Snip en Snap waren ook heel leukquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:08 schreef blomst het volgende:
[..]
En Jaap heeft ook altijd een aangever nodig, dus het werkt nooit tussen die twee.
Dennix moet wel op schieten, zijn diesel gaat echt te langzaam warm worden, straks is het programma afgelopen.
Want Snip snapt niet wat Snap snaptquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Snip en Snap waren ook heel leuk![]()
hmm ......wanneer denk je?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:32 schreef Py het volgende:
[..]
Natuurlijk zie ik nu ook dat Dennis enorm passief is. Je moet blind zijn om dat niet te zien. Maar dat wil niet zeggen dat we alles van Dennis al gezien hebben. Dat weet ik ook niet natuurlijk.
Maar mijn mening is gebaseerd op het uitgangspunt dat Dennis niet voor niets is geselcteerd en dat hij met een compleet andere stijl dan het spektakel van Huub gaat ´leveren´
Jij Snapt hetquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:14 schreef Borga het volgende:
[..]
Want Snip snapt niet wat Snap snapt
En Snap snapt niet wat Snip snapt
Als Snipt snapt Snap en Snap snapt Snip
Verdwijnt het Snip en Snap begrip
Py denkt vanaf 23 septemberquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:14 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
hmm ......wanneer denk je?
Dank je welquote:
Grappig, ik heb dat als ik naar Nadia en Amanda luister.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:26 schreef Py het volgende:
Als ik naar pianospel luister voel ik me altijd zo intellectueel![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:28 schreef 2live het volgende:
[..]
Grappig, ik heb dat als ik naar Nadia en Amanda luister.![]()
ja amanda weet eigenlijk niet goed wat zij wil denk ik......want soms is zij heel gewoon in gesprek met liekequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:31 schreef SIRA het volgende:
Kim gaat zo de nagels van Lieke doen
Amanda wil nl niet langer dan 10 minuten tegenover Lieke zitten,
wat een k-wijf zeg, ongelooflijk
En toch moet ik dan ook wel weer lachen omdat Amanda het wel zegt waar Lieke bij staat.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:31 schreef SIRA het volgende:
Kim gaat zo de nagels van Lieke doen
Amanda wil nl niet langer dan 10 minuten tegenover Lieke zitten,
wat een k-wijf zeg, ongelooflijk
Nadia geeft Amanda meteen een kus, die vind het nl zooo'n goeie aktie
Ik zou me geen illusies maken. Als je overigens je visie kwijt wilt op die van anderen of over de sfeer in de COS, dan kun je die hier kwijt:quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:31 schreef ericahysterica het volgende:
[quote]Op vrijdag 24 augustus 2007 19:26 schreef Py het volgende:
ja ik voel mij nu ook eindelijk heel erg intellectueel al weet ik de muziekstukken niet te benoemen. Even voel ik mij geen volger of cosjosti meer en das dan weer lekker
COSjosti is misschien wel een C(o)osnaam, weet je veel.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:31 schreef ericahysterica het volgende:
[/quote
ja ik voel mij nu ook eindelijk heel erg intellectueel al weet ik de muziekstukken niet te benoemen. Even voel ik mij geen volger of cosjosti meer en das dan weer lekker
Zo voel je je anders dus wel?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:31 schreef ericahysterica het volgende:
[/quote
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |