Hier ga ik graag even op doorquote:
Ik snap wat je wilt zeggen (ja vreemd genoegquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:21 schreef Py het volgende:
[..]
Hier ga ik graag even op door![]()
Even ervanuitgaande dat hij zijn kruit bewaard tot na 23 sept.:
Slag verliezen is nog geen oorlog verliezen. Dennis heeft geduld. Ik kan hier ook vaak op spitten omdat het voor ons streamers geen spektakel oplevert als er 1 kalm blijt in een dreigend conflict. Dennis laat zich niet op de kast jagen en heeft daarmee veeeel meer zelfcontrole dan Huub.
Kwestie van perceptie![]()
Nog niet, hou VOL in de gaten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:23 schreef farscapevr6 het volgende:
ik weet dat ik aardig vroeg ben maar is er al ergens een filmpje van de bashing van vanmiddag
ik kom net uit me werk
Ik mag toch wel aannemen dat jij toch ook ziet dat Dennix tot nu toe niet echt een sterke speler is. Wanneer er iemand rustig blijft in een discussie wil dat nog niet automatisch zeggen dat hij dan gelijk heeft.. Jij gaat er van uit dat hij na 23 september pas gaat beginnen, we zullen zien.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:21 schreef Py het volgende:
[..]
Hier ga ik graag even op door![]()
Even ervanuitgaande dat hij zijn kruit bewaard tot na 23 sept.:
Slag verliezen is nog geen oorlog verliezen. Dennis heeft geduld. Ik kan hier ook vaak op spitten omdat het voor ons streamers geen spektakel oplevert als er 1 kalm blijt in een dreigend conflict. Dennis laat zich niet op de kast jagen en heeft daarmee veeeel meer zelfcontrole dan Huub.
Kwestie van perceptie![]()
Zo vreemd vind ik dat nietquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:24 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik snap wat je wilt zeggen (ja vreemd genoeg) maar ben het niet helemaal met je eens. Er zijn al regelmatig ook streamlocks voor Dennis geweest. is ook een driftkikkertje hoor.
![]()
'quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:28 schreef Borga het volgende:
[..]
Ik mag toch wel aannemen dat jij toch ook ziet dat Dennix tot nu toe niet echt een sterke speler is. Wanneer er iemand rustig blijft in een discussie wil dat nog niet automatisch zeggen dat hij dan (meer) gelijk heeft dan een ander.. Jij gaat er van uit dat hij na 23 september pas gaat beginnen, we zullen zien.
Uit ZEER betrouwbare bron kan ik je vertellen dat er vanacht eenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
'
Aha, daar wacht Dennix dus op, bedankt voot de opheldering.![]()
Natuurlijk zie ik nu ook dat Dennis enorm passief is. Je moet blind zijn om dat niet te zien. Maar dat wil niet zeggen dat we alles van Dennis al gezien hebben. Dat weet ik ook niet natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:28 schreef Borga het volgende:
[..]
Ik mag toch wel aannemen dat jij toch ook ziet dat Dennix tot nu toe niet echt een sterke speler is. Wanneer er iemand rustig blijft in een discussie wil dat nog niet automatisch zeggen dat hij dan gelijk heeft.. Jij gaat er van uit dat hij na 23 september pas gaat beginnen, we zullen zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |