Ik zit nog aan de koffie, maar na het eten zou ik voor het ijs gaanquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:33 schreef Disana het volgende:
Als ik mag kiezen, ga ik op dit moment vor de mousse.
quote:
Meent ze niks van hoorquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:10 schreef ppi het volgende:
En ook al scheld je me uit voor slome slakweet wel dat je het niet meent
![]()
En dan ga jij d'r maandag idd maar eens rustig voor zitten.
Als ze zo lief was, zou ze d'r stemquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:36 schreef KZ-FAN het volgende:
[..]
Meent ze niks van hoor, ze is zo lief
![]()
wat een leuke smileyquote:
Ze is even druk, ik wacht op haarquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als ze zo lief was, zou ze d'r stemnog wel eens laten horen
![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:39 schreef KZ-FAN het volgende:
[..]
Ze is even druk, ik wacht op haar![]()
( maar je krijgt wel de groetjes)
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:08 schreef Disana het volgende:
Lieve Lita,
Ik heb zo'n zin om in de COS te gaan posten. Dat ik aan de lopende band berichtjes plaats als 'Huub tilt zijn arm op' en 'Amanda lacht' en 'Dennis boog voorover'.
En weet u, het zo nog on-topic zijn ook.
Maar ik beheers mij.
Nou, het zit zo: ik merk dat áls ik er nog eens iets post, zoals daarstraks, dat het verloren gaat in 'Dennis kijkt voor zich uit' en 'Amanda's haar mag niet nat worden'.quote:
Maar ze heeft ook een hele ongeduldige, onrustige en onvoorspelbare kant.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:36 schreef KZ-FAN het volgende:
[..]
Meent ze niks van hoor, ze is zo lief
![]()
later ppiquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:51 schreef ppi het volgende:
Ik ga een schoonheidsslaapje doen, kan ik evt daarna nog naar de Appie voor ijs![]()
Dit is echt iets om met haar over te PM en, daar meng ik me liever niet in. Maar ze is wel dol op jou, moest ik doorgevenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:46 schreef ppi het volgende:
[..]
Maar ze heeft ook een hele ongeduldige, onrustige en onvoorspelbare kant.
En dat in combinatie met een redelijke mate van impulsiviteit.
Dat maakt het soms wel gevaarlijk.
Litha valt soms jaren later ?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:46 schreef demins het volgende:
[..]
Wanneer snap jij nou eens iets in één keer!![]()
![]()
![]()
quote:
Alleen de tv uitzending? Hoezo ga je me nu verbannenquote:
Ik ook, maar pas sinds een uurtje, ben nieuwquote:
Kon geen Jumbo koffiebroodje afbeelding vindenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:03 schreef Disana het volgende:
Koffiebroodjes in de OP![]()
Die van de Jumbo zijn langwerpig. En zóóóó smeuiig!!!!
Vertel eens wat danquote:
Huub is coolquote:
Dat was een kort slaapjequote:
Lieke heeft kleine borstjes zag ik netquote:
Da's OT in de SCquote:
Amanda niet, zag ik netquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:08 schreef KZ-FAN het volgende:
[..]
Lieke heeft kleine borstjes zag ik net![]()
In Sneek zit -12. daar hebben ze echt het lekkerste ijs!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zit nog aan de koffie, maar na het eten zou ik voor het ijs gaan![]()
OT als in ONtopicquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's OT in de SC![]()
Huub zit er op dagelijkse basis niet voor de eindoverwinning. Voor de eindoverwinning heeft hij 1 backup nodig, en die heeft hij.
Het ging me om de aanhef. Ik was me aan het afvragen of je een brief terug verwachtte?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, het zit zo: ik merk dat áls ik er nog eens iets post, zoals daarstraks, dat het verloren gaat in 'Dennis kijkt voor zich uit' en 'Amanda's haar mag niet nat worden'.
Dus: de enige manier om erbij te horen is net zo te gaan posten![]()
Op FidoNet (oud) en Usenet (ook al oud) staat OT voor Off Topic.quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:11 schreef Disana het volgende:
Op FidoNet (oud) en Usenet (ook al oud) staat OT voor Off Topic.
Ik zat je maar te plagen hoorquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Op FidoNet (oud) en Usenet (ook al oud) staat OT voor Off Topic.
Wat is er mis met iets in twéé keer snappen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:46 schreef demins het volgende:
[..]
Wanneer snap jij nou eens iets in één keer!![]()
![]()
![]()
Nog nieteens zo gekquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
Het ging me om de aanhef. Ik was me aan het afvragen of je een brief terug verwachtte?![]()
Mijn advies? Ga gewoon gezellig hier COS-en. Ik vond het idee van Eend eerst niet zo handig, omdat dat de groepsvorming alleen maar bevorderd. Maar aangezien het er niet op lijkt dat er iets gaat veranderen, en er inmiddels steeds meer cosielzoekers in mijn SC komen spammen, kunnen die net zo goed hier gaan streamen. Scheelt een boel frustraties en verhoogt de gezelligheid.![]()
Was getekend, uw lieve Litha.
Als ik in Sneek ben, zal ik daar zeker even langs gaan, ziet er idd erg lekker uitquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
In Sneek zit -12. daar hebben ze echt het lekkerste ijs!![]()
voor lekkere trek: klik hier!
persoonlijk vind ik de chocolade met roze pepers erg lekker, maar yoghurtijs en banaan zijn ook niet te versmaden!
Truste lieve userquote:
Ik ben altijd voor SC en COS samen geweest, vraag maar aan Dayquote:
ik zou er speciaal voor rijden!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als ik in Sneek ben, zal ik daar zeker even langs gaan, ziet er idd erg lekker uit![]()
Geachte Lieve Litha,quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
Het ging me om de aanhef. Ik was me aan het afvragen of je een brief terug verwachtte?![]()
Mijn advies? Ga gewoon gezellig hier COS-en. Ik vond het idee van Eend eerst niet zo handig, omdat dat de groepsvorming alleen maar bevorderd. Maar aangezien het er niet op lijkt dat er iets gaat veranderen, en er inmiddels steeds meer cosielzoekers in mijn SC komen spammen, kunnen die net zo goed hier gaan streamen. Scheelt een boel frustraties en verhoogt de gezelligheid.![]()
Was getekend, uw lieve Litha.
Heb je mijn screenshot gezien? Ik heb al een paar keer gerefreshed, maar ik krijg steeds die vreemde beelden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ben altijd voor SC en COS samen geweest, vraag maar aan Day![]()
Maar 2 is natuurlijk nog beter idd![]()
Daaaaaaaaag KZ-FANquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:15 schreef KZ-FAN het volgende:
[..]
Truste lieve user![]()
Mijn bezoek is er![]()
![]()
![]()
ps. en ik ben vandaag jarig dus leef jullie uit![]()
Tot maadag![]()
![]()
![]()
Tuurlijk gedragen we onsquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Daaaaaaaaag KZ-FAN
Denken jullie zondagmorgen om 4 uur aan me?
http://www.forumeerstewereldoorlog.nl/viewtopic.php?t=10116
Toe, please, alsjeblieft?
En zullen jullie braaf zijn?
Thanks Tulipquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Hier mot je wezen:
COS#2338 Dennis misschien wel uit de kast, maar niet erop
Hoiquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:19 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
Wat heb ik gedaan! Daar gaat mijn SC!![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:25 schreef nachtzuster het volgende:
De Op met ava's was bijgewerkt t/m ava 26, maar alles is nu helaas weg![]()
Nachtzussie.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:25 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Hoi![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:35 schreef Talitha het volgende:
Het probleem is al opgelost zie ik?Leuk die nieuwe versies!
Hij staat toch nog in deze op?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:25 schreef nachtzuster het volgende:
Hoi![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Deze heb je gisteren gemist:
[afbeelding]
Nee, BEEQUEEN!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:38 schreef Veulen het volgende:
Was Ian jarig gisteren?
Dus ik heb gewoon taart gemistquote:
Vooruit dan. De klok loopt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben ermee bezig![]()
Geef me een half uur![]()
The fuck!?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:43 schreef Disana het volgende:
Ik baal hier écht van. Al een uur heb ik deze beelden op de streams bij HiDiHo. Als het een grap is, kan ik er nu niet meer om lachen... ik wil Huub terug en Jaap en Dennis en...
[afbeelding]
HiDiHo denkt dat ie lollig is en heeft beelden vanuit een broodjeszaak op mijn streams gezet ofzo. Alleen maar omdat ik aangaf van chocolademousse en koffiebroodjes te houdenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
The fuck!?
Welke insider joke mis ik nu weer?![]()
En waar gaan ze naar toe, als er niks tussenkomt?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar gaan mijn ellenlange benen
.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:43 schreef Disana het volgende:
Ik baal hier écht van. Al een uur heb ik deze beelden op de streams bij HiDiHo. Als het een grap is, kan ik er nu niet meer om lachen... ik wil Huub terug en Jaap en Dennis en...
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:46 schreef Disana het volgende:
[..]
HiDiHo denkt dat ie lollig is en heeft beelden vanuit een broodjeszaak op mijn streams gezet ofzo. Alleen maar omdat ik aangaf van chocolademousse en koffiebroodjes te houden![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:52 schreef demins het volgende:
En waar gaan ze naar toe, als er niks tussenkomt?![]()
Dan kan je beter naar de COS gaan.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:06 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik kijk nooit DGK, maar ik vond dat ik toch even moest reageren in dit topic.
Wij zitten braaf onze input te geven in een speciaal topic. Maar met die paar postjes in de COS zie je meteen dat er aan de COS niets veranderd zal worden tenzij de discussie in de COS zelf in volle hevigheid gevoerd mag worden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Zo ernstig heb ik het nog nooit meegemaakt
Paar postjes?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Wij zitten braaf onze input te geven in een speciaal topic. Maar met die paar postjes in de COS zie je meteen dat er aan de COS niets veranderd zal worden tenzij de discussie in de COS zelf in volle hevigheid gevoerd mag worden.
Beide bijnamen zijn uitsluitend liefdevol en vriendelijk bedoelt.quote:Voor alle duidelijkheid hier een Legenda:
Uberspammer: BeeQueen
COSbokjosti: DrsH
Hee, welkom terug.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:16 schreef Pavement het volgende:
ZEAU dan, ff een weekie op vakantie en nu al uit de OP geschreven ..![]()
kudt weer Ardennen, maar wel leuk en relax alleen die walloniers zijn erg arrogantquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Waar ben je geweest, en, nog belangrijker, was het er mooi weer.
Ik heb het helemaal gehad.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:20 schreef itsme het volgende:
De reacties op ian nick maken me namelijk ook nog agressief.![]()
Veel regen zeker. Maar toch een verandering van omgeving. En nu weer flink posten hequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:20 schreef Pavement het volgende:
[..]
kudt weer Ardennen, maar wel leuk en relax alleen die walloniers zijn erg arrogant
idd veel regen, maar vind het heerlijk om tussen de bergen te lopen etc, maar eerst vreten etc en dan ff bij posten !!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Veel regen zeker. Maar toch een verandering van omgeving. En nu weer flink posten he![]()
Krijg ook zin om er iets over te tikken... Maar ik doe het niet want dan zit ik vast in Ian z'n kliekje (natuurlijk is het andersom en zit Ian gewoon in mijn kliekjequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:20 schreef itsme het volgende:
Gatver. wat een klote sfeer.![]()
Ik voel me niet prettig want ook ik heb amanda regelmatig snollie genoemd en ook ik heb beequeen gisteren gefeliciteerd.
wel onder een ontopic post.![]()
Nu pas ik niet meer in beide. SC en en COS
Mammieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Ga maar even mijn zelfgemaakte eten opeten. Misschien bevordert dat mijn humeur.
De reacties op ian nick maken me namelijk ook nog agressief.![]()
Het probleem is gewoon dat je in de COS helemaal niets meer mag zeggen. Maar de veelposters mogen wel keer op keer OT gaan. Ik zit ook op mijn handen, als het ware.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Krijg ook zin om er iets over te tikken... Maar ik doe het niet want dan zit ik vast in Ian z'n kliekje (natuurlijk is het andersom en zit Ian gewoon in mijn kliekje [afbeelding] )
Ik kan nog net de behoeft weerstaan om op elke posting een discussie post op te gooien. Wel ontopic natuurlijk... Maar gewoon om te laten zien dat het anders kan.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:30 schreef Disana het volgende:
Het probleem is gewoon dat je in de COS helemaal niets meer mag zeggen. Maar de veelposters mogen wel keer op keer OT gaan. Ik zit ook op mijn handen, als het ware.
Ja, ik begrijp je heel goed.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:33 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik kan nog net de behoeft weerstaan om op elke posting een discussie post op te gooien. Wel ontopic natuurlijk... Maar gewoon om te laten zien dat het anders kan.
Waarom verkassen we niet met zijn alle naar de cos.. Dit was al aangegeven hier door een user (weet niet meer wie)quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Het probleem is gewoon dat je in de COS helemaal niets meer mag zeggen. Maar de veelposters mogen wel keer op keer OT gaan. Ik zit ook op mijn handen, als het ware.
Ik ben er al.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom verkassen we niet met zijn alle naar de cos.. Dit was al aangegeven hier door een user (weet niet meer wie)
maar gewoon doen. Met zijn allen , met zijn allllluuu
Ik vind het goed: maar weet niet zo goed wat ik kan bijdragen... Maar ik doe wel meequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:35 schreef Soury het volgende:
Waarom verkassen we niet met zijn alle naar de cos.. Dit was al aangegeven hier door een user (weet niet meer wie)
maar gewoon doen. Met zijn allen , met zijn allllluuu
Me toquote:
Hoi Meisquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:42 schreef TherAngelina het volgende:
'Avond.
De COS is dood lang leve de COSquote:
Doe ik toch?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:49 schreef Soury het volgende:
Disana laat die ouwe koeie dan ook op stal. Laten we maar es zien dat we het kunnen. En fuck reacties !!... Lekker scrollen over sommigen en laat dit nu niet weer in 3 minuten in de soep lopen.
We nemen de cos gewoon over zoals het is![]()
GMTAquote:
Super... bijna vier weken vrijquote:
En het word zomerquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:53 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ah lekker!
Mijn vrije dagen zijn bijna op.
Toen wou ik nog niet écht schelden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:56 schreef Talitha het volgende:
En nu ben ik 'COSverneukend piepschuim' aan het visualiseren.
En jij bent nog wel met zijn viertjesquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:00 schreef itsme het volgende:
[..]
nee duidelijk.![]()
maar het is een groepje van 2 3 mensen en dan heb je nog hun volgertjes.
O ik ga even gluren Nmns(sorry ben lui vandaag)quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De OP wordt echt steeds mooier, nog even en hij is 13 pagina's
Lol, als in Great Minds Think Alikequote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:02 schreef Soury het volgende:
[..]
En jij bent nog wel met zijn viertjes![]()
Ja!!!!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Zijn ze mijn OFFTOPIC nou serieus zó zat dat ze ontopic gaan posten?
Moooooooooiquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:03 schreef itsme het volgende:
[..]
![]()
En nog win ik het niet.
maar ik geef de moed niet op.
Dit was just the beginning![]()
zo nu koffie![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Lol, als in Great Minds Think Alike![]()
Koffiebroodje erbij ?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:03 schreef itsme het volgende:
[..]
![]()
En nog win ik het niet.
maar ik geef de moed niet op.
Dit was just the beginning![]()
zo nu koffie![]()
Sorry Soury, maar er is nu toch wel een grens overschreden waar ik als oudCOSser niet meer omheen kan:quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:49 schreef Soury het volgende:
Disana laat die ouwe koeie dan ook op stal. Laten we maar es zien dat we het kunnen. En fuck reacties !!... Lekker scrollen over sommigen en laat dit nu niet weer in 3 minuten in de soep lopen.
We nemen de cos gewoon over zoals het is![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:09 schreef itsme het volgende:
[..]
O zo lief maar ik lusdieniesorry.
Heb je geen chocolade broodjes of zo?
![]()
Waar zie jij Paddy, Ian?quote:
Ik weet het... en snap het maar volgens mij is gewoon on topic reageren de manier om ze op de kast te krijgen ipvquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Sorry Soury, maar er is nu toch wel een grens overschreden waar ik als oudCOSser niet meer omheen kan:
COS#2338 Dennis misschien wel uit de kast, maar niet erop
En het gaat niet om koeien, of ze nu jong of oud zijn. Het gaat om hoe die posts weergeven wat er mis is met de COS... hoe er tegen mensen wordt aangekeken door iemand die zwaar haar stempel drukt.
Er zijn een hoop posts leeg en Paddy heeft laten weten dat ze ingegrepen heeft.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Waar zie jij Paddy, Ian?
Als er nu alleen maar weer gewist gaat worden, is het hek van de dam. Dan kunnen degenen die de sfeer in de COS bepalen helemaal alles doen en zeggen, en exCOSsers niets meer.
Ik mis er 28quote:
Proef is mislukt...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:23 schreef Veulen het volgende:
Zit ik me best te doen om de zweer in de COS te verbeteren. Zitten ze hier gewoon de varkens uit te hangen.
Ik heb gewoon gvd nog steeds honger... Kom hier met die broodjes![]()
Zelf wil ik helemaal niemand op de kast krijgen. Maar sukses ermee.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet het... en snap het maar volgens mij is gewoon on topic reageren de manier om ze op de kast te krijgen ipv
negatief e reageren. Maar proef is al mislukt![]()
Ik hou het nog ff vol
Geen waarschuwingen, geen bans. Makkelijk zo voor de vaste garde.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Er zijn een hoop posts leeg en Paddy heeft laten weten dat ze ingegrepen heeft.
Ben al weer wegquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Zelf wil ik helemaal niemand op de kast krijgen. Maar sukses ermee.
Hier zie je er nog een paar:quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:26 schreef Leandra het volgende:
Zo... SC bijgelezen, FB bijgelezen, COS bijgelezen (en dat valt niet mee met al die geëditte posts) en zelfs een TVP in discussietopic # 2 geplaatst...
Kan ik ff koffie gaan zetten??
Als iedereen nou heel wijs eens gewoon over de streams gaat posten. Reageer dan alleen op de mensen van wie je postings kan waarderen. Volgens mij komen we dan veel verder.quote:
Jij ook veel plezier daar Bitchquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:28 schreef pasjesjen het volgende:
In het kader van niet meer zwaaien doe ik het hier maar even
Ik ga er vandoor ben er vanavond laat meer
Kermis enzo hier
Veel plezier, en hopelijk bereiken jullie verder nog wat met de cos![]()
Nu pizza?quote:
Die had ik al in de diverse topics meegekregenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Hier zie je er nog een paar:
http://www.uploadhouse.com/viewfile.php?id=399017
Have Funquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:28 schreef pasjesjen het volgende:
In het kader van niet meer zwaaien doe ik het hier maar even
Ik ga er vandoor ben er vanavond laat meer
Kermis enzo hier
Veel plezier, en hopelijk bereiken jullie verder nog wat met de cos![]()
Waar is "daar" ??quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:37 schreef Mike1964 het volgende:
Pffff.... wat een zooitje malloten daar zeg....
Hee geen grapjes over me nieuwe vrienden hequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:37 schreef Mike1964 het volgende:
Pffff.... wat een zooitje malloten daar zeg....
Er word je gewoon gevraagd om een bepaald topic even te lezen en daarop te reageren. Dit in het kader van open discussies. Hoezo doe je dat dan niet? Dan lijkt het er heel erg op dat je genieten van het feit dat je (indirect) de veroorzaker bent van veel rellen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:39 schreef ericahysterica het volgende:
beste mensen. Ik werk hard voor mijn geld ....en als ik vrij ben vind ik het leuk om te streamen. Fok geeft mij de mogelijkheid om commentaar te leveren op de streams. Helaas blijkt dat mensen zich aan mijn posten ergeren.Als het echt niet meer te verdragen is , stuur mij aub een pm. Verder is mijn vriendelijk verzoek mij niet te sleuren in jullie fundamentalistische gezeik.
Nou ja, de teksten die je gebruikt getuigen niet echt van invoelend vermogen. Het lijkt er derhalve wel een beetje op dat je je aan het wentelen bent in zelfgenoegzaamheid. Mij een biet hoor, maar verzoeken om een PM versus de tekst fundamentalistisch gezeur, niet echt uitnodigend voor een discussie lijkt mij....quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:42 schreef ericahysterica het volgende:
ik geniet van de cossen en de streams en voor de rest verwijs ik naar mijn pm........
pm... Is dat een soort persvoorlichter?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:42 schreef ericahysterica het volgende:
ik geniet van de cossen en de streams en voor de rest verwijs ik naar mijn pm........
Welke kroeg??quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zijn hier nog leukerts? Of moet ik toch weer naar de kroeg voor wat vertier.....
Dan heb je nu pm.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:42 schreef ericahysterica het volgende:
Nee, zo los je de dingen lekker op.... Alleen PM? En je durft de discussie niet openbaar aan omdat?...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:39 schreef ericahysterica het volgende:
beste mensen. Ik werk hard voor mijn geld ....en als ik vrij ben vind ik het leuk om te streamen. Fok geeft mij de mogelijkheid om commentaar te leveren op de streams. Helaas blijkt dat mensen zich aan mijn posten ergeren.Als het echt niet meer te verdragen is , stuur mij aub een pm. Verder is mijn vriendelijk verzoek mij niet te sleuren in jullie fundamentalistische gezeik.
Dus tochquote:
Het begint met een C en het eindigt op OS...quote:
Dat was iid de bedoelingquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:30 schreef Veulen het volgende:
[..]
Als iedereen nou heel wijs eens gewoon over de streams gaat posten. Reageer dan alleen op de mensen van wie je postings kan waarderen. Volgens mij komen we dan veel verder.
Kom op ik weet gewoon dat de mensen hier zich best kunnen beheersen en die mensen links kunnen laten liggen.![]()
dat heb jij goed gezien. Ik zit hier niet voor een discussie om mijn ego te strelen en te vertellen hoe gelijk ik heb. Ik zit hier voor mijn ontspanning en voor de rest hou ik blijkbaar mensen instand, die hier tot diep in de nacht kunnen zeiken over sex en aanverwanten (ik moet om 5.30 uur op) trek jij maar jouw conclusiequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou ja, de teksten die je gebruikt getuigen niet echt van invoelend vermogen. Het lijkt er derhalve wel een beetje op dat je je aan het wentelen bent in zelfgenoegzaamheid. Mij een biet hoor, maar verzoeken om een PM versus de tekst fundamentalistisch gezeur, niet echt uitnodigend voor een discussie lijkt mij....
Duister achteraf aggenebes kroegje met gemiddeld 120 jaar gevangenisstraf binnen. Met van die blonde verlopen dellen hangend aan de bar met veel te veel mascara. Zo'n kroeg waar per drie weken zeker één ruit sneuvelt en een mes door de tent vliegt. Een gelagkamer waar je zes keer per avond moet bukken omdat er iemand uithaalt.....quote:
Spaghetti.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:34 schreef itsme het volgende:
[..]
Nu pizza?![]()
Ik maak regelmatig Kip Tandoori van zo een Knor pakje.
Verleden keer begon ik met de marinade deed ik er per ongeluk de saus in.
Kon ik alles weggooien.![]()
Wat heb je laten verbranden?
Waarom zou ik je in jezusnaam PM'en?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:39 schreef ericahysterica het volgende:
Ik moet soms om vijf uur ook op, maar niet langer dan tien minuten, daarna lig ik er weer in. Maar als je suggereert dat jij mijn uitkering betaald, dan moet ik je teleurstellen. Ik werk namelijk ook, en hard ook nog. Ongeveer zestig uur per week, incl. reistijden. Dat maakt dan nog niet dat voor mij op een COS iedereen aan de kant zou moeten. Ik zie de relevantie niet en het verband al helemaal niet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:50 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
dat heb jij goed gezien. Ik zit hier niet voor een discussie om mijn ego te strelen en te vertellen hoe gelijk ik heb. Ik zit hier voor mijn ontspanning en voor de rest hou ik blijkbaar mensen instand, die hier tot diep in de nacht kunnen zeiken over sex en aanverwanten (ik moet om 5.30 uur op) trek jij maar jouw conclusie
Pre Menstrueelquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:45 schreef demins het volgende:
[..]
pm... Is dat een soort persvoorlichter?
Yo! Klinkt goed... Geef het adres eens?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Duister achteraf aggenebes kroegje met gemiddeld 120 jaar gevangenisstraf binnen. Met van die blonde verlopen dellen hangend aan de bar met veel te veel mascara. Zo'n kroeg waar per drie weken zeker één ruit sneuvelt en een mes door de tent vliegt. Een gelagkamer waar je zes keer per avond moet bukken omdat er iemand uithaalt.....
Ehm, zin om mee te gaan?
Het is precies deze houding die het zo moeilijk maakt je niet van hautaine spelletjes met je partner plus beequeen te verdenken in de COS.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:50 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
dat heb jij goed gezien. Ik zit hier niet voor een discussie om mijn ego te strelen en te vertellen hoe gelijk ik heb. Ik zit hier voor mijn ontspanning en voor de rest hou ik blijkbaar mensen instand, die hier tot diep in de nacht kunnen zeiken over sex en aanverwanten (ik moet om 5.30 uur op) trek jij maar jouw conclusie
Best joh... ik zal me er wel redden... zolang die verlopen mascarakoppen maar niet jaloers wordenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Duister achteraf aggenebes kroegje met gemiddeld 120 jaar gevangenisstraf binnen. Met van die blonde verlopen dellen hangend aan de bar met veel te veel mascara. Zo'n kroeg waar per drie weken zeker één ruit sneuvelt en een mes door de tent vliegt. Een gelagkamer waar je zes keer per avond moet bukken omdat er iemand uithaalt.....
Ehm, zin om mee te gaan?
ik durf elke discussie aan met iedereen. De vraag is of ik uitgerekend op een sc een discussie wil voeren dat verwant is aan het programma DGK en bovendien uitgelokt wordt door een stel fundamentalisten van een bepaalde geleding van FOK. En dan zeg neuh dank je......quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:48 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Nee, zo los je de dingen lekker op.... Alleen PM? En je durft de discussie niet openbaar aan omdat?...
Je mag er alleen binnen als je tieten hebt of breder bent dan 1,40 mtr.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:54 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Yo! Klinkt goed... Geef het adres eens?![]()
Je zit in de SC hè...quote:
Pm negeert ze ook. Maar dat kan je natuurlijk veel makkelijker doen. Alsof 1 persoon gaat klagen dat je niet reageertquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:53 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom zou ik je in jezusnaam PM'en?
Durf je de discussie niet aan?
Cosmos?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:49 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Het begint met een C en het eindigt op OS...
Er is je gevraagd of je in dit topic [DGK] COS Discussietopic #2 en in de voorganger van dit topic wilde reageren. Maar ook dat verzuim je.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:55 schreef ericahysterica het volgende:
ik durf elke discussie aan met iedereen. De vraag is of ik uitgerekend op een sc een discussie wil voeren dat verwant is aan het programma DGK en bovendien uitgelokt wordt door een stel fundamentalisten van een bepaalde geleding van FOK. En dan zeg neuh dank je......
Dat hoeft ook helemaal niet in de SC, sterker nog: daar is de SC eigenlijk niet voor, en om verdere topic-verloedering binnen dit subforum tegen te gaan is hiervoor specaal een discussietopic geopend:quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:55 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik durf elke discussie aan met iedereen. De vraag is of ik uitgerekend op een sc een discussie wil voeren dat verwant is aan het programma DGK en bovendien uitgelokt wordt door een stel fundamentalisten van een bepaalde geleding van FOK. En dan zeg neuh dank je......
Ben jij breder dan 1.40 of heb je tieten??quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je mag er alleen binnen als je tieten hebt of breder bent dan 1,40 mtr.
Hoiquote:
Beide......quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ben jij breder dan 1.40 of heb je tieten??![]()
Tot welke categorie reken jij jezelf?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je mag er alleen binnen als je tieten hebt of breder bent dan 1,40 mtr.
Hors Categorie, pistolen paultje type?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:00 schreef demins het volgende:
[..]
Tot welke categorie reken jij jezelf?![]()
Buuf ook hierquote:
Tief eensch op met je generaliserende, ongefundeerde, arrogante posts.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:55 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Zo is het genoeg, thank you very much.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tief eensch op met je generaliserende, ongefundeerde, arrogante posts.
Als je de discussie aan wil gaan is daar een topic voor.
Jij komt in de buurt......al is dat dan weer niet zo heel verstandig van je.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:01 schreef FdW het volgende:
[..]
Hors Categorie, pistolen paultje type?
sorry, kan het niet laten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
lieverd kuis je taal!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
GA je wegquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:02 schreef ericahysterica het volgende:
beste disana ik ben een individu niet gelinkt aan BQ of dr dus ben ik verantwoordelijk voor mijn inbreng hier, Ik erger mij al weken aan dat rigide en paranoide gezeik van een aantal mensen./ FOK heeft heel veel onderwerpen. En als jij het werkelijk als welbespraakte wilt spelen dan kom je in de DGK COS boven het maaiveld uit........maar op mij maak je geen indruk........trek je conclusies.
De komende tijd wens ik mij gaarne te amuseren op de Cos en wat jouw achterban er van vindt zal mij worst wezen,. Het ga je goed dag Disana
Hoeveel balen heb je nodig per dag?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:03 schreef Veulen het volgende:
Ik ga me honger maar even stillen. Dag lieverds [afbeelding]
Dan spreek je jezelf aardig tegen, dan durf je de discussie dus niet aan. Overigens was er niet gevraagd om de discussie in de sc te voeren maar in het discussietopic. En misschien wil je uitleggen wat je precies verstaat onder fundamentalisten?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:55 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Ik zal wel moeten als jij achter mijn Leandra aanzit.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij komt in de buurt......al is dat dan weer niet zo heel verstandig van je.
Pssst misschien moet je even 20x die link gevenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Demins!quote:
Er is geen betere manier dat dit soort posts om te zorgen dat ik idd met NMNS naar de meest foute kroeg ga die je zou kunnen bedenken...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:05 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik zal wel moeten als jij achter mijn Leandra aanzit.![]()
1 Is wel genoeg. Ben maar ene klein paardje.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoeveel balen heb je nodig per dag?
Sorry schat... het was die omschrijving die me verwarde....quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeee, mallerd!
Hooo hooo, ik ziet niet achter Leandra aan. Ik ben gewoon hartstikke leuk, ook in de omgang, dat trekt enorm. Je moet toch een beetje beter je best doen om haar bij mij weg te houden.....quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:05 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik zal wel moeten als jij achter mijn Leandra aanzit.![]()
Ik heb geen achterban. Nadat ik stopte met het posten in de COS, kwam ik er hier pas achter dat er meer mensen waren die zich niet meer thuisvoelen in de COS.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:02 schreef ericahysterica het volgende:
beste disana ik ben een individu niet gelinkt aan BQ of dr dus ben ik verantwoordelijk voor mijn inbreng hier, Ik erger mij al weken aan dat rigide en paranoide gezeik van een aantal mensen./ FOK heeft heel veel onderwerpen. En als jij het werkelijk als welbespraakte wilt spelen dan kom je in de DGK COS boven het maaiveld uit........maar op mij maak je geen indruk........trek je conclusies.
De komende tijd wens ik mij gaarne te amuseren op de Cos en wat jouw achterban er van vindt zal mij worst wezen,. Het ga je goed dag Disana
mierenneuken is ook een vak,,btw ik durf als nietvolger met eenieder de discussie aan. De vraag is echter of ik dat wel wil. ik wil lekker streamen en cossen en voor de rest maakt het mij geen fuck uit wat anderen vinden wat ik zou moeten om hun pulletje te passen. Sterker nog ik ben er helemaal klaar mee. Het bewijs van het bondje en de rigiditeit blijkt allang ik heb nog steeds geen post....quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:04 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Dan spreek je jezelf aardig tegen, dan durf je de discussie dus niet aan. Overigens was er niet gevraagd om de discussie in de sc te voeren maar in het discussietopic. En misschien wil je uitleggen wat je precies verstaat onder fundamentalisten?
Niet slechtquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hooo hooo, ik ziet niet achter Leandra aan. Ik ben gewoon hartstikke leuk, ook in de omgang, dat trekt enorm. Je moet toch een beetje beter je best doen om haar bij mij weg te houden.....![]()
even een teiltje voor mijn eigen tekst![]()
Wat dacht je ervan dit soort posts te verplaatsen naar: [DGK] COS Discussietopic #2quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:10 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
mierenneuken is ook een vak,,btw ik durf als nietvolger met eenieder de discussie aan. De vraag is echter of ik dat wel wil. ik wil lekker streamen en cossen en voor de rest maakt het mij geen fuck uit wat anderen vinden wat ik zou moeten om hun pulletje te passen. Sterker nog ik ben er helemaal klaar mee. Het bewijs van het bondje en de rigiditeit blijkt allang ik heb nog steeds geen post....
Ik vind jou een hypocriete kutuser.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:10 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
mierenneuken is ook een vak,,btw ik durf als nietvolger met eenieder de discussie aan. De vraag is echter of ik dat wel wil. ik wil lekker streamen en cossen en voor de rest maakt het mij geen fuck uit wat anderen vinden wat ik zou moeten om hun pulletje te passen. Sterker nog ik ben er helemaal klaar mee. Het bewijs van het bondje en de rigiditeit blijkt allang ik heb nog steeds geen post....
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:10 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Een klein maar dapper veulentje.... doe je ook aan pony play?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
1 Is wel genoeg. Ben maar ene klein paardje.
Niet doen hoorquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:10 schreef Mike1964 het volgende:
Nou, ik heb mijn best gedaan om de discussie een beetje op te stoken, maar helaas gaat de discussie steeds dezelfde kant op en weigeren degenen waar het om draait mee te discussiëren. Ben benieuwd wat "hogerhand" er verder mee doet....
Ik ben weg, allen gegroet!![]()
Omdat dat blijkbaar te moeilijk is.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:12 schreef Copycat het volgende:
Ik snap niet waarom deze discussie niet in het juiste topic wordt gevoerd?
Het is niet alsof DGK SC besloten is, tenslotte ...
dat dus....quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vind jou een hypocriete kutuser.
We smeden het ijzer als het heet is......quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er is geen betere manier dat dit soort posts om te zorgen dat ik idd met NMNS naar de meest foute kroeg ga die je zou kunnen bedenken...![]()
Zo, ik hoop dat je er wat mee kanquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vind jou een hypocriete kutuser.
En dat ga ik je nú even PM'en.![]()
Ze kon niet in de schaduw staan van het origineel!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Demins!![]()
nog plezier gehad met je reserve-kopie?![]()
Ja... telefoon (en dus agenda) bij de hand...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
We smeden het ijzer als het heet is......
Leandra.....agenda bij de hand?
PS. je houdt toch wel van zoenen he....
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb geen achterban. Nadat ik stopte met het posten in de COS, kwam ik er hier pas achter dat er meer mensen waren die zich niet meer thuisvoelen in de COS.
Jammer dat je met twee maten meet, ook. Als iemand zich eerstelijns psycholoog noemt in zijn onderschrift en de ander 'welbespraakt', is het eerste dan humor of het tweede.
Een achterban heb ik niet. Als iemand hier veel problemen heeft gehad, ben ik het wel. Mij verbaast het dat verhoudingen zo kunnen verschuiven.
Je ontwijkt mijn kritiek op je 'geld verdienen voor nachtbrakers' opmerking. En je klinkt zeer vijandig. Vraag jezelf eens af hoe dat laatste komt, als je niet wordt aangevallen. Nogal was mensen in de COS hebben er zomaar last van gekregen, getuigen ook deze post:
ik ben zeer geschoffeerd door jouw vriendjes en vriendinnetjes,,,,,is ook niet erg.......maar het feit dat jij mij in een zin benoemt met mijn partner zegt mij genoeg,,,,,,,,mijn idee over cos en reageren heb ik nu geventileerd en hier hou ik het ook bij. Ik heb het ooit voor jou opgenomen disana maar ja......na 2 maanden is dat blijkbaar ook historie ...... doe je ding zowiezo voor 100% en laat mensen die zich gewoon ook willen amuseren gewoon met rust....
[DGK] COS Discussietopic #2
En....Ben je het een beetje kwijt nu?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zo, ik hoop dat je er wat mee kan![]()
Neequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:17 schreef Sug4r het volgende:
[..]
En....Ben je het een beetje kwijt nu?![]()
![]()
Aanstaande zaterdag, ik met rode roos, hoge hoed, staande bij de uitgang van 's Heeren Loo. Jij met iets te korte rok, push up met voldoende inkijk en de krant onder je arm, laten we zeggen..........19:00 uur?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja... telefoon (en dus agenda) bij de hand...
En ja, ik hou wel van PSjes....![]()
Oeh... bosrijke omgeving.. gezellig...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Aanstaande zaterdag, ik met rode roos, hoge hoed, staande bij de uitgang van 's Heeren Loo. Jij met iets te korte rok, push up met voldoende inkijk en de krant onder je arm, laten we zeggen..........19:00 uur?
Waarom die krant? Om op te zitten?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Aanstaande zaterdag, ik met rode roos, hoge hoed, staande bij de uitgang van 's Heeren Loo. Jij met iets te korte rok, push up met voldoende inkijk en de krant onder je arm, laten we zeggen..........19:00 uur?
Het past niet om met de volkskrant daar in die tent binnen te stappen.....de Telegraaf, sportbijlage doet het altijd goed. Wil je echt een goeie binnenkomer, neem dan de playboy.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh... bosrijke omgeving.. gezellig...
Sorry, geen rokje, principekwestie, maar die inkijk zal wel lukken... nog een voorkeur voor een bepaalde krant??
sinds Sonja Bakker kunnen er veel minder mensen in mijn schaduw staan..quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:15 schreef demins het volgende:
[..]
Ze kon niet in de schaduw staan van het origineel! [afbeelding]
Heb je wat aan dit soort vleierijen? Anders kan ik net zo goed mee ophouden...![]()
Ik zou de overlijdensadvertenties wel overslaanquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, om elkaar voor te lezen....wel zo romantisch toch?
ik heb ook mczinquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:19 schreef Copycat het volgende:
Zo. En nu ga ik die McFlurrry verMcorberen.
Kut, ik dacht dat je met komende zaterdag morgen bedoelde.... dan kan ik wel, het weekend van de eerste lukt sowieso nietquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het past niet om met de volkskrant daar in die tent binnen te stappen.....de Telegraaf, sportbijlage doet het altijd goed. Wil je echt een goeie binnenkomer, neem dan de playboy.
Ok, nu even serieus...zaterdag 1 september, 19:00 uur....deal?
Op mij kan je rekenen!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lobas!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:22 schreef Lobasca het volgende:
Iefning lovebirds!!
Soooow hee.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Even tussendoor. Misschien helpt als we allemaal beseffen dat we net mensen zijn, met al onze onhebbelijkheden, plussen en minnen. Ik denk dat ook met Erica wel te praten valt.....gewoon een beetje meer begrip van alle kanten, dan komt het allemaal wel goed voor de komende kerst.
Daar staan soms hele mooie gedichten bijquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:29 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik zou de overlijdensadvertenties wel overslaan![]()
Hij was lekkerquote:
Waarom heb jij altijd overal een antwoord opquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar staan soms hele mooie gedichten bij![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij was lekker. Zo eentje met stukjes mango. En laat ik toevallig al een paar weken erg mango-minded zijn.
Wij drinken een andere keer wel een borrel als je dat op prijs stelt. Ik vermoed dat de avond met Leandra al mijn zintuigen en concentratie nodig zal hebbenquote:
Sorry, maar als je van dat soort zaken al een principekwestie maakt, moet ik de oude grijsaard toch adviseren vooral voorzichtig te zijn en geen onbezonnen stappen te zetten!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh... bosrijke omgeving.. gezellig...
Sorry, geen rokje, principekwestie, maar die inkijk zal wel lukken... nog een voorkeur voor een bepaalde krant??
Was het lekker? Toch niet uit een blikje? O nee dat heb je volgens mij alleen in Engelandquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:52 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Spaghetti.
Ik heb m'n vegetarische schnitzels laten verbranden. Had niet zo'n zin in een grote maaltijd, maar nu moet ik toch aan de spaghetti, want het brood is ook al op
.
Geef even een vrijdag of zaterdag als je wil in september en die jou wel uitkomt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kut, ik dacht dat je met komende zaterdag morgen bedoelde.... dan kan ik wel, het weekend van de eerste lukt sowieso niet![]()
verwacht je zwaar weer, met the umbrella and all...quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:35 schreef Leandra het volgende:
En zo hier verder: [DGK SC # 290] Als u het niet in een ander topic kwijt kunt
Zal wel ff changen...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
verwacht je zwaar weer, met the umbrella and all...![]()
Sorry.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:32 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
weet je hoe ver ik van de mac woon?![]()
en hoe ver van Sneek...![]()
en nu heb ik zin in in ijs...![]()
In mijn omgeving verdwijnen principes als sneeuw voor de zon Demins. Edoch dank ik je voor deze wijze raad, ik hou het in mijn achterhoofd.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:33 schreef demins het volgende:
[..]
Sorry, maar als je van dat soort zaken al een principekwestie maakt, moet ik de oude grijsaard toch adviseren vooral voorzichtig te zijn en geen onbezonnen stappen te zetten!
Een week later zou wel kunnen... vrijdag 7 of zaterdag 8 september dus.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Geef even een vrijdag of zaterdag als je wil in september en die jou wel uitkomt.
Onbezonnen stappen zijn in een rokje dan ook een stuk eenvoudiger dan in een spijkerbroekquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:33 schreef demins het volgende:
[..]
Sorry, maar als je van dat soort zaken al een principekwestie maakt, moet ik de oude grijsaard toch adviseren vooral voorzichtig te zijn en geen onbezonnen stappen te zetten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |