kudt weer Ardennen, maar wel leuk en relax alleen die walloniers zijn erg arrogantquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Waar ben je geweest, en, nog belangrijker, was het er mooi weer.
Ik heb het helemaal gehad.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:20 schreef itsme het volgende:
De reacties op ian nick maken me namelijk ook nog agressief.![]()
Veel regen zeker. Maar toch een verandering van omgeving. En nu weer flink posten hequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:20 schreef Pavement het volgende:
[..]
kudt weer Ardennen, maar wel leuk en relax alleen die walloniers zijn erg arrogant
idd veel regen, maar vind het heerlijk om tussen de bergen te lopen etc, maar eerst vreten etc en dan ff bij posten !!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Veel regen zeker. Maar toch een verandering van omgeving. En nu weer flink posten he![]()
Krijg ook zin om er iets over te tikken... Maar ik doe het niet want dan zit ik vast in Ian z'n kliekje (natuurlijk is het andersom en zit Ian gewoon in mijn kliekjequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:20 schreef itsme het volgende:
Gatver. wat een klote sfeer.![]()
Ik voel me niet prettig want ook ik heb amanda regelmatig snollie genoemd en ook ik heb beequeen gisteren gefeliciteerd.
wel onder een ontopic post.![]()
Nu pas ik niet meer in beide. SC en en COS
Mammieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Ga maar even mijn zelfgemaakte eten opeten. Misschien bevordert dat mijn humeur.
De reacties op ian nick maken me namelijk ook nog agressief.![]()
Het probleem is gewoon dat je in de COS helemaal niets meer mag zeggen. Maar de veelposters mogen wel keer op keer OT gaan. Ik zit ook op mijn handen, als het ware.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Krijg ook zin om er iets over te tikken... Maar ik doe het niet want dan zit ik vast in Ian z'n kliekje (natuurlijk is het andersom en zit Ian gewoon in mijn kliekje [afbeelding] )
Ik kan nog net de behoeft weerstaan om op elke posting een discussie post op te gooien. Wel ontopic natuurlijk... Maar gewoon om te laten zien dat het anders kan.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:30 schreef Disana het volgende:
Het probleem is gewoon dat je in de COS helemaal niets meer mag zeggen. Maar de veelposters mogen wel keer op keer OT gaan. Ik zit ook op mijn handen, als het ware.
Ja, ik begrijp je heel goed.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:33 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik kan nog net de behoeft weerstaan om op elke posting een discussie post op te gooien. Wel ontopic natuurlijk... Maar gewoon om te laten zien dat het anders kan.
Waarom verkassen we niet met zijn alle naar de cos.. Dit was al aangegeven hier door een user (weet niet meer wie)quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Het probleem is gewoon dat je in de COS helemaal niets meer mag zeggen. Maar de veelposters mogen wel keer op keer OT gaan. Ik zit ook op mijn handen, als het ware.
Ik ben er al.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom verkassen we niet met zijn alle naar de cos.. Dit was al aangegeven hier door een user (weet niet meer wie)
maar gewoon doen. Met zijn allen , met zijn allllluuu
Ik vind het goed: maar weet niet zo goed wat ik kan bijdragen... Maar ik doe wel meequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:35 schreef Soury het volgende:
Waarom verkassen we niet met zijn alle naar de cos.. Dit was al aangegeven hier door een user (weet niet meer wie)
maar gewoon doen. Met zijn allen , met zijn allllluuu
Me toquote:
Hoi Meisquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:42 schreef TherAngelina het volgende:
'Avond.
De COS is dood lang leve de COSquote:
Doe ik toch?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:49 schreef Soury het volgende:
Disana laat die ouwe koeie dan ook op stal. Laten we maar es zien dat we het kunnen. En fuck reacties !!... Lekker scrollen over sommigen en laat dit nu niet weer in 3 minuten in de soep lopen.
We nemen de cos gewoon over zoals het is![]()
GMTAquote:
Super... bijna vier weken vrijquote:
En het word zomerquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:53 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ah lekker!
Mijn vrije dagen zijn bijna op.
Toen wou ik nog niet écht schelden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:56 schreef Talitha het volgende:
En nu ben ik 'COSverneukend piepschuim' aan het visualiseren.
En jij bent nog wel met zijn viertjesquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:00 schreef itsme het volgende:
[..]
nee duidelijk.![]()
maar het is een groepje van 2 3 mensen en dan heb je nog hun volgertjes.
O ik ga even gluren Nmns(sorry ben lui vandaag)quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De OP wordt echt steeds mooier, nog even en hij is 13 pagina's
Lol, als in Great Minds Think Alikequote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:02 schreef Soury het volgende:
[..]
En jij bent nog wel met zijn viertjes![]()
Ja!!!!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Zijn ze mijn OFFTOPIC nou serieus zó zat dat ze ontopic gaan posten?
Moooooooooiquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:03 schreef itsme het volgende:
[..]
![]()
En nog win ik het niet.
maar ik geef de moed niet op.
Dit was just the beginning![]()
zo nu koffie![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Lol, als in Great Minds Think Alike![]()
Koffiebroodje erbij ?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:03 schreef itsme het volgende:
[..]
![]()
En nog win ik het niet.
maar ik geef de moed niet op.
Dit was just the beginning![]()
zo nu koffie![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |