan Cruijff Schaal: 2002
Europacup II: 1987
UEFA Cup: 1992, 1998
Europees Kampioenschap: 1988
en met sparta nog gedegradeerd ookquote:Op vrijdag 7 september 2007 18:56 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Toch een aardige lijst dacht ik zo
Gast, ik kan toch geen goeie grap maken als ik die mensen niet ken, alleen hun naam kennen is niet genoeg.quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:54 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Als je naar de bron van die foto kijkt kun je zien wie het zijn. Ook in andere onderschriften worden de namen van beiden genoemd. En ik link je niet direct omdat het goed is als jij de regels in de openingspost eerst leest.
Waar komt die top te staan dan? Op de telex?quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:01 schreef Thelonious het volgende:
De poedelprijs staat al vast, nu ga ik even de top 3 invullen.
normaal niet, maar hij is 1 van de 24 selctie spelers die dat in 115 jaar sparta is geluktquote:Op vrijdag 7 september 2007 19:01 schreef Zjakkie het volgende:
Verder hoef je hem natuurlijk niet te kennen, maar het is opmerkelijk aangezien ie toch redelijk veel voor het Nederlandse voetbal betekend heeft.
En gebruikersnaam: een degradatie komt meestal niet voor op een erelijst
en de volgende poedelprijs die ik mag uitdelen is ook al bekend.quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:06 schreef BaajGuardian het volgende:
Sparta is toch een kutclub.
Alleen Ajax en heerenveen doen er toe, en heerenveen volg ik niet.
Ik voorzie poedels voor de toekomst en ik ben geen waarzegger. Ik moet toegeven dat er vaak een laf sfeertje hangt, maar een kutclub vind ik het zeker niet.quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:06 schreef BaajGuardian het volgende:
Sparta is toch een kutclub.
Ik zat erop te wachten.quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:09 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
en de volgende poedelprijs die ik mag uitdelen is ook al bekend.
ach, het 2e deel van z'n post is anders best grappigquote:Op vrijdag 7 september 2007 19:09 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Tenzij hij inziet dat hij niet grappig is en niet welkom, want dan plaatst ie niks meer.quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:09 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
net zoals vitessezuid bedoel jequote:Op vrijdag 7 september 2007 19:10 schreef Rumille het volgende:
[..]
Tenzij hij inziet dat hij niet grappig is en niet welkom, want dan plaatst ie niks meer.
zo'n jongen ga je toch missen...quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:12 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
net zoals vitessezuid bedoel je![]()
quote:-Gordon_Shumway -
-Feskens: 'Aaah, Ron Winter. Ja, jou ken ik wel.'-
quote:-Blawh-
-Feskens: 'Gecondoleerd met Ajax Aron, je bent er al keurig op gekleed zie ik.'-
quote:-Waaghals-
-"Hey Winter, doe ons een plezier en ga volgende zomer 2 maanden naar Australie ofzo"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-BaajGuardian -
-Een kleine hand is snel gevuld met pepernootten, aldus winter.-
Geen poedel!quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:17 schreef Blawh het volgende:
[..]
Al vrees ik voor vandaag toch weer een poedeltje, maar we zullen het zien.
Winter kijkt zo naar de grond, dat ik die van Blawh wel passend vond.quote:
Ik had het niet over jou Rumille, ik dacht aan mijn eigen voor de poedel voor het geval de jury sympathie had voor Ajax en zo'n onderschrift niet kon waarderen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:22 schreef Rumille het volgende:
Hij had het over mij.
quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:29 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik ben tenslotte een raskomiek.
Hij bedoelt dat als er een donker persoon op de foto staat hij weer van de partij is.quote:
Ik was al bang dat mensen em niet zouden begrijpen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:57 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat als er een donker persoon op de foto staat hij weer van de partij is.
Halve finale WK 1986quote:Op vrijdag 7 september 2007 21:03 schreef Waaghals het volgende:
Nou die eerste is Vercauteren en dan wordt het moeilijk
ah stom ik googlede op 1986, terwijl die wedstrijd uit 1982 is
Zonde dat ie niet op het podium kwam, vond hem hilarisch!quote:Op donderdag 6 september 2007 23:13 schreef TheVulture het volgende:
[afbeelding]
Feskens: "Het gaat wel erg hard met die klimaatverandering Aaron, nu al bruine in plaats van witte Winters"
Je zegt ook niet bruine zomers, ik vond m niet kloppen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 23:55 schreef LongOne het volgende:
[..]
Zonde dat ie niet op het podium kwam, vond hem hilarisch!![]()
Volgens de info die ik heb gevonden is het de openingswedstrijd van het WK 1982. Deze truitjes droeg Belgie ook niet in 1986.quote:Op vrijdag 7 september 2007 21:26 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Halve finale WK 1986
nr 6 Frankie Vercauteren, nr 10 de betreurde Ludo Coeck, nr 15 De Smet, speler met baard is Luc Millecamps en die andere twee zijn Patrick Vervoort en (helemaal links) Georges Grün.
BaajGuardian zal wel vragen wie die Argentijn is.
Je hebt gelijk, foto is van openingswedstrijd WK 1982quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:24 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Volgens de info die ik heb gevonden is het de openingswedstrijd van het WK 1982. Deze truitjes droeg Belgie ook niet in 1986
Zal best, maar de wedstrijd van de foto heb ik ook live op tv gezien. Toen Erwin Vandenbergh 1-0 scoorde ging Rik de Saedeleer helemaal uit zijn dak: "Goaaaaaaaaaaalllll, Goaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalllllllllllllllllllllllll de Belgicaaaaaaaaaaaa"quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:50 schreef Waaghals het volgende:
Ach ja bij foto's van Diego ben je al gauw geneigd om te denken aan 1986
Het is Maradona hoorquote:Op zaterdag 8 september 2007 00:54 schreef Thelonious het volgende:
En Maradonna had stevigere benen, en was in het geheel forser in 1986.
Ik heb die grotere foto ook gevonden met de foute spelling.quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:57 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Het is Maradona hoor
Gelukkig ben ik niet de enige die hier blundert vandaag
Dank u, ik voel me dan ook miskend door de juryquote:Op vrijdag 7 september 2007 23:55 schreef LongOne het volgende:
[..]
Zonde dat ie niet op het podium kwam, vond hem hilarisch!![]()
Mijn dagindeling is helaas veranderd, dus mocht Waaghals er niet zijn vanavond dan kan ik toch wel jureren. Pin me er alleen niet op vast, als ik om 20.30 nog niet gejureerd heb dan kan jij het doen Gordon.quote:Op zaterdag 8 september 2007 11:45 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik kan denk ik wel jureren vanavond.
Nee hoor, ik nietquote:Op zaterdag 8 september 2007 16:45 schreef Blawh het volgende:
Iemand problemen met een redelijk vroege uitslag rond 7 uur?
quote:-Gordon_Shumway-
-Millecamps: 'Franky! Pak de bal af, dan kunnen we gaan Caunteren.-
-Belgie probeert massaal te voorkomen dat Maradonna Het Goede Doel vindt-
quote:-Thunderdiz-
-Opnames Talpa reclame verstoort door Maradona wannabe.-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Beschouw-
-Diego: "Dat lijntje snuif ik ook wel op"-
Zolang ik een onderschrift begrijp heb ik niet zoveel moeite met typfouten. We zitten hier tenslotte niet in de schoolbanken.quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:03 schreef Thelonious het volgende:
Met het fout spellen van Maradona kun je toch de top 3 halen, zo blijkt maar weer.
quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:07 schreef Thelonious het volgende:
Wij hebben trouwens een overeenkomst, Blaw. Ook ik heb Beschouw weleens een poedel gegeven.
Als je nog tips moet hebben over hoe hiermee om te gaan hoor ik het wel.
quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:07 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Hup Heracles maar weer
Poedelkandidaar was je niet, twijfelde tussen weer Baajgaarden en Beschouw. Longone en jij waren de 2 besten buiten het podium in mijn ogen.quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:09 schreef Thelonious het volgende:
De mijne was niet origineel. Ik denk dat iemand anders al eerder iets met Pfaff doen staan heeft gedaan. Vandaar dat ik rekening hield met de poedel.
Nee, maar ik krijg zo de laatste tijd steeds meer sympathie voor zequote:
quote:Op zondag 9 september 2007 10:29 schreef TheVulture het volgende:
[afbeelding]
O'Shea probeert fabeltje dat negers een derde been hebben te bewijzen
Net uit de kantine komen rollen?quote:Op zondag 9 september 2007 16:00 schreef gebruikersnaam het volgende:
[img]http://www.premierleague.com/javaImages/c1/88/0,,12306~3377345,00.jpg[img]
[url]Spelers manchster wel erg op de al gericht[/iurl]
quote:Op zondag 9 september 2007 16:00 schreef gebruikersnaam het volgende:
[img]http://www.premierleague.com/javaImages/c1/88/0,,12306~3377345,00.jpg[img]
[url]Spelers manchster wel erg op de al gericht[/iurl]
quote:-Blawh-
-Vidic kicks ass! But The Spurs are having a Jol at Old Trafford.-
-O'Shea probeert fabeltje dat negers een derde been hebben te bewijzen-
quote:-BonJovi-
-Everybody wants Kung Fu fighting-
De opmaak is hier te vinden.quote:-BaajGuardian-
-Tetris fans uit de waal plegen hands en op de paal.-
Terecht ja. Deskundige jury zou je zeggen. Maar waar zijn dan mijn punten?quote:Op zondag 9 september 2007 19:10 schreef gebruikersnaam het volgende:
terecht niet gewonnen
Maakt dus niet uitquote:Op zaterdag 8 september 2007 20:55 schreef Thelonious het volgende:
Everybody was kung fu fighting, klinkt beter. Zo gaat dat liedje ook.
Dank, moest 'm uit m'n tenen halen.quote:Op zondag 9 september 2007 19:08 schreef ruud_fr het volgende:
ik vond die van Thelonious wel goed
heb jij niet nog een vakantie tegoed?quote:Op zondag 9 september 2007 19:28 schreef TheVulture het volgende:
Weer puntjes, de achtervolging is ingezet
Dat kan ik beter aan jou vragenquote:Op zondag 9 september 2007 20:07 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
heb jij niet nog een vakantie tegoed?
Wanneer ga jij?quote:Op zondag 9 september 2007 21:01 schreef Beschouw het volgende:
Wat ze er hier allemaal voor over hebben om de Award te winnen![]()
Kun je je de teleurstelling op 31 december voorstellen... twee weken thuis gebleven en toch geen awardquote:Op zondag 9 september 2007 21:01 schreef Beschouw het volgende:
Wat ze er hier allemaal voor over hebben om de Award te winnen![]()
Chagrijnig?quote:Op maandag 10 september 2007 19:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ben er ook. Maar moet dit offtopic gedoe nou? Als we willen weten dat je er bent, kunnen we ook in de Online Users lijst kijken.
heyquote:Op maandag 10 september 2007 19:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ben er ook. Maar moet dit offtopic gedoe nou? Als we willen weten dat je er bent, kunnen we ook in de Online Users lijst kijken.
Nee, maar het gebeurt meer en meer dat 1 of 2 of 3 volle paginas van een VfOc-topic offtopic bullshit zijn over hoe mooi iemand zn heg geknipt is of dat iemand zn vinger heeft gestoten en dat hij daarom niet kan jureren.quote:
Het hoeft toch niet allemaal zo zakelijk? Lekker gezellig zo.quote:Op maandag 10 september 2007 19:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nee, maar het gebeurt meer en meer dat 1 of 2 of 3 volle paginas van een VfOc-topic offtopic bullshit zijn over hoe mooi iemand zn heg geknipt is of dat iemand zn vinger heeft gestoten en dat hij daarom niet kan jureren.
Voor gezellig kom je maar naar Hoolsquote:Op maandag 10 september 2007 19:39 schreef Blawh het volgende:
[..]
Het hoeft toch niet allemaal zo zakelijk? Lekker gezellig zo.![]()
quote:thunderdiz
Hoofdwond speelt Gattuso parten. "Hoezo TWEE gele kaarten?!"
quote:Waaghals
Gattuso nog helemaal groggy van hoofdwond: "2 bier!"
quote:EnGCatjuh
"Ja, de wals dans je met z'n 2en ja. Dus hup, doe die kaart weg en dans met me!"
De opmaak is hier te vinden.quote:Luco
Trek eens aan mijn vingers
Ach ik heb toch weer 2 punten... 1 voor meedoen (al is het buiten mededinging) en de juryquote:Op maandag 10 september 2007 21:57 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ja, dat is de nieuwe tactiek. Dan kun je niet winnen
Ik vond het een lastige, zaten weinig uitschieters tussenquote:Op maandag 10 september 2007 22:04 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Goeie jury/ronde
Ik heb lang getwijfeld of ik die van jou op het podium zou zetten maar het V-teken is in Italie geen belediging volgens de uitlegquote:Op maandag 10 september 2007 22:05 schreef ruud_fr het volgende:
je inzendingen zijn beter dan je uitslag TV
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 | Beschouw 125 1,92 65 2 Thelonious 119 1,78 67 2 TheVulture 112 2,04 55 0 Waaghals 111 1,68 66 2 Blawh 110 1,62 68 0 Bayswater 103 1,75 59 1 ruud_fr 96 1,63 59 1 ZoneKill 82 1,41 58 4 EnGCatjuh 72 1,53 47 0 Gordon_Shumway 65 1,38 47 1 Rumille 58 1,09 53 2 Garudo 54 1,20 45 4 Zjakkie 54 1,13 48 2 BonJovi 52 1,21 43 3 -Schorpioen- 41 1,46 28 0 vrolijke-frits 38 1,12 34 2 Thomas87 36 1,38 26 0 Maikalo 33 1,38 24 2 Toma 29 1,45 20 2 HPayne 27 1,59 17 1 Luco 25 1,00 25 5 Mwanatabu 22 1,47 15 2 LongOne 20 1,00 20 1 thunderdiz 18 2,25 8 0 existenz 16 0,80 20 2 BB-King 14 2,33 6 0 PinhoSouza 13 0,72 18 5 D1 12 3,00 4 0 Fritzz 10 1,25 8 0 Mindstate 10 0,91 11 2 Deoxirybonucleic 8 0,67 12 3 Fides 7 3,50 2 0 SuperHarregarre 7 3,50 2 0 erkel 7 1,75 4 0 Knoekie 6 6,00 1 0 VoreG 4 4,00 1 0 Madhouse11 4 1,00 4 0 mcwops 4 0,67 6 1 Bjoro 3 3,00 1 0 SuperRogier 3 0,60 5 2 Heerlijkheid 2 1,00 2 0 Mutsaers_78 2 1,00 2 0 Paultjuhhh 2 1,00 2 0 Pizzakoppo 2 1,00 2 0 rece 2 1,00 2 0 Manny 2 1,00 2 0 Angelcakes 1 1,00 1 0 Borreke 1 1,00 1 0 DerOnkel 1 1,00 1 0 Devano 1 1,00 1 0 DoorgestokenKaart 1 1,00 1 0 Grulez 1 1,00 1 0 hello_moto1992 1 1,00 1 0 Hrvat 1 1,00 1 0 kapitein_pannekoek 1 1,00 1 0 Lionheaad 1 1,00 1 0 McDucky 1 1,00 1 0 MrFloppy 1 1,00 1 0 Necromancer 1 1,00 1 0 Robar 1 1,00 1 0 Woodside 1 1,00 1 0 Zero2Nine 1 1,00 1 0 Linkmiegel 1 0,33 3 1 buzzer 1 1,00 1 0 Put4 1 1,00 1 0 Prosac 1 1,00 2 0 Waris7 1 1,00 1 0 Tomatenboer 1 1,00 1 0 dvdk 1 1,00 1 0 Paaskonijn 1 1,00 1 0 RealMadMan 0 0,00 2 1 Slaw 0 0,00 2 1 Smeich 0 0,00 6 3 Terreros85 0 0,00 2 1 Andre347 -1 -1,00 1 1 Borizzz -1 -1,00 1 1 Robjuhhh -1 -1,00 1 1 smulder1991 -1 -1,00 1 1 VerrekteZakHooi -1 -1,00 1 1 BaajGuardian -1 -0,33 3 2 |
Het gemiddelde van Thunderdiz is indrukwekkenderquote:
quote:Op maandag 10 september 2007 22:32 schreef Thelonious het volgende:
Dit is ook de hoogste divisie, ja.
Dankequote:Op maandag 10 september 2007 22:41 schreef TheVulture het volgende:
Het gemiddelde van Thunderdiz is indrukwekkender
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |