Geachte Lieve Litha,quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
Het ging me om de aanhef. Ik was me aan het afvragen of je een brief terug verwachtte?![]()
Mijn advies? Ga gewoon gezellig hier COS-en. Ik vond het idee van Eend eerst niet zo handig, omdat dat de groepsvorming alleen maar bevorderd. Maar aangezien het er niet op lijkt dat er iets gaat veranderen, en er inmiddels steeds meer cosielzoekers in mijn SC komen spammen, kunnen die net zo goed hier gaan streamen. Scheelt een boel frustraties en verhoogt de gezelligheid.![]()
Was getekend, uw lieve Litha.
Heb je mijn screenshot gezien? Ik heb al een paar keer gerefreshed, maar ik krijg steeds die vreemde beelden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ben altijd voor SC en COS samen geweest, vraag maar aan Day![]()
Maar 2 is natuurlijk nog beter idd![]()
Daaaaaaaaag KZ-FANquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:15 schreef KZ-FAN het volgende:
[..]
Truste lieve user![]()
Mijn bezoek is er![]()
![]()
![]()
ps. en ik ben vandaag jarig dus leef jullie uit![]()
Tot maadag![]()
![]()
![]()
Tuurlijk gedragen we onsquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Daaaaaaaaag KZ-FAN
Denken jullie zondagmorgen om 4 uur aan me?
http://www.forumeerstewereldoorlog.nl/viewtopic.php?t=10116
Toe, please, alsjeblieft?
En zullen jullie braaf zijn?
Thanks Tulipquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Hier mot je wezen:
COS#2338 Dennis misschien wel uit de kast, maar niet erop
Hoiquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:19 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
Wat heb ik gedaan! Daar gaat mijn SC!![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:25 schreef nachtzuster het volgende:
De Op met ava's was bijgewerkt t/m ava 26, maar alles is nu helaas weg![]()
Nachtzussie.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:25 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Hoi![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:35 schreef Talitha het volgende:
Het probleem is al opgelost zie ik?Leuk die nieuwe versies!
Hij staat toch nog in deze op?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:25 schreef nachtzuster het volgende:
Hoi![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Deze heb je gisteren gemist:
[afbeelding]
Nee, BEEQUEEN!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:38 schreef Veulen het volgende:
Was Ian jarig gisteren?
Dus ik heb gewoon taart gemistquote:
Vooruit dan. De klok loopt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben ermee bezig![]()
Geef me een half uur![]()
The fuck!?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:43 schreef Disana het volgende:
Ik baal hier écht van. Al een uur heb ik deze beelden op de streams bij HiDiHo. Als het een grap is, kan ik er nu niet meer om lachen... ik wil Huub terug en Jaap en Dennis en...
[afbeelding]
HiDiHo denkt dat ie lollig is en heeft beelden vanuit een broodjeszaak op mijn streams gezet ofzo. Alleen maar omdat ik aangaf van chocolademousse en koffiebroodjes te houdenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
The fuck!?
Welke insider joke mis ik nu weer?![]()
En waar gaan ze naar toe, als er niks tussenkomt?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar gaan mijn ellenlange benen
.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:43 schreef Disana het volgende:
Ik baal hier écht van. Al een uur heb ik deze beelden op de streams bij HiDiHo. Als het een grap is, kan ik er nu niet meer om lachen... ik wil Huub terug en Jaap en Dennis en...
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:46 schreef Disana het volgende:
[..]
HiDiHo denkt dat ie lollig is en heeft beelden vanuit een broodjeszaak op mijn streams gezet ofzo. Alleen maar omdat ik aangaf van chocolademousse en koffiebroodjes te houden![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:52 schreef demins het volgende:
En waar gaan ze naar toe, als er niks tussenkomt?![]()
Dan kan je beter naar de COS gaan.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:06 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik kijk nooit DGK, maar ik vond dat ik toch even moest reageren in dit topic.
Wij zitten braaf onze input te geven in een speciaal topic. Maar met die paar postjes in de COS zie je meteen dat er aan de COS niets veranderd zal worden tenzij de discussie in de COS zelf in volle hevigheid gevoerd mag worden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Zo ernstig heb ik het nog nooit meegemaakt
Paar postjes?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Wij zitten braaf onze input te geven in een speciaal topic. Maar met die paar postjes in de COS zie je meteen dat er aan de COS niets veranderd zal worden tenzij de discussie in de COS zelf in volle hevigheid gevoerd mag worden.
Beide bijnamen zijn uitsluitend liefdevol en vriendelijk bedoelt.quote:Voor alle duidelijkheid hier een Legenda:
Uberspammer: BeeQueen
COSbokjosti: DrsH
Hee, welkom terug.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:16 schreef Pavement het volgende:
ZEAU dan, ff een weekie op vakantie en nu al uit de OP geschreven ..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |