NAMEN graag en niet wijzen, en hoe duur ik wil neuquhquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Tragisch dat we aan deel 2 zijn toegekomen en nog géén van de prominente COShoeren zich heeft laten zien.
Yvonne vroeg zich hier [DGK] COS-Discussietopic: How to make things better. al af of het niet handiger was man en paard te noemen. Verderop schrijft ze het daar verder over te willen hebben als ze van haar weekend terug is.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:59 schreef itsme het volgende:
Het is toch van de zotte dat het eigenlijk om een handvol mensen gaat?
Hmm Ik heb er nog wel een waar ik me dood aan erger.![]()
Oke dan. Had ik gemist.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Yvonne vroeg zich hier [DGK] COS-Discussietopic: How to make things better. al af of het niet handiger was man en paard te noemen. Verderop schrijft ze het daar verder over te willen hebben als ze van haar weekend terug is.
Hoe graag wordt er eigenlijk naar geluisterd? Ik als COSposter begin me nu toch wel aangesproken te voelen ook al voel ik me kliekloos en dat houd ik ook graag zo maar dit terzijde. Als ik als COS-ser lees dat ik en velen met mij propjosti's zijn. Hoe constructief is het dan nog?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij is er al maanden een heleboel loos in de COS, daar is immers zojuist een heel topic over volgepost: [DGK] COS-Discussietopic: How to make things better.
Maar speciaal om al die mensen toch nog een kans te geven hun visie op de zaak te geven, en we graag van hen horen hoe zij denken dat de COS kwalitatief wel verbeterd kan worden is er een # 2 geopend, waar ze alsnog kunnen melden wat zij denken dat er mis is in de COS en hoe zij denken dat dat verbeterd kan worden:
[DGK] COS Discussietopic #2
Ik zie jou, en een aantal andere users, als kliekloos, maar ik denk niet dat dat er wat toe doet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Hoe graag wordt er eigenlijk naar geluisterd? Ik als COSposter begin me nu toch wel aangesproken te voelen ook al voel ik me kliekloos en dat houd ik ook graag zo maar dit terzijde. Als ik als COS-ser lees dat ik en velen met mij propjosti's zijn. Hoe constructief is het dan nog?![]()
Ook zonder streams is het simpel zat om on-topic te blijven in de COS... zeker als de COS door anderen een beetje leesbaar wordt gehoudenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:29 schreef 2live het volgende:
Ik snap er geen k*t meer van....
De COS is bedoeld voor commentaren op streams. Er zijn mensen die geen streams hebben dus dan is het handig als er ook gepost wordt wat er te zien is.[Heb je wel eens 3 x hetzelfde natuurlijk]
Degenen zonder streams kunnen dan toch commentaar geven, wel zo gezellig.
Vervolgens ontstaat er een discussie maar dat mag niet te lang doorgaan want dan ben je ondertussen off-topic.
Wat is nu dan wel de bedoeling?
Een discussie over de bewoners en wat ze doen is natuurlijk niet offtopic. Zelfs dingen over de regie zijn nooit bestempelt over offtopic. Dus die dingen mag je gewoon zeggen en posten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:29 schreef 2live het volgende:
De COS is bedoeld voor commentaren op streams. Er zijn mensen die geen streams hebben dus dan is het handig als er ook gepost wordt wat er te zien is.[Heb je wel eens 3 x hetzelfde natuurlijk]
Vervolgens ontstaat er een discussie maar dat mag niet te lang doorgaan want dan ben je ondertussen off-topic.
Dat.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:29 schreef 2live het volgende:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:35 schreef Veulen het volgende:
[..]
Een discussie over de bewoners en wat ze doen is natuurlijk niet offtopic. Zelfs dingen over de regie zijn nooit bestempelt over offtopic. Dus die dingen mag je gewoon zeggen en posten.
Echter zijn er discussies die zo lang duren en 10 duizend zijtakken vormen en dan uiteindelijk niet echt meer offtopic zijn. Die zijtakken moeten dan ergens anders heen. Dit is nooit echt een probleem geweest. Iedereen wist wel ongeveer tot hoever ze konden gaan. In de zeldzame gevallen dat het echt door etterde was er wel een mod die streng doch beslist opmerkte dat het ergens anders verder moest.
Voorbeelden hiervan zijn bv kaarten acties en de populariteitspoll. Beetje helder?
Klopt. En die komt sterker dan ooit tot uiting in posts als deze in dit screenshot:quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat.
En
Ik heb meegelezen maar tot nu toe geen behoefte gevoeld te reageren, omdat ik het eerlijk gezegd allemaal een beetje much ado 'bout nothing vind.
Soms krijg ik het gevoel dat er een soort onderhuidse populariteitscontest onder de COSsers (old & new) plaatsvindt.
Ehm... niet om het een of ander, maar heb je wel eens goed naar de posts van die zelfverklaarde psycholoog gekeken en de onderhuidse sneren naar users er in gezien??quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat.
En
Ik heb meegelezen maar tot nu toe geen behoefte gevoeld te reageren, omdat ik het eerlijk gezegd allemaal een beetje much ado 'bout nothing vind.
Soms krijg ik het gevoel dat er een soort onderhuidse populariteitscontest onder de COSsers (old & new) plaatsvindt.
Uiteindelijk weten we allemaal wat er gebeurt als je 10 of meer al dan niet willekeurige types bij elkaar in één ruimte zet. Na verloop van tijd gaan ze zich aan elkaar ergeren en slaat de vlam in de pan. Zie BB1,2,3,4,5,6, HBB en DGK. In de COS is dat niet anders dus....quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat.
En
En het verschil met de OP van het vorige topic is??quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:48 schreef APK het volgende:
Goeie OP.![]()
En eindelijk de knuppel in het hoenderhok.
....is het een normaal iets en iets wat onvermijdelijk is?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:43 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Uiteindelijk weten we allemaal wat er gebeurt als je 10 of meer al dan niet willekeurige types bij elkaar in één ruimte zet. Na verloop van tijd gaan ze zich aan elkaar ergeren en slaat de vlam in de pan. Zie BB1,2,3,4,5,6, HBB en DGK. In de COS is dat niet anders dus....
Yep! Clever! Met dit verschil dat we hier niet 24 uur per dag in de gaten worden gehouden en er niet altijd ad-hoc gereageerd kan worden.... en daar zit hem de kneep denk ik...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:49 schreef noekje het volgende:
[..]
....is het een normaal iets en iets wat onvermijdelijk is?![]()
Uiteraard is het onvermijdelijk, maar kan iemand me dan in godsnaam uitleggen waarom er tegenwoordig 10 COSsen per dag volgebaggerd moeten worden met voornamelijk klachten dat er geen ruk gebeurt in de villa.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:49 schreef noekje het volgende:
[..]
....is het een normaal iets en iets wat onvermijdelijk is?![]()
Alleen jammer dat niet alle hoenders hierheen durven te komen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:48 schreef APK het volgende:
En eindelijk de knuppel in het hoenderhok.
Ik denk dat het een beetje terug te voeren is naar het moment dat mensen begonnen af te haken omdat de streams betaald gingen worden. Hoop vaste posters voelen zich daardoor niet meer "als een vis in het water in de COS" en trekken zich terug. Een aantal echte fanatiekelingen houd wel streams en krijgt daardoor de vrijheid die ze daarvoor niet hadden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:40 schreef 2live het volgende:
Dit wel. Maar ik kan er dan toch niet de vinger opleggen waar het dan wel mis is gegaan.
Ik volg dit topic al vanaf het begin, maar is alle onvrede terug te voeren op een paar users?
Of spelen er nog meer dingen die ik dan niet gemerkt heb.
Ik zie heus wel dat de COS absoluut niet hetzelfde is als een tijd terug.
We hebben een soort streamlocks nodig? Ga er maar aan staan, DEV!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:50 schreef Mike1964 het volgende:
Yep! Clever! Met dit verschil dat we hier niet 24 uur per dag in de gaten worden gehouden en er niet altijd ad-hoc gereageerd kan worden.... en daar zit hem de kneep denk ik...
Ik respecteer het feit dat je dyslectisch bent en ik hou er in principe niet van om over taalfouten te zeuren, maar wil je alsjeblieft nooit meer "zweer" schrijven waar je sfeer bedoelt? Dat doet gewoon pijn aan mijn ogen...quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
We hebben een soort streamlocks nodig? Ga er maar aan staan, DEV!
Ik zal proberen het te onthoudenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:57 schreef Mike1964 het volgende:
Ik respecteer het feit dat je dyslectisch bent en ik hou er in principe niet van om over taalfouten te zeuren, maar wil je alsjeblieft nooit meer "zweer" schrijven waar je sfeer bedoelt? Dat doet gewoon pijn aan mijn ogen...![]()
Dit is mij ook meermaals overkomen. Je kunt het goed met iemand vinden. Je bent je van geen kwaad bewust, je schrijft iets, en ineens staat er een clubje om de geadresseerde heen alsof je een aanval hebt gepleegd.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:54 schreef itsme het volgende:
Het is bij mij niet echt het off topic gedoe waar het om draait.
Wat mij op een gegeven moment opviel was dat er een kliekje was ontstaan.
Voorbeeld:
Ik ging altijd goed met Blomst om. Iemand schreef dat de grote groene letters op haar screenshots niet mooi waren (en dat beaamde ik) en gelijk kwamen er berichtjes, Niets van aantrekken, je screenshots zijn prachtig.
Toen ik daar verontwaardigt op reageerde, waarom het nodig gevonden werd om voor Blomst op te komen, net alsof we haar aanvielen kreeg ik al snel een doodsverwensing aan mijn sloffen van iemand waar ik niet eens mee in disucssie was. Maar die ook weer voor zijn ega? vriendje op kwam.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:59 schreef blomst het volgende:
als een poster je niet aanstaat reageer er dan niet op.
je kan het ook als een zweer zien die op knappen staatquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:57 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik respecteer het feit dat je dyslectisch bent en ik hou er in principe niet van om over taalfouten te zeuren, maar wil je alsjeblieft nooit meer "zweer" schrijven waar je sfeer bedoelt? Dat doet gewoon pijn aan mijn ogen...![]()
Doet nog meer pijn aan mijn ogen en is bovendien een goor gezicht...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:01 schreef blomst het volgende:
[..]
je kan het ook als een zweer zien die op knappen staat
Ik heb gewoon schijt aan kliekjes, verdiep me er ook niet in. Ik kan me voorstellen als mensen veel op hetzelfde tijdstip posten dat je meer een soort van 'band' krijgt met elkaar. Ik lees de SC ook, en daarin merk ik ook welke users het heel goed met elkaar kunnen vinden. Dat zal in de COS niet anders zijn. Het is jammer als mensen zich daardoor buiten gesloten voelen. Ik snap dan niet waarom dat in de COS wel zo is en in de SC niet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:54 schreef itsme het volgende:
Het is bij mij niet echt het off topic gedoe waar het om draait.
Wat mij op een gegeven moment opviel was dat er een kliekje was ontstaan.
Voorbeeld:
Ik ging altijd goed met Blomst om. Iemand schreef dat de grote groene letters op haar screenshots niet mooi waren (en dat beaamde ik) en gelijk kwamen er berichtjes, Niets van aantrekken, je screenshots zijn prachtig.
Toen ik daar verontwaardigt op reageerde, waarom het nodig gevonden werd om voor Blomst op te komen, net alsof we haar aanvielen kreeg ik al snel een doodsverwensing aan mijn sloffen van iemand waar ik niet eens mee in disucssie was. Maar die ook weer voor zijn ega? vriendje op kwam.
Of het door het pmen komt ? Geen idee.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Dit is mij ook meermaals overkomen. Je kunt het goed met iemand vinden. Je bent je van geen kwaad bewust, je schrijft iets, en ineens staat er een clubje om de geadresseerde heen alsof je een aanval hebt gepleegd.
Ik wijt het aan het vele PM'men. Ik heb meermaals gezien hoe mensen werden opgeroepen hun PM te activeren als ze dat nog niet hadden gedaan. Je kunt je dan in een COS afvragen waarom - wordt er per PM nog meer over de streams geschreven? Dat lijkt me niet.
Ik ben niet de ideale user om dit uit te leggen want ik ben er bijna niet meer omdat ik dgk gewoon niet meer zo leuk vind en dus ook minder op de COS kom dan. Een COS vol met,' er is geen hol meer te beleven,' zie je mij dus ook niet vullen. Niet interessant is gewoon op het kruisje klikken voor mij.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Uiteraard is het onvermijdelijk, maar kan iemand me dan in godsnaam uitleggen waarom er tegenwoordig 10 COSsen per dag volgebaggerd moeten worden met voornamelijk klachten dat er geen ruk gebeurt in de villa.
De eerste maanden ging er gemiddeld een COS per dag doorheen en als het echt spannend was misschien wel 2... en daar kon ook best eens een off-topic grapje in gemaakt worden.
Ik had ook het gevoel dat ik een band had met de Cossers. Maar blijbaar heerste er toen al zo een sfeer dat het nodig gevonden werd om maar bij de geringste aanleiding voor iemand op te komen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:04 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik heb gewoon schijt aan kliekjes, verdiep me er ook niet in. Ik kan me voorstellen als mensen veel op hetzelfde tijdstip posten dat je meer een soort van 'band' krijgt met elkaar. Ik lees de SC ook, en daarin merk ik ook welke users het heel goed met elkaar kunnen vinden. Dat zal in de COS niet anders zijn. Het is jammer als mensen zich daardoor buiten gesloten voelen. Ik snap dan niet waarom dat in de COS wel zo is en in de SC niet.
Juist door weg te blijven wordt het steeds meer Wij en Zij.
Het is precies deze houding die het zo moeilijk maakt je niet van hautaine spelletjes met je partner plus beequeen te verdenken in de COS.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:50 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
dat heb jij goed gezien. Ik zit hier niet voor een discussie om mijn ego te strelen en te vertellen hoe gelijk ik heb. Ik zit hier voor mijn ontspanning en voor de rest hou ik blijkbaar mensen instand, die hier tot diep in de nacht kunnen zeiken over sex en aanverwanten (ik moet om 5.30 uur op) trek jij maar jouw conclusie
Ik heb geen achterban. Nadat ik stopte met het posten in de COS, kwam ik er hier pas achter dat er meer mensen waren die zich niet meer thuisvoelen in de COS.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:02 schreef ericahysterica het volgende:
beste disana ik ben een individu niet gelinkt aan BQ of dr dus ben ik verantwoordelijk voor mijn inbreng hier, Ik erger mij al weken aan dat rigide en paranoide gezeik van een aantal mensen./ FOK heeft heel veel onderwerpen. En als jij het werkelijk als welbespraakte wilt spelen dan kom je in de DGK COS boven het maaiveld uit........maar op mij maak je geen indruk........trek je conclusies.
De komende tijd wens ik mij gaarne te amuseren op de Cos en wat jouw achterban er van vindt zal mij worst wezen,. Het ga je goed dag Disana
Het probleem is dat de mensen om wie het gaat niet mee (willen) posten. Wellicht zou het helpen als jij een oproepje daartoe doet?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:17 schreef yvonne het volgende:
Dialoog? We lezen mee en laten jullie praten oké?
Als mensen aangeven dat ze door jou manier van cossen zich niet meer welkom voelen waar ze dat gevoel eerder nooit hadden, denk je dan niet dat het tijd wordt een béétje aan te passen? Ik ga niet via pm discussieren, omdat dit topic daarvoor is. En ook om het een open discussie te houden. Ik vind het heel jammer dat je op zo'n vijandige manier de discussie ingaat.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:10 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
mierenneuken is ook een vak,,btw ik durf als nietvolger met eenieder de discussie aan. De vraag is echter of ik dat wel wil. ik wil lekker streamen en cossen en voor de rest maakt het mij geen fuck uit wat anderen vinden wat ik zou moeten om hun pulletje te passen. Sterker nog ik ben er helemaal klaar mee. Het bewijs van het bondje en de rigiditeit blijkt allang ik heb nog steeds geen post....
Ik heb nooit zoveel woorden voor onverklaarbare veroordeling en vijandigheid. Je zou jezelf kunnen afvragen waar die vandaan komt, zoals ik al schreef.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:16 schreef ericahysterica het volgende:
ik ben zeer geschoffeerd door jouw vriendjes en vriendinnetjes,,,,,is ook niet erg.......maar het feit dat jij mij in een zin benoemt met mijn partner zegt mij genoeg,,,,,,,,mijn idee over cos en reageren heb ik nu geventileerd en hier hou ik het ook bij. Ik heb het ooit voor jou opgenomen disana maar ja......na 2 maanden is dat blijkbaar ook historie ...... doe je ding zowiezo voor 100% en laat mensen die zich gewoon ook willen amuseren gewoon met rust....
Ik post al tijden in DGK, maar snap ook geen biet meer van de Cos... namen en afkortingen? dan moet het als "nieuweling" helemaal lastig zijn.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:36 schreef coldstar het volgende:
Ik heb de moeite genomen hier een stukje terug te lezen. Ik bezoek de site van Fok (DGK) nog niet zo heel erg lang. Sinds kort reageer ik zo af en toe ook nog wel eens. Kennelijk zijn er toch heel veel mensen die niet door hebben hoe moeilijk het soms is om als nieuweling er tussen te komen. Afkortingen, cryptische omschrijvingen waarvan je denk ?????????. Kortom, er is niets mis met mensen die goed met elkaar om kunnen gaan op een site, maar probeer hierdoor andere niet uit te sluiten. Dat neemt niet weg dat je hiervoor iemand moet gaan uitschelden of wat dan ook.
Ik heb een paar maanden in de COS gepost, maar ook ik moet nog wel eens twee keer nadenken voor ik weet waar men het over heeftquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:36 schreef coldstar het volgende:
Ik heb de moeite genomen hier een stukje terug te lezen. Ik bezoek de site van Fok (DGK) nog niet zo heel erg lang. Sinds kort reageer ik zo af en toe ook nog wel eens. Kennelijk zijn er toch heel veel mensen die niet door hebben hoe moeilijk het soms is om als nieuweling er tussen te komen. Afkortingen, cryptische omschrijvingen waarvan je denk ?????????. Kortom, er is niets mis met mensen die goed met elkaar om kunnen gaan op een site, maar probeer hierdoor andere niet uit te sluiten. Dat neemt niet weg dat je hiervoor iemand moet gaan uitschelden of wat dan ook.
nou, die josé heb ik compleet gemist hoor..quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:43 schreef Copycat het volgende:
Valt toch wel mee?
Amanda is Amandel, Del of Manny, Nadia Naat of Nada, Dennis Nix of Dennix, Lieke Slieko, Jaap Jaapio (?) en Brian Brain en Parabrotha. En dan heb je nog Sletty (Netty) en Jose (Palma) .
Mis ik er zoveel of ben ik te ingeburgerd?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:42 schreef Py het volgende:
Eigenlijk is dit de COCOS
Absoluut. Maar werderom moet ik bekennen dat ik niet echt merk dat dat niet kan.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:44 schreef Disana het volgende:
Wat mij betreft moet je gewoon kunnen vragen wat iets betekent.
zover was ik ook al, mis wel kabuoter-kikker in je rijtjequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:43 schreef Copycat het volgende:
Valt toch wel mee?
Amanda is Amandel, Del of Manny, Nadia Naat of Nada, Dennis Nix of Dennix, Lieke Slieko, Jaap Jaapio (?) en Brian Brain en Parabrotha. En dan heb je nog Sletty (Netty) en Jose (Palma) .
Mis ik er zoveel of ben ik te ingeburgerd?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:17 schreef yvonne het volgende:
Dialoog? We lezen mee en laten jullie praten oké?
Je blijft aan het bekennenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Absoluut. Maar werderom moet ik bekennen dat ik niet echt merk dat dat niet kan.
de [COC] commentaar op COSquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:42 schreef Py het volgende:
Eigenlijk is dit de COCOS
José is blijkbaar de echte naam van Palma. Vandaar.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:45 schreef debuurvrouw het volgende:
nou, die josé heb ik compleet gemist hoor..
van een boel dingen kan ik het uiteindelijk wel herleiden. maar Waarom?
het hoeft heus niet heel objectief, maar dit is wel heel gekleurd allemaal. en als iedereen slet of dom of niks is. why bother?
Wacht rustig en lief op antwoordquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Lieverd
![]()
Mag ik dan nu wel man en paard noemen, of moet ik wachten tot maandag![]()
Bekennen, voelen en ervaren. En dan moet ik niet eens ongesteld wordenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:48 schreef Disana het volgende:
Je blijft aan het bekennen![]()
Wat mij betreft: in de COS hangt er teveel een sfeer van 'dat stond in de vorige COS' en dat soort opmerkingen dat maakt dat je je dom en buitengesloten kunt voelen. Niet dat ík me zo voel, maar het is niet erg sociaal.
Ik herken dat wel maar als jij of een ander de moeite neemt om COSsen vol te zetten met echt commentaar op de streams over bijv. het vertek van Natasia...en dat lees je in 2 of 3 COSsen en er komt iemand binnen die meteen de vraag stelt of Natasia weg gaat of is dan kun je niet echt serieus meer blijven, laat staan sociaal.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat mij betreft: in de COS hangt er teveel een sfeer van 'dat stond in de vorige COS' en dat soort opmerkingen dat maakt dat je je dom en buitengesloten kunt voelen. Niet dat ík me zo voel, maar het is niet erg sociaal.
Daar zijn we al mee bezig!quote:
Ik voel je helemaalquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bekennen, voelen en ervaren. En dan moet ik niet eens ongesteld worden.
Het is natuurlijk net zo makkelijk om even kort te antwoorden als te schrijven dat je het in de vorige cos terug kan lezen. Als het vijf posts daarvoor drie keer is gezegd (bij wijze van), is het een ander verhaal.
Voel je me?![]()
dat Paard heet Fries toch?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:53 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wacht rustig en lief op antwoord![]()
Jij zou dat dan juist moeten snappen gezien je ervaring in de cos.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:54 schreef Jerruh het volgende:
ik ben geen fervent COS-er maar ik lukrte wel graag in het topic, gewoon vanwege de leuke feitjes en de ad-rem nieuwsberichtjes over wat er in het huis gebeurde. ik heb toen de poging gewaagd om er eens een reactie op te geven in COS en werd toen vrij hard afgeblaft door BQ, want het was offtopic en ik COs'te niet. Ik snapte daar werkelijk niks van... Sindsdien heb ik het maar weer bij lurken gehouden, niet omdat ik me snel uit het veld laat slaan maar omdat ik het gezellig wilde houden voor mij. Ik snap dan ook niet sommige reacties in dit topic en de SC waarin de ene sneer naar de andere wordt gegeven. Kan mij iemand uitleggen wat het nut ervan is en waarom dat nodig is in een topic waar juist mensen bij elkaar komen met gemeenschappelijke interesses en een beetje lol!?
Ik geloof dat iedereen al man en paard aan het noemen is,quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Lieverd
![]()
Mag ik dan nu wel man en paard noemen, of moet ik wachten tot maandag![]()
quote:
weet jij wat echte vragen zijn,,,,,,,? neuh vast niet.....dat jij een overde topkutwijf bent weet ik natuurlijk niet ..........zou kunnen. wat ik wel weet dat ik het gehad heb met dat gezeik en die stemmingmakerij. ga iets doen met je leven ......wat je dacht je van vrijwilligerswerk ofzo......quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb nooit zoveel woorden voor onverklaarbare veroordeling en vijandigheid. Je zou jezelf kunnen afvragen waar die vandaan komt, zoals ik al schreef.
Hoe komt het dat mensen met jouw vooroordelen (werkenden - nietwerkenden, vriendjes en vriendinnetjes, mensen die anderen niet met rust laten) nu de COS bevolken zonder veel respect voor hoe je met elkaar omgaat in een gemeenschappelijke ruimte.
Hoe komt het dat een fervente COSser als ik de COS verlaat en nu zelfs voor 'over de top kutwijf' word uitgemaakt als ik er wel post.
Het lijkt mij dat dat de echte vragen zijn... en dat jij wel een paar antwoorden zou weten.
omdat het toch werkelijk niet normaal is dat een klein aantal users jou weerhouden van posten?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:54 schreef Jerruh het volgende:
ik ben geen fervent COS-er maar ik lukrte wel graag in het topic, gewoon vanwege de leuke feitjes en de ad-rem nieuwsberichtjes over wat er in het huis gebeurde. ik heb toen de poging gewaagd om er eens een reactie op te geven in COS en werd toen vrij hard afgeblaft door BQ, want het was offtopic en ik COs'te niet. Ik snapte daar werkelijk niks van... Sindsdien heb ik het maar weer bij lurken gehouden, niet omdat ik me snel uit het veld laat slaan maar omdat ik het gezellig wilde houden voor mij. Ik snap dan ook niet sommige reacties in dit topic en de SC waarin de ene sneer naar de andere wordt gegeven. Kan mij iemand uitleggen wat het nut ervan is en waarom dat nodig is in een topic waar juist mensen bij elkaar komen met gemeenschappelijke interesses en een beetje lol!?
hehe nou ik snap het dus niet. ik kan soms irritaties wel begrijpen, als je moeite doet om een mooie post te maken met daarin de nieuwste streams en men drie dagen later, zonder dat gelezen te hebben vraagt wat er is gebeurd. aan de andere kant: andere users geven die erkenning jou wel en uiteindelijk draait het er toch om dat we elkaar allemaal een stukje informatie kunnen verschaffen omtrend de streams. het lijkt mij dat het nooit de bedoeling kan zijn dat je newbies of oldbies die ook maar de minste beweging richting een ander onderwerp moet afsnauwen of katten. loosen it up!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:59 schreef itsme het volgende:
[..]
Jij zou dat dan juist moeten snappen gezien je ervaring in de cos.
Welkom trouwens als poster![]()
Op dit moment overheersen een paar users in de cos en de manier hoe dat gaat is niet verwelkomend en prettig voor best wel veel oldbies en newbies, en laten we de middlebies niet vergeten.![]()
Plus de humor is weg.![]()
linkje?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Ik maak zo nu en dan best goeie grappen.
Jerruh.
Ik was aan het strijkenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:53 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wacht rustig en lief op antwoord![]()
Dit is nou recies wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Je vergeet KZ, die is ook best liefquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:03 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hehe nou ik snap het dus niet. ik kan soms irritaties wel begrijpen, als je moeite doet om een mooie post te maken met daarin de nieuwste streams en men drie dagen later, zonder dat gelezen te hebben vraagt wat er is gebeurd. aan de andere kant: andere users geven die erkenning jou wel en uiteindelijk draait het er toch om dat we elkaar allemaal een stukje informatie kunnen verschaffen omtrend de streams. het lijkt mij dat het nooit de bedoeling kan zijn dat je newbies of oldbies die ook maar de minste beweging richting een ander onderwerp moet afsnauwen of katten. loosen it up!.
hulde overigens voor de mensen die hieronder gewoon relaxed en rustig blijven en een kleinje voor CC en Yv.
kijk daar heb je het, de knuffelhomo komt langs en het wordt klef! BQ, zeg er wat van!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je vergeet KZ, die is ook best lief
Ow, nu zijn de rapen gaar!!!
Iedereen is lief!!!!!
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Iedereen is lief!!!!!
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:02 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
weet jij wat echte vragen zijn,,,,,,,? neuh vast niet.....dat jij een overde topkutwijf bent weet ik natuurlijk niet ..........zou kunnen. wat ik wel weet dat ik het gehad heb met dat gezeik en die stemmingmakerij. ga iets doen met je leven ......wat je dacht je van vrijwilligerswerk ofzo......
Het is gewoon vervelend als je net een COS binnenvalt, ik vind het altijd heel lief als iemand even een heel kort adequaat antwoord geeft.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:04 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dit is nou recies wat ik bedoel.
ga jij nou maar iemand van zijn lexus squirten, dan kan er nagedacht worden over een kort en adquaat antwoord op dit probleemquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het is gewoon vervelend als je net een COS binnenvalt, ik vind het altijd heel lief als iemand even een heel kort adequaat antwoord geeft.
och lief is een groot woordquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Iedereen is lief!!!!!
ik begrijp de irritaties best het betreft hier een machtstrijd ogenschijnlijk( waar ik niet aan deel wens te nemen) Allleen al de begrippen als old en newbiesquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:03 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hehe nou ik snap het dus niet. ik kan soms irritaties wel begrijpen, als je moeite doet om een mooie post te maken met daarin de nieuwste streams en men drie dagen later, zonder dat gelezen te hebben vraagt wat er is gebeurd. aan de andere kant: andere users geven die erkenning jou wel en uiteindelijk draait het er toch om dat we elkaar allemaal een stukje informatie kunnen verschaffen omtrend de streams. het lijkt mij dat het nooit de bedoeling kan zijn dat je newbies of oldbies die ook maar de minste beweging richting een ander onderwerp moet afsnauwen of katten. loosen it up!.
hulde overigens voor de mensen die hieronder gewoon relaxed en rustig blijven en een kleinje voor CC en Yv.
ik heb alleen al het geld om jou te laten behandelenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:10 schreef DrsH het volgende:
Het is dat jullie mijn honorarium niet kunnen betalen, anders zou ik jullie graag in behandeling nemen
Precies en het kost niets. Kennelijk kan dit bij somige mensen niet, past waarschijnlijk niet bij de topic's van DGK.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het is gewoon vervelend als je net een COS binnenvalt, ik vind het altijd heel lief als iemand even een heel kort adequaat antwoord geeft.
Je maakt 2 fouten in 1 zin:quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:10 schreef DrsH het volgende:
Het is dat jullie mijn honorarium niet kunnen betalen, anders zou ik jullie graag in behandeling nemen
Waar is dit in vredesnaam voor nodig. Ik heb je al geschreven dat ik werk en een zieke partner heb... en toch blijf je volharden in je neerbuigende houding.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:02 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
weet jij wat echte vragen zijn,,,,,,,? neuh vast niet.....dat jij een overde topkutwijf bent weet ik natuurlijk niet ..........zou kunnen. wat ik wel weet dat ik het gehad heb met dat gezeik en die stemmingmakerij. ga iets doen met je leven ......wat je dacht je van vrijwilligerswerk ofzo......
Sorry maar jou posts gelezen te hebben vind ik nu niet dat jij je erg volwassen gedraagt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:09 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik begrijp de irritaties best het betreft hier een machtstrijd ogenschijnlijk( waar ik niet aan deel wens te nemen) Allleen al de begrippen als old en newbiesDit zijn dus volwassen mensen.......komop zeg....
afzetters, kutpsychologenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:12 schreef DrsH het volgende:
Bye the way dat honorarium is 425 Euro ex BTW per uur
Waarom niet constructief discussiëren in plaats van het issue - dat overduidelijk bij veel verschillende mensen leeft- quasi pedant af te doen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:12 schreef DrsH het volgende:
Bye the way dat honorarium is 425 Euro ex BTW per uur
bij eerstelijns moest ik in dit geval ook denken aan het boemeltreintje tussen amsterdam en haarlem ergens in de negentiende eeuw. heerlijk, dat begin van de spoorwegengeschiedenis in NL.quote:
Scheet ik werk niet in de regio Amsterdam, maar hoofdzakelijk in het Gooiquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:12 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Je maakt 2 fouten in 1 zin:
wie zegt dat ik jou niet kan betalen en wie zegt dat ik bij jou in behandeling zou gaan?
![]()
oldbie en newbie is fok!taal. Ik vind het jammer dat je niet inhoudelijk ingaat op wat er gezegd is. hierboven heb ik bijvoorbeeld gereageerd op een post van jou in de Sc.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:09 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik begrijp de irritaties best het betreft hier een machtstrijd ogenschijnlijk( waar ik niet aan deel wens te nemen) Allleen al de begrippen als old en newbiesDit zijn dus volwassen mensen.......komop zeg....
volgens mij probeerde hij zich alleen maar even rijk en hoog voor te doenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:18 schreef Mokum020 het volgende:
Het tarief bedraagt ¤ 80,- per consult van 45 minuten
Oplichter!
http://www.psychologenpraktijkdongen.nl/
![]()
en waarop is dit precies gebasseerd? heb je als psycholoog tegenwoordig ook al de gave door een scherm in iemands portemonee te kijken? je gaat niet wezenlijk in op wat er gezegd wordt maar stelt wel een groepsdiagnose?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:10 schreef DrsH het volgende:
Nee hij wilde even door de mand vallen, alleen vergat hij eerst de tarieven op Google op te zoeken..quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:20 schreef Jerruh het volgende:
[..]
volgens mij probeerde hij zich alleen maar even rijk en hoog voor te doen.
get it out in the open: ik ben ben het gezeik zat.......is dat voldoende denk je.......zoniet dan wil ik dit gaarne toelichten een en ander in the open.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:17 schreef Copycat het volgende:
Ook hier vind ik het raar dat EricaHysterica, waar het hier overduidelijk ook over gaat, wel in SC, maar niet hier haar zegje over dit issue doet.
Get in out in the open en get it over with. Denk ik dan.
Daar heb je ook weer gelijk in. Zulke dingen zullen gebeuren. Toch denk ik dan dat je wel mag reageren maar maak het dan af met een geintje. Dit komt altijd nog beter en leuker over bij iemand.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:55 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik herken dat wel maar als jij of een ander de moeite neemt om COSsen vol te zetten met echt commentaar op de streams over bijv. het vertek van Natasia...en dat lees je in 2 of 3 COSsen en er komt iemand binnen die meteen de vraag stelt of Natasia weg gaat of is dan kun je niet echt serieus meer blijven, laat staan sociaal.
Dan vraag jij je toch ook af waar je het allemaal voor doet?
Dat heb ik vaak gedaan ja maar zelfs dat werd niet altijd begrepen..quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:24 schreef coldstar het volgende:
[..]
Daar heb je ook weer gelijk in. Zulke dingen zullen gebeuren. Toch denk ik dan dat je wel mag reageren maar maak het dan af met een geintje. Dit komt altijd nog beter en leuker over bij iemand.
Ten 2e gebruik ik het woord jostie ( hoe kwetsend ook) niet voor COS posters, maar voor users die ik josties noem. Helaas mag het woord COShoer of Kutwijf niet, dus heb ik het FOK! woordenboek er maar eens bijgepakt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:43 schreef Disana het volgende:
Er is geen rel geweest. Kleinzusje heeft de bal eigenlijk laten rollen, vandaar zijn er vanzelf meer mensen gekomen die zeiden dat ze zich niet meer zo thuisvoelden in de COS. Daar is toen met instemming van o.a. onze hulpmods een apart topic voor geopend.
Nee, ik denk inderdaad niet dat dat voldoende is voor het merendeel van de users dat hier post.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:24 schreef ericahysterica het volgende:
get it out in the open: ik ben ben het gezeik zat.......is dat voldoende denk je.......zoniet dan wil ik dit gaarne toelichten een en ander in the open.
Nee das de reden dat ik in het Gooi werk, de normale problematiek is voor mij not donequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:22 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Nee hij wilde even door de mand vallen, alleen vergat hij eerst de tarieven op Google op te zoeken..![]()
goed, ik pm niet, DUS wentel ik me in de groepsdynamiek EN ga ik persoonlijke discussies uit de weg?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:22 schreef DrsH het volgende:
De Pm is een uitkomst voor al uw persoonlijke problemen, zij die zich wentelen in groepsdynamiek gelieve niet te reageren, nog degene die persoonlijke discussies uit de weg wensen te gaan.
WEET JE BORDERLINERS HEBBEN MIJN VOORKEUR.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:27 schreef kleinzusje het volgende:
OK![]()
Ter introductie:
1. ik ben erg lui in het zoeken naar linkjes op dit moment ( dus help me, of corrigeer me)
2. Ik wil Leandra niet passeren qua data, invloed etc.
3. Ik wil Yvonne geen last bezorgen
4. Ik waardeer dat er hier COS liefhebbers komen
5. Peter, fijn dat je hier ook bent
6. Groeten aan iedereen die ik vergeten ben
7. Excuses voor mn spelfouten
8. Voelde me een aandachtshoer maar kon me niet meer bedwingen
7. Mocht ik namen en rugnummers vergeten, dan spijt me dat en mogen die users zich melden, dan voeg ik ze als nog toe aan mn posting.
Hier komt het:
Ten 1e wil ik Disana bedanken voor deze post:
[..]
Ten 2e gebruik ik het woord jostie ( hoe kwetsend ook) niet voor COS posters, maar voor users die ik josties noem. Helaas mag het woord COShoer of Kutwijf niet, dus heb ik het FOK! woordenboek er maar eens bijgepakt.
Ten 3e:
Blomst: Je het gezegd dat ik je strot uit kom. ( kan quote niet vinden) en dat was voor mij erg vreemd. Ik schaar jou niet onder een jostie, maar onder een altijd door mij geliefde user en heb jou nog nooit aangevallen.
Ten 4e:
Ik wil iedereen bedanken die dit topic heeft geopend, heeft goedgekeurd en verzonnen.
Namen: Litha, Yvonne, Leandra en Disana
Ten 5e:
Fluiter wordt door velen een jostie genoemd en ik heb hem lief
Ten 6e:
Ik vind Scanman een tietenfrust, maar mis zelfs hem![]()
Ten 7e:
BQ, DrH, ERica genieten van dit topic en zijn te druk met streamen om hier te posten ( zie eerdere grafiek)
Ten 8e:
Ik PM niet, behalve met Ads en Mods, weet dat er een paar users zijn die dat PM ding gebruiken om bondjes te sluiten en mij dat verwijten. Maar vergeten dat ik mijn strijd zonder backup heb gevoerd. MN vriendjes waren bijna dood, op vakantie, ziek, lui of bezig met zwembaden en tennis.
De info die ik heb, ja ook ik weet wel wat er zich afspeeltzal ik hier nooit gebruiken, daar ik dat te triest voor woorden vind.
Ten 9e:
Ik heb een vreselijke hekel aan het postgedrag van BQ, DrH , Erica en aan alle volgers die niet buiten de COS komen en zich aanpassen aan de sfeer die zij neerzetten.
BQ vind ik veel te veel posten over niks, + alles wat al is gezegd. Ze is te beroerd om een discussie te voeren. Zegt 100000 x dat ze iedereen zo gaat missen, maar tevens dat ze hoopt dat DGK snel stopt. Ik vind haar een achterbakse domme aandachtsgeile user, die.............. laat maar![]()
DrH : Zet is zijn postings dingen neer die voor mij persoonlijk erg kwetsend zijn. Hij doet uitspraken over ziektes waar hij geen verstand van heeft. En het baard me zorgen dat veel users dat voor waar aanemen. Tevens valt hij mij aan op een "ontopic" manier die niet door de beugel kan. Hij noemt mij zusje, als de zus van Dennis op bezoek is, Hij vraagt of ik bij hem in Therapie moet net als Nadia enz enz. Tevens geeft hij mij het advies om met Karl Noten te gaan spelen, terwijl hij ( met zijn onderschrift) daarmee mij erg heeft laten schrikken............. enz enz ( is allemaal al gezegd)
Erica: Te triest om iets over te zeggen, jammer van haar sexleven als haar man zo veel online is. Maar dat is slechts een invulling die ik niet kan staven.
FdW: Heb hem nooit aangevallen en hij heeft nu al dagen/ weken een sig die erg kwetsend is voor mij. Dat heeft hij veranderd en ik weet waarom. Tevens komt hij voortdurend in de SC postings plaatsen die zuigend en naar zijn. Terwijl ik lief blijf of op een nette manier hem vraag op te rotten. ( 2x)
Users van de COS: Die mij na 2 postings afmaken, niet meer reageren, bijna neer willen knuppelen omdat ze van horen zeggen of via PM ???? hebben gehoord dat KZ heeft gescholden.
Alles is verder al gezegd denk ik.
einde![]()
WTF!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:27 schreef kleinzusje het volgende:
OK![]()
[Hier komt het:
Alles is verder al gezegd denk ik.
einde![]()
hopelijk de pil van drion ook.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:31 schreef DrsH het volgende:
[..]
WEET JE BORDERLINERS HEBBEN MIJN VOORKEUR.
En je punt is??quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:31 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ook al ben ik een oudCOSser, ik ben vanavond ook nog afgeblaft... dus wat je ook vindt, denk niet dat het persoonlijk is en laat het bij die mensen zelf.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:54 schreef Jerruh het volgende:
ik ben geen fervent COS-er maar ik lurkte wel graag in het topic, gewoon vanwege de leuke feitjes en de ad-rem nieuwsberichtjes over wat er in het huis gebeurde. ik heb toen de poging gewaagd om er eens een reactie op te geven in COS en werd toen vrij hard afgeblaft door BQ, want het was offtopic en ik COs'te niet. Ik snapte daar werkelijk niks van... Sindsdien heb ik het maar weer bij lurken gehouden, niet omdat ik me snel uit het veld laat slaan maar omdat ik het gezellig wilde houden voor mij. Ik snap dan ook niet sommige reacties in dit topic en de SC waarin de ene sneer naar de andere wordt gegeven. Kan mij iemand uitleggen wat het nut ervan is en waarom dat nodig is in een topic waar juist mensen bij elkaar komen met gemeenschappelijke interesses en een beetje lol!?
Onthou maar dat elke borderliner of patient graag de psycholoog uit wil hangen...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
En je punt is??
Je maakt weer een off-topic remark??
Je probeert weer een user af te zeiken door het in een psychologisch sausje te gooien??
Je lijkt een patent te hebben op dit soort opmerkingen, en ze zijn vrijwel altijd user-gericht.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ook al ben ik een oudCOSser, ik ben vanavond ook nog afgeblaft... dus wat je ook vindt, denk niet dat het persoonlijk is en laat het bij die mensen zelf.
Ik vind het jammer dat je niet in de COS kon aarden - dat zou anders moeten zijn.
Sneren komen meestal van mensen die weten dat ze niet helemaal goed zitten. Maar in de SC zie je ze heel weinig, en dit topic is juist voor ervaringen en observaties als de jouwe bedoeld. Met instemming van admin Yvonne is het onderwerp geopend, en de bedoeling is hopelijk uit te vinden waarom niet iedereen zich nog thuis voelt in de COS.
Dat sommige mensen dit topic belachelijk maken door sneren te plaatsen betekent niet dat het geen waarde heeft.
Lekker constructief in deze discussie.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:31 schreef DrsH het volgende:
Wil je er over praten je krijgt 250 Euro korting omdat jij mij tamelijke acuut lijktquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:35 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hopelijk de pil van drion ook.
kan me geen reet meer schelen hoe of wat, maar ik hoop echt heel ernstig dat je zeer snel van FOK! opsodemietert. en als je dat niet doet, geef ik je zeer graag een schop onder de reet zodat je het wel doet. en als je nou echt een psych was, zou ik ook nog eens ernstig te raden gaan of het niet verstandig is om uit deze vorm van beroep te stappen.
owja, 425 euro exclusief BTW voor dit consult kan je storten op mijn rekening.
are you talking to me?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:44 schreef ericahysterica het volgende:
mens ga wat zinnigs doen met leven ipv je bezig te houden met zaken die er werkelijk niet toen doen.......ik vind jou een stakker
Over wie heb je het?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:44 schreef ericahysterica het volgende:
mens ga wat zinnigs doen met leven ipv je bezig te houden met zaken die er werkelijk niet toen doen.......ik vind jou een stakker
Ik vind het triest zoals jij reageert. Je haalt uit met bijzonder denigrerende opmerkingen waar ze niet nodig zijn, en loopt vervolgens van de reacties weg.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:24 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
get it out in the open: ik ben ben het gezeik zat.......is dat voldoende denk je.......zoniet dan wil ik dit gaarne toelichten een en ander in the open.
deze opmerking is voor ons aller cosen scdisana bedoeld door mijquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:44 schreef ericahysterica het volgende:
Deze opmerking is voor jullie: Drink water en reageer morgen weer inhoudelijk.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:46 schreef ericahysterica het volgende:
deze opmerking is voor ons aller cosen scdisana bedoeld door mij
Ik begrijp uit je volgende post dat dit voor mij is bedoeld.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:44 schreef ericahysterica het volgende:
sorry buurvrouw dit is een reactie op stemmingmakerij van dagen door onze coscollega disanaquote:
graag reactie!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Als mensen aangeven dat ze door jou manier van cossen zich niet meer welkom voelen waar ze dat gevoel eerder nooit hadden, denk je dan niet dat het tijd wordt een béétje aan te passen? Ik ga niet via pm discussieren, omdat dit topic daarvoor is. En ook om het een open discussie te houden. Ik vind het heel jammer dat je op zo'n vijandige manier de discussie ingaat.
Misschien een tip. Ga eens langs bij de Libelle of Margriet site, ik denk dat je daar een grote groep mensen treft die jou voorkeur hebben.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:31 schreef DrsH het volgende:
[..]
APK en afgekeurd na controle de schroothoop op gegaanquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:47 schreef APK het volgende:
Mooi trouwens dat twee van die gezwellen hier nu posten.
Is de COS inmiddels leesbaarder?
ik wacht nog steeds op een inhoudelijke reactie andersquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:49 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
sorry buurvrouw dit is een reactie op stemmingmakerij van dagen door onze coscollega disana
Aangezien je niet in staat of van zins bent inhoudelijk op mijn eerdere antwoorden te reageren, antwoorden die alleszins open en redelijk waren, ga ik ervan uit dat je je zin op vijandschap hebt gezet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:49 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
sorry buurvrouw dit is een reactie op stemmingmakerij van dagen door onze coscollega disana
Ik had je er liever over gePM'd maar je PM staat uitquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:49 schreef kleinzusje het volgende:
En ik heb nog maar 1 compliment gekregen voor mn posting![]()
ik kan voor mijzelve beslissen gelukkig........... en reken maar dat ik het ook zelf bedacht heb en dat ik helemaal klaar ben met jou ,,,,,,en jouw stemmingmakerij. Wellicht vindt jij elders een voedingsbodem voor jouw gestook en negatief gelulquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik begrijp uit je volgende post dat dit voor mij is bedoeld.
Hebben jullie een folie a deux waarin het opwindt mensen te kwetsen?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had je er liever over gePM'd maar je PM staat uit
Het was hoe dan ook een briljante post![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Graag gedaanquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:49 schreef kleinzusje het volgende:
Ja KZ je kwam me de strot uit door je aanval van was het vorige week zondag? op je aanval op bepaalde cosposters.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:27 schreef kleinzusje het volgende:
OK![]()
Ten 3e:
Blomst: Je het gezegd dat ik je strot uit kom. ( kan quote niet vinden) en dat was voor mij erg vreemd. Ik schaar jou niet onder een jostie, maar onder een altijd door mij geliefde user en heb jou nog nooit aangevallen.
Yeah right... En APK zou hier het probleemgeval zijn??quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:50 schreef DrsH het volgende:
[..]
APK en afgekeurd na controle de schroothoop op gegaan
Mijn God. Heb je een bord voor je kop?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:52 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik kan voor mijzelve beslissen gelukkig........... en reken maar dat ik het ook zelf bedacht heb en dat ik helemaal klaar ben met jou ,,,,,,en jouw stemmingmakerij. Wellicht vindt jij elders een voedingsbodem voor jouw gestook en negatief gelul
ik ken jou niet disana .......en kan jou niet leuk of niet leuk vinden....wat ik wel van jou gezien heb is dat jij stemming maakt. En voor wat betreft het inhoudelijke,,,,,Ik zie dat menig cosser zich aan de regels houdt. Op betrekkingsniveau zie ik wel problemen ........de oude garde verliest invloed vanwege anders denkenden die zich wagen op jullie terrein, En die zich niet houden aan jullie gevoel voor humor (mi postpuberaal ....lekker schenenschoppen etc). FOK voorziet in een open forum en wie ben jij dan om dan mensen die werkelijk niemand in de wegliggen af te zeiken. Huil bij jouw lotgenoten en vraag je af wat er in jouw leven is misgegegaan om mensen die hier argeloos komen af te zeikenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Aangezien je niet in staat of van zins bent inhoudelijk op mijn eerdere antwoorden te reageren, antwoorden die alleszins open en redelijk waren, ga ik ervan uit dat je je zin op vijandschap hebt gezet.
Die krijg je van mij niet omdat ik er geen reden toe zie en geen aanleiding toe heb gegeven. Je opmerkingen zijn voor eigen rekening.
Het lijkt me overduidelijk dat Disana niet de enige is die een probleem met jullie heeft.. maar misschien is het makkelijker om al die andere users te negeren en je op 1 persoon te richten en die de zwarte piet toespelen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:52 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik kan voor mijzelve beslissen gelukkig........... en reken maar dat ik het ook zelf bedacht heb en dat ik helemaal klaar ben met jou ,,,,,,en jouw stemmingmakerij. Wellicht vindt jij elders een voedingsbodem voor jouw gestook en negatief gelul
ik snap niet waarom disana het opeens moet ontgelden?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:59 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik ken jou niet disana .......en kan jou niet leuk of niet leuk vinden....wat ik wel van jou gezien heb is dat jij stemming maakt. En voor wat betreft het inhoudelijke,,,,,Ik zie dat menig cosser zich aan de regels houdt. Op betrekkingsniveau zie ik wel problemen ........de oude garde verliest invloed vanwege anders denkenden die zich wagen op jullie terrein, En die zich niet houden aan jullie gevoel voor humor (mi postpuberaal ....lekker schenenschoppen etc). FOK voorziet in een open forum en wie ben jij dan om dan mensen die werkelijk niemand in de wegliggen af te zeiken. Huil bij jouw lotgenoten en vraag je af wat er in jouw leven is misgegegaan om mensen die hier argeloos komen af te zeiken
Vertel eens Erica... wat is FOK!, en hoe is de sfeer en de manier van posten daar over het algemeen??quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:59 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik ken jou niet disana .......en kan jou niet leuk of niet leuk vinden....wat ik wel van jou gezien heb is dat jij stemming maakt. En voor wat betreft het inhoudelijke,,,,,Ik zie dat menig cosser zich aan de regels houdt. Op betrekkingsniveau zie ik wel problemen ........de oude garde verliest invloed vanwege anders denkenden die zich wagen op jullie terrein, En die zich niet houden aan jullie gevoel voor humor (mi postpuberaal ....lekker schenenschoppen etc). FOK voorziet in een open forum en wie ben jij dan om dan mensen die werkelijk niemand in de wegliggen af te zeiken. Huil bij jouw lotgenoten en vraag je af wat er in jouw leven is misgegegaan om mensen die hier argeloos komen af te zeiken
Zolang we niet op jouw niveau belanden vind ik het prima.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:03 schreef DrsH het volgende:
Het niveau gaat weer naar KZ niveau, getuige de Kz en Mokum discussie, dus wij gaan maar weer eens op ons eigen level in de weer en stappen over naar een wetenschapplelijk forum, ongetwijfeld komen wij jullie wel weer eens tegen in ieder geval op het COS forum.
JAMMER, JE ZAL ALTIJD EEN SOCIOPAAT BLIJVEN!!!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:31 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ja dat is blijkbaar makkelijker. Ik heb ook geen reactie gekregen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:03 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
ik snap niet waarom disana het opeens moet ontgelden?
Zij is echt niet de enige die zich er aan stoort
er zijn er nog vele met haar
en er is je meerder keren om een reactie gevraagd maar daar lees je voor de aardigheid maar overheen?
ik ga toch niet pmen als er een heel discussietopic voor is wat een onzinquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:09 schreef DrsH het volgende:
Mocht u verder problemen hebben met mijn persoon of mijn psychologische stellingname dan verzoek i u vriendelijk doch dringend dit via de PM te doen. Ik heb namelijk onvoldoende tijd altijd via de topics of de Cos te reageren. Ps, hier zijn geen meerkosten aan verbonden..
Ach, je bent net zo sneu als je hypocriete vrouwtje?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:09 schreef DrsH het volgende:
Mocht u verder problemen hebben met mijn persoon of mijn psychologische stellingname dan verzoek i u vriendelijk doch dringend dit via de PM te doen. Ik heb namelijk onvoldoende tijd altijd via de topics of de Cos te reageren. Ps, hier zijn geen meerkosten aan verbonden..
Ian zoek een goede collega die kan je ongetwijfeld helpenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ach, je bent net zo sneu als je hypocriete vrouwtje?
Ga eensch een discussie aan zonder als een josti in caps over je seksuele voorkeuren te posten.
Ik heb Erica trouwens een PM gestuurd en kreeg niet veel waardevols terug.
Kun je voorbeelden geven waarin ik mensen 'afzeik' en waarin ik 'stemming maak'. Gezien je posts tot dusverre in dit topic en de SC, en dan heb ik het niet alleen over hoe je mij probeert af te zeiken en een hitsige stemming richting mij neerzet, moet ik vooralsnog concluderen dat je aan het projecteren bent.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:59 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Zoek een normaal wijf en medicijnen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:13 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ian zoek een goede collega die kan je ongetwijfeld helpen
Jouw wordkeuze is die van een gemiddelde kamperquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zoek een normaal wijf en medicijnen.
Klootzak.
Vraag me soms af waarom Beequeen, Erica Hysterica en drsH hier niet reageren.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Klopt. En die komt sterker dan ooit tot uiting in posts als deze in dit screenshot:
http://www.uploadhouse.com/viewfile.php?id=399017
oei taalfoutquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:16 schreef DrsH het volgende:
[..]
Jouw wordkeuze is die van een gemiddelde kamper
Wanneer moeten jullie weer terug zijn van proefverlof? Kan dat trouwens ook tussentijds worden ingetrokken? Je weer zoveel van het onderwerp af, je moet al jaren in een TBS-inrichting hebben doorgebracht om dat kennisniveau te bereiken... Ga gauw terug voor er ongelukken gebeuren!!!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:13 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ian zoek een goede collega die kan je ongetwijfeld helpen
Goed moment voor een spelfout, pauper.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:16 schreef DrsH het volgende:
[..]
lieve leandra..quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vertel eens Erica... wat is FOK!, en hoe is de sfeer en de manier van posten daar over het algemeen??
Je schermt wel met andersdenkenden die zich wagen op "ons" terrein, maar volgens mij is het simpelweg zo dat iemand die een andere mening heeft dan jullie zijn of haar mening met goed fatsoen niet meer kan uiten in de COS... ook niet als het een voorkeur voor een andere bewoner is.
En op FOK! kon dat altijd wel..... en op de rest van FOK! (kijk er eens.... ) kan dat nog steeds, dus ik weet niet of je heel FOK! denkt te kunnen veranderen door in de DGK COS alle neuzen 1 kant op te krijgen qua voorkeuren, maar zo werkt dat dus niet.
Hee ouwe slak lieverdquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:16 schreef ppi het volgende:
[..]
Vraag me soms af waarom Beequeen, Erica Hysterica en drsH hier niet reageren.
Dingen gaan niet weg door net te doen alsof ze niet bestaan.
Cyberwar.
Gaarne Dr H, en uurtarief 450 Euro Ex Btw Gaarne vooraf te voldoenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:16 schreef kleinzusje het volgende:
Beste DrsH
Mag ik u een vraag op niveau stellen ?
Iets anders krijgt u zeker niet in uw 'praktijk'quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:16 schreef DrsH het volgende:
[..]
Nou, tief 'm weer, zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:18 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
lieve leandra..
ik ken je niet maar gezien jouw poging heb je ongetwijfeld een goed inborst./ik waag mij op ieder terrein met of zonder partner.wat ik in elke discussie en uitdaging hier mis is respect, Dat is voor mij een voorwaarde om met iemand van gedachten te wisselen, Coshoer of slet of volger genoemd worden is voor mij geen uitdaging om iemand serieus te nemen.ergo dan denk ik lik me reet........mensen die inhoudelijke argumenten aanvoeren kan ik waarderen. Ik zit hier niet om de boel om te roeren of te dissen etc dat mogen anderen doen. Ik ben op fok gekomen omdat dit open en leuk en toegankelelijk leek. Zo langzamerhand komt het op mij over op humorloos rigide puberaal en fundamentalistisch
Zu befehl.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:18 schreef yvonne het volgende:
Pssssssst, Ian, dialoog zonder te schelden gaarg.
Mag het hier en gratis aub, ik zit wat krap bij kasquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:18 schreef DrsH het volgende:
[..]
Gaarne Dr H, en uurtarief 450 Euro Ex Btw Gaarne vooraf te voldoen
Lekker inhoudelijk.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:50 schreef DrsH het volgende:
[..]
APK en afgekeurd na controle de schroothoop op gegaan
Hele lap, dappere post!quote:
nee ik proef hier vooroordelen fundamentialisme starheid onsonsnosn .....kortom jullie stellen mij teleurquote:
Neem er eentje van mij!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:21 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Mag het hier en gratis aub, ik zit wat krap bij kas?
Laatste post stakker reageer een keer in de Pm maar dat durf je niet scihijtbak weet je ik kots op jouw soort en type RANS JAAPquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Goed moment voor een spelfout, pauper.
Ga je nog ontopic reageren?
Of heb je nog niet door dat je niet in de COS zit?
Er is een onderonsje geconstateerd daarnet...heb jij wat gezien?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:21 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Mag het hier en gratis aub, ik zit wat krap bij kas?
Toch heb je tot zeker wel drie keer toe in verschillende bewoordingen herhaald dat jij mijn tijd hier betaalt cq ik iets met mijn leven moet doen. Dit terwijl ik je netjes bejegende en de eerste keer al antwoordde dat ik werk en een zieke partner heb.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:18 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
lieve leandra..
ik ken je niet maar gezien jouw poging heb je ongetwijfeld een goed inborst./ik waag mij op ieder terrein met of zonder partner.wat ik in elke discussie en uitdaging hier mis is respect, Dat is voor mij een voorwaarde om met iemand van gedachten te wisselen, Coshoer of slet of volger genoemd worden is voor mij geen uitdaging om iemand serieus te nemen.ergo dan denk ik lik me reet........mensen die inhoudelijke argumenten aanvoeren kan ik waarderen. Ik zit hier niet om de boel om te roeren of te dissen etc dat mogen anderen doen. Ik ben op fok gekomen omdat dit open en leuk en toegankelelijk leek. Zo langzamerhand komt het op mij over op humorloos rigide puberaal en fundamentalistisch
Dank u KZ likkertjequote:
Prima, meneer (Ik mag niet meer schelden, ziet u.)quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:23 schreef DrsH het volgende:
[..]
Laatste post stakker reageer keer in de Pm maar dat durf je niet scihijtbak weet je ik kots op jouw soort en type RANS JAAP
Van NSBers weet je al net zo weinig als je van psychologie weet! "HOU ZEE" !quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:25 schreef DrsH het volgende:
De wel oude NSB ers komen weer boven "SIEG HEIL"
Euh?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:25 schreef DrsH het volgende:
De wel oude NSB ers komen weer boven "SIEG HEIL"
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:18 schreef DrsH het volgende:
[..]
Gaarne Dr H, en uurtarief 450 Euro Ex Btw Gaarne vooraf te voldoen
Misschien kan jij beter op een ander forum net doen alsof je een baan hebt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:28 schreef DrsH het volgende:
Laatste post wat mij betreft, stik in jullie eigen kots en ik ga lekker verder in de COSSEN, Lees ze vooral niet dan hoef je je ook niet te ergeren
nou daar kan ik heel kort over zijn lik me reet (morgen ben ik weer lief hoor zie KZ)quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:26 schreef debuurvrouw het volgende:
* nog steeds op antwoord wacht, zowel van dhr als van mw
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:23 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Er is een onderonsje geconstateerd daarnet...heb jij wat gezien?![]()
Werk aan de winkel, vriend.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:16 schreef DrsH het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:29 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nou daar kan ik heel kort over zijn lik me reet
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:28 schreef demins het volgende:
[..]
Van NSBers weet je al net zo weinig als je van psychologie weet! "HOU ZEE" !![]()
oei, dat ik toch geen niveau , foeiquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:29 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nou daar kan ik heel kort over zijn lik me reet (morgen ben ik weer lief hoor zie KZ)
nou dan mag ik wel een snipperdag nemen...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:29 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nou daar kan ik heel kort over zijn lik me reet (morgen ben ik weer lief hoor zie KZ)
Bedoel je dat het interessant was om gade te slaan maar dat er verder niets mee gebeurt. Voor mij heeft het in elk geval wel consequenties hoor, op één avond zo vaak voor rotte vis uitgemaakt te worden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:31 schreef yvonne het volgende:
Ik denk dat er even gekoeld gaat worden
sorry maarquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou dan mag ik wel een snipperdag nemen...![]()
Erica,quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:18 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
lieve leandra..
Hé yvonne.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:18 schreef yvonne het volgende:
Pssssssst, Ian, dialoog zonder te schelden gaarg.
Jammer, was zo lief geduldig aan het wachten op je antwoordquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:28 schreef DrsH het volgende:
Laatste post wat mij betreft, stik in jullie eigen kots en ik ga lekker verder in de COSSEN, Lees ze vooral niet dan hoef je je ook niet te ergeren
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:31 schreef DrsH het volgende:
[..]
Echt de allerlaatste Demins je bent een stakker, geniet er van en Herman Brood zijn AVA is jouw kompleet onwaardig.
heb je zo'n kleine tong.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou dan mag ik wel een snipperdag nemen...![]()
Ga je er naar ruiken, schat?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Bedoel je dat het interessant was om gade te slaan maar dat er verder niets mee gebeurt. Voor mij heeft het in elk geval wel consequenties hoor, op één avond zo vaak voor rotte vis uitgemaakt te worden.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:35 schreef blomst het volgende:
[..]
heb je zo'n kleine tong.
sorry![]()
Maar ik lach me dood hier, waar gaat het over.
Nee, ik zat niet continue achter de pc, ik heb beide er even uit gegooid.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Bedoel je dat het interessant was om gade te slaan maar dat er verder niets mee gebeurt. Voor mij heeft het in elk geval wel consequenties hoor, op één avond zo vaak voor rotte vis uitgemaakt te worden.
Een newbee met humorquote:
Je schrijft precies wat ik ook voel alleen ben jij een ster in het formuleren.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Erica,
Ik heb je al meer dan eens geadviseerd eens verder rond te kijken op FOK!, maar behalve in de COS lijkt een aantal users, waaronder jij, nergens te komen.
Het zou dus kunnen dat je op het verkeerde forum zit waar je heel hard probeert de boel naar jouw/jullie hand te zetten. En dat wordt hier nou eenmaal niet gewaardeerd, en dan kun je er op wachten dat er reactie komt, en zie daar: reactie, en niet zuinig ook.
Als je het een humorloos, rigide, puberaal en fundemenatlistisch forum vindt (en FOK! is meer dan alleen de DGK COS) dan zit je misschien niet op de plek waar je je het meest thuis zou voelen.
En het lijkt me sterk dat dat aan al die andere 180.000 gebruikers ligt....
Niet om kunnen gaan met kreten als "oldbie" "newbie" "kutnewbie" "josti" is voornamelijk jouw probleem, dat hoort namelijk bij FOK! en je kunt je niet duidelijker als newbie profileren dan door daar een probleem van te maken.
Een standpunt waar ik mij in kan vinden!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, ik zat niet continue achter de pc, ik heb beide er even uit gegooid.
Dialoog prima, deze opmerkingen niet.
De dag dat projecties bij mij door de ramen naar binnen komen, neem ik dubbel glas.quote:
Tuurlijk neem je deel aan de machtstrijd.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:09 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
beequeen en een aantal volgelingen die de COS beheersen en het bijna onmogelijk maken om een ander geluid te laten horen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:35 schreef blomst het volgende:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:35 schreef blomst het volgende:
[..]
heb je zo'n kleine tong.
sorry![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, die kunnen zeer zeker niet, dit was geen discussie meer, dit was gewoon gooi en smijtwerk.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:39 schreef Disana het volgende:
[..]
De dag dat projecties bij mij door de ramen naar binnen komen, neem ik dubbel glas.
Neemt niet weg dat ik me afvraag of sommige dingen die hier zijn gezegd, zomaar kunnen omdat dit een 'discussietopic' is.
Ah, welkom, en voel wel dat je eigenlijk nog een klein bang jongetje bent.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:10 schreef DrsH het volgende:
Gert aan het verzorgenquote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, die kunnen zeer zeker niet, dit was geen discussie meer, dit was gewoon gooi en smijtwerk.
Blomst heeft net toch ook gewoon kunnen zeggen dat ze behoorlijk baalde van KZ van de week, op een normale manier.
Als Drs en partner dat niet kunnen dan gaan ze maar weg.
Gezien, en dank voor de boodschap.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, die kunnen zeer zeker niet, dit was geen discussie meer, dit was gewoon gooi en smijtwerk.
Blomst heeft net toch ook gewoon kunnen zeggen dat ze behoorlijk baalde van KZ van de week, op een normale manier.
Ik zie het eik niet zo somber in, en anders kapen we gewoon de SCquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:34 schreef APK het volgende:
[..]
Hé yvonne.
Wat vind jij van de COS nu in vergelijking met een maand of 5 geleden?
Denk jij dat een oplossing mogelijk is?
Ik zie het somber in, aangezien het niet mogelijk is om users die in de COS semi-inhoudelijk de sfeer bepalen het zwijgen op te leggen.
Fok's created a monster.
Ben jij een kloon van De heer Hquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:43 schreef ppi het volgende:
[..]
Ah, welkom, en voel wel dat je eigenlijk nog een klein bang jongetje bent.
Maar dat is niet erg.
Maar tof dat je meepost, het begin is er je weet: je kunt het![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zie het eik niet zo somber in, en anders kapen we gewoon de SC
Thnx dearquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:39 schreef itsme het volgende:
[..]
Je schrijft precies wat ik ook voel alleen ben jij een ster in het formuleren.![]()
[SC#291] Yvonne-COS #1quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Breng nou niemand op gedachtenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[SC#291] Yvonne-COS #1![]()
Zulke dingen moet je niet zeggen als er net een nieuwe open moet.![]()
Zeg dan gewoon dat je in lurkmodus gaat.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dag moppies, ik ga eens vroeg ter bedde
Braaf zijn, ofzo
Truste lieverd APKsletje en succes dit weekendquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dag moppies, ik ga eens vroeg ter bedde
Braaf zijn, ofzo
Topposting.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:49 schreef kleinzusje het volgende:
Dank voor je reactie, ga er later nog op inquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:55 schreef blomst het volgende:
[..]
Ja KZ je kwam me de strot uit door je aanval van was het vorige week zondag? op je aanval op bepaalde cosposters.
En je ging er maar op door, net of moeten de Cos posters aan jouw eisen voldoen.
Jij verziekte de sfeer toen behoorlijk.
en dat je kwetsende reacties terug kreeg had je kunnen vewachten aktie-reactie.
Laat iedereen toch in hun waarde, en negeer de posts die je niet aanstaan.
en nu bemoei ik er me niet meer tegen aan.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:56 schreef ppi het volgende:
[..]
Topposting.
![]()
![]()
Ik geef ericah en drsX op, die kan zelfs ik niet meer helpen - en das eigenlijk wel jammer.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:57 schreef demins het volgende:
Is mijn aanwezigheid hier nog gewenst? Of kan ik weer terug naar de COS?
Net alsof jij zo snel bent, zag wel dat je jezelfde soort post aangepast hebtquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:18 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hee ouwe slak lieverd
Ze zijn er al een tijdje hoor![]()
Uiteindelijk is er geloof ik geen echte dialoog geweest tussen de hoofdrolspelers.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk van niet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:39 schreef Disana het volgende:
[..]
De dag dat projecties bij mij door de ramen naar binnen komen, neem ik dubbel glas.
Neemt niet weg dat ik me afvraag of sommige dingen die hier zijn gezegd, zomaar kunnen omdat dit een 'discussietopic' is.
I feel you.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:45 schreef yvonne het volgende:
En dat is gebleken. Toch wel een heel prettig signaal als er bakken met troep over mensen worden uitgestortquote:
Hoe kom je daaar nu weer bijquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:46 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ben jij een kloon van De heer H![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:14 schreef Disana het volgende:
[..]
En dat is gebleken. Toch wel een heel prettig signaal als er bakken met troep over mensen worden uitgestort![]()
Ik zie jou helemaal niet als DGK newbie, akveorquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:37 schreef akveor het volgende:
Als newbee baal ik als een stekker dat de oude garde momenteel liever in side topics lult over waarom het zo slecht gaat in de COSSEN of willen gewoon veel off topic babbelen in de SC. Ik krijg ook een beetje het idee dat bepaalde mensen liever de COS dood laat gaan vanwege ego problemen. Ik verwacht van 'oudgedienden' een soort van 'opvoeding' en een beetje sturing. Moet ik bijvoorbeeld aan jullie verwachtingen voldoen of mag ik gewoon posten waar ik van denk dat het aan de regeltjes voldoet?
Ik lees in deze topics ook veel gelul en gebash maar iets constructiefs heb ik na bijna 600 post niets gelezen. Wat is er zo moelijk aan om met elkaar af te spreken zoals de regeltjes ook zeggen dat je elkaar niet persoonlijk aanvalt? Volgens mij wordt er meer naar avatar en nick gekeken en dan pas de post gelezen. Als er dan iets van gelegenheid in zo'n post staat om te bashen wordt dat niet nagelaten wat je dus wel zou moeten doen. Jullie houden jullie eigen vetes instand en dat wordt ogenschijnlijk belangrijker gevonden dan het gezellig in de COS te hebben.
Negeer elkaar tot je het weer in staat bent met een positieve insteek te reageren op een post van de 'vijand'. Zo moelijk is dat toch niet?
Een ego op Fok... het moet niet gekker worden.
Nou begrijp ik wel dat hij hier niet zo handig binnenkwam door niet constructief bezig te zijn, maar aan de andere kant begrijp ik wel dat dat als hij hier allerlei verwijten naar zijn hoofd leest even de kont tegen de kribbe zet en zijn psychologen gimmick er tegen aangooit, die anderen dan weer (moedwillig? hoop ikquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:35 schreef yvonne het volgende:
DrsH en ericahysterica mogen beiden even koelen dit weekend
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:23 schreef Vandaag... het volgende:
*knip*
Dat deze mensen niet meer meeposten in de COS is voor de lurkers en incidentele posters echt geen gemis. *knip*
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:16 schreef LouLou het volgende:
[..]
Als lurker en incidentele poster mis ik de bijdrages van sommigen wel degelijk, ik heb me -ook tijdens de BB's- altijd welkom gevoeld te posten, al deed ik dat zelden, in de huidige COS is daar al lang geen sprake meer van. Integendeel, ik zie mensen genegeerd worden, kutopmerkingen in sigs verschijnen etc., gedragingen waar ik steeds getracht heb "overheen" te lezen maar wat onmogelijk is gebleken.
Iedere dag ellenlange posts van iemand die denkt de wijsheid in pacht te hebben, daarna tig likkende, van het slijm druipende "goedkeuringen" hiervan als reactie erop die ertoe geleid hebben dat -iets wat toch al sluimerde-een ander geluid niet meer acceptabel was. De eerste verdeeldheid ontstond (imo) namelijk toen users ageerden tegen de verheerlijking van bepaalde bewoners, als iemand iets postitiefs opmerkte over bv een Brian, werd die persoon voor zo goed als mental case uitgemaakt en dit is redelijk uit de hand gelopen. (de "je zal wel net als <naam bewoner> een <naam probleem> hebben" reacties).
Jammer dat een mooi topic nu "verlaagd' is naar een topic waarvan ik nu alleen nog maar de OP lees als deze door bepaalde users gemaakt is, users die -desnoods met een kwinkslag- weergeven wat er in DGK gebeurt. Hulde voor KZ die de knuppel in het hoenderhok heeft gegooid en voor allen -maar met name Disana en Leandra- respect voor de poging het COS tij weer te doen keren.
Snap ik, was ook niet netjes, dat geef en gaf ik toe zonder slijmerig te worden ( hoop ik). Het was 2 weken geleden op een zaterdag geloof ik van 21.00 uur tot 24.00 uur, zoiets. Ik ben te keer gegaan als een soort Amanda en heb een aantal malen het woord kutwijf gebruikt. Dat is niet handig en ik weet zeker beter, maar ik ben al maanden bezig met mn strijd op een nette manier, dus het lukte me op die avond niet om beleefd te blijven. Ik heb Prospera en Veulen ook kutwijf genoemd in de FB, maar de reden daarvan was anders. Met Veulen is dit inmiddels uitgepraat, met Prospera voel ik verwandschap maar ook ergenis. Dat is inderdaad een persoonlijke "users questie, die er op die avond uit kwam.quote:Ja KZ je kwam me de strot uit door je aanval van was het vorige week zondag? op je aanval op bepaalde cosposters.
KLopt, heb je gelijk in. Maar soms is onderhuis pesten, wat veel mensen niet zien, imo erger dan even te keer gaan. IK heb geen ego op FOK die ik daarmee probeer neer te zetten, maar ik heb een soort taak om dingen die ik voel boven tafel te krijgen. Ik stond daar behoorlijk alleen in en het werd niet erkend, tot ik te keer ging. Gelukkig ben ik op tijd gestopt. Maar weet dat ik iedereen over me heen kreeg en pas daarna las dat ik dus niet gek was met mn gevoel.quote:En je ging er maar op door, net of moeten de Cos posters aan jouw eisen voldoen.
Jij verziekte de sfeer toen behoorlijk.
en dat je kwetsende reacties terug kreeg had je kunnen vewachten aktie-reactie.
Dat heb ik geprobeerd, maar het werd steeds onmogelijker. Niet om jou of andere users, maar om de sfeer en het niet aanpassen aan bepaalde FOK tradities. IK hou van vernieuwing en ben geen oude geranium staarder die zeikt over vroeger, maar heb er een verhaal over geschreven in deel 1 van dit topic om aan te geven dat dingen zeker gaan zo als ze gaan. Het gaat mij niet om DGK. Het gaat me om FOK! en de toekomst.quote:Laat iedereen toch in hun waarde, en negeer de posts die je niet aanstaan.
Ik waardeer je eerlijke manier van reageren en jij mag zeker alles tegen mij zeggen. Ik kom ook net pas kijken hier ( en ook al was dat niet zo) maar ik heb het graag tegen de mensen die mij storen en die mij aanvallen, niet tegen jou of andere users die dat niet doen. Ik snap het effect van een groepsdiscussie en ga die ook niet uit de weg. Wat mij bijzonder maakt is niet mn status of postaantal, maar mn gevoeligheid voor onrecht en weerstand tegen achterklap.quote:en nu bemoei ik er me niet meer tegen aan.
Dank jequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:16 schreef LouLou het volgende:
knip: mooie post
Hulde voor KZ die de knuppel in het hoenderhok heeft gegooid en voor allen -maar met name Disana en Leandra- respect voor de poging het COS tij weer te doen keren.
je verwoordt precies het moment wat ik bedoelde toen ik voor het eerst kwam in COS en gematigd positief was over brian. en ik vind het fijn dat KZ hier open en met reflectie toch het een en ander zegt. als we dat allemaal kunnen doen, zou er een mooi topic kunnen zijn met boeiende discussies over de streams en nieuwe blikken op de gebeurtenissen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:16 schreef LouLou het volgende:
[..]
Als lurker en incidentele poster mis ik de bijdrages van sommigen wel degelijk, ik heb me -ook tijdens de BB's- altijd welkom gevoeld te posten, al deed ik dat zelden, in de huidige COS is daar al lang geen sprake meer van. Integendeel, ik zie mensen genegeerd worden, kutopmerkingen in sigs verschijnen etc., gedragingen waar ik steeds getracht heb "overheen" te lezen maar wat onmogelijk is gebleken.
Iedere dag ellenlange posts van iemand die denkt de wijsheid in pacht te hebben, daarna tig likkende, van het slijm druipende "goedkeuringen" hiervan als reactie erop die ertoe geleid hebben dat -iets wat toch al sluimerde-een ander geluid niet meer acceptabel was. De eerste verdeeldheid ontstond (imo) namelijk toen users ageerden tegen de verheerlijking van bepaalde bewoners, als iemand iets postitiefs opmerkte over bv een Brian, werd die persoon voor zo goed als mental case uitgemaakt en dit is redelijk uit de hand gelopen. (de "je zal wel net als <naam bewoner> een <naam probleem> hebben" reacties).
Jammer dat een mooi topic nu "verlaagd' is naar een topic waarvan ik nu alleen nog maar de OP lees als deze door bepaalde users gemaakt is, users die -desnoods met een kwinkslag- weergeven wat er in DGK gebeurt. Hulde voor KZ die de knuppel in het hoenderhok heeft gegooid en voor allen -maar met name Disana en Leandra- respect voor de poging het COS tij weer te doen keren.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:16 schreef LouLou het volgende:
[..]
Ik heb mijn empathische vermogen eens geraadpleegd, en me verplaatst in BQ.quote:
Ik heb precies de zelfde ervaring, alleen mij over kwam dit op NowLive. Toen ik daar mijn mening niet onder stoelen of banken stak en daar de mensen vertelde dat ik ze in hun commentaar wel heel erg eenzijdig vond, werd mij dat gelijk kwalijk genomen. Het eerste wat mij verweten werd was, dat ik de moeder van Brain zou zijn. Toen ik een opmerking maakte dat ik het te gek voor woorden vond dat er ook steeds om geld werd gevraagd, omdat men Huub en wanneer het hun uitkomt ook Lieke iedere keer maar in de watten wil leggen, werd ik verbannen. Vervolgens hoorde ik van bekende van mij, dat er daarna nog lang over na gediscuseerd was en dat er zat mensen waren die het met me eens waren. Alleen niemand durft de waarheid te zeggen, bang dat ze verbannen worden.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:09 schreef Jerruh het volgende:
[..]
je verwoordt precies het moment wat ik bedoelde toen ik voor het eerst kwam in COS en gematigd positief was over brian. en ik vind het fijn dat KZ hier open en met reflectie toch het een en ander zegt. als we dat allemaal kunnen doen, zou er een mooi topic kunnen zijn met boeiende discussies over de streams en nieuwe blikken op de gebeurtenissen..
de reden dat er denk ik mensen waren die haar bij wijze van spreken de kop wilde afhakken was toch ook wel omdat ze vrij snel een snauwende opmerking gaf als er iets niet in haar richting liep. was het niet over brian, dan wel over het feit dat je een beetje offtopic ging. geen probleem om daar dan wat van te zeggen, maar de manier erop was een beetje bleu en maakt zon topic er dan ok niet gezelliger op.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb mijn empathische vermogen eens geraadpleegd, en me verplaatst in BQ.![]()
Als ik haar was, en er was zo`n topic als dit, zou ik ook onverminderd doorposten (ik zou er zelf waarschijnlijk een schepje bovenop gooien, en 'tegen een ban aan' gaan provoceren).
Wat moet je anders als er een welbespraakte kudde klaarstaat om je kop af te hakken?
Eigenlijk is dit totaal geen constructief topic meer.
Het probleem is in kaart gebracht (was het in deel 1 al), en that`s it.
Ik heb mijn empatisch vermogen ook eens geraadpleegd en me verplaatst in BQquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb mijn empathische vermogen eens geraadpleegd, en me verplaatst in BQ.![]()
Als ik haar was, en er was zo`n topic als dit, zou ik ook onverminderd doorposten (ik zou er zelf waarschijnlijk een schepje bovenop gooien, en 'tegen een ban aan' gaan provoceren).
Wat moet je anders als er een welbespraakte kudde klaarstaat om je kop af te hakken?
JUIST door jouw bijdrage, die je weergeeft in je post, is dit wel een constructief Topic Peter. Jij komt op voor de eenlingen, geeft een tegengeluid en bent observerend en objectief. Zelf al mag je Huub niet zo, in vele postings keur je zijn acties die hij uitvoerd goed, zonder aanziens des persoon.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:47 schreef Peter6000 het volgende:
4 maanden geleden had ik de allereerste BQ gerelateerde ban op FOK!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:25 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Maar dat was zo'n 4 maanden terug.![]()
Haar onverstoorbare doorposten begint voor mij een cultstatus te krijgen.quote:Maar nu, 25 augustus 21.23 heb je een punt Peter6000 en blijkt zij een strijder te zijn, een icoon die ik daar ook om bewonder. Dit meen ik !
Toen voelden ze zich te onaantastbaar, nu voelen ze zich te kwetsbaar.quote:Tis alleen jammer, dat zij , maar ZEKER ook anderen, de discussie niet eerder aan zijn gegaan.
quote:Iemand met zo veel vechtlust als BQ kan dat volgens mij best.
Als ze iets typt als "sorry, ik begrijp jullie kritiek wel, maar ik wil er liever niet op ingaan vanwege mijn gebrekkige welbespraaktheid', word ik haar fan.quote:Zo niet, dan kan ze dat ook zeggen en zich kwetsbaar opstellen. Niet iedereen is welbespraakt.![]()
Misschien was het langer dan 4 maanden geleden Peter6000, sorry danquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:36 schreef Peter6000 het volgende:
KNIP ivm genialepost en uitgebreid antwoord![]()
4 maanden geleden had ik de allereerste BQ gerelateerde ban op FOK!
Nu kan ik me geen bans meer veroorloven uit angst mijn tagje kwijt te raken.
vond ik ook.quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:07 schreef Peter6000 het volgende:
Het is nu gezellig hoor, in de COS.
De meningen zijn goed verdeeld, geen eenheidsgepost.
Misschien zijn het niet hoogdravende oldbie-discussies waar 90 procent van de users niet aan kan voldoen, maar we hebben het wel gezellie-de-bellie.![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:52 schreef Disana het volgende:
Ik heb gisteren en vandaag weer eens in de COS gepost. Gisteren kreeg ik een smerige opmerking van Beequeen naar mijn hoofd geslingerd die nergens door was geprovoceerd, vandaag twee door FdW. Het patroon en de bedoeling lijken me duidelijk: niet iedereen is (nog) welkom in de COS.
Deze mensen hebben allang door dat je gerust rotdingen kunt zeggen voordat ze worden gedelete en meer niet. Dit is geen goede gang van zaken en ik trek me dan ook terug uit de COS tot er duidelijkere signalen vanuit de moderatie worden afgegeven dan 'iedereen moet aardig doen'. Daar heeft dit namelijk niets mee te maken: dit is wegpesten.
Beequeen merkt op dat ze wordt uitgelokt. Hoe kan dat als FdW smerig reageert op een post van mij die niet eens voor hem was bedoeld.
[afbeelding]
[afbeelding]
zoals ik in de FB schreef heb ik ook alle positief lijkende berichten gewist.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:21 schreef willem-jozef het volgende:
hoi avonne,
wil toch nog even reageren op het verwijderen van goedbedoelde posts van bijv. hidiho, nmns, anderen en mezelf. ik zal even een voorbeeld geven van wat zich net afspeelde in de cos:
fdw zat weer disana te zieken. erg vervelend.
ik poste bijv. net dat de streams niet zo boeiend zijn, dat nada en nix etc. zo irritant zijn en dat het niet echt leuk meer is om deze lui te volgen. daarna schreef ik dat de cossen daarentegen wel weer leuk zijn om te lezen. als toevoeging zette ik erbij dat het alleen jammer is dat bij die enkele keer (lately) dat ik de cos weer is lees er iets vervelends plaatsvindt, zoals nu met bovengenoemde.
beetje raar dat je zo'n tekst 100% hebt gewijzigd, 3%lijkt me al wat veel. ten eerste omdat het goed is om ook iets van zelfregulering te behouden in de cos, lijkt me, dat werkte nu namelijk ook! zeker als het dmv een grapje of een collectieve tik, zonder te schelden,op bepaalde vingers is.
ten tweede omdat het nu lijkt of hidiho ('jongens doe nou niet'), of mijn tekst dan (achteraf gezien, he) hebben bijgedragen aan rellen!
groetuh
de slag bij beverwijk? waar heb je het over? ik denk dat je nu toch wel heel erg de plank mist!quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:31 schreef avonne het volgende:
[..]
zoals ik in de FB schreef heb ik ook alle positief lijkende berichten gewist.
Ondertussen zijn sommige users gehaaid genoeg om sneren in positieve woorden te vervatten.
Dan weet ik oko niet meer waar ik aan toe ben, en delete ik gewoon alles wat met de discussie te maken heeft.
Ik vond alleen verwijzing naar de slag bij beverwijk (oid) niet zo smakelijk
psquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:31 schreef avonne het volgende:
[..]
zoals ik in de FB schreef heb ik ook alle positief lijkende berichten gewist.
Ondertussen zijn sommige users gehaaid genoeg om sneren in positieve woorden te vervatten.
Dan weet ik oko niet meer waar ik aan toe ben, en delete ik gewoon alles wat met de discussie te maken heeft.
Ik vond alleen verwijzing naar de slag bij beverwijk (oid) niet zo smakelijk
ook positieve posts (goed of slecht bedoeld) zullen weer reacties oproepen. Ze zijn beter af in dit topic.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:42 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ps
wat is dit nu precies? ook hier insinueer je dat iets wat goed bedoelt is wellicht 'postief lijkende berichten' zijn.
daaronder stel je naar mijn smaak iets te breed dat hier sprake is van 'gehaaide sneren' in 'positieve bewoording'.
quote:Je zit er in mijn geval en anderen genoemden zeker naast, dus ik vraag me af wat je nu precies wilt bereiken met je negatieve post op mijn constructief bedoelde post daarboven.
prima, maar na verwijdering van goed bedoelde teksten(vrij duidelijk overigens)mag ik toch potverdikke wel 'n reactie gevenquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Zullen we niet gaan mekkeren over een moderatie die in eerste instantie toch
echt bedoelt is om de COS leesbaar te houden?![]()
In dát geval hoort je klacht in FBquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:52 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
prima, maar na verwijdering van goed bedoelde teksten(vrij duidelijk overigens)mag ik toch potverdikke wel 'n reactie geven.
als daarna wordt gesteld in reactie dat ik refereer aan de slag bij beverwijk(napoleon?) en dat dit niet netjes is van mij, terwijl het helegaar niet over beverwijk(ging en ik nog niets begrijp van avonne's verhaal) maar een hele andere lading had, reageer ik weer. ik laat me niet door jemand afschilderen als een reller als ik juist het tegenovergestelde graag zie gebeuren. that's all.
wat ben jij een verdraaier van feiten, zeg. je had ook gewoon sorry kunnen zeggen met je' beverwijk' verhaal en weer een andere 180 graden verdraaing.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:50 schreef avonne het volgende:
[..]
ook positieve posts (goed of slecht bedoeld) zullen weer reacties oproepen. Ze zijn beter af in dit topic.
[..]
lekker constructief om te zeggen dat men maar een gewapende ontmoeting moet afspreken
okay, dat weet ik allemaal niet, hoorquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
In dát geval hoort je klacht in FB![]()
Dankjewel voor je waarderingquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:09 schreef tuinfluiter het volgende:
Wel dit topic bijhouden en doorlezen, quoten
geen steun, herkenning of mening geven,
maar wel een huilende of kotsende smiley neerzetten.
Die smileys zouden verboden moeten worden,
maar oke, ik plaats er dan ook maar 1.![]()
Aan Disane ,
Ik ken je verder niet,
ik lees sinds februari jouw 100 - den updates ,
commentaren op de streams en OP's die van hoge kwaliteit zijn.![]()
Dat noem ik boffen, dat er zo'n poster is bij FOK-DGK.
Bedankt voor je vele inzet.
Kijk maar eens naar mijn sig....
(Oude koeien die toch blijvend het plezier weghalen)
P.s: Mijn persoonlijke ervaring met afzeiken.
Ik schrijf zelf nooit meer one-liners en quotes bij de bewonerstopics,
sinds ik een![]()
smiley kreeg toegeworpen
en een ander schreef : Ja, ik snap ook niet waarom je dit allemaal schrijft ? Want dit is meer voor een COS!
(Ik kreeg steun van 8 posters die de quotes van mij waardeerden)
Maar, de lol was er voor mij af , ik schrijf niet meer bij de bewonerstopics,
en nu zijn bijna al die 7 bewonerstopics ongebruikt, ver weg in vergeethoekjes.
Dat stapje liever opzij kan ik me heel goed voorstellen,quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:39 schreef Disana het volgende:
Maar als anderen vervelend blijven doen,
dan doe je wel eens liever een stapje opzij.
Lieke hebben we het over?quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:12 schreef itsme het volgende:
Het is toch belachelijk dat Meneer FdW zo verzot is op zijn favorietjedat als er maar een kritische noot over haar gesproken wordt hij de user, in dit geval Disana persoonlijk aan gaat vallen?
Ik sluit me bij je aan. Ik heb in deel #1 ook al gevraagd of mensen niet weg wilden gaan, maar jij schrijft het veel mooier en treffenderquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Toch maar even een ander geluid. Afgelopen weekend was het prettig vertoeven in zowel de COS als de CS. De mods hebben wat mij betreft alert en stilzwijgend goed werk gedaan. Gewoon niet teveel reagereren, deleten van foute postings, boodschappen per PM en in the threads niet op kritiek ingaan. Heerlijk en perfect! En nee, ik ben niet het type dat veren in iemands reet steekt omdat ik iets van hen moet. Ik heb niets van die mods nodig, maar fout is fout en goed is goed en het laatste was echt het geval wat mij betreft. Als kakelvers ventje heb ik de indruk dat de kritiek van de vele oud-prikkers wel degelijk effect heeft gehad.
Waar oudgedienden naar mijn rekening wel rekening mee moeten houden is dat in principe op een forum iedereen zijn eigen geluid mag laten horen en dat dat soms minder aangenaam klinkt dan dat je gewend bent van alle prikvrienden uit het verleden.
Ook constateer ik dat een foute prik nogal eens uitgemolken wordt tot in den treure. Er mag best wat meer lichtvoetigheid zijn, stap er eens overheen en laat de moderator het werk doen. Laat het je niet teveel raken, het is maar een forum, het is maar internet. Je moet het immers in zijn algemeenheid in het leven niet hebben van dit, maar van echte levende mensen om je heen die je aan kunt raken.
Zorg dat je het hier leuk hebt. Naast iedere "rotte appel" prikken veel meer leuke mensen. Zet je focus daar op en negeer de rest. Plaats jezelf niet in een slachtofferol, reageer gepast, desnoods vlijmscherp met aanvaardbare teksten, meld het, en ga door. Laat de rest aan de mods over.
Is de kritiek op sommigen dan niet terecht? Ja, natuurlijk wel. Sommigen worden zomaar, zonder aanleiding aangevallen. Daar werd het afgelopen weekend dan ook wat aan gedaan! Mooi toch?
Ik hou van prentenboekenquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:09 schreef HiDiHo het volgende:
wil niet lullig doen, maak kan er geen maximum aantal caps per uur ingesteld worden![]()
en dan vooral niet van nadia, amanda, dennix![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |