Je zegt ook niet bruine zomers, ik vond m niet kloppen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 23:55 schreef LongOne het volgende:
[..]
Zonde dat ie niet op het podium kwam, vond hem hilarisch!![]()
Volgens de info die ik heb gevonden is het de openingswedstrijd van het WK 1982. Deze truitjes droeg Belgie ook niet in 1986.quote:Op vrijdag 7 september 2007 21:26 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Halve finale WK 1986
nr 6 Frankie Vercauteren, nr 10 de betreurde Ludo Coeck, nr 15 De Smet, speler met baard is Luc Millecamps en die andere twee zijn Patrick Vervoort en (helemaal links) Georges Grün.
BaajGuardian zal wel vragen wie die Argentijn is.
Je hebt gelijk, foto is van openingswedstrijd WK 1982quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:24 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Volgens de info die ik heb gevonden is het de openingswedstrijd van het WK 1982. Deze truitjes droeg Belgie ook niet in 1986
Zal best, maar de wedstrijd van de foto heb ik ook live op tv gezien. Toen Erwin Vandenbergh 1-0 scoorde ging Rik de Saedeleer helemaal uit zijn dak: "Goaaaaaaaaaaalllll, Goaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalllllllllllllllllllllllll de Belgicaaaaaaaaaaaa"quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:50 schreef Waaghals het volgende:
Ach ja bij foto's van Diego ben je al gauw geneigd om te denken aan 1986
Het is Maradona hoorquote:Op zaterdag 8 september 2007 00:54 schreef Thelonious het volgende:
En Maradonna had stevigere benen, en was in het geheel forser in 1986.
Ik heb die grotere foto ook gevonden met de foute spelling.quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:57 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Het is Maradona hoor
Gelukkig ben ik niet de enige die hier blundert vandaag
Dank u, ik voel me dan ook miskend door de juryquote:Op vrijdag 7 september 2007 23:55 schreef LongOne het volgende:
[..]
Zonde dat ie niet op het podium kwam, vond hem hilarisch!![]()
Mijn dagindeling is helaas veranderd, dus mocht Waaghals er niet zijn vanavond dan kan ik toch wel jureren. Pin me er alleen niet op vast, als ik om 20.30 nog niet gejureerd heb dan kan jij het doen Gordon.quote:Op zaterdag 8 september 2007 11:45 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik kan denk ik wel jureren vanavond.
Nee hoor, ik nietquote:Op zaterdag 8 september 2007 16:45 schreef Blawh het volgende:
Iemand problemen met een redelijk vroege uitslag rond 7 uur?
quote:-Gordon_Shumway-
-Millecamps: 'Franky! Pak de bal af, dan kunnen we gaan Caunteren.-
quote:-TheVulture-
-Belgie probeert massaal te voorkomen dat Maradonna Het Goede Doel vindt-
quote:-Thunderdiz-
-Opnames Talpa reclame verstoort door Maradona wannabe.-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Beschouw-
-Diego: "Dat lijntje snuif ik ook wel op"-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |