Chagrijnig?quote:Op maandag 10 september 2007 19:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ben er ook. Maar moet dit offtopic gedoe nou? Als we willen weten dat je er bent, kunnen we ook in de Online Users lijst kijken.
heyquote:Op maandag 10 september 2007 19:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ben er ook. Maar moet dit offtopic gedoe nou? Als we willen weten dat je er bent, kunnen we ook in de Online Users lijst kijken.
Nee, maar het gebeurt meer en meer dat 1 of 2 of 3 volle paginas van een VfOc-topic offtopic bullshit zijn over hoe mooi iemand zn heg geknipt is of dat iemand zn vinger heeft gestoten en dat hij daarom niet kan jureren.quote:
Het hoeft toch niet allemaal zo zakelijk? Lekker gezellig zo.quote:Op maandag 10 september 2007 19:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nee, maar het gebeurt meer en meer dat 1 of 2 of 3 volle paginas van een VfOc-topic offtopic bullshit zijn over hoe mooi iemand zn heg geknipt is of dat iemand zn vinger heeft gestoten en dat hij daarom niet kan jureren.
Voor gezellig kom je maar naar Hoolsquote:Op maandag 10 september 2007 19:39 schreef Blawh het volgende:
[..]
Het hoeft toch niet allemaal zo zakelijk? Lekker gezellig zo.![]()
quote:thunderdiz
Hoofdwond speelt Gattuso parten. "Hoezo TWEE gele kaarten?!"
quote:Waaghals
Gattuso nog helemaal groggy van hoofdwond: "2 bier!"
quote:EnGCatjuh
"Ja, de wals dans je met z'n 2en ja. Dus hup, doe die kaart weg en dans met me!"
De opmaak is hier te vinden.quote:Luco
Trek eens aan mijn vingers
Ach ik heb toch weer 2 punten... 1 voor meedoen (al is het buiten mededinging) en de juryquote:Op maandag 10 september 2007 21:57 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ja, dat is de nieuwe tactiek. Dan kun je niet winnen
Ik vond het een lastige, zaten weinig uitschieters tussenquote:Op maandag 10 september 2007 22:04 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Goeie jury/ronde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |