abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 24 augustus 2007 @ 19:58:34 #1
137949 Disana
pi_52658878
Uit het vorige deel dat je hier kunt vinden: [DGK] COS-Discussietopic: How to make things better.

======
De DGK COS is de laatste maanden kwalitatief hard achteruit gegaan, of dit parallel loopt aan de terror en/of saaiheid in de villa zelf is niet met zekerheid te stellen, maar feit is dat de COSsen niet meer zijn wat ze geweest zijn en sommige users de COSsen daarom liever vermijden.

Hierbij wordt een aantal zeer gewaardeerde posters node gemist.

Dit topic is geopend zodat de users en mods van gedachten kunnen wisselen over hoe en of de DGK-COSsen nog te veranderen zijn.

Hou het netjes, uitschelden is overbodig alsmede het overmatig gebruik van emoticons.

Game on
======
pi_52658914
Het is toch van de zotte dat het eigenlijk om een handvol mensen gaat?

Hmm Ik heb er nog wel een waar ik me dood aan erger.
  FOK!Babe vrijdag 24 augustus 2007 @ 20:00:04 #3
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_52658939
Tragisch dat we aan deel 2 zijn toegekomen en nog géén van de prominente COShoeren zich heeft laten zien.
pi_52658963

[ Bericht 100% gewijzigd door pasjesjen op 24-08-2007 20:20:59 ]
Ik ben niet lullig sommige mensen kunnen gewoon niet tegen de waarheid!
pi_52658977
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 20:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Tragisch dat we aan deel 2 zijn toegekomen en nog géén van de prominente COShoeren zich heeft laten zien.
NAMEN graag en niet wijzen, en hoe duur ik wil neuquh
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
  † In Memoriam † vrijdag 24 augustus 2007 @ 20:02:34 #6
137949 Disana
pi_52659012
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 19:59 schreef itsme het volgende:

Het is toch van de zotte dat het eigenlijk om een handvol mensen gaat?

Hmm Ik heb er nog wel een waar ik me dood aan erger.
Yvonne vroeg zich hier [DGK] COS-Discussietopic: How to make things better. al af of het niet handiger was man en paard te noemen. Verderop schrijft ze het daar verder over te willen hebben als ze van haar weekend terug is.
pi_52659259
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 20:02 schreef Disana het volgende:

[..]

Yvonne vroeg zich hier [DGK] COS-Discussietopic: How to make things better. al af of het niet handiger was man en paard te noemen. Verderop schrijft ze het daar verder over te willen hebben als ze van haar weekend terug is.
Oke dan. Had ik gemist.

Ik denk dat dat ook beter is.
In mijn geval gaat het vooral om 2 mensen die ik al benoemd heb.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 20:16:53 #8
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52659418
Helaas een deel 2...
Ik heb wel eens beroerdere TVP's gedaan
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 20:24:56 #9
60586 Veulen
Vlinder zonnestraal met vrij
pi_52659632
Ik zet ook even een tvp...

COS had net weer een aardig diepte puntje.
I put the sexy in dyslexia
Voor paardrijles aan huis
pi_52659694
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 20:06 schreef Leandra het volgende:

[..]

Volgens mij is er al maanden een heleboel loos in de COS, daar is immers zojuist een heel topic over volgepost: [DGK] COS-Discussietopic: How to make things better.

Maar speciaal om al die mensen toch nog een kans te geven hun visie op de zaak te geven, en we graag van hen horen hoe zij denken dat de COS kwalitatief wel verbeterd kan worden is er een # 2 geopend, waar ze alsnog kunnen melden wat zij denken dat er mis is in de COS en hoe zij denken dat dat verbeterd kan worden:

[DGK] COS Discussietopic #2
Hoe graag wordt er eigenlijk naar geluisterd? Ik als COSposter begin me nu toch wel aangesproken te voelen ook al voel ik me kliekloos en dat houd ik ook graag zo maar dit terzijde. Als ik als COS-ser lees dat ik en velen met mij propjosti's zijn. Hoe constructief is het dan nog?
Go hard or go home
pi_52659775
Ik snap er geen k*t meer van....
De COS is bedoeld voor commentaren op streams. Er zijn mensen die geen streams hebben dus dan is het handig als er ook gepost wordt wat er te zien is.[Heb je wel eens 3 x hetzelfde natuurlijk]
Degenen zonder streams kunnen dan toch commentaar geven, wel zo gezellig.
Vervolgens ontstaat er een discussie maar dat mag niet te lang doorgaan want dan ben je ondertussen off-topic.
Wat is nu dan wel de bedoeling?
ieder oordeel heeft zijn nadeel
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 20:31:33 #12
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52659831
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 20:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Hoe graag wordt er eigenlijk naar geluisterd? Ik als COSposter begin me nu toch wel aangesproken te voelen ook al voel ik me kliekloos en dat houd ik ook graag zo maar dit terzijde. Als ik als COS-ser lees dat ik en velen met mij propjosti's zijn. Hoe constructief is het dan nog?
Ik zie jou, en een aantal andere users, als kliekloos, maar ik denk niet dat dat er wat toe doet.
Ik zie mezelf ook als kliekloos, maar daar zullen anderen een andere mening over hebben.

Ik had echt graag gezien dat degenen die de laatste tijd de COS regelrecht verneuken met hun posts, het lef hadden gehad hier te reageren... De COS is al tijden het nalezen niet meer waard, maar de laatste tijd helemaal niet meer, en daarin maakt dat kleine beetje on-topic posts van users zoals jij net niet het verschil wat nodig is om nog wel terug te lezen en/of te posten...
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 20:33:09 #13
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52659868
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 20:29 schreef 2live het volgende:
De COS is bedoeld voor commentaren op streams. Er zijn mensen die geen streams hebben dus dan is het handig als er ook gepost wordt wat er te zien is.[Heb je wel eens 3 x hetzelfde natuurlijk]
Vervolgens ontstaat er een discussie maar dat mag niet te lang doorgaan want dan ben je ondertussen off-topic.
Ook zonder streams is het simpel zat om on-topic te blijven in de COS... zeker als de COS door anderen een beetje leesbaar wordt gehouden
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 20:35:45 #14
60586 Veulen
pi_52659921
quote:
Een discussie over de bewoners en wat ze doen is natuurlijk niet offtopic. Zelfs dingen over de regie zijn nooit bestempelt over offtopic. Dus die dingen mag je gewoon zeggen en posten.

Echter zijn er discussies die zo lang duren en 10 duizend zijtakken vormen en dan uiteindelijk niet echt meer offtopic zijn. Die zijtakken moeten dan ergens anders heen. Dit is nooit echt een probleem geweest. Iedereen wist wel ongeveer tot hoever ze konden gaan. In de zeldzame gevallen dat het echt door etterde was er wel een mod die streng doch beslist opmerkte dat het ergens anders verder moest.

Voorbeelden hiervan zijn bv kaarten acties en de populariteitspoll. Beetje helder?
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 20:37:22 #15
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_52659958
quote:
Dat.

En
Ik heb meegelezen maar tot nu toe geen behoefte gevoeld te reageren, omdat ik het eerlijk gezegd allemaal een beetje much ado 'bout nothing vind.
Soms krijg ik het gevoel dat er een soort onderhuidse populariteitscontest onder de COSsers (old & new) plaatsvindt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_52660042
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 20:35 schreef Veulen het volgende:

[..]

Een discussie over de bewoners en wat ze doen is natuurlijk niet offtopic. Zelfs dingen over de regie zijn nooit bestempelt over offtopic. Dus die dingen mag je gewoon zeggen en posten.

Echter zijn er discussies die zo lang duren en 10 duizend zijtakken vormen en dan uiteindelijk niet echt meer offtopic zijn. Die zijtakken moeten dan ergens anders heen. Dit is nooit echt een probleem geweest. Iedereen wist wel ongeveer tot hoever ze konden gaan. In de zeldzame gevallen dat het echt door etterde was er wel een mod die streng doch beslist opmerkte dat het ergens anders verder moest.

Voorbeelden hiervan zijn bv kaarten acties en de populariteitspoll. Beetje helder?
Dit wel. Maar ik kan er dan toch niet de vinger opleggen waar het dan wel mis is gegaan.
Ik volg dit topic al vanaf het begin, maar is alle onvrede terug te voeren op een paar users?
Of spelen er nog meer dingen die ik dan niet gemerkt heb.
Ik zie heus wel dat de COS absoluut niet hetzelfde is als een tijd terug.
  † In Memoriam † vrijdag 24 augustus 2007 @ 20:41:05 #17
137949 Disana
pi_52660053
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 20:37 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat.

En
Ik heb meegelezen maar tot nu toe geen behoefte gevoeld te reageren, omdat ik het eerlijk gezegd allemaal een beetje much ado 'bout nothing vind.
Soms krijg ik het gevoel dat er een soort onderhuidse populariteitscontest onder de COSsers (old & new) plaatsvindt.
Klopt. En die komt sterker dan ooit tot uiting in posts als deze in dit screenshot:

http://www.uploadhouse.com/viewfile.php?id=399017
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 20:42:55 #18
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52660100
quote:
[..]
Dat.

En
Ehm... niet om het een of ander, maar heb je wel eens goed naar de posts van die zelfverklaarde psycholoog gekeken en de onderhuidse sneren naar users er in gezien??

Ik dacht dat userbashing niet toegestaan was... maar kennelijk mag het wel als je het leuk verpakt.
Volgens mij verandert dat weinig aan de boodschap...
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_52660108
quote:

[..]

Dat.

En
Uiteindelijk weten we allemaal wat er gebeurt als je 10 of meer al dan niet willekeurige types bij elkaar in één ruimte zet. Na verloop van tijd gaan ze zich aan elkaar ergeren en slaat de vlam in de pan. Zie BB1,2,3,4,5,6, HBB en DGK. In de COS is dat niet anders dus....
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 20:44:13 #20
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_52660139
ik blijf vinden dat ik niet op z'n plek ben in de cos. zonder streams. Heb absoluut een mening, maar kan niets vinden om commentaar op te geven daar. (behalve dan hetgeen ik hier voor ben )
ik weet gewoon bij vlagen niet over wie er gepost wordt, zo cryptisch worden de namen weergegeven. het is naar mijn gevoel een SC geworden van mensen die niet in de echte sc willen komen en tussendoor nog over dgk praten. in de échte sc zitten vele non-streamers die steeds verder raken van het programma op deze manier. Zo wordt de kloof steeds groter. IMHO
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_52660225
[DGK] COS-Discussietopic: How to make things worse.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 20:48:01 #22
6941 APK
Factual, I think.
pi_52660232
Goeie OP.

En eindelijk de knuppel in het hoenderhok.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 20:49:05 #23
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52660269
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 20:48 schreef APK het volgende:
Goeie OP.

En het verschil met de OP van het vorige topic is??
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_52660272
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 20:43 schreef Mike1964 het volgende:

[..]

Uiteindelijk weten we allemaal wat er gebeurt als je 10 of meer al dan niet willekeurige types bij elkaar in één ruimte zet. Na verloop van tijd gaan ze zich aan elkaar ergeren en slaat de vlam in de pan. Zie BB1,2,3,4,5,6, HBB en DGK. In de COS is dat niet anders dus....
....is het een normaal iets en iets wat onvermijdelijk is?
Go hard or go home
pi_52660322
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 20:49 schreef noekje het volgende:

[..]

Yep! Clever! Met dit verschil dat we hier niet 24 uur per dag in de gaten worden gehouden en er niet altijd ad-hoc gereageerd kan worden.... en daar zit hem de kneep denk ik...
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 20:51:57 #26
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52660343
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 20:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Uiteraard is het onvermijdelijk, maar kan iemand me dan in godsnaam uitleggen waarom er tegenwoordig 10 COSsen per dag volgebaggerd moeten worden met voornamelijk klachten dat er geen ruk gebeurt in de villa.

De eerste maanden ging er gemiddeld een COS per dag doorheen en als het echt spannend was misschien wel 2... en daar kon ook best eens een off-topic grapje in gemaakt worden.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_52660345
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 20:48 schreef APK het volgende:

Alleen jammer dat niet alle hoenders hierheen durven te komen.
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 20:52:07 #28
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_52660349
Ik heb dat gevoel zo nu en dan aan beide kanten.
Het verbolgen reageren als er niet ergens direct op wordt gereageerd, wat ik wel eens tegenkom, bijvoorbeeld.

Maar in feite sta ik nog steeds achter deze posting in een interessante vuurdoop in DGK SC.

[DGK SC # 260] Gouden koorts
pi_52660361
Is er op dit moment geen COS of heb ik last van een bug
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 20:53:34 #30
60586 Veulen
pi_52660379
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 20:40 schreef 2live het volgende:
Dit wel. Maar ik kan er dan toch niet de vinger opleggen waar het dan wel mis is gegaan.
Ik volg dit topic al vanaf het begin, maar is alle onvrede terug te voeren op een paar users?
Of spelen er nog meer dingen die ik dan niet gemerkt heb.
Ik zie heus wel dat de COS absoluut niet hetzelfde is als een tijd terug.
Ik denk dat het een beetje terug te voeren is naar het moment dat mensen begonnen af te haken omdat de streams betaald gingen worden. Hoop vaste posters voelen zich daardoor niet meer "als een vis in het water in de COS" en trekken zich terug. Een aantal echte fanatiekelingen houd wel streams en krijgt daardoor de vrijheid die ze daarvoor niet hadden.
Ze waren immers in de minderheid en mensen uit een minderheid schreeuwen minder hard.
Nu is het tij echter dusdanig gekeerd dat de minderheid een meerderheid is geworden en daardoor z'n mening goed en duidelijk gaat profileren. Ze halen ook meteen even de schade van de maanden daarvoor in door wraak te nemen op de mensen die ze hiervoor niet konden overstemmen.

En dat bepaald de zweer.
pi_52660393
Het is bij mij niet echt het off topic gedoe waar het om draait.
Wat mij op een gegeven moment opviel was dat er een kliekje was ontstaan.

Voorbeeld:
Ik ging altijd goed met Blomst om. Iemand schreef dat de grote groene letters op haar screenshots niet mooi waren (en dat beaamde ik) en gelijk kwamen er berichtjes, Niets van aantrekken, je screenshots zijn prachtig.

Toen ik daar verontwaardigt op reageerde, waarom het nodig gevonden werd om voor Blomst op te komen, net alsof we haar aanvielen kreeg ik al snel een doodsverwensing aan mijn sloffen van iemand waar ik niet eens mee in disucssie was. Maar die ook weer voor zijn ega? vriendje op kwam.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 20:56:10 #32
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_52660473
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 20:50 schreef Mike1964 het volgende:

Yep! Clever! Met dit verschil dat we hier niet 24 uur per dag in de gaten worden gehouden en er niet altijd ad-hoc gereageerd kan worden.... en daar zit hem de kneep denk ik...
We hebben een soort streamlocks nodig? Ga er maar aan staan, DEV!
pi_52660502
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 20:53 schreef Veulen het volgende:

[..]

En dat bepaald de zweer.
Ik respecteer het feit dat je dyslectisch bent en ik hou er in principe niet van om over taalfouten te zeuren, maar wil je alsjeblieft nooit meer "zweer" schrijven waar je sfeer bedoelt? Dat doet gewoon pijn aan mijn ogen...
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
pi_52660545
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 20:56 schreef Copycat het volgende:

[..]

We hebben een soort streamlocks nodig? Ga er maar aan staan, DEV!
Elke user verplicht posten mét webcam! Dé oplossing!
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 20:59:51 #35
60586 Veulen
pi_52660565
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 20:57 schreef Mike1964 het volgende:
Ik respecteer het feit dat je dyslectisch bent en ik hou er in principe niet van om over taalfouten te zeuren, maar wil je alsjeblieft nooit meer "zweer" schrijven waar je sfeer bedoelt? Dat doet gewoon pijn aan mijn ogen...
Ik zal proberen het te onthouden
pi_52660567
Hier moets ik maar namen gaan noemen werd er in de fb gepost.
Maar ik ga geen namen noemen, ik heb tegen niemand iets die in de COS post, alleen dat gesneer overweer erger ik me soms wel aan, ook al ben ik daar zelf ook niet altijd vrij van geweest.
als een poster je niet aanstaat reageer er dan niet op.
Goedemorgen :W
  † In Memoriam † vrijdag 24 augustus 2007 @ 21:00:39 #37
137949 Disana
pi_52660595
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 20:54 schreef itsme het volgende:

Voorbeeld:
Ik ging altijd goed met Blomst om. Iemand schreef dat de grote groene letters op haar screenshots niet mooi waren (en dat beaamde ik) en gelijk kwamen er berichtjes, Niets van aantrekken, je screenshots zijn prachtig.

Toen ik daar verontwaardigt op reageerde, waarom het nodig gevonden werd om voor Blomst op te komen, net alsof we haar aanvielen kreeg ik al snel een doodsverwensing aan mijn sloffen van iemand waar ik niet eens mee in disucssie was. Maar die ook weer voor zijn ega? vriendje op kwam.
Dit is mij ook meermaals overkomen. Je kunt het goed met iemand vinden. Je bent je van geen kwaad bewust, je schrijft iets, en ineens staat er een clubje om de geadresseerde heen alsof je een aanval hebt gepleegd.

Ik wijt het aan het vele PM'men. Ik heb meermaals gezien hoe mensen werden opgeroepen hun PM te activeren als ze dat nog niet hadden gedaan. Je kunt je dan in een COS afvragen waarom - wordt er per PM nog meer over de streams geschreven? Dat lijkt me niet.
pi_52660608
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 20:59 schreef blomst het volgende:

als een poster je niet aanstaat reageer er dan niet op.
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
pi_52660611
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 20:57 schreef Mike1964 het volgende:

[..]

je kan het ook als een zweer zien die op knappen staat
Goedemorgen :W
pi_52660646
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 21:01 schreef blomst het volgende:

[..]

je kan het ook als een zweer zien die op knappen staat
Doet nog meer pijn aan mijn ogen en is bovendien een goor gezicht...
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
pi_52660722
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 20:54 schreef itsme het volgende:

Voorbeeld:

Ik heb gewoon schijt aan kliekjes, verdiep me er ook niet in. Ik kan me voorstellen als mensen veel op hetzelfde tijdstip posten dat je meer een soort van 'band' krijgt met elkaar. Ik lees de SC ook, en daarin merk ik ook welke users het heel goed met elkaar kunnen vinden. Dat zal in de COS niet anders zijn. Het is jammer als mensen zich daardoor buiten gesloten voelen. Ik snap dan niet waarom dat in de COS wel zo is en in de SC niet.
Juist door weg te blijven wordt het steeds meer Wij en Zij. [ COS-SC] Ik mis een heleboel mensen die nu in de SC zitten
in de COS, gewoon voor een beetje tegengas op zijn tijd.

[ Bericht 4% gewijzigd door 2live op 24-08-2007 21:14:16 ]
pi_52660750
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 21:00 schreef Disana het volgende:

[..]

Dit is mij ook meermaals overkomen. Je kunt het goed met iemand vinden. Je bent je van geen kwaad bewust, je schrijft iets, en ineens staat er een clubje om de geadresseerde heen alsof je een aanval hebt gepleegd.

Ik wijt het aan het vele PM'men. Ik heb meermaals gezien hoe mensen werden opgeroepen hun PM te activeren als ze dat nog niet hadden gedaan. Je kunt je dan in een COS afvragen waarom - wordt er per PM nog meer over de streams geschreven? Dat lijkt me niet.
Of het door het pmen komt ? Geen idee.
Ik heb dit jaar ook mijn inbox geactiveerd en heb wel eens gepmed. Dat maakt het contact misschien iets persoonlijker?

maar volgens mij is dat (vette letters) dus het grote eieren eten.
pi_52660867
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 20:51 schreef Leandra het volgende:

[..]

Uiteraard is het onvermijdelijk, maar kan iemand me dan in godsnaam uitleggen waarom er tegenwoordig 10 COSsen per dag volgebaggerd moeten worden met voornamelijk klachten dat er geen ruk gebeurt in de villa.

De eerste maanden ging er gemiddeld een COS per dag doorheen en als het echt spannend was misschien wel 2... en daar kon ook best eens een off-topic grapje in gemaakt worden.
Ik ben niet de ideale user om dit uit te leggen want ik ben er bijna niet meer omdat ik dgk gewoon niet meer zo leuk vind en dus ook minder op de COS kom dan. Een COS vol met,' er is geen hol meer te beleven,' zie je mij dus ook niet vullen. Niet interessant is gewoon op het kruisje klikken voor mij.
Go hard or go home
pi_52660922
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 21:04 schreef 2live het volgende:

[..]

Ik heb gewoon schijt aan kliekjes, verdiep me er ook niet in. Ik kan me voorstellen als mensen veel op hetzelfde tijdstip posten dat je meer een soort van 'band' krijgt met elkaar. Ik lees de SC ook, en daarin merk ik ook welke users het heel goed met elkaar kunnen vinden. Dat zal in de COS niet anders zijn. Het is jammer als mensen zich daardoor buiten gesloten voelen. Ik snap dan niet waarom dat in de COS wel zo is en in de SC niet.
Juist door weg te blijven wordt het steeds meer Wij en Zij.
Ik had ook het gevoel dat ik een band had met de Cossers. Maar blijbaar heerste er toen al zo een sfeer dat het nodig gevonden werd om maar bij de geringste aanleiding voor iemand op te komen.
Juist door dat te doen was het zo van, hey itsme valt een van ons aan en gaan ze gelijk in de aanval zonder gegronde reden, (Ik heb het over een groepje van 3 hooguit 4) waardoor ik pissig werd en me buiten gesloten voelde en eindelijk in de gaten had dat de mensen die zich al veel eerder dood ergerden toch wel gelijk bleken te hebben.

Maar wat me nog meer ergert is dat ze donders goed weten dat heel veel mensen erge moeite hebben met de wijze waarop ze posten in de Cossen ,maar totaal geen moeite nemen om iets ook maar op te lossen.
  † In Memoriam † vrijdag 24 augustus 2007 @ 21:16:16 #45
137949 Disana
pi_52660984
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 20:50 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

dat heb jij goed gezien. Ik zit hier niet voor een discussie om mijn ego te strelen en te vertellen hoe gelijk ik heb. Ik zit hier voor mijn ontspanning en voor de rest hou ik blijkbaar mensen instand, die hier tot diep in de nacht kunnen zeiken over sex en aanverwanten (ik moet om 5.30 uur op) trek jij maar jouw conclusie
Het is precies deze houding die het zo moeilijk maakt je niet van hautaine spelletjes met je partner plus beequeen te verdenken in de COS.

Ik werk ook, en daarnaast heb ik een zieke partner. Geeft me dat het recht denigrerend te doen over de omgeving waarin ik hier verkeer? Ik heb bij jou voortdurend het gevoel dat je dat wel doet.
  Admin vrijdag 24 augustus 2007 @ 21:17:26 #46
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_52661016
Dialoog? We lezen mee en laten jullie praten oké?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 21:17:36 #47
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_52661024
Ook hier vind ik het raar dat EricaHysterica, waar het hier overduidelijk ook over gaat, wel in SC, maar niet hier haar zegje over dit issue doet.

Get in out in the open en get it over with. Denk ik dan.
  † In Memoriam † vrijdag 24 augustus 2007 @ 21:18:41 #48
137949 Disana
pi_52661050
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 21:02 schreef ericahysterica het volgende:
beste disana ik ben een individu niet gelinkt aan BQ of dr dus ben ik verantwoordelijk voor mijn inbreng hier, Ik erger mij al weken aan dat rigide en paranoide gezeik van een aantal mensen./ FOK heeft heel veel onderwerpen. En als jij het werkelijk als welbespraakte wilt spelen dan kom je in de DGK COS boven het maaiveld uit........maar op mij maak je geen indruk........trek je conclusies.
De komende tijd wens ik mij gaarne te amuseren op de Cos en wat jouw achterban er van vindt zal mij worst wezen,. Het ga je goed dag Disana
Ik heb geen achterban. Nadat ik stopte met het posten in de COS, kwam ik er hier pas achter dat er meer mensen waren die zich niet meer thuisvoelen in de COS.

Jammer dat je met twee maten meet, ook. Als iemand zich eerstelijns psycholoog noemt in zijn onderschrift en de ander 'welbespraakt', is het eerste dan humor of het tweede.

Een achterban heb ik niet. Als iemand hier veel problemen heeft gehad, ben ik het wel. Mij verbaast het dat verhoudingen zo kunnen verschuiven.

Je ontwijkt mijn kritiek op je 'geld verdienen voor nachtbrakers' opmerking. En je klinkt zeer vijandig. Vraag jezelf eens af hoe dat laatste komt, als je niet wordt aangevallen. Nogal was mensen in de COS hebben er zomaar last van gekregen, getuigen ook deze post:

[DGK] COS Discussietopic #2
pi_52661097
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 21:17 schreef yvonne het volgende:
Dialoog? We lezen mee en laten jullie praten oké?
Het probleem is dat de mensen om wie het gaat niet mee (willen) posten. Wellicht zou het helpen als jij een oproepje daartoe doet?
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 21:21:12 #50
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_52661113
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 21:10 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

mierenneuken is ook een vak,,btw ik durf als nietvolger met eenieder de discussie aan. De vraag is echter of ik dat wel wil. ik wil lekker streamen en cossen en voor de rest maakt het mij geen fuck uit wat anderen vinden wat ik zou moeten om hun pulletje te passen. Sterker nog ik ben er helemaal klaar mee. Het bewijs van het bondje en de rigiditeit blijkt allang ik heb nog steeds geen post....
Als mensen aangeven dat ze door jou manier van cossen zich niet meer welkom voelen waar ze dat gevoel eerder nooit hadden, denk je dan niet dat het tijd wordt een béétje aan te passen? Ik ga niet via pm discussieren, omdat dit topic daarvoor is. En ook om het een open discussie te houden. Ik vind het heel jammer dat je op zo'n vijandige manier de discussie ingaat.

[ Bericht 1% gewijzigd door debuurvrouw op 24-08-2007 22:49:41 ]
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  † In Memoriam † vrijdag 24 augustus 2007 @ 21:27:39 #51
137949 Disana
pi_52661272
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 21:16 schreef ericahysterica het volgende:

ik ben zeer geschoffeerd door jouw vriendjes en vriendinnetjes,,,,,is ook niet erg.......maar het feit dat jij mij in een zin benoemt met mijn partner zegt mij genoeg,,,,,,,,mijn idee over cos en reageren heb ik nu geventileerd en hier hou ik het ook bij. Ik heb het ooit voor jou opgenomen disana maar ja......na 2 maanden is dat blijkbaar ook historie ...... doe je ding zowiezo voor 100% en laat mensen die zich gewoon ook willen amuseren gewoon met rust....
Ik heb nooit zoveel woorden voor onverklaarbare veroordeling en vijandigheid. Je zou jezelf kunnen afvragen waar die vandaan komt, zoals ik al schreef.

Hoe komt het dat mensen met jouw vooroordelen (werkenden - nietwerkenden, vriendjes en vriendinnetjes, mensen die anderen niet met rust laten) nu de COS bevolken zonder veel respect voor hoe je met elkaar omgaat in een gemeenschappelijke ruimte.

Hoe komt het dat een fervente COSser als ik de COS verlaat en nu zelfs voor 'over de top kutwijf' word uitgemaakt als ik er wel post.

Het lijkt mij dat dat de echte vragen zijn... en dat jij wel een paar antwoorden zou weten.
pi_52661516
Ik heb de moeite genomen hier een stukje terug te lezen. Ik bezoek de site van Fok (DGK) nog niet zo heel erg lang. Sinds kort reageer ik zo af en toe ook nog wel eens. Kennelijk zijn er toch heel veel mensen die niet door hebben hoe moeilijk het soms is om als nieuweling er tussen te komen. Afkortingen, cryptische omschrijvingen waarvan je denk ?????????. Kortom, er is niets mis met mensen die goed met elkaar om kunnen gaan op een site, maar probeer hierdoor andere niet uit te sluiten. Dat neemt niet weg dat je hiervoor iemand moet gaan uitschelden of wat dan ook.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 21:40:18 #53
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_52661605
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 21:36 schreef coldstar het volgende:
Ik heb de moeite genomen hier een stukje terug te lezen. Ik bezoek de site van Fok (DGK) nog niet zo heel erg lang. Sinds kort reageer ik zo af en toe ook nog wel eens. Kennelijk zijn er toch heel veel mensen die niet door hebben hoe moeilijk het soms is om als nieuweling er tussen te komen. Afkortingen, cryptische omschrijvingen waarvan je denk ?????????. Kortom, er is niets mis met mensen die goed met elkaar om kunnen gaan op een site, maar probeer hierdoor andere niet uit te sluiten. Dat neemt niet weg dat je hiervoor iemand moet gaan uitschelden of wat dan ook.
Ik post al tijden in DGK, maar snap ook geen biet meer van de Cos... namen en afkortingen? dan moet het als "nieuweling" helemaal lastig zijn.
pi_52661644
Eigenlijk is dit de COCOS
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 21:43:44 #55
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_52661684
Valt toch wel mee?
Amanda is Amandel, Del of Manny, Nadia Naat of Nada, Dennis Nix of Dennix, Lieke Slieko, Jaap Jaapio (?) en Brian Brain en Parabrotha. En dan heb je nog Sletty (Netty) en Jose (Palma) .
Mis ik er zoveel of ben ik te ingeburgerd?
  † In Memoriam † vrijdag 24 augustus 2007 @ 21:44:32 #56
137949 Disana
pi_52661714
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 21:36 schreef coldstar het volgende:

Ik heb een paar maanden in de COS gepost, maar ook ik moet nog wel eens twee keer nadenken voor ik weet waar men het over heeft

Wat mij betreft moet je gewoon kunnen vragen wat iets betekent.
pi_52661733
Ik kan je vertellen dat het heel lastig is.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 21:45:36 #58
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_52661739
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 21:43 schreef Copycat het volgende:
Valt toch wel mee?
Amanda is Amandel, Del of Manny, Nadia Naat of Nada, Dennis Nix of Dennix, Lieke Slieko, Jaap Jaapio (?) en Brian Brain en Parabrotha. En dan heb je nog Sletty (Netty) en Jose (Palma) .
Mis ik er zoveel of ben ik te ingeburgerd?
nou, die josé heb ik compleet gemist hoor..
van een boel dingen kan ik het uiteindelijk wel herleiden. maar Waarom?
het hoeft heus niet heel objectief, maar dit is wel heel gekleurd allemaal. en als iedereen slet of dom of niks is. why bother?
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 21:46:10 #59
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_52661753
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 21:42 schreef Py het volgende:
Eigenlijk is dit de COCOS
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 21:46:21 #60
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_52661761
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 21:44 schreef Disana het volgende:
Wat mij betreft moet je gewoon kunnen vragen wat iets betekent.
Absoluut. Maar werderom moet ik bekennen dat ik niet echt merk dat dat niet kan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')