Hehe misschien maar es proberen jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
DAMN!
Dus al jij het weer eens laat gaat maken ga je haar ook in de nacht bellen???
Ik doe in de nacht altijd een wedstrijd, een smsje sturen met "ik heb geen zin meer"
en dan kijken wie er als eerste een sms terug stuurd met "maar ik heb nog veel minder zin!"
p.s
wat ook leuk om om mensen elkaar te laten bellen via: www.bondd.nl
Via deze site kan je gratis bellen, maar i.p.v. je eigen nummer opgeven,
geef je die van een vriend op, en ander andere nummer ook een nummer van een vriend ..
Lachen man, zien ze beide in hun scherm staan dat ze worden gebeld![]()
"ej man alles goed"?
uh ja .. maar waarom bel je?
"ik bel niet, jij beld!"
echt niet, jij beld, wat mot je nou om 05:00??
"nee jij beld mij hoor!"
![]()
maar ik moest om 8:00 werkenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:25 schreef WhiteLightning het volgende:
mja dronken vrouwen hebben zin in maar 1 ding !!
![]()
Dat had ik vorige week vrijdagquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:37 schreef SEMTEX het volgende:
Gisteren en eergisteren twee keer eerder naar huis gestuurd, zo rustig was het.
mja prioriteiten stellen hoor!quote:
Already taken care ofquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:38 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dat had ik vorige week vrijdagZou het helemaal niet erg vinden vandaag weer wat eerder te gaan..
Zo af en toe slapen is ook belangrijkquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja prioriteiten stellen hoor!
kan ik solliciteren , lijkt me ideaalquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:37 schreef SEMTEX het volgende:
Gisteren en eergisteren twee keer eerder naar huis gestuurd, zo rustig was het.
mja, misschien had ze wel zin op langs te komen bij jequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:42 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Zo af en toe slapen is ook belangrijk![]()
mogguh!quote:
Vandaag wil ik wel weer de hele dag werken. Ik moet ergens m'n fotografiemeuk van betalenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:38 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dat had ik vorige week vrijdagZou het helemaal niet erg vinden vandaag weer wat eerder te gaan..
wij hebben vandaag inventarisatie. en voor het eerst via SAP.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:47 schreef Dylanesque het volgende:
Ik heb nog geen werk gehad in 3 kwartier![]()
Leve de vrijdag
Ik ben er klaar voor.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mogguh!
klaar voor het weekend ?
nou ok , om de dag mee te beginnen dan!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:51 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ik ben er klaar voor.
Wat voor foto's gaan we deze dag opzoeken?![]()
tuurlijk, dit is het slackers topicquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:59 schreef Sgele het volgende:
genoeg te doen, alleen geen zin...telt dat ook?
Ah, het is Booth-babe-Friday natuurlijk!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ok , om de dag mee te beginnen dan!
dylanesque, dat je moet scrollen is nu de schuld van DeToXiC heh
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:08 schreef Big_Boss_Man het volgende:
anders kom ik gewoon iedere vrijdag effe melden dat ik iedere vrijdag vrij heb
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:08 schreef Big_Boss_Man het volgende:
anders kom ik gewoon iedere vrijdag effe melden dat ik iedere vrijdag vrij heb
Ik ken het... knap irritant af en toe!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:10 schreef Big_Boss_Man het volgende:
ik moet wel van maandag tot en met donderdag om 7:09 in de trein zitten
Dan zit ik in de auto...en ik moet van ma. t/m vr. ...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:10 schreef Big_Boss_Man het volgende:
ik moet wel van maandag tot en met donderdag om 7:09 in de trein zitten
vinger gymnastiekquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:03 schreef Dylanesque het volgende:
Potdomme stelletje scrolldwingers
nou wij proberen je ook alleen maar fit te houden, wordt het weer niet op prijs gesteldquote:
joh ik heb helemaal geen vingergymnastiek nodig hierquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou wij proberen je ook alleen maar fit te houden, wordt het weer niet op prijs gesteld
Een beetje training kan inderdaad nooit kwaadquote:
tis wel weer verleidelijk om weer een plaatje te posten heh ?quote:
Go for it, het is toch vrijdag. Kan wel wat ontspanning gebruiken!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tis wel weer verleidelijk om weer een plaatje te posten heh ?
Productief dagjequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:42 schreef scarefreak het volgende:
Vrijdag... van de 30 zijn er maar 9 aanwezig...
En nu heeft iemand net 5 euro gevonden, een taart voor gekocht, dus wij gaan zo eerst maar even vieren dat het vrijdag is
nou ok dan, dylanesque ligt toch te maffenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:42 schreef Nineleven het volgende:
[..]
Go for it, het is toch vrijdag. Kan wel wat ontspanning gebruiken!![]()
Die vraag wordt iedere week gesteldquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:45 schreef Trancefreak86 het volgende:
kan iedereen ook zeggen wat voor wek hij/zij doet? Ik werk bij Van Oord als research Engineer bijvoorbeeld......
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ok dan, dylanesque ligt toch te maffen
[afbeelding]
Helemaal niet!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
[afbeelding]
Antwoord je 'm ook iedere week?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Die vraag wordt iedere week gesteld
en wat vinden die ervan?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:48 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Helemaal niet!
Ik waardeer het wel allemaal hoor, maar ik zit hier tussen de vrouwen![]()
nou dan ben jij de uitgelezen persoon om ons van fotos te voorzienquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:48 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Helemaal niet!
Ik waardeer het wel allemaal hoor, maar ik zit hier tussen de vrouwen![]()
Hmm googelen op mooie vrouwen valt denk ik meer op dan af en toe over eentje heenscrollenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou dan ben jij de uitgelezen persoon om ons van fotos te voorzien
nee ik doelde meer op die fotofunctie op je telefoon. we willen niet alleen maar herten zienquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:52 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Hmm googelen op mooie vrouwen valt denk ik meer op dan af en toe over eentje heenscrollen![]()
Ik gok dat we rond een uurtje of drie de dartpijltjes wel weer tevoorschijn halenquote:
Haha geloof me, je wil wel alleen maar herten zienquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee ik doelde meer op die fotofunctie op je telefoon. we willen niet alleen maar herten zien
is het zo triest gesteld ?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:54 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Haha geloof me, je wil wel alleen maar herten zien![]()
Dat is nooit verkeerdquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nee ik overdrijf, paar hele leuke vrouwen, maar die ga ik niet sneaky fotograferen natuurlijkquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
is het zo triest gesteld ?
wie heeft het over sneaky fotograferen. ik wil wel heldere fotos natuurlijkquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:59 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nee ik overdrijf, paar hele leuke vrouwen, maar die ga ik niet sneaky fotograferen natuurlijk
Misschien kan ik andere foto's maken voor je? Eendjes? Lunchende ambtenaren in parkjes? Zwervers in het gras? Skatende hangjeugd? Festivaltenten op het Malieveld? Of blijf je gewoon mooie dames posten
sneaky zal vast wel helder kunnenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wie heeft het over sneaky fotograferen. ik wil wel heldere fotos natuurlijk
maar als jij niets post moet ik het maar doen heh.
Doe maar gewoon full frontalsquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wie heeft het over sneaky fotograferen. ik wil wel heldere fotos natuurlijk
maar als jij niets post moet ik het maar doen heh.
Precies wat ik probeer te vermijdenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:05 schreef DeToXiC het volgende:
*SCROLL*
mijn collega achter me zei: "Zozo!!"
ik had hem bij het F5'en even 'full frontal' en die tetten zijn nogal eye-catchers hè..quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:10 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Precies wat ik probeer te vermijden
absoluutquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:13 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
ik had hem bij het F5'en even 'full frontal' en die tetten zijn nogal eye-catchers hè..![]()
en die link is ?!??quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:02 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
sneaky zal vast wel helder kunnen
maar nu ik er over nadenk, we staan hier ook allemaal in een smoelenboek![]()
mja ik vind eht wel saai zonder hoor. ik hou het nog spannendquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:13 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
absoluut![]()
Ik vind persoonlijk dat dit topic gewoon SFW moet blijven
Sorry!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:13 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
ik had hem bij het F5'en even 'full frontal' en die tetten zijn nogal eye-catchers hè..![]()
hallo goeiemorgenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mogguh!
klaar voor het weekend ?
ja uuh ik moet ff kijken of ik wat ken vindenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:54 schreef WhiteLightning het volgende:
en trouwens DavyE waar zit je, en je fotos
we zaten op je te wachten. en dylanesque natuurlijk op je fotosquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:17 schreef DavyE het volgende:
[..]
hallo goeiemorgen![]()
jullie zijn alweer druk bezig![]()
Ok, ok.. maar we zitten niet in B&H hequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:21 schreef DeToXiC het volgende:
Het moet wel SFW blijven...Maar zolang ze kleren aanhebben/houden vind ik het SFW...
Nou ik met heel wat teleurstellen. Echt maar dan ook echt geen lekker wijf op de gang.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
we zaten op je te wachten. en dylanesque natuurlijk op je fotos![]()
ik geloof er nix vanquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:21 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
..alleen op het intranet beschikbaar![]()
Mét kamer- en telefoonnummerquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:25 schreef DavyE het volgende:
[..]
smoelenboek he daar staan toch wel leuke vrouwen in?![]()
en als jij nou toevallig een usb stickie verliestquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:26 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
nee echt waar, ministerie enzo, hartstikke geheim![]()
aight zoek eens een leuke uit. wij kunnen toch niet zien wie het laat staan ik zou haar nooit herkennenquote:
ah ministeries, waar usb sticks zoek raken zeg maarquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:26 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
nee echt waar, ministerie enzo, hartstikke geheim![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |