normaal niet, maar hij is 1 van de 24 selctie spelers die dat in 115 jaar sparta is geluktquote:Op vrijdag 7 september 2007 19:01 schreef Zjakkie het volgende:
Verder hoef je hem natuurlijk niet te kennen, maar het is opmerkelijk aangezien ie toch redelijk veel voor het Nederlandse voetbal betekend heeft.
En gebruikersnaam: een degradatie komt meestal niet voor op een erelijst
en de volgende poedelprijs die ik mag uitdelen is ook al bekend.quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:06 schreef BaajGuardian het volgende:
Sparta is toch een kutclub.
Alleen Ajax en heerenveen doen er toe, en heerenveen volg ik niet.
Ik voorzie poedels voor de toekomst en ik ben geen waarzegger. Ik moet toegeven dat er vaak een laf sfeertje hangt, maar een kutclub vind ik het zeker niet.quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:06 schreef BaajGuardian het volgende:
Sparta is toch een kutclub.
Ik zat erop te wachten.quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:09 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
en de volgende poedelprijs die ik mag uitdelen is ook al bekend.
ach, het 2e deel van z'n post is anders best grappigquote:Op vrijdag 7 september 2007 19:09 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Tenzij hij inziet dat hij niet grappig is en niet welkom, want dan plaatst ie niks meer.quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:09 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
net zoals vitessezuid bedoel jequote:Op vrijdag 7 september 2007 19:10 schreef Rumille het volgende:
[..]
Tenzij hij inziet dat hij niet grappig is en niet welkom, want dan plaatst ie niks meer.
zo'n jongen ga je toch missen...quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:12 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
net zoals vitessezuid bedoel je![]()
quote:-Gordon_Shumway -
-Feskens: 'Aaah, Ron Winter. Ja, jou ken ik wel.'-
quote:-Blawh-
-Feskens: 'Gecondoleerd met Ajax Aron, je bent er al keurig op gekleed zie ik.'-
quote:-Waaghals-
-"Hey Winter, doe ons een plezier en ga volgende zomer 2 maanden naar Australie ofzo"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-BaajGuardian -
-Een kleine hand is snel gevuld met pepernootten, aldus winter.-
Geen poedel!quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:17 schreef Blawh het volgende:
[..]
Al vrees ik voor vandaag toch weer een poedeltje, maar we zullen het zien.
Winter kijkt zo naar de grond, dat ik die van Blawh wel passend vond.quote:
Ik had het niet over jou Rumille, ik dacht aan mijn eigen voor de poedel voor het geval de jury sympathie had voor Ajax en zo'n onderschrift niet kon waarderen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:22 schreef Rumille het volgende:
Hij had het over mij.
quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:29 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik ben tenslotte een raskomiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |