Sorry Soury, maar er is nu toch wel een grens overschreden waar ik als oudCOSser niet meer omheen kan:quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:49 schreef Soury het volgende:
Disana laat die ouwe koeie dan ook op stal. Laten we maar es zien dat we het kunnen. En fuck reacties !!... Lekker scrollen over sommigen en laat dit nu niet weer in 3 minuten in de soep lopen.
We nemen de cos gewoon over zoals het is![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:09 schreef itsme het volgende:
[..]
O zo lief maar ik lusdieniesorry.
Heb je geen chocolade broodjes of zo?
![]()
Waar zie jij Paddy, Ian?quote:
Ik weet het... en snap het maar volgens mij is gewoon on topic reageren de manier om ze op de kast te krijgen ipvquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Sorry Soury, maar er is nu toch wel een grens overschreden waar ik als oudCOSser niet meer omheen kan:
COS#2338 Dennis misschien wel uit de kast, maar niet erop
En het gaat niet om koeien, of ze nu jong of oud zijn. Het gaat om hoe die posts weergeven wat er mis is met de COS... hoe er tegen mensen wordt aangekeken door iemand die zwaar haar stempel drukt.
Er zijn een hoop posts leeg en Paddy heeft laten weten dat ze ingegrepen heeft.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Waar zie jij Paddy, Ian?
Als er nu alleen maar weer gewist gaat worden, is het hek van de dam. Dan kunnen degenen die de sfeer in de COS bepalen helemaal alles doen en zeggen, en exCOSsers niets meer.
Ik mis er 28quote:
Proef is mislukt...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:23 schreef Veulen het volgende:
Zit ik me best te doen om de zweer in de COS te verbeteren. Zitten ze hier gewoon de varkens uit te hangen.
Ik heb gewoon gvd nog steeds honger... Kom hier met die broodjes![]()
Zelf wil ik helemaal niemand op de kast krijgen. Maar sukses ermee.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet het... en snap het maar volgens mij is gewoon on topic reageren de manier om ze op de kast te krijgen ipv
negatief e reageren. Maar proef is al mislukt![]()
Ik hou het nog ff vol
Geen waarschuwingen, geen bans. Makkelijk zo voor de vaste garde.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Er zijn een hoop posts leeg en Paddy heeft laten weten dat ze ingegrepen heeft.
Ben al weer wegquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Zelf wil ik helemaal niemand op de kast krijgen. Maar sukses ermee.
Hier zie je er nog een paar:quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:26 schreef Leandra het volgende:
Zo... SC bijgelezen, FB bijgelezen, COS bijgelezen (en dat valt niet mee met al die geëditte posts) en zelfs een TVP in discussietopic # 2 geplaatst...
Kan ik ff koffie gaan zetten??
Als iedereen nou heel wijs eens gewoon over de streams gaat posten. Reageer dan alleen op de mensen van wie je postings kan waarderen. Volgens mij komen we dan veel verder.quote:
Jij ook veel plezier daar Bitchquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:28 schreef pasjesjen het volgende:
In het kader van niet meer zwaaien doe ik het hier maar even
Ik ga er vandoor ben er vanavond laat meer
Kermis enzo hier
Veel plezier, en hopelijk bereiken jullie verder nog wat met de cos![]()
Nu pizza?quote:
Die had ik al in de diverse topics meegekregenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Hier zie je er nog een paar:
http://www.uploadhouse.com/viewfile.php?id=399017
Have Funquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:28 schreef pasjesjen het volgende:
In het kader van niet meer zwaaien doe ik het hier maar even
Ik ga er vandoor ben er vanavond laat meer
Kermis enzo hier
Veel plezier, en hopelijk bereiken jullie verder nog wat met de cos![]()
Waar is "daar" ??quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:37 schreef Mike1964 het volgende:
Pffff.... wat een zooitje malloten daar zeg....
Hee geen grapjes over me nieuwe vrienden hequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:37 schreef Mike1964 het volgende:
Pffff.... wat een zooitje malloten daar zeg....
Er word je gewoon gevraagd om een bepaald topic even te lezen en daarop te reageren. Dit in het kader van open discussies. Hoezo doe je dat dan niet? Dan lijkt het er heel erg op dat je genieten van het feit dat je (indirect) de veroorzaker bent van veel rellen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:39 schreef ericahysterica het volgende:
beste mensen. Ik werk hard voor mijn geld ....en als ik vrij ben vind ik het leuk om te streamen. Fok geeft mij de mogelijkheid om commentaar te leveren op de streams. Helaas blijkt dat mensen zich aan mijn posten ergeren.Als het echt niet meer te verdragen is , stuur mij aub een pm. Verder is mijn vriendelijk verzoek mij niet te sleuren in jullie fundamentalistische gezeik.
Nou ja, de teksten die je gebruikt getuigen niet echt van invoelend vermogen. Het lijkt er derhalve wel een beetje op dat je je aan het wentelen bent in zelfgenoegzaamheid. Mij een biet hoor, maar verzoeken om een PM versus de tekst fundamentalistisch gezeur, niet echt uitnodigend voor een discussie lijkt mij....quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:42 schreef ericahysterica het volgende:
ik geniet van de cossen en de streams en voor de rest verwijs ik naar mijn pm........
pm... Is dat een soort persvoorlichter?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:42 schreef ericahysterica het volgende:
ik geniet van de cossen en de streams en voor de rest verwijs ik naar mijn pm........
Welke kroeg??quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zijn hier nog leukerts? Of moet ik toch weer naar de kroeg voor wat vertier.....
Dan heb je nu pm.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:42 schreef ericahysterica het volgende:
Nee, zo los je de dingen lekker op.... Alleen PM? En je durft de discussie niet openbaar aan omdat?...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:39 schreef ericahysterica het volgende:
beste mensen. Ik werk hard voor mijn geld ....en als ik vrij ben vind ik het leuk om te streamen. Fok geeft mij de mogelijkheid om commentaar te leveren op de streams. Helaas blijkt dat mensen zich aan mijn posten ergeren.Als het echt niet meer te verdragen is , stuur mij aub een pm. Verder is mijn vriendelijk verzoek mij niet te sleuren in jullie fundamentalistische gezeik.
Dus tochquote:
Het begint met een C en het eindigt op OS...quote:
Dat was iid de bedoelingquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:30 schreef Veulen het volgende:
[..]
Als iedereen nou heel wijs eens gewoon over de streams gaat posten. Reageer dan alleen op de mensen van wie je postings kan waarderen. Volgens mij komen we dan veel verder.
Kom op ik weet gewoon dat de mensen hier zich best kunnen beheersen en die mensen links kunnen laten liggen.![]()
dat heb jij goed gezien. Ik zit hier niet voor een discussie om mijn ego te strelen en te vertellen hoe gelijk ik heb. Ik zit hier voor mijn ontspanning en voor de rest hou ik blijkbaar mensen instand, die hier tot diep in de nacht kunnen zeiken over sex en aanverwanten (ik moet om 5.30 uur op) trek jij maar jouw conclusiequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou ja, de teksten die je gebruikt getuigen niet echt van invoelend vermogen. Het lijkt er derhalve wel een beetje op dat je je aan het wentelen bent in zelfgenoegzaamheid. Mij een biet hoor, maar verzoeken om een PM versus de tekst fundamentalistisch gezeur, niet echt uitnodigend voor een discussie lijkt mij....
Duister achteraf aggenebes kroegje met gemiddeld 120 jaar gevangenisstraf binnen. Met van die blonde verlopen dellen hangend aan de bar met veel te veel mascara. Zo'n kroeg waar per drie weken zeker één ruit sneuvelt en een mes door de tent vliegt. Een gelagkamer waar je zes keer per avond moet bukken omdat er iemand uithaalt.....quote:
Spaghetti.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:34 schreef itsme het volgende:
[..]
Nu pizza?![]()
Ik maak regelmatig Kip Tandoori van zo een Knor pakje.
Verleden keer begon ik met de marinade deed ik er per ongeluk de saus in.
Kon ik alles weggooien.![]()
Wat heb je laten verbranden?
Waarom zou ik je in jezusnaam PM'en?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:39 schreef ericahysterica het volgende:
Ik moet soms om vijf uur ook op, maar niet langer dan tien minuten, daarna lig ik er weer in. Maar als je suggereert dat jij mijn uitkering betaald, dan moet ik je teleurstellen. Ik werk namelijk ook, en hard ook nog. Ongeveer zestig uur per week, incl. reistijden. Dat maakt dan nog niet dat voor mij op een COS iedereen aan de kant zou moeten. Ik zie de relevantie niet en het verband al helemaal niet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:50 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
dat heb jij goed gezien. Ik zit hier niet voor een discussie om mijn ego te strelen en te vertellen hoe gelijk ik heb. Ik zit hier voor mijn ontspanning en voor de rest hou ik blijkbaar mensen instand, die hier tot diep in de nacht kunnen zeiken over sex en aanverwanten (ik moet om 5.30 uur op) trek jij maar jouw conclusie
Pre Menstrueelquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:45 schreef demins het volgende:
[..]
pm... Is dat een soort persvoorlichter?
Yo! Klinkt goed... Geef het adres eens?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Duister achteraf aggenebes kroegje met gemiddeld 120 jaar gevangenisstraf binnen. Met van die blonde verlopen dellen hangend aan de bar met veel te veel mascara. Zo'n kroeg waar per drie weken zeker één ruit sneuvelt en een mes door de tent vliegt. Een gelagkamer waar je zes keer per avond moet bukken omdat er iemand uithaalt.....
Ehm, zin om mee te gaan?
Het is precies deze houding die het zo moeilijk maakt je niet van hautaine spelletjes met je partner plus beequeen te verdenken in de COS.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:50 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
dat heb jij goed gezien. Ik zit hier niet voor een discussie om mijn ego te strelen en te vertellen hoe gelijk ik heb. Ik zit hier voor mijn ontspanning en voor de rest hou ik blijkbaar mensen instand, die hier tot diep in de nacht kunnen zeiken over sex en aanverwanten (ik moet om 5.30 uur op) trek jij maar jouw conclusie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |