Hier ga ik graag even op doorquote:
Ik snap wat je wilt zeggen (ja vreemd genoegquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:21 schreef Py het volgende:
[..]
Hier ga ik graag even op door![]()
Even ervanuitgaande dat hij zijn kruit bewaard tot na 23 sept.:
Slag verliezen is nog geen oorlog verliezen. Dennis heeft geduld. Ik kan hier ook vaak op spitten omdat het voor ons streamers geen spektakel oplevert als er 1 kalm blijt in een dreigend conflict. Dennis laat zich niet op de kast jagen en heeft daarmee veeeel meer zelfcontrole dan Huub.
Kwestie van perceptie![]()
Nog niet, hou VOL in de gaten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:23 schreef farscapevr6 het volgende:
ik weet dat ik aardig vroeg ben maar is er al ergens een filmpje van de bashing van vanmiddag
ik kom net uit me werk
Ik mag toch wel aannemen dat jij toch ook ziet dat Dennix tot nu toe niet echt een sterke speler is. Wanneer er iemand rustig blijft in een discussie wil dat nog niet automatisch zeggen dat hij dan gelijk heeft.. Jij gaat er van uit dat hij na 23 september pas gaat beginnen, we zullen zien.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:21 schreef Py het volgende:
[..]
Hier ga ik graag even op door![]()
Even ervanuitgaande dat hij zijn kruit bewaard tot na 23 sept.:
Slag verliezen is nog geen oorlog verliezen. Dennis heeft geduld. Ik kan hier ook vaak op spitten omdat het voor ons streamers geen spektakel oplevert als er 1 kalm blijt in een dreigend conflict. Dennis laat zich niet op de kast jagen en heeft daarmee veeeel meer zelfcontrole dan Huub.
Kwestie van perceptie![]()
Zo vreemd vind ik dat nietquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:24 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik snap wat je wilt zeggen (ja vreemd genoeg) maar ben het niet helemaal met je eens. Er zijn al regelmatig ook streamlocks voor Dennis geweest. is ook een driftkikkertje hoor.
![]()
'quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:28 schreef Borga het volgende:
[..]
Ik mag toch wel aannemen dat jij toch ook ziet dat Dennix tot nu toe niet echt een sterke speler is. Wanneer er iemand rustig blijft in een discussie wil dat nog niet automatisch zeggen dat hij dan (meer) gelijk heeft dan een ander.. Jij gaat er van uit dat hij na 23 september pas gaat beginnen, we zullen zien.
Uit ZEER betrouwbare bron kan ik je vertellen dat er vanacht eenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
'
Aha, daar wacht Dennix dus op, bedankt voot de opheldering.![]()
Natuurlijk zie ik nu ook dat Dennis enorm passief is. Je moet blind zijn om dat niet te zien. Maar dat wil niet zeggen dat we alles van Dennis al gezien hebben. Dat weet ik ook niet natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:28 schreef Borga het volgende:
[..]
Ik mag toch wel aannemen dat jij toch ook ziet dat Dennix tot nu toe niet echt een sterke speler is. Wanneer er iemand rustig blijft in een discussie wil dat nog niet automatisch zeggen dat hij dan gelijk heeft.. Jij gaat er van uit dat hij na 23 september pas gaat beginnen, we zullen zien.
dacht eerst dat ze over t grind liepenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:29 schreef Mokum020 het volgende:
Dennis gaat weer ijsknagen...ik haak even af...![]()
dat groene spul is gras, dat maakt geen geluid.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:32 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
dacht eerst dat ze over t grind liepen![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:32 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Uit ZEER betrouwbare bron kan ik je vertellen dat er vanacht een
TERROR-GOLF van Dennis de kooi door zal rollen waar de honden
geen brood van lusten !! Ik ga vast voor-slapen !!![]()
Het maakt Denniks alleen maar sterker, met zijn allen tegen hem, zegt hij.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:34 schreef Py het volgende:
Dennis en Jaap gaan na-evalueren
Als we het daar toch over hebben, wat vind je van de selectie tot nu toe?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:32 schreef Py het volgende:
[..]
Natuurlijk zie ik nu ook dat Dennis enorm passief is. Je moet blind zijn om dat niet te zien. Maar dat wil niet zeggen dat we alles van Dennis al gezien hebben. Dat weet ik ook niet natuurlijk.
Maar mijn mening is gebaseerd op het uitgangspunt dat Dennis niet voor niets is geselcteerd en dat hij met een compleet andere stijl dan het spektakel van Huub gaat ´leveren´
' In het totaalplaatje is dit nog niet eens zo slecht'quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:35 schreef 2live het volgende:
[..]
Het maakt Denniks alleen maar sterker, met zijn allen tegen hem, zegt hij.![]()
niet normaal.... normaal staat Nix op mute... dit is de eerste keer dat ik dit hoor.... wat een knaagdierquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:36 schreef farscapevr6 het volgende:
lijkt godver wel met de harder te klinken dat ijs knagen
Vrijdag de 13de veranderd volgens jou en Dennix dus in zondag de 23ste.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:32 schreef Py het volgende:
[..]
Natuurlijk zie ik nu ook dat Dennis enorm passief is. Je moet blind zijn om dat niet te zien. Maar dat wil niet zeggen dat we alles van Dennis al gezien hebben. Dat weet ik ook niet natuurlijk.
Maar mijn mening is gebaseerd op het uitgangspunt dat Dennis niet voor niets is geselcteerd en dat hij met een compleet andere stijl dan het spektakel van Huub gaat ´leveren´
Moeilijk te beoordelen omdat ik niet weet wat de selectiecriteria zijn. Pas als je toetst aan de criteria kun je achteraf beoordelen of de selectie geslaagd is.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als we het daar toch over hebben, wat vind je van de selectie tot nu toe?
Natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:36 schreef Py het volgende:
[..]
' In het totaalplaatje is dit nog niet eens zo slecht'
Dennis heeft een uberplan![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:38 schreef Borga het volgende:
[..]
Vrijdag de 13de veranderd volgens jou en Dennix dus in zondag de 23ste.
hehehe toevallig, hij zegt nu dat ie uitzendingen gezien heeftquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:42 schreef Desii het volgende:
Dennix weet niet wie de driehoek SHE was
is dat nou de streamer, die hij zegt dat tie was![]()
Goh, ik had toch het idee dat ze gingen voor toekomstige miljonairs, zoals de eerste binnenkomers, los van Brian en Natasja, want dat is fout nummer een geweest. Daarna is het alleen maar bergafwaards gegaan.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:38 schreef Py het volgende:
[..]
Moeilijk te beoordelen omdat ik niet weet wat de selectiecriteria zijn. Pas als je toetst aan de criteria kun je achteraf beoordelen of de selectie geslaagd is.
Mijn vermoeden is dat er ' gecast' is voor een soapserie.
Het komt er op neer Jaap moet alles doen tegen Huub,want 1 op 1 kan Dennix niet meer winnen van Huub.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:43 schreef mootie het volgende:
Aha, Huub heeft heel veel angst voor Jaap, volgens Dennis.
Ik ben een dgk_fan_fan!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:32 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Leuk gesprek ook, Dennix levert zich te pletter.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:46 schreef Py het volgende:
De werels op zijn kop.
Iedereen is suf en Dennis en Jaap zijn aan t leveren![]()
En die dubbele onderkin maar groeien.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Leuk gesprek ook, Dennix levert zich te pletter.
en dan moet ie ook nog terror plegen vanacht???? nounounouquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Leuk gesprek ook, Dennix levert zich te pletter.
Leuk voor jequote:
Jaap is zelf ook een loser, wat kan hij alleen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:48 schreef Clank het volgende:
Dennis kan dus duidelijk niets alleen hij heeft Jaap nodig als 'aangever'.
Jaap jongen.. kap met die loser!!
Als het niet gebeurd beloof je dan dat je hier nooit meer post?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:32 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Jaap moet van de Febo zijn handje vasthouden. Anders is Dennis nergens, maar dan ook helemaal nergens.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:48 schreef Clank het volgende:
Nee.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:43 schreef schatje het volgende:
Jaap moet weer een keer laten zien dat ie anti Huub is omdat Dennis daar mooi op in kan spelen.
Kan ie het niet alleen?
Het is de febo altijd gegaan om de ontwikkeling van de bewoners. Ze hadden denk ik verwacht dat de aso's zouden groeien tov de 'nette' bewoners. Dat er een paar miljonairwaardige figuren tussen zaten ala Ilona was meer voor het contrast denk ik.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goh, ik had toch het idee dat ze gingen voor toekomstige miljonairs, zoals de eerste binnenkomers, los van Brian en Natasja, want dat is fout nummer een geweest. Daarna is het alleen maar bergafwaards gegaan.
Sorry, dit is erg OT, maar ik kon het niet laten.
Dennix maakt deel uit van het lotgenotenkontaktgroep verliezers voor verliezersquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:48 schreef Clank het volgende:
Nou, vanmiddag ging Dennis toch echt uit z'n plaat tegenover Huub..ze stonden met de voorhoofden zowat tegen elkaar..en Dennis zwaaide verwoed met zijn vingertje naar Huub..quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:29 schreef Py het volgende:
[..]
Zo vreemd vind ik dat niet![]()
Dennis kwam binnen op het moment dat het uitlokken van fysiek geweld door Huub op zijn hoogtepunt was. Dennis moest hier iets tegenover zetten en dat heeft hij heel sterk gedaan. Ik weet zeker dat Dennis met achter overlegd heeft wat hij tegenover dat irritante gedoe van Huub mocht zetten.
Huub heeft hem daarna niet meer uitgedaagd.
Huub is hier de driftkikker
KWAAK
100% !!!!!!!!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:50 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Als het niet gebeurd beloof je dan dat je hier nooit meer post?
DE LVVV..............quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:51 schreef DrsH het volgende:
[..]
Dennix maakt deel uit van het lotgenotenkontaktgroep verliezers voor verliezers
Dat kunnen we van jouw anorexia usericon niet zeggen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:49 schreef schatje het volgende:
[..]
En die dubbele onderkin maar groeien.
en wat zei Dennis toen.................................foeiquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:52 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Nou, vanmiddag ging Dennis toch echt uit z'n plaat tegenover Huub..ze stonden met de voorhoofden zowat tegen elkaar..en Dennis zwaaide verwoed met zijn vingertje naar Huub..
Dennis was hier het heethoofd..
tssssssssssssss
Ja , en?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[DGK] COS-Discussietopic: How to make things better.
Nee, echt?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:52 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Nou, vanmiddag ging Dennis toch echt uit z'n plaat tegenover Huub..ze stonden met de voorhoofden zowat tegen elkaar..en Dennis zwaaide verwoed met zijn vingertje naar Huub..
Dennis was hier het heethoofd..
tssssssssssssss
Erg OTquote:
quote:
En jij spreekt mij aan op offtopic posten?quote:
En Jaap heeft ook altijd een aangever nodig, dus het werkt nooit tussen die twee.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:48 schreef Clank het volgende:
Tuurlijk vind hij dat kut. Hij had al een heel plan om Huub op de stoel te krijgen en hem een half uur te bashen etc.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:06 schreef Clank het volgende:
Jaap zegt dat Dennis donderdag ws op de stoel komt te zitten. Dennis doet nét of hij dat al láng al weet.. maar volgens mij schrikt hij zich rot.
Hij gaat zich vast voorbereiden op wat hij allemaal moet zeggen. Jaap heeft ook nog wel een paar mooie inkoppertjes voor hem, vooral richting Huub.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |